April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Naomi, naomiman en isabel van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! wat een mooie naam!!

hoop dat jullie fijn kunnen genieten samen.

woehoooeee de 2e aprilbaby is een feit! who's next????

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Juul: Vertel jij t ons wie de volgende is??? Had je al een bericht op FB gestuurd dat Naomi was bevallen........
    Alles goed met jullie kleine man???? Hij wordt op iedere foto nog knapper he;)

@ Unox: Vervelend joh dat je je zo rot voelt... Hopelijk hoeven jullie niet lang meer op jullie kleine wonder te wachten en voel je je snel beter

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Jaaa Naomi van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!wat een mooie naam, staat leuk bij Isabel!en jee wat snel, om 11uur had je nog maar 1cm toch??nou geniet van elkaar!!!

Ben wel heel benieuwd wanneer de eerste komt die uit zichzelf gaat bevallen!!!sjors ben jij nu 38,1 of 38,3?

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Juultje: wat een knapperd hebben jullie op de wereld gezet joh:):). Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal en hoe je het ervaart als mama etc.

Unox: balen dat je het zo zat bent momenteel. Ik hoop dat je je snel beter voelt of dat je snel zult bevallen dan maar......

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    bedankt meiden :D

hier helemaal verliefd op ons kleine meisje!

de bevalling is heeeel vlug gegaan. ik had al vrij snel 3cm ontsluiting, toen hebben ze CTG aangesloten op het hoofdje van Jasmijn waardoor dus automatisch je vliezen breken. toen werd het nog heftiger, kon de weeën eerst nog goed opvangen maar werden rond 1 uur toch echt wel heel pijnlijk. zat toen op 5 cm ontsluiting. wilde pijnstilling maar toch nog even geprobeerd zo na 3 kwartier hield ik het echt niet meer, kreeg lichte persdrang en dat is niet zo handig met 5cm...

dus een prik gekregen rond 5 voor 2, het zou 15-20 minuten duren voordat die werkte nou ja prima nog even volhouden dus.
    de gyn. kwam binnen om kennis te maken maar zag mn weeën en gevoeld en ja hoor 9cm!! lag nog steeds op de voorbereidingskamer dus ze ging verloskamer in orde brengen en de vk roepen. mee dat ze weg loopt krijg ik een mega perswee en moest wel mee persen, dus mn man gelijk gedrukt dat er echt nu iemand moest komen. vk komt binnen met stagaire en zien bij binnenkomst het hoofdje al..... dus handschoenen aan en opvangen! we hadden geen tijd meer om naar de verloskamer te gaan dus ze moest daar geboren worden hihi. nog 1 perswee en ze werd automatisch naar buiten geduwd hoefde er niets meer voor te doen, ze was er al :D

echt een mega stortbevalling dus hihi.

ze deed het gelijk heel goed en huilde mooi. ze was helemaal wit van het huidsmeer hihi. nadat de placenta er was naar de verloskamer gereden en daar hebben ze gehecht (schade valt mee gelukkig) op dat moment begon dus net de pijnstilling te werken en was zo duf als een konijn hahaha.

al met al een grappige bevalling om op terug te kijken ;)
    foto volgt wanneer ik thuis ben.

6. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Wat een snelle Naomi! Geniet ze!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Fijn Naomi dat je zo goed terug kunt kijken op je bevalling!! Nogmaals geniet lekker:):).

ps. heel benieuwd naar de foto van jullie meisje, maar rustig aan we zien het vanzelf wel als je er tijd voor hebt.

Ik heb vannacht vanaf 3 uur wakker gelegen, dus duik lekker optijd mijn bedje in zo samen met mijn nieuwe boek.

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zo Naomi dat is snel gegaan, wel fijn zeg, was dat bij isabel ook?
    Mag ik vragen wat voor verdoving je hebt gehad?de spiut in je been/bil?of dat infuus?Nou geniet lekker van jullie meisje

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zit op tlc one born every minute t kijken, krijg de kriebels in me buik haha

10. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr., ziekenhuis
    17-03-2012 Naomi123 (38): Jasmijn, 2750 gr., ziekenhuis

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    MM1981: controle vk - 09:20
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    Vruchtje24: controle gyn
    jolien77: controle vk - 07:30
    21-03-2012
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT]: controle vk
    22-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 10:15
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    Vogeltje: groeiecho
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30
    MM1981 - diabetescarrousel
    Tamtam78: controle gyn. - 08:30
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    Linnie1984: controle vk - 13:00
    26-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee
    Vogeltje: inleiding

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]:

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    Vogeltje (33+1) - 1395gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr.
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv (05-04-2012)
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv Bevallen! Jasmijn 17-03-'12[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    jolien77[FONT=&quot], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] zijn er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]1 van de 15 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]1 van de 12 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]5 verrassingen[/FONT]

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ano: spuit in mn been, maar die werkte dus pas na de bevalling hihi.

12. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ano, dat is denk ik een Pethidinespuit geweest.

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Heb niet echt terug gelezen, wilde alleen even weten hoe het met Naomi was....is ze al bevallen!! :D

Mijn hemel Naomi!!!!
    Wat is het allemaal snel gegaan zeg!!! En wat een mooie naam Jasmijn!! Mooi gewicht ook!

Ook super om al zo snel wat van jou te horen. Geniet heerlijk van je gezin!
    Dikke knuffel

Vandaag kwam om 8:15 mijn nichtje. En om 13:00 mijn stiefzusje.
    We hebben de hele dag buiten gezeten in de tuin. Lekker aan gerommeld. De kids waren heerlijk aan het spelen in de zandbak. Had geen kind aan Jonna.

Zelf heb ik heerlijk de tuin gedaan. Nieuwe aarde erin en een paar viooltjes in de grond. Echt heerlijk lente!!
    Had dus een lekkere nesteldrang-dag :D.

Er rommelt ook wat in mijn buik. Al weet ik niet of ze zich daar binnen al aan het voorbereiden is, maar zal van de week wel te horen krijgen of ze volledig is ingedaald.
    Hoop zo dat ze al lekker met 37 weken komt. Maar we zullen zien.

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Naomi, okeej maar je werd er iig wel erg suf van dus?

unox ja, kon even niet op de aam komen haha.Maar idd dat is hem!Mijn vk zei idd dat je van die spuit heel suf kon worden, blijkt dus wel haha

15. zonnestraal1981

zonnestraal1981 Actief lid

14 jun 2011
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben een tijdje afwezig geweest, maar onze laptop was in de maak. Maar wat super dat er al 2 zijn bevallen. Dames heel erg gefeliciteerd. En geniet er lekker van.
    Ik ga morgen even een beetje bij lezen.
    Ik heb vandaag op zich weer een mijlpijl bereikt, ik mag vanaf morgen thuis bevallen. :)
    Ik ga nu zo mijn bed op zoeken, heb al 2 nachten erg slecht geslapen.
    Ik heb verder deze week een buikfoto gemaakt. Plaats morgen wel even een foto.
    Welterusten allemaal.

16. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Naomi: wat goed om te lezen dat je positief terug kijkt op de bevalling.
    Ow meid, ben zoooo jaloers. geniet lekker van elkaar!!!

Ik heb vandaag echt een rotdag gehad. Mijn hormonen zijn alle kanten opgegaan en het is echt niet gezellig geweest vanmiddag. Heb zoveel bij elkaar gehuild en ik ga dit dan botvieren op mijn vriend. Heb me doodongelukkig gevoeld, maar hebben het natuurlijk wel weer bijgelegd.We zijn overigens allebei ook echt twee koppige mensen bij elkaar op dat moment. En ondanks dat ik natuurlijk met hormonen zit is het nog geen excuus om zo te doen tegen mijn vriend.
    Zal wel even nodig zijn geweest voor mij.
    Baalde ook ontzetten vanochtend, aangezien mijn vriend de letters op wilde hangen met tesa tape tegen de muur. Kom ik een kijkje nemen heeft hij bij het eraf trekken van de tape een heel stuk verf meegenomen op de nog zo nieuw geverfde muur. Echt om het minste of geringste vlieg ik op. en dit was wel de aanleiding van vandaag.
    En dan hebben we het nog niet over de periode dat we moeten ontzwangeren.

Ben ik nu zo prikkelbaar om dat soort dingen of hebben meerderen last van dit soort momenten??
    Schaam me bijna!!!

Vanavond hebben we een filmpje gekeken, maar na 10 min lag ik al te slapen. Ik was op van al het gehuil!!!

Maar het bevestigen van de letters direct op de muur durf ik niet meer met tape, bang om het nog verder te beschadigen. We willen de letters nu op en houten lat vastmaken en deze bevestigen aan de muur!!
    Of iemand moet nog een goede tip hebben?

Sorry dames, weer even ego.

tot morgen

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    naomi van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Jasmijn!
    wat ontzettend snel gegaan zeg en een mooi gewicht ook!
    geniet er van!

hier stiekem jaloers hahaha, ik wil ook bevallen!!!!
    nou over 1,5 week mag ze van mij komen hoor!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomi gefeliciteerd met jasmijn! Prachtige naam zeg en wat een turbo bevalling!!

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Wat fijn Naomi, dat het zo snel ging!!

Troela, een knuffel voor jou!!

Hier een vreemde ervaring vanavond...
    Om half 11 werd manlief op zijn mobiel gebeld door mijn ouders.
    Dat vond ik vreemd! Ze bellen altijd naar onze huis telefoon...
    Maar het gesprek vond ik al helemaal gek!
    Manlief wist niet wat hij moest zeggen, dan keek hij weer moeilijk, dan moest hij weer lachen... Heel vreemd...
    Dus hij hing en en ging weer liggen op de bank. Waarop ik zeg: wat is er?! Ja, dat wist hij eigenlijk ook niet...
    Ik: Iets met onze auto ofzo??! (mijn moeder rijd in onze oude auto)
    Daarop word manlief sjaggi en zegt tegen me dat het niet doorgaat. Het babyfeestje... En of ik wilde stoppen met zeuren erover, hij had al te veel gezegd en zo zou het ook niet tegen kunnen gaan vallen...
    Naahja, heel vreemd...

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Goedemorgen allemaal!! Geen bevallingsnieuws........Tja vanaf nu kan het gewoon altijd gebeuren:):)

Ankje: heerlijk hé zo'n dag met mooi weer en zonnetje, kindjes die lekker zelf spelen en jij beetje kunt aanrommelen:)

Moestra: vreemd verhaal dat telefoontje. Daar wordt je toch nieuwsgierig van wat ze voor je hadden geregeld toch? Misschien een soort babyshower ofzo? Wel jammer dat het niet doorgaat:(

Troela: heel herkenbaar hoor je verhaal over hormonen, niet fijn inderdaad. Ik had afgelopen vrijda zo een dag en manlief moet het gezeur van mij ook maar ondergaan. Raak heel snel geirriteerd en kon me nergens toezetten had ook nergens zin in. S'middags ook even lekker uitgehuild boven. Ik denk dat het erbij hoort hoor!

Zonnestraal: fijn dat je laptop weer gemaakt is. Ik ben benieuwd naar je buikfoto

all: ik word inmiddels sch*tziek van de last van mijn darmen wat ik nu al maanden heb. Ik word er naar van en kan gewoon niet 'normaal' naar het toilet pfffff. Zelfs s'nachts krijg ik er last van. Ik begin ook slechter te slapen lig vaak wakker.

Straks met een vriendin en haar kleine neefje van 2,5 jaar en Finn naar binnenspeeltuin. Kunnen kids lekker uitrazen het is toch bagger weer. Het beloofd vanaf morgen weer beter te worden in ieder geval zonniger en in de loop van de week ook wat warmer joehoe:):)

Deel Deze Pagina