April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    LOL... ik herken het " niet beller zijn" - gevoel. :D Ik liep al een paar dagen rond met " vage klachten", maar voel me al snel een zeur. Ik heb ook gewacht totdat ik de controle had. Pas toen de bloeddruk te hoog was en de gyn flink begon door te vragen, heb ik mijn klachten op tafel gelegd... ik praatte eigenlijk de klachten een beetje voor mezelf goed... Ik dacht dat het er allemaal een beetje bij hoorde... maar niet dus, en eigenlijk achteraf wel heel fijn dat de gyn zo goed doorgevraagd heeft.

Anyways, wat ze mij vertelden... ook die ene plek kan een teken zijn:
    Als het rechts onder je ribbenkast is, kan het dus je lever zijn. In geval van zwangerschapsvergiftiging kan daar vocht ophopen, dat een beknellend gevoel veroorzaakt. Dus met pijn onder de ribbenkast (band of plek) moet ik direct weer terugbellen.

Ik denk ook dat intuïtie heel bepalend is. Als je intuïtie zegt dat het oké is, dan zou ik ook wachten tot aan de controle.

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    anoniempjuh: bevallingsplan bespreken (pijnstilling) - 15:30
    15-03-2012
    MM1981: echo & gyn
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    Sjors22: controle vk - 15:30
    Troela85: controle vk - 11:00
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    Vruchtje24: controle gyn
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30
    MM1981 - diabetescarrousel
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]:

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv (05-04-2012)
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]10 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    wou net komen vragen naar juultje maar zie hier dat de geboortelijst nog leeg is!
    hopelijk heeft ze dr ventje snel in dr armen!

4. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    *zwaai*

nou ik heb vanmorgen een hormoonveter gekregen die moet zorgen voor verweking van de bmm en ontsluiting (bij 2 cm breken ze de vliezen). Ze waarschuwde dat het vooral bij eerste zwangerschappen en bij deze termijn soms wel dagen kan duren voor er wat gebeurt. De vk was mn kamer nog niet uit en de weeen begonnen al. Nu elke 2 minuten en ze duren ongeveer 1 tot 1,5 minuut *auw*

vk kwam net zeggen dat het bijzonder is hoe snel ik reageer en dat dat wel hoopvol is. *danku*

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    goedemorgen dames

@linnie thanks hoor en ja de box staat er al een aantal weekjes, kunnen de katten en honden er goed aan wennen, ook makkelijk om de was in te gooien om op te vouwen hahaha
    @ankje waaaat... zulke rare opmerkingen maak ik toch niet :p:p
    @all we zitten geloof ik allemaal een beetje in spanning om juultje ofniet hahaah

gisteren controle gehad, alles wederom goed, alleen ze vond dat ik veel was aangekomen (3 kg in 2 wkn) ehhh eigenlijk logisch he als je normaal altijd smorgens gaat voor controle en nu savonds en net een klein half uur geleden je avondeten naar binnen hebt gewerkt, lijkt wel dat dat invloeg heeft...
    met kleine ook alles goed, werd al aardig vol daarbinnen, frummel begint zelfs al een beetje in te dalen, ligt al in de starthouding. waaaah t komt echt nu dichtbij, nou verhaal wanneer bellen etc etc. eigenlijk stelde het bevallingsverhaal niet veel voor.
    nu over 2 wkn een groei/liggingsecho en daarna iedere week controle.

enne neeh nog geen bericht van me zus... blijft zo spannend he hihi kijk gem 3 x per nacht op me tel, als ik ga plassen... maar die kleine vind het vast veel te gezellig bij mama in der buik

zo ik ga eerst weer vandoor mama komt net binnenwandelen om te helpen poetsen vandaag... (gelukkig ik heb niet veel pufff hahaha)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @juultje: super! klinkt veelbelovend :D denk dat het sneller zal gaan als ze denken... suc6 meid, je kunt het :D

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @troela: hier rommelt het nog steeds flink, zelfs nu ik net naar de wc ben geweest heb ik nog voorweeën. verder voel ik me nog zo beroerd, dus ik denk zo het zkh maar weer bellen heb ook nog geen beweging gevoeld sinds gisteravond pfff.

8. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Juultje, spannend! Hopelijk is jullie mannetje er snel!

Naomi, hoe is het daar?

9. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    Juultje sterkte en xxx hoop snel dat je kleintje in je handen heb blijf spannend jij bent de eerste baby mama van april

10. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Juultje, wat spannend! Zet 'm op!!!

Altijd is Kortjakje ziek, altijd is kortjakje ziek! ;)

11. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Linnie, Gefeliciteerd !

@Wie was het ook alweer met ontbijt op bed..geheugen is slecht haha, maar erg lief zeg !

@Ano, Vind je geen opschepper hoor ! Fijn dat jullie het zo goed kunnen redden !

@Juultje, Wow ! Je heb je kleine snel in je armen denk ik ! EN lees net om de 2 min weeen :D Wat gaat het hard, ben ontzettend benieuwd :D Heel veel succes meid !

@Sab, Het kan van alles zijn maar zou het wel even aangeven bij de vk als je weer heen moet ! Het kan ook iets heel anders zijn dan zw. vergiftiging, maar je weet het nooit. In het andere topic was er een die had ook zoveel pijn op de plek waar jij zei en die had Tietze, is niets ernstigs en gaat na de zwangerschap weer weg maar kan erg pijnlijk zijn. Maar weet natuurlijk niet wat het bij jouw is..gewoon vragen meid !

@Fidel, Fijn dat alles weer goed was met de beeb :) Vond ook niet dat het bevallingsgesprek veel bijzonders was haha.
    Is niet zo heel raar nee als je normaal s'ochtends controle hebt en nu s avonds..is toch logisch dat je dan zwaarder bent ? Scheelt bij mij soms wel 1 of 1,5 kilo met s'ochtends.

Verder weet ik niets meer..hier beetje overdonderd/verbaasd.
    Ik wil jullie er niet echt mee lastig vallen maar moet effe beetje mn verhaal kwijt.

Mijn broertje is 4 jaar geleden net na zijn verjaardag weggegaan met een meisje ( bitch ) en nooit weer terug gekomen..heeft nooit weer wat van zich laten horen. Heeft mijn ouders heel veel verdriet gedaan ( mij ook natuurlijk ) en heeft veel naaistreken uitgehaald..zonder dat er ook maar een aanleiding voor was.
    Nu kreeg mijn moeder gister ineens een berichtje via facebook van hem of ze misschien weer contact met hem wou...:$ onder een rare naam ( hij was nergens te vinden/traceren ) ik was zo verbaasd en eigenlijk ook heel blij want wil zo graag weten hoe als het is en ben altijd bang geweest hem nooit meer te zien tot aan zijn begrafenis. Nu ik zwanger ben mis ik hem ook best wel..hij word oom en weet/wist er niks vanaf en ik ben 9 dagen na zijn verjaardag uitgerekend en dat maakte het ook nog best wel lastig. Ben zo benieuwd hoe dit nu gaat lopen...sorry voor mn lange verhaal maar moest het even kwijt !

12. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juuul amaai, nu gaat het snel gaan :D:D
    Volgens mij ben je inmiddels hard aan het puffen :D
    Succes meid als je het nog leest!!!

Naomi, het zkh al gebeld? Zou het toch maar even doen denk ik... zo is het ook niks..

Sjors, wat erg van je broer zeg,, kan me voorstellen dat je het er moeilijk mee hebt zeg. pfft
    En dat hij nu weer contact opneemt... heel fijn natuurlijk maar ook moeilijk..
    Doe wat je gevoel hierin zegt meis.. Sterkte!!

13. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Zo, er is iig een verse baby onderweg.

Brrr Naomi, ga je de vk bellen? Eng hoor.

14. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Jaaa Juultje:) Spannend lieverd.... Heel veel succes met de laatste loodjes en waarschijnlijk wordt de 1e April 2012 baby geboren op 14 maart 2012 :):):) JE KUNT HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jippie...... Mijn buddy is aan het bevallen *** sorry dames, moest er eff uit;) ***

@ all: ik mag dadelijk weer terug voor controle ben eens benieuwd.....

15. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Naomi: ik zou gewoon bellen hoor...... en laat je niet afschepen... Als het niet goed voelt dan zegt dat genoeg.... ik vind het gevoel dat iemand ergens bij heeft altijd belangrijker dan de feitelijke gegevens...... Denk aan je... Dikke knuff

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hy meiden

jaaa juultje spannendddd, en wat top dat het meteen aanslaat, beter kan niet:Dbij deze alvast heeel veel succes!!!lig je nu wel in je eentje?met meer op een kamer zal nu wel niet fijn zijn?

naomi idd even bellen meid, beter een keer teveel al te weinig!!!

sjors, jee meid wat een verhaal, en tuurlijk val je ons daar niet mee lastig!!!maar wat raar, hij is toen zomar weggegaan?en was de band daarvoor wel gewoon goed?jeetje zeg, wat een rare streek dan?en is ie nu nog met dat nare meisje?tja meid je moet doen waar jij je goed bij voeld!!!is er nu al iets afgesproken over verder contact ofzo?knuffel!!

unox was bij jou gister alles wel weer goed dus?

hier:zo, net 2,5 uur staan strijken, pfff maar alls weer lekker aan kant!!en neomi heeft geen 1 keer gezeurd gelukkig.
    zo even boven stofzuigen en dan neomi naar bed en ik lekker luieren!!:D

17. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Juul, woow spannend, heeeeeel veel suc6, op naar baby 1!!

@Sjors, bijzonder verhaal van je broer en positief dat hij iets van zich laat horen en dat het van zijn kant komt. Heel veel suc6 en sterkte ermee maar kan me wel voorstellen dat het door je zwangerschap je nu meer doet.

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Whooooo, zet hem op Juultje!!!

Sjors, Wat fijn dat je broer weer contact lijkt te zoeken!!

Linnie, Gefelciteerd met je man!

Chelle, succes!!

Naomi, voorzichtig meid, vertrouw op je intuitie!! Knuff!

Alles van gisteren sla ik sowieso even over, sorry!!
    Had gister echt even een flinke baaldag!
    Moest voor controle naar het ziekenhuis. Waar de internist me een uur liet wachten! En vervolgens was hij nog eens niet aardig ook...
    Maar goed, de diabetes verpleegkundige was gelukkig voor die tijd al heeeel lief! Ze was erg trots op me en vind dat ik het heel goed doe!
    Ik had zoonlief al voor 9u bij de oppas, ik was pas om 16u weer thuis... Vreselijk!! Helemaal koud omdat ik paar keer lang op de bus moest wachten...
    Maar goed, vandaag een nieuwe dag, nieuwe kansen! Ben al even flink bezig geweest in huis en heb nog veel plannen.
    Ben ook lekker begonnen met het schrijven van de enveloppen.

19. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Ano, Dankje :) De band was voordat dat meisje in beeld kwam gewoon goed en er waren nooit problemen. Meisje gebruikte drugs en wij denken hij uiteindelijk ook. Het is best ingewikkeld allemaal.
    Zij heeft toen 1 week bij mijn ouders in gewoond omdat ze geen huis had, geen werk en geen id kaart ( ouders wouden haar toen opvangen zonder dat ze haar kenden ) Toen kwamen we erachter dat ze overal uitgezet werd en niks wou. Ze vertelde toen dat ze graag kinderen wou met mijn broerjte en samen wou wonen ( broertje had geen werk, was net begonnen met een hbo opleiding en was nog geen 18 en ze hadden net 6 maand wat ) Allemaal heel vreemd en uiteindelijk na zo'n 2 weken heeft hij zijn spullen gepakt toen niemand thuis was en is vertrokken.
    Vanaf toen tot nu nooit weer wat weer gehoord.
    Hij wou contact met mijn moeder via msn, hij heeft mij nu ook toegevoegd..we hebben hem verder niet meer gesproken nog en hij reageert niet op berichtjes via msn tot zover dus ik ben erg benieuwd. We weten dus ook niet of ie nog met haar samen is ja of nee.
    Is weer een heel verhaal geworden..

Fijn dat alles weer aan kant is meid :) Zometeen lekker uitrusten.

@Linnie, Dankje :)

@Moestra, He wat een rotdag gister zeg :( Gelukkig vandaag beter ! Geniet ervan en succes met enveloppen schrijven..heb ik zondag gedaan en had kramp in mn hand haha :p

20. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Juultje, zet hem op meid :D whoeehoeee!!

Naomi, heb je al gebeld?n Goed naar je eigen gevoel luisteren inderdaad :)

Sjors, jeetje meid, heftig verhaal!! Doe wat je gevoel zegt, ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

@Moestra, fijn dat ze trots op je was!!
    Kan me voorstellen dat je het koud had, het is ook koud buiten!

@Chelleke, succes!!

@Pijn bij rib, heel herkenbaar! Soms is het bij mij even weg en dan komt het weer terug. Ik heb het alleen rechts (kleine zit daar met zn kontje) en ook een branderig/geschaafd gevoel. Soms voel ik echt een mega druk erop en kan ik wat benauwd zijn. Maar het is zodra ik ga liggen wel snel weer over.
    Maandag naar de VK dus dan vraag ik het ook even na.

Deel Deze Pagina