Mooi meisje Naomi!!! Maar denk aan jezelf meid, beter om nu rustig aan te doen, dan jezelf straks tegen te komen! Ankje, lekker even huilen zou ik zeggen! Heb ik ook gedaan, helpt wel! Noosa, leuk he, dat kleine grut!!
ik weet het moestra daarom vandaag al de hele dag braaf in bed gebleven. nou ja even gedoucht en 1x naar beneden maar dat was het Jasmijn doet het trouwens nog steeds goed, ze is alleen nog misselijk van de bevalling. er zit nog slijm in haar keeltje maar elke keer als ze het omhoogt haalt slikt ze het terug in dus we hopen maar dat ze het er allemaal snel uitgooit zodat het over is.
@ Anomi: idd je ziet niets aan die foto Doe maar lekker rustig aan en hopelijk is Jasmijn snel niet meer misselijk.
Naomi: Wat een heerlijke foto's zeg! Enne...op de laatste foto is niet te zien dat je een wee hebt hoor! Maar wat een turbo bevalling heb je gehad zeg!! Geniet lekker met z'n 4en.
@ Ankje::x mannen soms ook en die hormonen er ook nog bij..dikke knuffel @ Chelleke: Jaa 38 weken!! @ Naomi: Mooie foto's hoor lekker genieten met z'n viertjes
mooie foto's naomi! heerlijk zeg, zo'n kleintje! geniet van je gezinnetje! hier word ik alsmaar ongeduldiger.. tel de dagen echt af! ik wil zo graag bevallen !!
@Naomi: wat een mooi meisje!!! Idd loop niet te snel van stapel en geniet lekker. Laat je maar eens flink verwennen. Dat verdien je!!! @Ankje: ow meid, zo'n dag als jij vandaag had, had ik gisteren. Ik ben ook een aantal keer van huis gegaan om even stoom af te blazen. Wat een kl*tegevoel geeft je dat he. En idd mannen begrijpen het niet altijd en zeggen dan juist de dingen die ze niet moeten zeggen. Meid, nu mag jij op mijn schouder leunen. En idd even lekker huilen helpt wel. Ik moet wel eerlijk toegeven, toen ik gisteren zo depri was en uren gehuild te hebben ik me wel schuldig voelde over het hummeltje wat in mij leeft. Ze krijgen het toch mee, maar af en toe is het gewoon nodig. Dikke knuffel.. @Juultje: hoe gaat het met jou en hoe doet jullie manneke het? Geniet je lekker van de kraamtijd? wij hebben er vandaag een heerlijke dag opzitten. we hebben de letters opgehangen (nog bedankt voor de tips). uiteindelijk de letters op een latje vastgemaakt en deze aan de muur geboord. letters zijn vrij zwaar en was bang dat tape of iets dergelijks het op den duur niet meer zou houden. en mochten we de letters nog eens willen verplaatsen dan lopen we in ieder geval niet de kans nogmaals het verf er af te trekken. Super mooi geworden, helemaal blij. Vandaag hebben we eindelijk eens de buikfoto's genomen die we al weeeeeken in de planning hebben. We hebben wel meer dan 500 foto's gemaakt en super veel lol mee gehad. En er zitten er hele mooie bij. Daarna lekker ongezond frietje gegeten en toen lekker even lui op bed filmpje afgekeken waarbij we gisteren allebei in slaap zijn gevallen. hier nog een buikfoto op 38 wkn Bekijk bijlage 231431
troela wauww mooie buik!!!maruh 500foto's?das flink wat ga je er nog wat van laten zien?fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad samen en dat de letters hangen!!ik heb inmiddelsook letters besteld jee iedereen lijkt wel zn te hebben in de bevalling. nou t lijkt hier wel of ik er steeds banger voor wordt, voelde me vandaag niet zo en was gewoon een beetje bang van stel dat.... nu ook bah last van me maag, volgens mij ligt hij met zijn benen weer erg hoog, voel me echt blegghhh. wij hebben vandaag ook buikfoto's gemaakt, zal er zo wel een paar showen naomi fijn dat het zo lkker gaat, maar wel je rust pakken he!!!en wat en mooi meisje is het zeg!!!
naomi: wat een mooie foto's van je meissie!!!! Troela: Mooie buikfoto!!!!!!!! ano: ja ik heb juul niet op facebook vandaar!
@Ano: ja veel foto's he. we hebben een aantal maanden terug een nieuwe camera gekocht en als je deze op zelfontspanner zet gaan er 6 achter elkaar af. En dan telkens weer andere houding, of iets dergelijk. alleen en met zijn tweeën en stiekem gaat dat wel hard dan. ze staan nu bij mijn vriend op de laptop maar zal er snel wat showen. Wat rot dat je je niet helemaal lekker voelt. De bevalling komt steeds dichterbij en wordt allemaal spannend. Ik kijk er eerlijk gezegd wel naar uit. ben je bang of vind je het gewoon heel erg spannend nu het steeds dichterbij komt? ben benieuwd naar je buikfoto's heb je de letters nu bij suus...... besteld??
troel nee heb ze besteldbij degene waar ik ook alle decoratie spulletjes heb besteld...ben benieuwd!! haha ja dan gaat het idd hard ja met 6 tegelijk!maar ben benieuwd!!! Ben nu bezig ze op fb te zetten, zal t daarna hier nog ff doen.jij hebt geen fb he, of tenminste niet hier kenbaar gemaakt? Ja vole me echt bah, beetje misselijk, en tja ben gewoon beetje bang voor de bevalling, komt echt weer een beetje die angst boven van vorige keer, maar zal niet te lang erovr doorgaan, is ook niet fijn voor jou/jullie hier haha
@Ano; Heb wel Fb maar idd niet kenbaar gemaakt. Hou het gewoon bij dit forum!! En ik ben er heel nuchter in hoor. Elke bevalling is anders en die verhalen maken me niet bang. En kan me voorstellen dat je je vorige ervaring meeneemt, maar ook deze bevalling kan bij jou heel anders lopen. Wie weet ga je hier wel heel positief op terug kijken.
okeej,ja heb er aardig wat op fbvan hier dus weet soms ook niet goed wie wie is haha, maar goed toch, ieder zijn ding En idd het kan deze keer heel anders kan maar, nou ja, ik zie er gewoon heel erg tegen op haha...maar goed de tijd zal het leren, eruit moet ie toch he
mooi hoor ano!!!! ook laten maken? pfff schrok hier wel van de prijs......als je een foto besteld in de maat 10 bij 15 kost 1 foto 5!!!!!!!euro!!!!!!! Die met neomi is wel schattig hoor!!!!
thnx ) nee hebben we zelf gemaakt! ja lief he ons meisje haha, heb nog een andere leuke op fb gezet maar wilde hier niet te veel doen haha maar das idd duur zeg