April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ankje: wat schattje Jonna in haar balletpakje? Wat zei de ha?

ano: wow wat is je voortuin mooi geworden joh!

troela: dikke digitale knuffel voor jou. Ik heb weleens gehoord dat ze ook pas tijdens de bevalling kunnen indalen. Lijkt me dat het niets zegt over wanneer bevalling begint, maar vk zal uiteraard wel beter weten.

Sab: hier geen zon gezien helaas.

Verder kan ik ook even niet meer bijhouden wie wat geschreven heeft sorry. Nu even strijken en op tijd mijn bedje opzoeken

2. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Jeroen is bij de huisarts geweest en hij heeft een neusholtontsteking.
    Hij heeft 3 soorten medicijnen gekregen waarvan 1 tegen een bijwerking van de ander.
    Hopelijk gaat het snel een stuk beter met hem.

Chelleke
    Lekker joh! Ff lekker wandelen met de honden.

Dreamer
    Ja hoor. Je mag hikken ook meerekenen met het voelen van je kleintje.
    Hikken is namelijk een teken dat ze slikken en drinken.

Linnie
    Heerlijk dat alles zo lekker gaat! Maar waarom zou de vk nog een echo willen doen?

Moestra
    Ook wij hadden bij Jonna een Quinny. Wat een rot wagen was dat zeg! Heb nu een maxi cosi met 2 wielen voor die helemaal rond kunnen draaien…..veel beter!

Vogeltje
    Spannend hoor…ben benieuwd wanneer ze je willen gaan inleiden.

Noosa
    Voor jou geen leuke dag dus. Sterkte vandaag.

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Lieve meiden

het lukt me vanaf mijn telefoon niet om in dit topic een foto te plaatsen. ik heb wel 2 foto's in een album kunnen zetten, dus voor wie nieuwsgierig is: check mijn fotoalbum!

Ik las net dat naomi morgen ingeleid wordt. heel veel succes meid! zet hem op!!! yay, de 2e april baby!!!!

en ik zag mooie tuinfoto's van anoniempjuh. gaaf meid! heel strak. en mooie foto's zo in het zonnetje!

verder heb ik niks onthouden. sorry :(

het is erg fijn om thuis te zijn, lekker weer in eigen bed. wel wennen hoor, een kraamverzorgster in huis. ons mannetje is steeds erg misselijk. ik vermoed van de pijnmedicatie die ik tijdens de bevalling heb gehad (ik was eerst erg tegen, maar na een hele dag weeen had ik tijdens de bevalling de kracht niet meer om de weeen op te vangen.. ik heb gesmeeeeekt om een pompje). hij drinkt nu regelmatig aan de borst, maar of de voeding al op gang is gekomen weet ik niet. Elke keer als ik naar ons ventje kijk vind ik het zo wonderlijk dat dat ons kindje is, maar tegelijk is het net of hij er altijd is geweest. en als ik mijn man met hem zie smelt ik helemaal. heerlijk dit. hij ligt zo'n beetje de hele dag bij me, vannacht ook grotendeels. Ons mannetje heeft heel erg veel behoefte aan lichamelijk contact en wordt erg rustig van het horen van hartslag. logisch natuurlijk...

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    iedereen:super bedankt voor de complimentjes!!!!wij zijn ook blij met het resultaat!!nu de achtertuin nog aankleden enz, maar dat zal wel na de bevalling worden haha

juultje, fijn dat het zo goed gaat, en jullie lekker thuis zijn!!wat een overweldigend gevoel he nu je kleintje er is, dan slaan de hormoontjes echt op hol!is de bevalling verder wel goed gegaan?geniet lekker van jullie mooie mannetje!!!

Naomi heeeel veel succes morgen!!!!!

5. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ow juultje!!! Wat smelt ik bij die foto's zeg.
    Moet er ook spontaan van huilen. Vind het zo onwijs leuk voor jullie!!!
    En dat ook alles goed is met jullie....helemaal toppie!!

En wat heerlijk dat gevoel he, dat het net voelt alsof je mannetje er altijd al is geweest. Ik vind het zo mooi!!!

Geniet heerlijk van jullie blauwe wolk en laat je lekker in de watten leggen.
    Dikke knuffel!!

Naomi:
    Heel veel succes morgen ochtend!!!
    You go girl!

6. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Wat een lief mannetje Juul!!!
    Heerlijk genieten!!!!

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Naomi; zet 'm op!

Juul; wat een knapperd! Geniet van mekaar, maar da\s misschien overbodig gezegd he?

8. ons2wonder84

ons2wonder84 Actief lid

5 jan 2011
    212
    0
    0
    zuid holland
    @Maomie succes morgen

@juultje wat een prachtig baby geniet er van .

@all. Heb niet veel gelezen maar zag mooie buiken en een mooi tuin

@ kinderwagen die van mijn komt dinsdag ik heb een 3 wieler 3 in een van merk bebeqo

@en van me eigen tijdje niet geweest ben ziek en heb het zwaar misselijk en buikpijn maagpijn ben niet lekker wort steeds erger gelukig heb ik een zoontje van 5half jaar die best op ze eigen is maandag naar gyn ben zenuwachtig ze gaat uitgebruid onderzoeken en inwendig omdat de baby onder de Gemiddeld zit en me buik is twee weken achter ze gaat kijken wanner ik ga bevallen ze wil niet denk ik op 40 weken wachten en ook omdat ik medis ziek bent heb schieldklier we zien het maandag .

Dames efe een vraag mijn zoontje is al een week ziek buikpijn overgeven diaree en verkouden ben nr huisarts gegaan al twee keer doen niks vind het Zielig hebben julie tip 's heb bijna alles geprobeerd met dranken
    Sorry voor me gezeur goede avond allemaal

9. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Hello ladies,

Ons kleintje is vandaag MEGA actief! En heb ook best veel last van mijn onderrug / bekken / buik en moet heel veel plassen of toch de aandrang...
    Zou het kunnen dat hij aanstalten maakt om wat in te dalen :(

Groetjes van mij...

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Ons2wonder:
    Ik zou gewoon nog een keertje naar de HA gaan. En op je strepen staan dat je iets wil voor hem.

LinC:
    Dat zou heel goed kunnen hoor.

Hier:
    Ga mijn bedje opzoeken.
    Jeroen lag er om half 10 al in. Hij viel in slaap op de bank en heb hem naar bed geschopt hahahaha.
    Ben nog even lekker bezig geweest met de piepschuim letter te schilderen.
    Hoe van 1 kleur nog maar 1x te schilderen en dan is het klaar.

Jeroen kwam trouwens met het leuke idee om die letters de rijgen aan een doorzichtig draadje en dwars door de babykamer te hangen!
    Dat gaan we dus ook doen.

Slaap lekker!
    Morgen een drukke dag.
    Mijn nichtje van 8 komt morgen (oppassen). En om 13:00 komt mijn stiefzusje van 11. Mijn stiefzusje blijft ook slapen.

11. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi lieverds,

Nog even een laat berichtje van mij.
    Vind het echt super hoe jullie me even weer een extra duwtje in de rug geven na mijn emomiddag.
    Ik ben uiteindelijk toch nog mee uit eten gegaan. Heb me verwend met een warme douche en uiteindelijk ben ik blij dat ik ben gegaan. Ff mijn zinnen ergens anders op en het was gezellig.
    Het laatste uurtje kon ik mijn houding niet goed meer vinden, maar absoluut geen spijt gehad.

Ik wet zo niet meer wie het zei over of de verloskundige niet te voorbarig was dat ik de 40 wkn wel overheen zou gaan. Ik wist ook niet beters dan dat de mate van indaling niks zou zeggen over tijdstip van bevallen. Maar blijkbaar ligt onze uk nog zo hoog dat ze indalen binnen een week of 2 wkn nog niet ziet gebeuren. Tenzij de vliezen breken. nou kom maar op!!!!

Daarnaast maak ik me misschien ook wel onnodig of de doorgang wel ruim genoeg is en als dit wel zo is of het grote koppie of iets dergelijks dan geen problemen geeft bij het verloop van de bevalling. Ben er altijd zo nuchter in geweest en nu begin ik er alleen maar over na te denken. NIET DOEN!!!!

@Ano: wat een vooruitgang zeg je voortuin. erg mooi geworden.

@Naomi: bij deze nog heel veel suc6 morgen. Zoooooo spannend. Meid zet hem op en we wachten vol smart op het geweldige nieuws.

Ik ga nu lekker slapen. dit weekend ff helemaal niks in de planning. dus lekker rustig aan.

bedankt allemaal, toch fijn dat je af en toe even je ei kwijt kan. Van je af schrijven doet goed. Buiten de tranen die ik heb gelaten!!! voelde me echt een ellendig hoopje en daar helpen jullie me dan toch weer even bovenop.
    knuffel!!!!

12. jolien77

jolien77 Lid

6 mrt 2011
    51
    0
    0
    onderwijs
    ergens in nl
    Tsjonge jonge dacht ga even bij lezen van 2 dgn... Wat gebeurt er veel! Ten eerste wens ik iedereen veel sterkte met de spannende tijden die gaan komen. Las al veel over slapen... Nou zoals jullie zien..... Ik slaap snachts tot 3 uur en dan slaap ik pas om 5 uur weer in... Dus tijd om bij te lezen. Okay jullie vroegen nog over bv of fv ik probeer in 1e instantie bv..... Enneh wil ook graag thuis bevallen! Heb dat geweldige hoog laag bed al in de kamer staan..... Uitelkaar wel te verstaan.... Morgen maar in elkaar zetten. Ik ben vandaag nl 35 jaar geworden en wilde liever huis vol vrienden dan bed. Nou ga weer verder met bij lezen! Wens iedereen een fijne dag Greezzz

13. jolien77

jolien77 Lid

6 mrt 2011
    51
    0
    0
    onderwijs
    ergens in nl
    @ dames met groei echo.... Wat is dat? Waarom?

14. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Ankje, beterschap voor je mannetje. Evt nog een echo omdat de waardes van de 34 weken (aan de hoge kant) en de 36 weken (gemiddeld) bijna hetzelfde waren. Verklaring is dat ze misschien iets te ruim gemeten hebben bij 34 wkn… andere is dat het kindje niet meer groeit maar daar wil ik niet vanuit gaan.

@Ano, wow echt mooi geworden de tuin!

@Juultje, wat een superlieve foto’s!

@Naomi, veel suc6, duimduim!

@Ons2wondertje, helaas geen tip voor je zoon, veel vitamientjes en zelf ook zodat je niet aangestoken wordt. Suc6 maandag

@Troela, wat fijn dat je nog zo’n gezellige avond heb gehad en even je zinnen hebt kunnen verzetten! Hou t positieve gevoel vast, lekker rustig aan dit weekend en komt allemaal goed!

@Jolien, zwaaizwaai zo midden in de nacht en van harte gefeliciteerd!! Groeiecho wordt soms gedaan bij of na 30 wkn als er een vermoeden is dat de groei voor of achter loopt of om nog even iets na te kijken (ligging placenta, ligging baby, te veel of te weinig vruchtwater)

15. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Zo onderstaande lijkt me ook slopend (mail van zw-gym-genoot):

...Ik zou vanmiddag bevallen van ons tweede kindje middels een geplande keizersnede. Helaas was het heel hektisch op de o.k. met veel spoedjes en kon het niet door gaan. Nu teleurgesteld thuis op de bank. Misschien wordt het morgen, maar in een weekend is niets zeker. Ik laat het dus maar op me afkomen....

16. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Linnie, lekker tijdstip meid!
    Wat erg van dat meisje met die keizersnee, heb je je er zo op ingesteld en moet je terug naar huis pfft. en dan miss zelfs het weekend ertussen bah!

Jolien, Gefeliciteerd met je verjaardag! Gniet ervan!

Troela85 Knuffel voor jou hoor meid!! Wat leuk dat je toch nog mee uit eten bent gegaan en een beetje je zinnen hebt kunnen verzetten!
    En ik snap je wel zo nu alles dichterbij komt en het niet helemaal volgens boekje gaat dat je je wat druk maakt.. maar probeer in je lichaam te geloven hoor!

Ankje, lekker crea bea bezig dus!! Foto :D?? Maar is een naam dus zullen we pas te zien krijgen als de kleine geboren is :p

Linc, zou heel goed kunnen dat je kleintje wat aan het indalen is. Ik heb bij mij af en toe het idee dat er zo een keigrote druk van onderen staat zegmaar :p Denk dat dat ook indalen is.

Onswonder, beterschap voor jou en je zoontje, ik zou gewoon nog eens met je zoontje naar de huisarts gaan en je niet laten afschepen met niks. Anders blijf je ook maar doorsukkelen.. Succes meid!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zwaai zwaai meiden!! hopelijk heb ik snel goed nieuws :D

18. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Naomi: Heel veel succes!!

@ Ankje: Ben benieuwd naar de letters

@ Jolien: gefeliciteerd

@ Troela: Fijn dat je toch wat afleiding hebt gehad

@ ons2ewonder: Gewoon naar de HA gaan voor je zoontje wat dit kan natuurlijk niet. Succes maandag bij de gyn

@ Juultje: mooie foto's hoor en mooi mannetje geniet er maar lekker van.

@ Linnie:Wat erg van dat meisje stel je je er zo op in en dan moet ze in eens wachten.

Vandaag een rustig dagje ook wel lekker.
    Manlief gaat met Danian naar een boerderij waar ze lammetjes krijgen vind Danian vast wel leuk.

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Naomie: nogmaals succes ik ben benieuwd hoe snel het zal gaan

jolien: gefeliciteerd

tamtam: leuk dat ze naar de lammetjes gaan kun jij even rusten

onswonder: beterschap voor je zoontje inderdaad bellen

all: hier schijnt het zonnetje even lekker. Het zou niet mooi weer worden dacht ik. Ff afwachten maar weer. Vanmiddag naar kinderverjaardag van vriendin haar dochtertje is jarig. Verder geen plannen voor vandaag behalve wat in huis rommelen

fijne dag allemaal alvast:)

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ankje, beginnen de medicijnen al te werken bij jeroen?
    Gezellig hoor, je nichtje en stiefzusje op bezoek. Veel plezier!

Juultje, fijn dat het goed gaat en jullie lekker gelukkig zijn. wel zielig dat Viggo nog misselijk is he? en dat bij jou liggen, heerlijk toch!
    ons2wonder, wat vervelend dat je zoontje ziek is! Ik denk gewoon uitzieken, en in de gaten houden dat hij genoeg drinkt.
    Hoe groot word jullie baby nu geschat?

Linc, dat zou maar zo eens indalen kunnen zijn inderdaad.

Troela, fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Geniet lekker van het weekend!

Jolien, gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke dag gehad?
    De groeiecho doen ze bij ons gewoon om een inschatting te kunnen maken hoe groot het kindje is, als het op schema ligt, en ook wordt er dan vaak even naar de ligging gekeken.
    Hier gebeurd het, als je onder de controle staat van de gyn, standaard met 30 weken.

Linnie, wow, ja dat lijkt me ook echt helemaal niets, dat het op het laatste moment niet door gaat!

Naomi, succes vandaag! Ik hou het in de gaten:)

Tamtam, geniet van je rustige dag! Misschien is het wel het laatste rustige weekend eerst...

HIer ook rustig dagje (kan ook niet zoveel anders meer en ook geen zin in). Straks komt mn moeder even, helpen met zomerkleren van Finn uit te zoeken.
    Daarna nog even naar de ijssalon van vrienden van ons, even lekker eruit om een ijsje te halen.
    zal vanavond wel niet zo laat worden. De nachten zijn momenteel best kort, Finn slaapt erg onrustig...waardoor ik dat ook doe..helaas

Deel Deze Pagina