@Evan: super dat de kleine nu goed ligt zeg. @MM: he bah, wat een domper. Dit willen we niet he. Hopelijk valt het allemaal mee. Ben je je dag een beetje doorgekomen?? Bedrust is ook niks bah. Knuffel!! @Unox: Geen nieuws is goed nieuws he. Fijn zeg. @Chel: beterschap meid. @Naomi: he toch even schrikken. Spannend maandag, We gaan voor een goede uitslag maandag he. @Ano: FOEI!!!!!! Niet meer doen. @Fidel: schuldig......... ?lekker van genieten hoor. @2012mama: hopelijk een goede hb uitlsag. Ah heerlijk in het park met het zonnetje. @Sab en naomi: leuke foto!!! Vanmorgen bij vk geweest. Eigenwijze kleine uk is nog lang niet ingedaald. Ligt nog erg hoog. Goh, je meent het. Mijn ribben weten daar alles van haha. Maar ze wees me er wel op mochten mijn vliezen breken, dat ik dan moest gaan liggen en meteen bellen. Ben vanavond wezen zwangerschapzwemmen en daarna nog met vriendin een uurtje vrijgezwommen. Heeeerlijk. Morgen even kratten bier ophalen en dan krijg ik een vriendin op bezoek die ik wat verder weg woont en ik al en tijdje niet heb gezien. Gezellig dus. Vandaag het huis onder handen genomen, dus is weer lekker schoon. En niet omdat ik nesteldrang heb. Het was gewoon echt nodig. Ik heb totaal nog geen nesteldrang!!! Sorry als ik op sommigen niet heb gereageerd, maar moest volgens mij wel 20 paginas bijlezen kletskousen. Dit zal morgen avond wel weer zo het geval zijn haha Oja, vandaag proefdruk van geb. Kaartje opgehaald. Hij is zooooo leuk geworden. We hebben er onze eigen draai aangegeven en moet zeggen, we hebben talent haha. Vandaag lekker veel energie gehad. Is echt per dag verschillend merk ik. Nu lekker slapen, is laat zat. Welterusten en tot morgen
ano De laatste paginas waren een beetje onzin verhalen hahahaha. Dus je hebt niks gemist hoor. Tis dat ik jou zo online geen klap voor je kop kan geven .maar had het graag gedaan! Wat bezielt jou om al die zakken aarde uit je auto te tillen!!! Je bent echt gek. Maar snap het wel hoor. Als je tuin nu klaar is wil je het ook leuk aankleden met bloemen enzo. Maar de volgende keer even iemand mee vragen die voor je kan tillen. Vruchtje Heel veel plezier met je laatste werkdag! Linnie Super dat de controle en echo goed waren! 2012mama Gelukkig was de controle goed van Finn. Sab & Naomi Hahahaha!!! Leuke foto!!! Troela Je kleine kan altijd nog indalen toch? Straks om half 10 komt mijn vriendin met haar dochter (3,5 jaar). Haar dochter gaat altijd op vrijdag ochtend naar peuterdansen. En nu mag Jonna ook mee dansen! Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden. Wij moeders mogen niet mee staan kijken. Dus ik ben heel benieuwd hoe Jonna gaat reageren als ik haar daar achter laat. Tis namelijk de eerste keer dat ik haar ergens achter laat dat zij niet kent. Wel zitten wij in de kantine met een tv die gericht staat op de groep. Als er iets is met de kleine kunnen we het gelijk zin en kunnen we desnoods naar de zaal naar ons kind toe. Spannen hoor. De zon schijnt hier ook zo lekker!!! Krijg echt de lente kriebels. Zin om violen te halen enzo....maar hou me nog even in.
Ano, ja het beperkt me wel. Heb regelmatig pijn en bewegen enz (lopen, rennen, bukken) gaat soms lastiger. Maar heb het al mn hele leven en dus weet ik niet beter. Zie het dus zelf niet echt als een beperking, maar lastig is het wel (en soms echt wel pijnlijk) Vriendlief, bij de keizersnee worder navelstrengbloed afgenomen, en dat word opgestuurd naar Leiden om te onderzoeken. Dus we laten het dan onderzoeken of hij/zij het heeft. Troela, fijn he, zo'n schoon huis. En soms is het idd gewoon echt even nodig. ankje, wat leuk dat Jonna gaat peuterdansen. Erg benieuwd wat ze ervan vind! Hier vandaag een rustig dagje. Vanmiddag nog even naar mn ouders en verder lekker niks op de planning. Nouja, even het telefoontje van de gyn afwachten natuurlijk... En dan weer lekker weekend! MOrgen geen plannen. Zondag gaan Finn en ik naar de musical van Thomas de trein. Vind ie vast helemaal super
Ik kom even zwaaien en vanmiddag reageren. zit bij de tandarts in de wachtkamer. straks eerst 30 minuten gebitsreiniging en daarna controle. hoop dat er niks bijzonders is. maar aangezien ik geen pijntjes heb ga ik er vanuit dat alles goed is. heb vannacht gelukkig beter geslapen. van 23:30 tot 6:30 met 1 tussenstop om 4 uur om te plassen... jeuj! voel me direct beter. wel heel raar, ik heb sinds gisteravond weer enkels!!! Ze warn net zo dik als mn kuiten zo'n beetje en nu ineens weer bijna gewoon!!!!
@ Ankje: Leuk peuter dansen veel plezier @ Vruchtje: Veel plezier op je laatste werkdag @ Sab & Naomi: Leuke foto @ Linnie: Fijn dat de echo en controle goed was @ Troele: Je kleintje heeft nog ff om in te dalen toch? @ ano: Doe jij wel rustig aan @ 2012mama: Lekker hoor een rustig dagje geniet ervan, leuk thomas de trein vind hij vast leuk @ Juultje: Succes bij de tandarts en fijn dat je beter hebt geslapen Hier wat minder geslapen kon niet in slaap komen. Ons bed staat nu op klossen, dus dat is wel fijn alleen Danian kan er nu niet meer zelf in klimmen we moeten hem er in hijsen haha Ik had per ongeluk zijn wekker verkeerd gezet een uur te vroeg om 6.30 uur i.p.v. 7.30 uur. Hij heeft zo'n aapjes wekker die zijn oogjes open doet en hij wacht altijd netjes tot die wakker wordt. Heb hem vanmorgen naar de opvang gebracht, dus kan lekker relaxen heb nog genoeg programma's opgenomen. Gisteren ook iets teveel gedaan dat merk ik aan mijn rug. Dacht ga een stukje fietsen met Danian, maar dat was niet zo'n goed idee beetje steken/harde buiken.
Leuke foto naomi en sab!! 2012mama, wat vervelend van die hb! Ik ben wel benieuwd wat voor actie ze gaan ondernemen nu bij je! Hier zo ff boodschappen doen op de fiets. De laatste dingetjes in huis halen voordat baby komt! Vanavond de grote boodschappen maar met de auto.
Tamtam, vervelend dat je een slechte nacht hebt gehad, dan voel je je gelijk minder he? Lekker dagje rustig aan doen dus vandaag! Juultje, succes bij de tandarts, hopelijk niets aan de hand!
goedemorgen dames, kom hier net lekker uit bed rollen lekker uitgeslapen heerlijk.. wel last van me rug... thja t gaat toch langzamerhand teveel worden de behendigheid, volgende week nog en dan hou ik het voor gezien... wel balen want gaat de laatste weken zo goed, nieuwe instructeur, gaat echt supergoed!!! zowel ik als hondje zullen afkickverschijnselen krijgen hahah vandaag een beetje chaotisch dagje, mama is op verjaardagsvisitie dus ik heb de oppas op haar hondjes.. ook boodschappen doen en nog geen duidelijkheid of wel nu wel of niet uit eten gaan vanavond... dus weet nog niet hoe ik de dag indeel.. nog geen bericht van me zus...hahah zal jullie er ook van op de hoogte houden...
Hey meiden! Naomi en Sab: leuke foto zeg! Ankje: super leuk, peuterdansen. Ik ben benieuwd hoe Jonna het vond! Moestra, heb jij het gevoel dat je kleintje snel komt? Aangezien je dat zo neer zet? @Tamtam: doe maar rustig aan vandaag meis! Die harde buiken en steken klinken niet goed! @Fidel: fijn dat je zo uitgeslapen bent!! Super spannend van je zus zeg.... Hoop dat je in de loop van de dag wat meer duidelijkheid krijgt over van alles haha. Hier gaat het ook goed Net lekker gedouched dus ik kan er weer tegen aan vandaag. Merk dat ik gister weer wat meer gedaan heb dus vandaag weer stapje terug. Moeilijk hoor in evenwicht blijven haha. Er komt zo n vriendin langs met haar pasgeboren zoontje (bijna 3 weken oud) dus lekker bijkletsen over zwanger zijn en bevallen haha!
goedemorgen meiden net wakker hihi, ondanks de pijn en maagzuur toch best goed kunnen slapen. om de 2/3 uur uit bed om te plassen maar ach dat zijn we gewend ondertussen hihi. bed op klossen vind ik wel prettig vooral het eruit gaan doet nu minder zeer want hoef niet op eigen kracht al dat gewicht omhoog te duwen hihihi. @vocht: hier begin ik ook vocht vast te houden, had gisteren de ribbels van mn sokken in mn onderbenen staan en ook mn ringen gaan wat strakker zitten.... vanmiddag naar de nieuwe osteopaat!!! ik hoop echt dat het een goede is en hij me goed kan helpen zodat die laatste weken nog wat draaglijk blijven...
Fidel, heerlijk bijgeslapen dus! Vind het wel knap trouwens, dat je nog steeds behendigheid doet! Noosa, fijn dat het goed gaat, en wat leuk dat je vriendin langs komt met haar pasgeboren zoontje! De jongens zijn dan straks bijna even oud he? Leuk! Naomi, succes bij de osteopaat!
@2012mama, ja ze schelen ongeveer 10 weken dan echt super leuk! De kleine heeft de hik, maf gevoel is dat zeg!
Noosa, leuk dat je vriendin langskomt met de kleine. Lief zo een klein pasgeboren babytje Naomi, succes bij de osteopaat, hopelijk is het een goeie Oehh ankje gaaf peuterdansen, heeft ze he leuk gehad?? Juul, is het wat meegevallen bij de tandarts?? Brr ik houd er niet van hoor! Hier nogal hormonen die opspelen (zacht uitgdrukt) Zucht
Noosa, ik heb niet het gevoel dat het nog 6 week gaat duren. Maar dat komt ook omdat de baby bijna 3 week voor loopt in groei door de diabetes. Dus er word in het zkh al steeds gepraat over week 39, maximaal 39. Zelf denk ik zelf nog wel voor week 38.
aaaaaaaah weer gezeik met het VGZ!!!! nu al voor de 2e keer aan het bellen. grrrrrrr wat een idioten werken daar zeg!! kreeg gisteren rekening dat de fysio niet vergoed word van vorig jaar. omdat ik over mn max van 600,- heen zou zitten. net fysio gebeld en heb 13 behandelingen gehad van max. 30,- dus dat is NOOIT geen 600,-.
Altijd hetzelfse met die piepppppppp instanties he Naomi, afijn gister uitgebreid over gehad, laat je niet afschepen hoor!!!
ja altijd hetzelfde ja hihi. het is geregeld nu. de rekening klopt, osteopaat valt er ook onder en dat had knuppel 1 die ik aan de telefoon had niet gezien en dus niet verteld!! fysio kosten klopte en osteopaat ook en opgeteld kwam ik inderdaad over die 600,- heen. helaas moeten we toch betalen volgens mij is isabel wakker aan het worden! grote slaapkop is het ook hihi.
mooi liedje he sab ik vind margharita ook zooooo mooi. maar dat komt door de betekenis die het heeft voor me