April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland

Spannend hoop dat je nu mischien al mama bent en je kleine hebt
    Hoe is het nu met je ?

2. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames,

Ik Heb internet op de camping :)

Miss geul:
    Ik vermoed dat het vannacht goed door heeft gezet! Anders hadden we denk ik nog wel iets van je vernomen! Als het zo is toi toi! Of hopelijk heb je jullie hummeltje in je armen!

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ 2012mama: Hoe is het gegaan met Kai vannacht?

@ Miss Geul: hopelijk ben je nu bezig of heb je je kleintje in je armen

@ Juultje: Beterschap hopelijk voel je je snel beter.

Ik heb Maylin moeten wakker maken vannacht voor de fles, omdat er maar 6 uur tussen mag zitten, dus om 2.45 uur wakker gemaakt gelukkig dronk ze de fles helemaal leeg.
    Toen kwam ze vanmorgen om 7.00 uur weer.
    Vandaag wat wasjes draaien en vanmiddag slapen als Maylin dat toe laat;)

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou ja kan niet anders of miss geul is bezig haha.
    ik ben haar buddy maar heb nog niks gehoord!!spannend!!!

hier wel goeie nacht gehad, 22.30laatste fles, toen 4.00 en toen 8.30 ntjes dus!!

Ik vind Daan trouens al zo sterk in zijn nekje,al vanaf de eerste dag doet ie als je hem op je borst of schouder hebt zelf zijn nek omhoog/naar achter e kijkt dan lekker rond (voor zover ie kan zien dan haha)
    Neomi had dithelemaal niet, die hebben we na en tijdje echt moeten trainen me de nekspieren.Wel luk om nu al verschillen te merken!!

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Ano: Fijn dat je een goede nacht hebt gehad.
    Maylin is ook al zo sterk in haar nek leuk om te zien.

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

wauww Spannend Missgeul, of je bent druk bezig of je bent al mama :D Super!!

7. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Goedemorgen meiden
    Vinden jullie ook dat de tijd zo vliegt?? Een week is niks en laat staan een dag, tijd tekort :) Jonas is ook alweer 4 weken vandaag!

Ano, lijkt me leuk om te zien die verschillen tussen je kindjes. Beetje vergelijkinsmateriaal haha.
    Ik vind hier het nekje ook al echt sterk, leuk is dat!

Tamtam, zet je je wekker snachts of wordt je uit jezelf wakker?
    Wel fijn dat ze er zoveel tijd tussen laat, goed voor je nachtrust hihi

Juultje beterschap meid! Wel fijn dat je man heel de week thuis is, nog leuke dingen gepland??

2012mama, heerlijk met je kleintje knuffelen. Fijn is dat he!! Hier kan ik dat ook hele avonden hoor haha.

Anticonceptie, ik wil gewoon de pil weer gaan slikken. Schijnt dat je dan de minipil moet pakken omdat ik borstvoeding geef, die is schijnbaar alleen niet zo geschikt als je stopt met borstvoeding dus maar even langs de ha binnenkort voor informatie!

Meiden die borstvoeding geven, hebben jullie soms ook van die pijnlijke/gevoelige tepels. Hier voornamelijk de eerste minuut zegmaar. Is dat wel normaal??
    Vind dat het zowiezo allemaal maar gevoelig is..

Met Jonas gaat alles trouwens wel goed. Eindelijk krijgen we een beetje ritme en ook de puckababy doet zijn werk!
    Snachts meestal 4 uur tussen de voedingen dus ook dat is wel lekker. Overdag vaak 3 uurtjes (iets meer/minder).
    Echt genieten met zo een kleintje!!

8. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Goede morgen mede-moeders :D

miss geul WOW 4 cm ontsluiting. Kom maar op baby, mama wacht op je bij de uitgang ;)... Ik hoop dat je je wonder vandaag ontvangen heb en dat je lekker kan gaan genieten als gezin...
    2012mama Misschien je eerste regeldag?
    anoniempjuh Laat je zo snel mogelijk wat horen als miss geul je gesmst heeft? Ik (wij) zijn wel zeer benieuwd...
    april club Hebben jullie een privé club waar alleen april moeders lid van kunnen worden?
    Sab1988 Tijd gaat zeker snel, morgen is Neva alweer 2 weken oud... Ik vraag mij soms af waar de tijd is gebleven... Hier Pijnlijke/gevoelige tepels, zal wel door kolven komen... Als Neva aan mijn borst ligt valt de gevoeligheid wel mee... Het is wel normaal... Heb jij je baby op de goede manier aan de borst? Zuigt je baby goed? Stel je tepels zo veel mogelijk bloot aan lucht, wilt nog weleens helpen... Of borstschelpen kopen om te voorkomen dat tepels langs kleding gaat. Misschien Lanoline zalf? En of één borst aanbieden...

Neva heeft om 21.00,- 00.10,- 04.30 uur een fles gekregen... Daarna vroeg om 07.30 uur opnieuw naar een fles... Ze heeft paar keer krampjes gehad, op mijn buik laten slapen... Daarna weer in haar wieg....

9. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    moet even kwijt dat ik zo trots ben op mijn kleine meisje !!!!
    gisteren om half elf de laatste voeding gegeven en vanmorgen melde ze zich pas weer om 5 uur ! om 6 uur papa uitgezwaaid weer samen in slaap gevallen tot half 10 ! heerlijk
    nu even lekker aan de wandel en vanmiddag lees ik bij

10. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Sab: Ik zet de wekker voor de zekerheid. Vannacht was mijn zoontje om 2.15 uur aan het huilen, dus toen ben ik maar wakker gebleven tot 2.45 uur.
    Vervelend die pijnlijke tepels. Toen ik nog borstvoeding gaf had ik het ook in het begin, maar volgens mij moet het na een minuut wel weg zijn.
    Fijn dat Jona het zo goed doet en dat de puckababy werkt.

@ Sefanja: Jij dus ook wel een goede nacht gehad.

@ Evan: Wat goed van je meisje logisch dat je trots bent.

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Klinkt lekker Evan zo een nacht!!

Sefanja, naar mijn idee drinkt Jonas goed en leg ik hem ook goed aan. Ik ben nu aan het probren met bepanthen, is ook ter verzachting van tepelkloven (die ik niet echt heb) dus hopelijk helpt het.
    Nette nacht heb je gemaakt trouwens!

12. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede middag meiden, hier even een ego bericht.
    vannacht om 2.16 is onze zoon V.iktor geboren.

ik heb een half uur liggen persen en van alles ging zo snel dat ik geen pijnstilling meer kon krijgen.

maar ik ben nu thuis met de kraamzorg.

groetjes.

13. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Evan Zeker iets om trots op te zijn... Je zal vast goed geslapen hebben...
    Sab1988 Ik hoop dat bepanthen de pijn in je tepels verzacht

Hier een rustige dag... Ben ik niet gewend, de laatste twee weken...
    Het lijkt wel alsof ik mij verveel, de kleine meid slaapt lekker...

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Jaaah Missgeul!! Gefeliciteerd met jullie zoontje!!
    Geniet ervan hoor meid!!

Wie moeten er nu eigenlijk nog bevallen? Als iedereen bevallen is moeten we toch naar een ander deel van het forum :p

15. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @Sab van de kraamhulp heb ik de tip gekregen om gewoon na iedere voeding mijn tepels in te smeren met bepanthen. En ik moet zeggen heb ook nergens last van, dus ik zou het zeker doen !
    @miss Geul Wauw eindelijk is hij daar dan ! gefeliciteerd met jullie zoon.
    @sefanja ja was een heerlijke nacht ! zzzzz En jij verveel je jezelf nog hihihi vaak heb je het zo ontzettend druk dat je dat momentje rust niet meer gewent bent. Geniet er lekker van !

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    @miss Geul; spannend zeg! JIj kan 't op schrijven, ik heb het geprobeerd maar 't was bij mij meer 1 lange wee met hoogtepunten tot ik in het ziekenhuis was, zo'n uur of 4 later. ;) succes! Ik vond het voelen als menstruatiepijn.. maar dan veel heftiger.

Mutsje; ik ben net met Ventje wezen wandelen met de wagen buiten en hij had een joggingvestje aan en geen muts op. Had er wel een bij me. Hij was warm genoeg. Overdag heeft ie hier nooit een mutsje op gehad, alleen de eerste paar uren. Vanaf dat we thuis waren eigenlijk niet.

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Crosspost met MissGeul; gefeliciteerd met V.iktor!

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    *zwaai*

bedankt voor de beterschapswensen! ze hebben geholpen, voel e beter vandaag :D

@tamtam: jeetje wat slaapt je meisje lang zeg, als je aar wakker moet maken! pfoe!

@anoniempjuh: lekkerrr zo'n nacht! mooie foto's had je op fb gezet trouwens :D leuk he, als ze al zo rondkijken! wel fijn dat zijn nekje al zo sterk is en je dus niet echt hoeft te trainen. Viggo net zo, die gooit vanaf dag 1 al zijn hoofd achterover om te zien wat er allemaal gebeurt.

@sab: jaaaa ik vind ook dat de tijd zo snel gaat! pfff.. viggo is al 6 weken oud! ik heb nog maar 7 weken verlof :$
    is idd wel even goed om je te laten informeren over anticonceptie. minipil is denk ik te licht voor na de borstvoeding. ik weet trouwens helemaal niet waarom een gewone pil niet kan :( stopt de melkaanmaak door de hormonen dan ofzo??
    fijn dat het met jonas zo goed gaat, ook de nachten! heerlijk dat je zo kunt genieten meid!!

@sefanja: was jij dat nou met die rare huisarts? wat een ontzettend rare vent zeg. fijn dat je nu een andere, betere huisarts hebt! is echt belangrijk dat je je serieus genomen en vertrouwd voelt bij je HA!
    jouw nacht was ook netjes dus! goed zeg! Als Neva op jouw buik slaapt, slaap je dan zelf ook of blijf je wakker? Viggo sliep in het begin ook heel veel bij ons op de buik/borst en dan vielen we zelf ook in slaap, ik vond het doodeng, was spaansbenauwd dat ik hem een keer van me af zou gooien ofzo!

@evan: hihi leuk om te lezen dat je zo trots bent:D heb je lekker gewandeld? is het bij jullie ook zo mooi zonnig?

@missgeul: waaaaahhh eindelijk is ie er! GEFELICITEEERD!!! heb je snel gedaan trouwens, wow!

@sab: josephine moet nog bevallen!

@unox: lekker, zo'n wandeling:D fijn is dat he, zo in het zonnetje!

19. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    hier is de rust weer wat teruggekeerd. volgens mij waren het regeldagen die viggo had, want nu houdt ie het bij 6 voedingen op een dag, eerder waren het er 7 of 8 (dan kwam ie eerst om de 4 uur en dan ineens om de 3 of zelfs 2 uur om wat schade in te halen geloof ik). vannacht weer een goede nacht gehad, dus heb rustig kunnen slapen. ik lig nu alleen niet meer zo heel vroeg in bed, dus ik slaap niet meer zo veel als afgelopen weken.

Lactatiekundige had disndag gezien dat viggo een klein beetje spruw had, maar we hoefden er nog niks aan te doen zei ze, omdat we geen klachten hadden. nu is de spruw bij viggo erger geworden en ik heb ook wat last van mijn tepels (zijn erg gevoelig als ik ze aanraak), dus ik ga zo toch maar even de huisarts bellen denk ik!

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel:

Miss, gefeliciteerd!!! Dat is super snel gegaan zeg!! En gelukkig nog nu je vriend er is :) geniet maar fijn meis!

Deel Deze Pagina