ooh grappig, die foto stuurde mijn zusje me van de week ook al. Die kon een paarse kinderwagen overnemen, maar vroeg zich af hoe paars, paars is. Hij is lekker opvallend!! Ik heb zelf de mutsy slider cyan. (felblauw!)
Hahah vriend wilde eigenlijk de zandkleur nemen.. Vond ie beter passend ivm het zomerweer waarin wij hem wssnlijk toch wel veel gebruiken.. Mja k stond daar.. Schat, die paarse is gaaaaf Nja dan nemen we die paarse toch lieverd haha.. Achteraf had ie misschien wel gelijk met die zandkleur maar k vond deze toch leuker qua kleur
ach ja, hij valt lekker op! Ik hou daar wel van! Als wij nu een meisje hadden gekregen, dan had die in een blauwe gelegen... Ook niet bepaald een "veilige" kleur! lol
Nja das ook nog zoiets waar k later bij nadacht... Ze zouden het verkeerd gezien hebben met drie echo's.. Moet er een knulletje in een paarse wagen... Vrees dat k dan toch vriendelijk verzoek om em om te ruilen haha.. Dat blauw kan voor n meisje nog wel vind ik
Jaaa, kan best! Een paarse kinderwagen heeft mijn vriendin ook. Er ligt nu een ventje in! Als wij een meisje kregen (ervan uitgaande dat ze het goed zagen op de echo) dan had ik roze lakentjes gekocht.
@ Ano: Mooie tuin hoor. Jammer dat je meisje moest huilen bij het weggaan maar dat gaat de volgende keer vast beter. @ mama2012: Danian was 4185 gram bij zijn geboorte en dat was met 40+2 @ Naomi: Ow wat spannend!! Heel veel succes morgen @ Troela: Ach meis toch kan me voorstellen dat je er even door heen zit.Ik zou het volgende week toch echt aankaarten want 4 weken zo doorlopen dat is ook niet wat dikke knuffel @ Ankje: Wat balen van Jeroen ben benieuwd wat ze bij de HA zeggen. Mooi prinsesje heb je hoor @ Vogeltje: Wat een verhaal over jullie kleintje hopelijk doet ze het straks gewoon goed en gaat ze goed groeien Heb net heerlijk op bed gelegen nu nog ff wat programma's terug kijken
Troela Aaah ..hier een brede schouder waar je even lekker op uit kan huilen hoor! Dit is idd geen leuk nieuws. Zeker nu je al zoveel pijn hebt. Maar zou het anders volgende week vragen of je niet geholpen kan worden... want met veel pijn lopen en slecht slapen put je ook uit .en dan moet je nog bevallen! Dikke knuffel lieverd. Enne .groot gelijk dat je vanavond niet gaat hoor! Even lekker op bed liggen en tv kijken. Heb het zo met je te doen schat. Ano Had je fotos gezien op fb idd. Je tuin ziet er echt super uit!! 2012mama Ik heb die luiertas nu ook gekocht en vind hem echt heel erg leuk. Zitten veel handige dingen in. Bij Jonna hadden we een tas die wel wat groter is, maar zaten niet zoveel zakjes en opbergdingen in. Merkte toen wel dat het wel erg handig is hoor. Naomi Spannend hoor! Wie weet breken je vliezen vannacht wel vanzelf! LinC Ja, ik heb ook die kaart van de kruidvat. Echt super he. Krijg ook leuke aanbiedingen van de kruidvat in mijn mail.
Zo . Ben vanmiddag even snel alleen de stad in geweest om nog een paar dingen te halen die in de aanbieding waren en voor de vluchttas. Ben zo goed als klaar!! Wat een heerlijk gevoel. Jeroen zou nu wel bij de HA zitten, ben benieuwd wat ie zegt.
@ Dreamer, leuke kinderwagen Ik vind die eigenlijk kunnen voor een jongen en een meisje... ligt misschien aan mij... Ik vind hem heel mooi! Wij hebben ook een mutsy gekocht (4-ride light weight). Eerst was ik helemaal Quiny minded... maar toen ik met de mutsy rondreed in de winkel was hij verkocht! Ik mis de 'vind ik leuk' functie hier van op facebook
Hahah echt he LinC.. Roepen we op een ander forum ook al Hier net ff mn wasje opgevouwen en opgeruimd+dat opgeruimd wat er nog van twee draaien lag.. Woonkamer, keuken en slaapkamer gestofzuigd.. En de andere kamertjes zijn voor morgen...
@ Naomi: Jeej wat een goed nieuws... Jij bent dus de volgende Spannend... Succes en heel veel toi toi toi @ Ano: Wauw wat een verschil met je tuin zeg.... gaaf gedaan.... @ Troela: Pffff Kan me voorstellen dat je er door heen zit.... hopelijk ondernemen ze toch eerder actie.... @Dreamer: Ik heb de zelfde kinderwagen in het zwart gekocht. is de Mutsy transporter.. maar die heet nu transaction...... Hele fijne wagen... Wilde eerst ook de paarse maar manlief heeft me overgehaald @ all: Hier vanmiddag alleen maar op de bank gelegen.... dadelijk even lekker wandelen met manlief en de honden... pff wil er echt even uit....
Ukkie heeft weer gezellig de hik hihi... Zou je dat nou trouwens ook mee mogen tellen als zijnde je kindje voelen?
@Naomi, whieh het gaat gebeuren. Hopelijk nog een goed laatste nachtje, veel krachten en energie opdoen en dan morgen 'knallen'! Veel suc6 en al het moois toegewenst. @Troela, lekker jezelf even verwennen en rustig aan doen. Twee weken geleden zag ik t ook niet echt meer zitten dat ik dit niet meer vol ging houden maar de afgelopen week zit er toch weer verbetering in. Eerst ook hoog maar nu volledig ingedaald. Kop op! @Kinderwagen, hier ook Mutsy Slider, de groene Had vanmorgen afspraak in ziekenhuis bij VK. Vanmorgen was mijn buik giga scheef, echt heel apart. Nou blijkt dat het hoofdje wel al zo goed als helemaal is ingedaald maar het ruggetje toch nog van de linker- naar de rechterkant verhuisd. Bloeddruk was ook goed. Ze stelde aan het begin nog voor om evt volgende week nog een echo te doen maar ben er niet meer op in gegaan en nu geen afspraak voor gemaakt en vind dat wel best. Momenteel voel ik me goed en geen onrusten en dat bevalt me wel. Voor lijstje: Volgende afspraak: vrij 23 mrt 13:00 vk zkh. Fijn weekend allemaal XX
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] [FONT="]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr., ziekenhuis [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 16-03-2012 Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10 Sjors22: controle vk - 15:30 [FONT="]Troela85[/FONT]: controle vk - 11:00 Naomi123: controle ctg 17-03-2012 Naomi123: Wordt ingeleid!!!! - 07:30 melden 19-03-2012 Noosa: Liggingsecho Ons2wonder84: controle gyn - 13:40 Naomi123: controle gyn MM1981: controle vk - 09:20 20-03-2012 Josephine76: Liggingsecho - 10:45 Vruchtje24: controle gyn jolien77: controle vk - 07:30 21-03-2012 [FONT="]Dreamer[/FONT]: controle vk 22-03-2012 Chelleke84: controle vk - 10:15 [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00 Vogeltje: groeiecho MoesCH: controle vk [FONT="]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30 MM1981 - diabetescarrousel Tamtam78: controle gyn. - 08:30 23-03-2012 LinC: controle gyn - 16:20 Linnie1984: controle vk - 13:00 26-03-2012 [FONT="]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee Vogeltje: inleiding [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT]: [FONT="]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. Josephine76 (32+4) - 2171 gr. [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. Vogeltje (33+1) - 1395gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (34+0) 2614 gr. [FONT="]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr LinC (34+5) - 2121 gr. [FONT="]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr. Sab1988 (35+0) - 2750 gr. Tamtam78 (35+1) 2576 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr. [FONT="]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr. [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv (05-04-2012) [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12 [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis jolien77[FONT="], 1e kindje[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, thuis, bv [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] zijn er geboren? [/FONT] [FONT="]1 van de 15 jongens[/FONT] [FONT="]0 van de 12 meisjes[/FONT] [FONT="]5 verrassingen[/FONT]
Linnie, hij is heeeeel fijn hoor, die kinderwagen! Fijn dat je je goed voelt!!! Ik had eerst een quinny, LinC, maar we hebben hem verkocht... Ik was er zoooow klaar mee met die wagen!!
@ Naomi wat fijn dat je wordt ingeleid morgen. Ik wens je alvast veel succes. @ Chelleke heerlijk toch een hele dag op de bank liggen @ Troela vervelend dat je je zo rot voelt, hopelijk beval je snel. Weet even niet meer wie het vroeg maar mijn hb is 5.9 en dat is met 3x daags staaltabletten en hij blijft dalen. Ik heb eind januari via het infuus extra ijzer gehad dus dat mogen ze nu niet nogmaals doen want het is te kort op elkaar. En met dat infuus was het maar 0,4 gestegen het heeft dus ook niet echt nut. Dus aan de ene kant hoop ik dat ze volgende week zeggen we gaan haar met 36/37 weken halen maar aan de andere kant is ze met 38 weken natuurlijk iets zwaarder. Ga dus ook maar uit van 38 weken dan valt het altijd mee.
Naomie buddy wowie wat spannend zeg!! Succes en sterkte met de bevalling. Je hebt mijn nr hè mocht je zelf niet kunnen posten hier meiden reageer vanavond uitgebreid nu ff snel vanaf telefoon
pfft troela wat een rotnieuws zeg.. maar zijn ze niet een beejte voorbarig dat je zeker niet voor de 40wk bevalt?? Kan toch ook nog heel snel gaan?? Neemt niet weg dat het echt k u t is dat ze niks eerder doen en dat je zoveel pijn hebt... geef het aan hoor meid als je het niet meer houd want vermoeid aan je bevalling beginnen is ook geen doen.. Ano mooi je voortuin, lekker strak en weinig onderhoud!!! Linnie, fijn dat alles goed was bij de Vk! Hier is de zon vamiddag nog lekker gaan schijnen bij jullie ook?? Wij hebben de tuin van oma gedaan vanmiddag dus ziet er weer gezellig uit met viooltjes en primulatjes
Hey meiden! Ik heb niet geshopt hoor...dat ging over de voordelen van straks niet meer zwanger zijn. Vanmiddag n begrafenis gehad....ben nu echt gesloopt dus ik doe niks meer vandaag. Naomi, oeehhhh wat spannend!!! Heerlijk vooruitzicht voor jullie. Succes meis! Troela, Jeetje dat is rotnieuws zeg wel goed je gevoel aan blijven geven hoor! 4 weken zo doorlopen is ook niks. Knuffel voor jou! Verder is er even niks blijven hangen...ik ben er vanaf nu weer