April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    sab waar ga je heen dan straks?kiets in de kerk ofzo?nou joh het zal heus netjes genoeg zijn!!

ja idd nu kun je t op je buik gooien, maar ow ow wat is t vervelend als je geen spijkerbroek kunt vinden omdat er bij allemaal bovenaan wat overheen hangt, vond dat echt heel erg, envrees dat het nu niet beter zal zijn...ik ben toen 8mnd na de bevalling zelfs gaan sporten, niks voor mij haha.
    ben toen wel op mijn oude gewicht gekomen van 64kg, dus dat was netjes, maar de vorm, hmmm nee dat wordt t bij mij niet meer.
    Ben jaloers op de meiden die zo weer hun oude figuur terug hebben!!

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ik denk dat k zo mn rokje en legging maar uit de kast ga vissen... Tis er iig lekker genoeg voor volgens mij..

Verder woon ik echt in mn spijkerbroek :p Ding gaat de was in, de droger in en de volgende dag weer aan... Is ook de enige positiebroek die nog lekker zit :p

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    weer ziet er zeker lekker uit, maar volgens mij is t wel fris, t zou maar iets van 10gr worden, rest van de week wel steeds warmer heerlijkk!!

4. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Is een trouwerij, maar is enkel gewoon een kerkdienst zegmaar..
    Ik weet niet wat gebruikelijk is :p
    Zo nu eerst naar de vk , miss dat ik straks ff foto post voor jullie mening muhahaha

5. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen dames.

Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg... Haak hier weer even in...

@ Troela: Helaas ons meisje zit nog steeds warm in mijn buik.... Ze heeft niet naar me geluisterd, dus t begint al goed met mijn gezag hahahahah....

Ik moet dadelijk even naar de winkel om boodschappen te doen en manlief kan niet mee... ik kijk hier wel erg tegen op... ga niet graag meer alleen..... gaan jullie wel nog alleen de boodschappen doen... Heb zo'n gevoel dat ik me aanstel....

Ano: ik las dat je weer zo'n verschrikkelijke buikpijn hebt gehad vannacht..... bah wat vervelend hoop dat het inmiddels helemaal over is....

@ Sab: Je schreef over pijn onder de rand van je bh, en alsof die zo strak zat.... volgens mijn Vk is dit een belangrijk symptoom van zwangerschapsvergiftiging en in combi met het vocht wat je vast houd zou ik dit wel even aangeven.....

@ kleren: Ier ook een ramp. Mijn Zw.schaps jeans is al zo veel gedragen dat er eentje al door gesleten is en de ander bijna..... dan heb ik nog een zw.schaps rokje maar dat zit veel te strak nu.... verder heb ik echt gewoon niets dat ik aan kan doen dus loop hier heel de dag in mijn joggingbroek..... Mijn kleren zijn gewoon echt op....... hoop dat ik snel weer terug pas in mijn oude kleren, maar met 20 kilo erbij zal dat helaas nog een poos duren vrees ik....

6. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    te bedenken dat ik gister in de kerk zat met een t-shirt soort vestje, grijze joggingbroek en badslippers :p vw al het vocht in mn benen en voeten passen broeken,schoenen niet meer :p dus veel erger kan vast niet haha

7. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Ik doe nog we alles zelf, alleen zware boodschappen (treeën melk e.d.) doe ik samen met manlief. Maar ik moet ook elke week naar de therapeut 20 km verder op. Ik zie er ook erg tegenop hoor, maar manneke moet vaak 5 dg in de week werken... Ik merk wel dat ik met auto rijden soort black-outs krijg, 'huh ben ik hier al' gevoel zeg maar. dus muziekje aan en bewust langs elk stukje rijden ;)
    Maar ik kan me goed voorstellen dat je liever niet alleen gaat... met zn 2tjes voelt toch save, mocht er wat gebeuren of je niet lekker worden ofzo... Hoef je niet in de winkel een wildvreemde aan te klampen... Misschien kun je het hoognodige halen (en je daarna belonen voor je durf :)) of samen met een buurvrouw of vriendin boodschappen doen??

8. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Dag lieve meiden!

ik kom even een heel klein beetje meekletsen. ik heb geprobeerd de afgelopen dagen wat mee te lezen, maar lang niet alles is blijven hangen en om nu alles nog een keer te gaan lezen.... ;)

Naomi wat een mooi meisje heb je weer op de wereld gezet. en jeetje, wat leek je er relaxt bij te zitten bij je bevalling zeg! ik zal jullie mijn foto's maar niet laten zien hahaha ik was helemaal knock out van de pijnstillers. maar jeetje wat is jullie meisje klein vergeleken bij onze beer! pfff het scheelt gewoon een kilo!!! wat erg hahaha

Ik las ook veel dames die het nu zat beginnen te raken. oh wat kan ik me dat goed voorstellen. hou vol meiden! nog maar heel eventjes! Ben zoooo nieuwsgierig wie nu de volgende is...

Josephine ik zag op fb de foto van jullie box, mooi hoor. hoe staat het er nu voor met het kamertje? is het klaar???

Wat spannend is het nu he... het is nog geeneens april, maar natuurlijk al wel veel bevallingsmogelijkheden :D ik duim voor jullie allemaal meiden!

Oja.. mijn bevalling... willen jullie nog weten hoe het gelopen is? :p
    wil geen mensen bang maken hahahahaha
    ik heb woensdag de 14e 'smorgens om 8 uur een hormoonveter gekregen, die brengen ze in en haken ze vast achter je baarmoedermond. daardoor gaat de baarmoedermond verweken en hopelijk ook een beetje ontsluiting brengen. bij 2 cm ontsluiting zouden mijn vliezen gebroken worden. maar ik werd gewaarschuwd dat het wel dagen kon duren. Nou, de verloskundige was de kamer nog niet uit of ik had al weeen. hele dag zo'n beetje aan de ctg, ene moment flinke weeen, andere moment zakten ze weer wat af. 'savonds om 19:00 werd de hormoonveter verwijderd en werd ik getoucheerd. 1cm ontsluiting, net geen 2. aan de ene kant baalde ik, aan de andere kant was het maar goed, want bevallen was op dat moment echt niet gelukt. ik was kapot. De weeen bleven wel doorgaan na het verwijderen van de veter en ik vroeg me echt af hoe ik de nacht door moest komen (kon ze al bijna niet meer opvangen). Gelukkig mocht ik medicatie voor het slapen. om 23:00 kreeg ik een prik in mijn been, ik was direct weg. Ik was zoooooo moe . Manlief mocht blijven slapen op een veldbedje naast me. Gelukkig maar, want om 4 uur werd ik wakker met weeen en 4:10 braken spontaan mijn vliezen! Ze waren direct zo heftig en ze kwamen zo snel achter elkaar. en ik was nog steeds zo kapot van de vorige dag, dat ik vanaf het eerste moment heb gesmeekt om pijnstillers. bij elke wee heb ik gehuild dat ik het niet kon. Ergens tussendoor heb ik een infuus gekregen met antibiotica vanwege die streptokokken. en uiteindelijk om een uur of 6 ofzo had ik 5 cm ontsluiting en mocht ik een pijnpompje. dat was echt fijn, er liep constant wat door zodat de top van de wee niet meer zo heftig was en ik kon zelf op een knopje drukken om een extra dosis te krijgen. vanaf dat moment was ik ook een beetje wappie, ik heb niet meer alles meegekregen. hoe laat ik naar de verloskamer ben gebracht weet ik niet meer, maar het duurde niet lang voor ik persweeen had. ik werd getoucheerd, 9 cm ontsluiting. ik kon het persen eigenlijk al niet meer tegenhouden (ik heb me achteraf kapot geschaamd voor de enorme scheten die ik heb gelaten tijdens die weeen, ohoooooh) paar minuten later 10 cm ontsluiting. waarom weet ik niet, maar ik heb via het infuus weeenopwekkers gekregen. Er staat me iets van bij dat de persweeen niet snel genoeg achter elkaar kwamen ofzo. het pijnpompje werd gestopt.
    om 9:40 ben ik begonnen met persen, ik had het gevoel dat het een eeuwigheid duurde en ook nu heb ik steeds weer gehuild dat ik het niet kon, bij het laatste stuk persen waarbij het hoofdje naar buiten moest komen floepte hij steeds weer een beetje terug, waardoor ik in paniek raakte en bang was dat het me niet ging lukken. Mijn man zei steeds: ik kan het hoofdje zien lieverd! even doorzetten, maak je boos! En toen... om 10:38, na 58 minuten persen, werd ons mooie mannetje op mijn borst gelegd, WAT EEN OPLUCHTING!!!! hij huilde niet direct, maar miemelde wat. ik was bang dat het niet goed was en huilde dus 'waarom huilt hij niet' . wat een jankbal hahahaha. maargoed, het huilen begon en duurde maar kort. Duurde ook niet lang voor hij aan mijn borst werd gelegd en direct begon te drinken. Was een mooi moment. Mijn man bleef maar zeggen hoe trots hij was en hoe mooi hij hem vond. De placenta moest nog geboren worden, maar die zat nog een stukje vast. na 45 minuten is de gyn gebeld, maar die liet nogal op zich wachten. De weenopwekkers liepen nog door, om te zorgen dat mijn baarmoeder bleef verkrampen om de placenta los te maken. ondertussen hoopte ik dat ik naar de ok mocht voor het verwijderen van de placenta, want dan kreeg ik een roesje (ik was voorheen zo tegen pijnstilling tijdens de bevalling, maar jeeeetje ik had echt niet zonder gekund nu!). ik kon de weeen ook niet meer opvangen, was helemaal op! uiteindelijk kwam de gyn 1 uur en 25 minuten na de bevalling en met een paar enooooorme duwen op mijn buik, waarbij ik het uitgegild en gejankt heb van de pijn, kwam de placenta dan toch los (voelde alsof ik nog een hoofdje uit moest persen). Daarna ben ik gehecht (6 hechtingen buiten en 2 binnenin) en kon ik gaan douchen (met de verpleegster, want ik was zo slap als wat) en zijn we naar de kraamsuite gebracht waar het genieten kon beginnen. Oja... waar ik eerder klaagde over aambeien hou ik nu wijselijk mn mond... ik wist niet dat er een gebergte tussen mijn billen/benen paste. mensenkinders wat een enorme bulten! heb curanolzalf gekregen en dat helpt aardig. ik heb de eerste 2 dagen niet op mijn billen gezeten, maar op aambeien, echt verschrikkelijk hahaha.

en nu.... ja... het gaat goed! ik merk wel dat ik mezelf moet dwingen rust te nemen en niet zelf alles in huis te doen (das dan weer het gevaar van je goed voelen). de borstvoeding is inmiddels goed op gang (wat een enorme memmen hahahahaha), meneer komt nu uit zichzelf om de 3 uur ongeveer. en onze kleine man is in de afgelopen dagen afgevallen van 3785 gram naar 3430 gram(gisteren) en vandaag was hij zwaarder, dus gegroeid! 3490 gram weegt hij nu. Vanmorgen heeft hij de gehoortest met vlag en wimpel doorstaan en de hielprik eveneens.

mijn buikje is al aardig geslonken, heb alleen toch wel wat striae (was echt niet te zien toen ik nog zwanger was!), ik ben het grootste gedeelte gewicht al kwijt (2 dgn na de bevalling 10 kg kwijt, daarna elke dag 1 kg), nu nog maar 4,5 kg en dan zit ik op mijn oude gewicht. heb nog aardig wat vocht bij me. wel heb ik weer benen en enkels, maar mijn handen bijv zijn nog steeds niet helemaal ok. komt nog wel.

ik ga straks even lekker buiten zitten, frisse lucht opsnuiven. volgens de kraamzorg mag ons kleine mannetje deze week nog wel mee naar buiten (wel kort hoor).

wat een belevenis zeg, moeder worden! ik hoop zo dat jullie allemaal heel snel aan de beurt zijn!

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Chelleke, de week boodschappen doen we altijd al samen.. Maar ik ga wel gewoon alleen voor de extra dingen hoor.. Kga niet hele dagen thuis zitten omdat t zomaar kan zijn dat mn water breekt of weeën beginnen... Dankan de tijd nog wel errug lang duren :p

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @naomi en man van harte gefeliciteerd!!! wat een prachtige dochter, mooie foto's hoor!! en wat is het snel gegaan. Geniet ervan

@all zo heb je even wat anders... moet je 30 pagina's bijlzen zo...
    @juultje prachtig kereltje hoor!!!
    @ankje mannen!!! grrr hier ook wel last van... konden we maar even van plek ruilen, na een dag smeken ze of ze gewoon weer man mogen zijn... beterschap ook met je mannetje!!
    @ehh vallende kinderen/zieke kinderen beterschap en vertroetel ze maar lekker
    @volgende ik gok op sjors!!!
    @sorry sorry sorry maar ik kan het niet meer navertellen...

@hier nou afwezigheid had een rede hoor haha wij zijn op 15-03 de prachtige oom & tante geworden van een nichtje N. ze is 51 cm groot en 7 pond, alles is goed met moeders en dochter. zaterdagavond op kraamvisite geweest, wat een druifje, en wat heeft ze veel haaar!!! raar idee hoor dat dat bij me zus in der buik heeft gezeten, en dat zoiets er ook bij ons bijna uit kan komen... heel apart, had de kleine op de arm, die wat bewoog, waarbij frummel ook begon te bewegen in de buik..
    uiteraard alles besproken over de bevalling borstvoeding etc etc, t beste advies wat ze zei, gewoon over je heen laten komen... meer kan je niet doen en GOED LUISTEREN NAAR DE AANWIJZINGEN!!!

verder vanmorgen hond naar de DA voor sterrilisatie, vanmiddag weer ophalen.. wel zielig want ze was ook schijnzwanger, t hele weekend piepen en nestje graven en heel veel slapen, straks gelukkig allemaal achter de rug.. ik zal eens stofzuigen, want vanmiddag zit ik zoals gezegt met de hond op schoot die nog meot bijkomen van narcose haha, mooie rede om te luieren hahaahah

11. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Juultje: Wat een verhaal..... enne..... ik moet nog...... pffff begin het er steeds benauwder op te krijgen... Waar ik eerst totaal niet op zag tegen, en bezig was met de bevalling begint het hier nu echt te vreten hoor..... Hoop maar dat ik niet te lang meer de tijd krijg om er over na te denken..... manlief roept al de hele morgen dat ik bij 42 weken wordt ingeleid...... en bedankt......... Ik hoop toch echt niet dat ik nog 4 weken moet rond lopen met continu harde buiken bij iedere beweging... heb er gemiddeld 4 tot 5 per uur nu....... pfffffffffffff

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @juultje wat een verhaal hoor, maar je hebt je er toch nog dapper door heen geslagen, wij moeten allemaal nog hahahaha (*slik) geniet nu maar lekker, zeker met dit mooie weer!!!

13. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Tjonge jonge... heftig verhaal hoor!!
    maar gelukkig is alles goed gegaan en hebben jullie n mooi kereltje! Gefeliciteerd nog! En genietse... Fijn dat ie even mee naar buiten mag met dit weer :) lekker saampjes frisse neus halen ;)

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juul, klinkt heftig zeg je bevalling maar ook mooi! Dat hij meteen begon te drinken.....
    Fijn dat je je goed voelt en Wow nog maar 4,5 kilo??
    Doe rustig aan en geniet maar dat komt wel goed volgens mij!

Fidel, gefeliciteerd meid!!! Gek inderdaad om een pasgeboren Beeb vast te houden en zelf de kleine nog in je buik te hebben.

15. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Juultje wat een verhaal, maar je kunt trots op jezelf zijn.
    Ik probeer me er niet te druk over te maken je kunt er toch niks aan veranderen en als het weer zo lang duurt als bij Danian dan wil ik pijnstilling, maar elke bevalling is anders.
    Nu lekker genieten.

@ Chelleke: Ik herken het ook wel hoor vind het ook niet fijn om alleen nog weg te gaan ook mede omdat ik Danian ook nog bij me heb, maar gelukkig zit de supermarkt dichtbij en de speeltuin ook:)Kan hem moeilijk binnen houden met dit mooie weer en wat er al gezegd werd misschien duurt het nog wel even. en zolang binnen zitten vind ik ook niks.

@ fidel:Gefeliciteerd met je nichtje

16. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    hallo allemaal al 2 daagjes niet meer gereageerd dus d8 ff reageren !!
    Naomie gefeliciteerd met je zoon !
    Juultje je hebt er gelukkig iets heel moois voor terug gekregen !
    Chelleke ik hoop dat je niet tot 42 weken loopt , hier is dat zoiezo nie als je over de 40 weken loopt word je doorgestuurd na de gyn en met 41 weken word je ingeleid . dat was bij mij het geval van mijn zoontje ..

HIER : ook vandaag een afspraak bij de verloskundige , vandaag hoor ik waarschijnlijk mee of ze me gaan inleiden bij 38 weken . de pijn is nu verdraagbaar dus als het beter is bij 40 weken dan wacht ik het gewoon even rustig af ! wat is nou eigenlijk 2 weken op een mensen leven .? al snap ik maar al te goed dat we het allemaal beu zijn hier gieren de hormonen ook door me lichaam hoor ankje . Ben af en toe zo emotioneel !!
    Nou geniet van het zonnetje allemaal ....

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Juul, wat een verhaal meid!!
    En brrr, die placenta lijkt me zo eng als ie niet loslaat...
    NU lekker genieten hoor :D

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    juul jee wat een verhaal, brrr krijg nu alweer de bibbers haha.
    En dat van die placenta zie ik weleens bij one born every minute (vanavond) en dat lijkt me idd erg pijn doen.
    haha en die aambeien, ow god hoop niet dat ik dat ook krijg bah bah haha.maar je kunt trots p jezelf zijn hoor, je hebt het toch maar gedaan!!!

melissa ja als je je goed voeld en het is beter om te wachten zou ik dat idd ook doen!

sab ach je ziet er vast prima uit, en ze moeten maar snappen dat je niet alles past hoor!!

boodschappen, hier nog gwwoon alleen, tis ook vlakbij, dus ach, pak me auto rij 2 min, doe de boodschappen, en weer terug!!
    ga straks ook nog f naar de leenbakker op de woonboulevard!

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hannie, herken het wel. Het is erg lastig zo'n laag HB, het beperkt je wel een beetje!..
    Lastig he, dat vocht...had het bij Finn heel erg op het laatst (mede door de warmte, eind juli)..vooral schoenen dan een ramp inderdaad.

Dreamer, ik denk dat die bekkenklachten ook sneller komen omdat er meer vrouwen (veel) werken....wel super vervelend. Fijn dat het behangen klaar is...

Sab, ik heb dat ook wel met die ziekenhuistas, ook nog niet helemaal af, maarja, je gebruikt ook steeds nog wat he, dat maakt het lastig...
    Kan ook niet wachten totdat ik mn eigen kleding weer aan
    kan..straks lekker beetje zomerkleding shoppen, heerlijk!
    Hier trouwens heel snel na de bevalling van Finn mn eigen kleding weer aan..denk week of 2/3 dus hoop dat dit keer weer!
    Succes bij de vk!

Chelleke, ik was bij Finn 20kg aangekomen en kon dus na 2/3 weken alweer in mn eigen kleding, was toen mn kilos ook alweer zo goed als kwijt.
    Inmiddels ook weer 18kg aangekomen, dus ben benieuwd!
    Dat liever niet alleen weggaan herken ik ook, vandaar ook dat ik twijfel over vanmiddag, samen met Finn...vind het gewoon niet prettig.

Juultje, wat super dat het goed gaat en dat Viggo het zo goed doet, en dat jullie lekker genieten! Klinkt wel als een heftige bevalling...

Fidel, gefeliciteerd met jullie nichtje! Kan me goed voorstellen dat het bij jou nu gaat kriebelen! Onze kleine word ook erg druk als ik mn neefje (van januari) op de arm heb..appart he?

Melissa, spannend wat ze gaan doen..inleiden of niet...succes bij de vk...

Noosa, alvast veel plezier/succes bij de echo!

Todo list, hier ook gewoon van alles..hele huis opruimen, was, enz...en heb voor vandaag de kledingkast op de planning, heb het al bijna af...

20. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]
    [FONT=&quot]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr., ziekenhuis
    17-03-2012 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2750 gr. 47cm, ziekenhuis

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho - 16:00
    Sab1988: controle vk
    Melissa1987: controle vk
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    MM1981: controle vk - 09:20
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    Vruchtje24: controle gyn - 15:50
    jolien77: controle vk - 07:30
    21-03-2012
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT]: controle vk
    22-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 10:15
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    Vogeltje: groeiecho
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30
    MM1981 - diabetescarrousel
    Tamtam78: controle gyn. - 08:30
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    Linnie1984: controle vk - 13:00
    26-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee
    Vogeltje: inleiding

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]:

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    Vogeltje (33+1) - 1395gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr.
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv (05-04-2012)
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv Bevallen! Jasmijn 17-03-'12[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    jolien77[FONT=&quot], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    13 april
    Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] zijn er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]1 van de 15 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]1 van de 12 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

Deel Deze Pagina