Thanks Sefanja... ik maak me weer veel te druk hahaha. Trouwens wat heb jij een mooie dochter zeg... enne wat draagt ze leuke kleertjes Zag dat je ook in de VG werkt. Ik ook werk met schoolgaande pubers met gedragsproblemen en autisme super leuk, maar wel erg vermoeiend soms... en jij?
Mijn rug wee leek erg op lage rugpijn en mijn buik wee leek erg op menstruatie klachten... Rug wee is niet fijn, ik wilde graag gaan lopen (bewegingsdrang).. Ik stond te hangen aan mijn man... Om rug wee op te vangen knielde ik op handen en voeten. Heb jij ook last van diarree? vaak is dat een voorteken van bevalling, je lichaam is zichzelf dan al aan het reinigen..
ik ben al 2 dagen aan de race. maar ik heb ook spatische darm dus dat zegt niet altijd wat maar misschien nu wel. ik heb nu een kruik tegen mijn rug omdat die rug kramp( ik durf het nog geen weeën te noemen zo een pijn doen in de hoop dat ze minder heftig zijn
Dank je wel ... Ik werk in de gehandicaptenzorg... Al geruime 10 jaar. Op vorig woning heb ik tieners met lvg begeleid, eigenlijk zoiets wat jij nu doet... En dat is heel zwaar... Petje af voor jou
Houd het maar goed in de gaten.. Heb je vluchtkoffer ed al klaar staan? Als kruik onvoldoende helpt, ga dan lekker onder een warme douche zitten...
ik heb de vluchtkoffer klaar staan. samen met de maxi cosi. allebei op de bekenden plek bij de ingang van de babykamer. er zit nu zo een 6 minuten tussen en de vk had al gewaarschuwd dat het misschien op 5 zou blijven steken of over zou gaan omdat ik vandaag gestript ben.
Miss geul : spannend joh chelleke: is normaal dat ze veel slapen. Je zult zien dat ze straks steeds wat langer wakker zal zijn.
@ Miss Geul: Ga lekker onder een warme douche staan, gaan de klachten dan niet over of worden ze niet minder, dan zijn het ws weeën...succes, mijn duimen draaien voor je
@ miss geul, wat spannend!! Het lijkt er op dat het zover is Ik duim heel heel heel hard dat het nu niet meer stil valt! Heb je een android telefoon? Je kunt een contraction calculator downloaden... dan kun je heel makkelijk bijhouden hoelang de weeën duren en om de hoveel tijd ze komen. Succes! @ all... wie van jullie legt je kindje al op zijn / haar eigen kamertje... Ik zou Amco op zijn kamertje willen leggen voor Fred weer moet gaan werken (aanstaande dinsdag) maar ik vind dat best wel eng... en ook wel erg... Heb er toch wel moeite mee om ons mannetje daar alleen te laten liggen 's nachts.
ik heb sinds 9 uur eke 3min. ongeveer. als ik om 10 uur nog steeds om de 3 min. zit ga ik douchen zet het dan nog door dan ga ik verlos bellen. dus mijn plan van aanpak ze zitten ook sinds 9 uur alleen nog in mijn buik, dus daar ben ik wel blij mee.
ik heb gewoon een oude nokia maar ik houd de tijd zelf bij met behulp van mijn laptop qua tijd bij en schrijf het op, lekker ouderwets hihi. ik hoop zo dat dit het begin is want ik wil mijn kindje vast houden.
Linc: slaapt Amco overdag al in eigen kamertje? En waarom perse al je man weer gaat werken is hij onrustig s nachts? Heel begrijpelijk dat je het moeilijk vindt daar moet je doorheen over 2 weken is het ook nog moeilijk. Ik ben er nog niet aan toe en ze slaapt niet onrustig. Ik denk met maand of 2 op eigen kamer miss geul: bel maar op tijd je vk je weet nooit hoe snel het gaat. Hier namelijk snelle bevallingen
@ Chelleke ... yep Amco slaapt ook heeeeel veel. Hij is echt alleen wakker om te eten, verschonen, in bad gaan, als hij krampjes heeft,... voor de rest is hij maar heeel zelden wakker. anticonceptie: Ik ga gewoon weer de nuvaring gebruiken. Al moet ik er nu nog niet aan denken. Ik kon van de gyn er 'gewoon' mee beginnen wanneer ik het wilde. Ze gaf aan dat het moeilijk zal zijn om de mensturatie te herkennen. Maar eerlijk gezegd... ik wil echt nog niet aan sex denken! Als het we gaan doen, dan heeeeel voorzichtig... gelijk egeltjes temp babykamer: Wij hebben ook een babyfoon die de temp aangeeft. Het is er altijd 18-19 graden. Zelf vind ik dat best koud. Maar ik ben echt een koukleum ... Amco heeft het meestal warmer dan ik! Toch ben ik ook wel bang dat hij het koud zou hebben 's nachts. CB: Amco is goed bijgekomen! Na de geboorte 2985 gr. is hij afgevallen naar 2820 gr en nu woog hij 3415 gram!! Je ziet het ook echt aan hem. Hij krijgt dikkere wangetjes en een dubbele kin Ook zijn handjes vind ik opvallend groter! Wel leuk Ben blij dat hij het zo goed doet. Hij drinkt niet te veel maar we moeten er wel opletten dat hij zeker 3u tussen de voedingen laat. Anders zou hij wel te veel kunnen binnenkrijgen.
@ Miss Geul: Hopelijk is het begonnen voor je heel veel succes @ chelleke: Maylin is ook weinig wakker. Alleen 's avonds is ze wat wakkerder, maar als ze dan bij je ligt slaapt ze ook zo. @ Linc: Maylin slaapt al een aantal dagen op haar eigen kamer. Vond het ook wel moeilijk in het begin, maar ze maakte best veel lawaai en daardoor sliep ik slecht. Misschien eerst overdag daar leggen en dan steeds vaker. Maylin ligt te slapen, dus ga ook zo mijn bed opzoeken. Slaap lekker allemaal
@ vruchtje 24: Ja overdag slaapt hij soms wel eens op zijn eigen kamertje. En dan slaapt hij wel als een roosje. Als hij niet opeens last krijgt van krampjes ofzo... 's Nachts slaapt hij ook meestal prima. Soms wat knotterig maar ook niet altijd. Soms moet ik een paar keer zijn speentje geven en dan is het wel weer goed. Dat lijkt me dan wel lastig als hij op zijn kamertje ligt. Nu hoef ik me maar om te draaien en kan ik het speentje geven... Fred zal heel vroeg moeten opstaan en ik denk dat we allebei misschien rustiger gaan slapen als Amco in zijn eigen kamertje slaapt. Nu word ik echt van elk kreuntje wakker...
Ik weet uit ervaring met mijn zoontje dat je er even 1nacht doorheen moet. Als die nacht goed is gegaan is het al een stuk minder erg. Wat speen betreft is wel makkelijker als hij naast je ligt. Slaap lekker allemaal!! Miss geul: zet hem op. Ik hoop morgen mooi babynieuws te lezen
de vk is onderweg, nu hopen dat het wat doet al die weeën. ik heb net 20. min gedouched maar daar werd het niet minder ik kon het daar minder makkelijk opvangen dus snel klaar en nu wachten maar. groetjes
Juultje, vervelend dat je ziekjes bent..gelukkig is je man ook lekker vrij..dus lekker laten verwennen. Sefanja, ik geef meestal rond 23.30 laatste fles en dan rond 6.00/6.30 weer. Fijn dat je een nieuwe huisarts hebt! Chelleke, hier geen mutsje meer, wel nog even voorverwarmen met kruikje, gewoon omdat dat lekker is... hier ook een slaapkoppie hoor. Miss GEul, spannend! Hoop dat als ik morgen wakker ben, je aan het bevallen bent of al bevallen bent! Linc, hier nog niet op zn eigen kamertje, vind het gewoon echt nog te vroeg...wil hem lekker bij me hebben Finn was ruim 3 maanden toen hij naar zn eigen kamer ging. Hier zie je Kaj's wangetjes ook boller worden Anticonceptie, ik denk dat ik de pleister ga proberen...en die mag ik 4w na de geboorte beginnen, dus dat is nog 2 weken. Hier: Kaj erg verdrietig vanavond. Nog niet gehad...vanavond alleen maar bij mij gelegen...heerlijk geknuffelt en dan was het goed. Heb net nog een fles gegeven, dus denk dat we vannacht weer eens een nachtvoeding gaan doen Ach, geeft opzich ook niets... Ben hart van nederland aan t kijken, vertellen ze dat de btw omhoog gaat, en dus de luiers duurder worden..helaas!
hier net vk geweest, en ik heb nu 4 cm ontsluiting. omdat ze niet weten of dit van het strippen of van de weeën komt, komen ze over 2 uur terug, mochten de weeën te heftig worden dan moet ik bellen en gaan we naar het ziekenhuis, mochten de weeën afnemen moet ik bellen om af te bellen.