April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr., ziekenhuis

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

17-03-2012
    Naomi123: Wordt ingeleid!!!! - 07:30 melden
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    MM1981: controle vk - 09:20
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    Vruchtje24: controle gyn
    jolien77: controle vk - 07:30
    21-03-2012
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT]: controle vk
    22-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 10:15
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    Vogeltje: groeiecho
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30
    MM1981 - diabetescarrousel
    Tamtam78: controle gyn. - 08:30
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    Linnie1984: controle vk - 13:00
    26-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee
    Vogeltje: inleiding

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]:

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    Vogeltje (33+1) - 1395gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr.
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv (05-04-2012)
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    jolien77[FONT=&quot], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] zijn er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]1 van de 15 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]0 van de 12 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Zoo gelukkig nog ff een paar uurtjes kunnen slapen na me berichtje hier vanochtend vroeg!
    Lekker allemaal rustig aan dagjes, heerlijk!! Hier ook niet te veel uit de hoek zoeken :)
    Ben benieuwd hoesnel we iets van Naomi horen! Spannend hoor!

Ik wil ook bevallen en wel NUUUUU!! Meiden ik wordt ongeduldig! Jullie vast ook al??

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
  4. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    pfoe, ik ben niet op mijn best vandaag. Ik heb gewoon geen zin om mijn mond open te doen om ook maar één woord te zeggen. :) Gelukkig is lief vandaag niet thuis, dat zou echt zielig zijn.

Voel me waanzinnig moe en gewoon beu. Zou zo graag weer even op mijn buik willen slapen, me omdraaien zonder te vergaan van de bekkenpijn of op mijn rug te kunnen slapen zonder beroerd te worden. Mijn heupen doen zeer, mijn bekken steekt.. Jaja, het is een echte hormonale klaagdag vandaag. :) Morgen ben ik vast weer 'gewoon'. ;)

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    nou hier in het zkh, begin van de bm een goede cm ontsluiting maar nog geen volle cm want mn bmm is nog niet verstreken helaas.

nu een tampon met hormonen in, die er 12 uur in moet blijven. het kan zijn dat mn weeën erop beginnen of mn vliezen breken misschien voel ik niets en doet het wel wat. mocht het niet uit zichzelf beginnen kijken ze morgen weer..... nu al wel een harde buik dus ik hoop dat het de weeën op gang gaat brengen!

6. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen.

@ Naomi: Heel heel veel succes vandaag en zet m op!!!...... Hopelijk als ik vanavond weer kom kijken op ZP is jullie dochter/zusje al geboren :) Spannend.......

@ Juul: Ooohh Meis, ik ben nu al verliefd..... wat een knap ventje.... En wat kan ik me ongelofelijk voorstellen hoe geweldig dat het is om hem nu bij je te hebben..... ben jaloers hoor..... Maar ben ook wel heel trots op mijn buddy hoe ze t gedaan heeft..... mag ook gezegd worden!!!!!!

@ Troela: Wat fijn meid dat je toch nog bent kunnen mee gaan en je een fijne avond hebt gehad... Natuurlijk is dat zitten op den duur een hele opgave, vooral omdat stoelen nu eenmaal niet gemaakt zijn voor zwangere vrouwen hahaha. Ik hoop voor je dat alles goed en snel gaat nu. Een ding wil ik je meegeven, misschien een schrale troost.... de vrouw van mijn neef is bevallen zonder dat het hoofdje überhaupt ingedaald was en het was daar ook nog maar de vraag of het dan zou passen ( altijd gokken) en het is prima gegaan... kleine Tom is vrij gemakkelijk op de wereld gekomen toen de weeën begonnen en is tijdens de bevalling pas ingedaald..... Ze is bevallen met 40+3 dus das nog te overzien he;)

@all: Vannacht een vrij rustige en goeie nacht gehad, dat valt me wel op... hoe verder ik in de zwangerschap kom hoe beter ik slaap, vannacht weer 9u aan een stuk. dus ik verwacht hier nog niks. Vandaag een rustig dagje. Dadelijk lekker een cake bakken en vanmiddag een verjaardag van ons oude overbuurmeisje...... Vind t wel spannend nu iedere keer of ik nog wel ergens heen kan hahahaha, Wil er graag uit maar voel me safer op de bank thuis whahaha kennen jullie dat gevoel???

7. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Unox: Dan klaag je toch gewoon lekker!!!!! Doen we allemaal hier en niemand die er last van heeft..... En het helpt vaak nog ook dus laat gaan!!!!
    Hoop wel echt voor je dat je snel van je bekkenpijn af bent... ik moet zeggen dat dat hier redelijk stabiel is, maar heb me ook anders gevoeld en begrijp dus echt hoe vervelend dat kan zijn...... Sterkte lieverd en een dikke knuffel

8. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Chelleke, fijn dat je zo goed slaapt!! Scheelt al veel heerlijk!

Naomi Kom op he meid!!!! Succes :D

9. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Sab: ja gelukkig wel. Al voel ik me soms wel schuldig om t hier neer te zetten aangezien er ook genoeg mensen zijn die amper slapen..... ik hoop dat ik nog even goed kan uitrusten voor de bevalling.... Ik kan overdag wel niet slapen... doe ik dat, dan ben ik 's nachts ook de hele nacht wakker......

@ Naomi: Ohhh hopelijk zet t allemaal snel door... je hebt al genoeg weeën, harde buiken etc gehad dus hopelijk reageert het er goed op nu..... succes meid en ik denk aan je en duim voor je!!!!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    bedankt chelleke :)

de krampen worden nu al heftiger!!! tampon zit er nog maar een half uurtje in.... ik hoop dat het net dat zetje is wat mn lichaam nodig heeft hihi.

11. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Je moet je daar toch niet schuldig over voelen!!! De ene heeft van het ene last de andere van het andere ja toch!
    Ieder zijn ding en last ;)

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Juul, echt een prachtig ventje zeg! Wow....
    Zo gaat het bij mij ook wel erg kriebelen haha.

Naomi, succes meis! Ik hoop dat het door gaat zetten!

Unox, lekker klagen meid! Ook daar zijn we voor :) Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.

Troela, gelukkig dat je het een beetje van je af hebt kunnen zitten gisteravond en nog een gezellige avond hebt gehad!

Chelleke, fijn dat je zo goed slaapt!
    Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor! Maarja als je altijd op de bank zit dan duren de dagen wel heel erg lang haha..

Meiden, ik ben er vandaag niet veel, lekker druk bezig dagje voor de boeg.

Geniet van de zaterdag! En ik kom natuurlijk wel spieken hier of er al nieuws is :D

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Naomi: Goed zo meid... dat horen we graag!!! Hoop dat je niet te veel moet afzien, maar ach tis voor het goede doel.... het geluk is dat jullie meisje niet zo groot is dus hopelijk verloopt t allemaal vlotjes....... ( bedoel natuurlijk niet dat je minder pijn zult hebben hahaha, maar dat t net wat gemakkelijker gaat.... je snapt me wel he;))

@ Sab: Je hebt ook gelijk....... Tis alleen soms zo oneerlijk verdeeld he.... Ik heb wel af en toe wat kwaaltjes gehad, maar vind dat ik over t algemeen overal wel makkelijk doorheen en tussendoor ben gefietst, en als ik dan lees wat sommigen hebben moeten doorstaan dan voelt dat gewoon als niet eerlijk t.o.v. de anderen snap je....

@ Noosa: Oh ik moet er niet aan denken en dan tot 42 weken thuis zitten hahahahaha Nog 4 weken nergens heen... nee dat kan ik echt niet.... dan nog liever dat me de vliezen breken midden op straat hahahahaha ( bij wijze van spreken dan he)

14. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Naomi succes hopelijk zet het goed door.
    Bij mijn eerste zwangerschap werd ik ingeleid met gel werd toen ook gezegt dat het dagen kon duren, ging na 5 min al aan de gang.
    Hoop dat voor jou nu ook.

@ Chelleke waarom zou jij je schuldig moeten voelen over klagen:(
    Iedereen heeft andere dingen maar dat maakt het niet minder vervelend voor de persoon in kwestie.
    Dus klagen mag altijd en over de meest onbenullige dingen zeg ik altijd is beter dan ermee blijven zitten.

@ Unox gewoon lekker niets doen vandaag en geen telefoon aannemen (doe ik ook regelmatig als ik niemand wil spreken) dan heb je even lekker rust.

@ Juul wat een mooi zoontje hebben jullie, nu zie je waar je het allemaal voor hebt gedaan.

Ik heb ook zo'n geweldige man;)
    Blijf maar lekker liggen morgenvroeg zei hij gisteren dan kun je wat uitrusten.
    Hij staat netjes optijd op komt erna naar boven om zich aan te kleden, toen ween om iets te pakken en toen nogmaals om zijn zomerjas uit de kast te pakken. Geloof me dan ben je echt wel wakker en kun je net zo goed opstaan hahaha.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    sorry hoor meiden ben alleen maar ego bezig maar het komt ook echt al goed op gang! mn ma is er dus ga even afsluiten

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ja naomi goed zo, dat zou fijn zijn als het ook bij jou meteen aanslaat!!!

vogel haha ik ken het, hier bied mijn man het ook wel een heel enkele keer aan.Maar als Neomi dan wakker wordt, duurd het 10min voor hij er wakker van wordt, dan moet ie nog even rustig zijn ogen open doen enzo nou ja dan ben ik meestal zelf al klaar wakker....

hier een zonnetje, vald me alles mee!!Neomi is even met papa naar oma dus ik ga ff lekker douchen en aankleden, verder rustig dagje...

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Naomi, zet hem op!!!! Ik hoop voor je dat alles snel achter de ruig is en je je kleintje in je armen mag hebben!!!

Iedereen met baaldagen/nachten, knuffel!!

Iedereen die happy is vandaag, geniet ervan!!

18. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Naomi: Goed nieuws.... dat horen we graag.... Hou ons maar op de hoogte ( zo lang je dat nog volhoud hahaha)

@ Vogeltje: Eigenlijk heb ik niets te klagen gehad, maar kan me soms toch niet weerhouden om het even te doen, gewoon omdat ik er zin in heb..... en me dan niet lekker voel of zo...

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Sab, fijn dat je nog wat verder hebt kunnen slapen vanochtend. Hier begint die ongeduldigheid ook langzaam. Komt ook omdat ik niet zoveel meer kan en alles een beetje teveel is...
    En ben natuurlijk reuze nieuwsgierig! Krijgen we een zoon of dochter? Hoe ziet hij/zij eruit? Hoe vindt Finn het?

Unox, irritant he, die hormonen. Hopelijk voel je je snel wat beter, of ga je gewoon bevallen!

Naomi, hoe is het daar? zijn de weeen inmiddels begonnen?

Chelleke, dat gevoel van willen thuis blijven herken ik...is gewoon het veiligste he? En ja, ook het makkelijkster. Hopelijk heb je een leuke middag?

Hier vanochtend even met mam naar Intratuin geweest, nog wat plantjes gekocht en een hark voor Finn. Nu is hij buiten in de tuin grind aan het harken samen met vriendlief..leuk om te zien die 2 mannen samen,
    Ook nog even de broeken van Finn van vorig jaar erbij gepakt (zomer). Benieuwd of er nog iets gaat passen..en anders shoppen..
    Ga nu lekker de mannen even roepen en dan een ijsje halen..wil er nog even opuit.
    Tot straks!

20. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    hallo allemaal , wou alleen naomie even heel veel succes wensen want ben druk bezig , ik kijk vanavond nog even of er al wat nieuws is ik hoop het dan komt het voor ons ook weer dichterbij !! Fijne dag nog allemaal xxx

Deel Deze Pagina