Hier even een foto van mijn mooie prinses die gaat peuterdansen. Heb haar haar nog niet gedaan, dus dat ziet er op de foto niet uit hahaha Bekijk bijlage 230971
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] [FONT="]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr., ziekenhuis [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 16-03-2012 Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10 Sjors22: controle vk - 15:30 [FONT="]Troela85[/FONT]: controle vk - 11:00 Naomi123: controle ctg 17-03-2012 Naomi123: Wordt ingeleid!!!! - 07:30 melden 19-03-2012 Noosa: Liggingsecho Ons2wonder84: controle gyn - 13:40 Naomi123: controle gyn MM1981: controle vk - 09:20 20-03-2012 Josephine76: Liggingsecho - 10:45 Vruchtje24: controle gyn jolien77: controle vk - 07:30 21-03-2012 [FONT="]Dreamer[/FONT]: controle vk 22-03-2012 Chelleke84: controle vk - 10:15 [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00 Vogeltje: groeiecho MoesCH: controle vk [FONT="]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30 MM1981 - diabetescarrousel Tamtam78: controle gyn. - 08:30 23-03-2012 LinC: controle gyn - 16:20 26-03-2012 [FONT="]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee Vogeltje: inleiding [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT]: [FONT="]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. Josephine76 (32+4) - 2171 gr. [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. Vogeltje (33+1) - 1395gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (34+0) 2614 gr. [FONT="]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr LinC (34+5) - 2121 gr. [FONT="]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr. Sab1988 (35+0) - 2750 gr. Tamtam78 (35+1) 2576 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr. [FONT="]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr. [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv (05-04-2012) [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12 [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis jolien77[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, thuis, bv [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] zijn er geboren? [/FONT] [FONT="]1 van de 15 jongens[/FONT] [FONT="]0 van de 12 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassingen[/FONT]
Dames!!! Zag dat er een luiertas in de aanbieding is bij de wibra voor 7,99!!!! Ook hebben ze daar babywattenstaafjes en een leuke thermometer. Je kan online de folder bekijken.
Naomi: wat een super nieuws meid. Spannend zeg. Ik heb het ff helemaal gehad!! Vanmorgen bij vk geweest. Ze was naar mijn idee best verbaasd over hoe hoog ons kleintje nog ligt in de buik. Totaal nog geen sprake van enige indaling. Bij 40 wkn verwijzen ze je dan door naar de gyn, maar ze verwacht dat dit volgende week (39 wkn) al wel zal gebeuren als er nog geen teken is van indaling.Dan gaan ze een echo maken etc. Ik vraag me ook echt af of het hoofdje wel door de bekken past. Het kan ook zijn dat er dan een extra handje geholpen moet worden om de kleine geboren te laten worden. Ik gaf ook de pijn aan bij mijn ribben Dit verbaasde haar niet, want ook hier voelde ze totaal geen ruimte meer zitten. Het zit gewoon helemaal vol met baby in mijn buik. Ik kon er vanuit gaan dat ik zeker de 40 wkn overheen ga tenzij vliezen breken, maar dit is maar 10% kans. Ik zie er zo ontzettend tegenop om nog 4 weken rond te moeten lopen met deze pijn. Ben op dit moment echt een emotioneel wrak met dikke krokodillentranen. Zit nu gewoon letterlijk te janken achter de laptop. Sorry dames, maar heb het nu ff helemaal gehad. bah....
wauww naomi das ineens snel!!!heb je er zelf om gevraagd of kwamen zij ermee!!nou spannende laatste uurtjes hoor!!! hier dan eindelijk een foto van de tuin, de vooruin, achtertuin is nog kaal enzo haha voor en na Bekijk bijlage 230977 Bekijk bijlage 230978
Troela, lekker zelf een verwijzing voor eerder vragen... Je kan ook niet uitgeput aan een bevalling beginnen meid..
troela he meid, wat ontzettend balen.Das dan even een flinke tegenvaller he.Maar laat het even allemaal bezinken, huil lekker uit, en probeer weer wat rustig te worden. Misschien kun je het er met je vk over hebben, dat je erg veel pijn hebt, en het niet nog 4 weken volhoud, en wat de eventuele mogelijkheden zijn?misschien heeft ze nog ideeen of tips oid... hele dikke knuffel meid
@ voortuin, ziet er keurig uit! Naomi, succes morgen.....!! Kom maar op met dat babynieuws, ik weet niet wie er allemaal op Naomi gokte....maar willen jullie dat dan ook op mij doen voor laten we zeggen 10 dagen (eerst ff verjaardag van mijn zoontje vieren volgende week zondag!)
@troela wat vervelend maar geef het indd aan misschien kan er dan toch iets eerder geregeld worden... @ano wauw wat is je tuin vreselijk mooi geworden ! @naomi JOEHOE SPANNEND!!!!! VEEL SUc6 MORGEN !!!
Ohhh.. Naomi, spannend! Zet 'm op! Ik duim voor een voorspoedige bevalling. Anoniempjuh: Wat een verschil! Wat is jullie tuin gaaf geworden, zeg! Daar mag straks met trots een ooievaar staan! Ankje: Wat balen van Jeroen en zijn gezondheid. Zou toch fijn zijn als ie echt een beetje opknapt en beter blijft Troela: Dikke knuffel voor jou. Pijn is niet fijn! En heel begrijpelijk dat je tegen nog 4 weken opziet. Ik sluit me wat dat betreft bij Dreamer aan.
Ankje, beterschap voor Jeroen, benieuwd hoe het bij de huisarts is straks! Super, Jonna in het balletpakje Ik heb die tas van de wibra ook, best een handige. Heb hem een tijd terug al gekocht toen hij in de folder stond. Naomi..wow, morgen ingeleid! Spannend! Troela, wat een vervelend nieuws! Kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent! Hopelijk hoor jij toch bij die 10% waarbij vliezen breken. Als het echt niet gaat, gewoon bellen hoor! Ano, super mooi jullie nieuwe tuin. Dat was het echt wel de moeite waard volgens mij.. hier net wakker, finn ook..heb zelf even lekker op de bank gelegen...ga vanmiddag lekker niksen samen met finn...nu samen dekentje over en lekker tv kijken...gezellig!
Ohhh... lekker cocoonen! Klinkt als een goed plan! Hier gaat de computer ook weer uit. Tot later, dames!
Naomi, succes!!!! Troela, dikke knuffel meid, ik snap goed wat je voelt... Huil maar lekker alles eruit! ano, Mooi is jullie tuin geworden!!! Dreamer, foto van je nieuwe wagen!!
@ano: mooie voortuin gekregen zo!! ze kwam er zelf al mee hoefde amper iets te zeggen hihih erg fijn zo een gyn die je begrijpt. mn vader heeft een collega gebeld en gevraagd welke gyn. er dit weekend dienst heeft en dat is gelukkig een hele leuke hier nu alles goed opruimen en schoonmaken, gereed maken en dan kunnen we er morgen voor gaan moet wel 24 uur blijven na de geboorte maar dat heb ik er wel voor over als het nu nog van zelf komt voor morgenochtend half 8 niet dan mag ik eerder naar huis maar ach ik ben blij er actie ondernomen wordt!! wel nog steeds veel harde buiken na het toucheren, toucheren was ook niet echt prettig.... kon er moeilijk bij en probeerde er 2 van de maken hihih. voelde ook een plop dus misschien dat ze gelijk gestript heeft?
dames, bedankt voor jullie reactie. Mijn tranen zijn nu op. ik heb volgende week vrijdag weer een afspraak bij de vk en zal het dan aankaarten, want vind dit echt zooo vervelend. Heb de kappersafspraak van vanmiddag afgezegd en heb besloten vanavond niet mee te gaan uit eten. Ik ben gewoon zo moe en het vreet energie. Ik kruip nu lekker op de bank onder een dekentje met de serie gooische vrouwen. Heb de box van een vriendin geleend!! Thanks meiden. Sorry dat ik even zo ego ben geweest en niet op de rest heb gereageerd! Ik haal de schade wel weer in.
@ Naomi123 ... zoooo spannend!! Hopelijk zet het helemaal door nu en heb je later vandaag of morgen je kleintje in je armen. Ohh zo geweldig!! ) Succes!!! @ anoniempjuh ... wauw!!! Wat een prachtige voortuin. Ook helemaal onze smaak. Lekker modern, weinig onderhoud en toch gezellig Heel mooi! @ troela85... ik heb met je te doen meid Kan me helemaal inbeelden dat je het hebt gehad op deze manier, met de pijn enzo bedoel ik. En dan nog te horen krijgen dat er nog geen sprake is van enige indaling maakt het er echt niet makkelijker op. Laat die traantjes maar vloeien, dan voel je je hopelijk snel beter. Die hormonen helpen daar al helemaal niet bij dus je kunt er maar beter aan toegeven. Kom hier je hart maar luchten... we kunnen het hebben. Dikke knuffel, ik hoop dat je kleintje toch snel gaat zakken. Het kan opeens allemaal heel snel gaan! @ Anke thnx voor de tip! @ all ... hebben jullie trouwens ook de voordeelkaart van Kruidvat? Je krijgt daar ook zo'n mama en baby voordeel bij, je kunt vaak goeie koopjes doen. Ik mag nu zo'n tas ophalen met een pak luiers een flesje en nog iets... ben even kwijt wat het laatste was. Maar misschien hebben jullie die al @ Juultje... ow en ik zie dit nu pas!!! Van harte gefeliciteerd met je zoontje Viggo Luuk!! Echt fantastisch nieuws ) @ all... geen zon bij jullie? Of toch bij velen? Kom gezellig naar Limburg zou ik zeggen. Hier volop zon!! HEERLIJK ) @ Vogeltje ... succes met je peuterpuber! Oei en wat heftig dat jullie kleintje zo klein wordt ingeschat. Dat is wel een eng idee. Ik zal duimen dat ze het snel allemaal kan bijbenen na de geboorte! Waarom mag je trouwens geen extra ijzer meer nemen? @ meerdere dames: Dat shoppen naar kleren wil ik ook maar inderdaad ook pas na de bevalling. Ik wil in mijn 'gewone' maat kleren halen. Niet in de whale-modus haha Maar tis voor een goed he Oh en het idee dat ik dan ons kleintje echt bij me heb... heerlijk!! @ indalen ... vorige week bij de gyn. geweest. Ons kleintje was ook nog niets ingedaald. Was volgens de gyn heel normaal en nog absoluut niet nodig. @ slapen... helse nacht achter de rug... krampen in beide benen / voeten zowat welk half uur / uur uit bed en ook telkens om te plassen :s Maar goed. Ik kan die nachten gelukkig tot nu toe op 1 hand tellen dus heb ik nog niets te klagen he. 'afkloppen' @ Chelleke, gefeliciteerd met je oma en maak er zondag een leuk feestje van Ik denk dat ik hier even bij laat. Moet nog zoveeeeel bijlezen maar ik moet dringend verder met het maken van de suikerboontjes. Later dames
Moestra heb er nog geen foto van zelf Gaan m morgen pas ophalen Maar tis iig deze Transaction Combi Purple | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump