Hallo meiden. Ik kom even aan mijn meldplicht voldoen, maar dan houd t ook meteen weer op hahaha. Be0n vannacht alleen maar zieker geworden en heb totaal niets geslapen..... geloof dat ik pas om 7u in slaap viel...... ik kruip dus lekker terug mijn bedje in zo meteen........ Merk ook nu dat ik me zo lamlendig voel de kleine ook veel rustiger is in mijn buik en dat vind ik toch niet zo'n fijn idee... eff afwachten en anders vanmiddag eff de VK bellen of dat normaal is... Iedereen een dikke knuffel en misschien tot straks, maar ik ga echt terug naar bed nu..... sorry meiden dat ik niet reageer verder, ik maak het goed met jullie...
Naomi, wat een gedoe met de zorgverzekering...toch vaak gezeur he, zulke maatschappijen. Hopelijk wordt het opgelost. O, lees het al, geregeld..wat stom dat osteopaat en fysio allebei daaronder vallen. Sab, je slaap maar is een erg mooi nummer! Heb hem op mn hyves staan Chelleke, denk jij maar lekker aan jezelf, zodat je snel weer opknapt..hier komt het wel weer hoor! Beterschap! Zo, ga even Finn in de auto zetten en koffie drinken bij mn moeder...tot straks!
@Ano, Haha zat me al af te vragen of er iets babynieuws in stond..groot en blauw Maare meid je moet het wel rustig aan doen hoor ! Ik herken het wel, maar dit is wel een beetje teveel van het goede ! Het is idd een luxe om haar te zien voor die tijd, dus wat dat betreft mag ik niet klagen, maar het is maar goed dat ze hier kwam want anders hadden we dan gezeten. @Chelleke, zou erg leuk zijn als je vriendin kan komen ! Ik ga voor je duimen. Ja het gebeurt niet vaak dat je je KV ziet voor die tijd, vind het wel erg leuk Beterschap meid ! Ik hoop dat je je snel beter voelt ! @Linnie, Ik heb mijn kraamzorg aangevraagd bij een bemiddelingsbureau en die vraagt dus alleen zzp'ers, deze kunnen zelf aangeven in welke periode ze willen werken en zo kan het dus dat zij en ik vooraf weten bij wie ze terecht komen, omdat ze die tijd vrij houden. @Moesch en Vruchtje, Beterschap voor jullie kindjes ! Hopelijk snel opgeknapt. @Moestra, Lekker bezig geweest meid ! @Unox, gelukkig ben je niet gebeld meid ! @Naomi, Erg spannend ! @Juul, Balen dat die frikandel niet meer zo lekker smaakte. Het is wel handig dat het niet aan beide handen tegelijk is idd, maar heb het vaker rechts dan links en ben rechts dus dat is wel balen. Hopelijk ben jij er direct vanaf na de bevalling ! Ik heb de kraamzorg laten regelen door een bemiddelingsbureau Monique boer. Gister werd ik gebeld door de nieuwe kraamverzorgster en die vond een kennismakingsgesprek niet nodig omdat ik die al had gehad met die andere..vond het wel jammer, maar heel veel mensen weten niet wie ze krijgen dus vond ik het wel prima. Nu belde ze vanmorgen op dat als ik het leuk vond ze volgende week toch wel even wou langskomen Dus volgende week dinsdag ochtend komt ze langs Erg benieuwd weer. Heb je met je mannetje gepraat ? Het is ook allemaal niet niks natuurlijk. Ik hoop dat het gauw wat beter met hem gaat en jullie gesprek heeft geholpen. @vruchtje, Jeej laatste werkdag ! Geniet ervan. @Sab, Hopelijk voel je je vandaag wat beter @Sab/naomi, Leuke foto ! @2012mama, Toch wel weer een geruststelling dat het goed gaat met Fynn en fijn dat alles goed was bij de gyn. Hoop dat je hb goed is en je niet aan een ijzer infuus hoeft. @Noosa, veel plezier straks ! @Fidel, Klinkt idd chaotisch ja, niet te druk doen he ! Ben heel erg benieuwd naar je zus @Ego, Hier vandaag eindelijk weer naar de vk ! Heb er ontzettend veel zin in en het is ook al bijna 3 weken geleden dus het mag ook wel weer Toch weer effe alles checken is wel fijn. Ook meteen gesprek bevalling, vind ik erg leuk..komt zo dichtbij ! Zometeen nog effe boodschappen doen en verder vandaag helemaal niets ( tot zover ) Morgen naar schoonouders toe, vriend gaat helpen met een kleine verbouwing dus ga ik maar mee, effe weg uit huis KV belde vanmorgen of ik toch graag een kennismaking wou dat vodn ik wel erg leuk ! ze vond het gister niet nodig omdat ik al iemand had gezien, maar belde net terug dat als ik het graag wou ze dinsdag wel wilde langskomen Dus ben benieuwd hoe als zij is Ik hou het weer effe voor gezien. Doeg !
[FONT="]We zijn weer terug![/FONT] [FONT="]Lekker een broodje gegeten en nu ligt ze lekker op bed.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Ze vond het peuterdansen helemaal geweldig! Ik bracht haar naar de zaal en ze ging zo mooi in het kringetje zitten. Ze heeft niet één keer om mij gevraagd, dus ging helemaal goed. Ze heeft ontzettend lief met de andere kinderen gedanst (lees rennen).[/FONT] [FONT="]En tja, toen het was afgelopen was het natuurlijk wel huilen. Want ze wilde helemaal niet weg.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Wel heeft ze even 1x gehuild (niet om mij, weet ook niet waarom). Stond toen wel even te zweten had echt de neiging om er heen te gaan.[/FONT] [FONT="]In de kantine hangt een groot scherm waar we de les kunnen volgen, verder is de juffrouw dus alleen met de kids. Als er iets is dan tilt ze het kind op en zwaait zodat de moeder kan komen.[/FONT] [FONT="]Echt super netjes geregeld![/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Volgende week gaan we weer.[/FONT] [FONT="]@ Sab:[/FONT] [FONT="]Vind Marco Borsato echt goed! En Slaap maar is idd een erg goed nummer .net zoals dochters[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Chelleke:[/FONT][FONT="][/FONT] [FONT="]Oei .klinkt niet best meid. Heel veel beterschap![/FONT]
Wat een ellende Naomi!! Maar gelukkig dat het wel klopt! Jammer alleen voor jullie portemonnee! Beterschap Chelleke!! En slaap lekker! Sjors, hopen dat deze dame wel leuk is!!!
[FONT="]Afsprakenlijst April 2012 mamas[/FONT] 09-03-2012 Sjors22 - controle vk en gesprek bevalling - 15:00 2012mama - belafspraak ivm laag HB - 14:30 10-03-2012 MM1981 - controle zwangerschapsvergiftiging 12-03-2012 Josephine76: controle vk - 11:45 JuultjeT: controle gyn. - 09:00 [FONT="]Naomi123[/FONT]: Doppler onderzoek & controle gyn Unox: controle ivm hoge bloeddruk 13-03-2012 roos1988: Groeiecho en controle gyn Vriendlief: controle vk [FONT="]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 19:50 14-03-2012 Chelleke84: controle vk - 12:15 LinC: controle endocrinoloog - 10:45 15-03-2012 MM1981 - echo & gyn 16-03-2012 Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10 19-03-2012 Noosa: Liggingsecho Ons2wonder84: controle gyn - 13:40 20-03-2012 Josephine76: Liggingsecho - 10:45 Vruchtje24: controle gyn 22-03-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00 MoesCH: controle vk [FONT="]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30 MM1981 - diabetescarrousel 23-03-2012 LinC: controle gyn - 16:20 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee [FONT="]Wanneer met verlof[/FONT] 17-02-2012 - [FONT="]Troela85[/FONT] (34 weken) 18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken) 22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis 23-02-2012 - T[FONT="]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT] 24-02-2012 - [FONT="]Evan[/FONT] (34 weken) 25-02-2012 - [FONT="]Unox[/FONT] (34 weken) 25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken) 01-03-2012 - [FONT="]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis 01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken) 01-03-2012 - LinC (34 weken) 02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis 03-03-2012 - [FONT="]Ankje[/FONT] (34 weken) 05-03-2012 - Josephine76 05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis 05-03-2012 - Wendie1979 06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis 09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis 23-03-2012 - [FONT="]MoesCH[/FONT] (36 weken) [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. Josephine76 (32+4) - 2171 gr. [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (34+0) 2614 gr. [FONT="]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr LinC (34+5) - 2121 gr. Sab1988 (35+0) - 2750 gr. Tamtam78 (35+1) 2576 gr. [FONT="]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr. [FONT="]Bevallingslijst April 2012 mamas[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 2e kindje[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, thuis, bv [FONT="]Miss Geul[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] worden er geboren? [/FONT] [FONT="]13 jongens[/FONT] [FONT="]10 meisjes[/FONT] [FONT="]6 verrassingen[/FONT] Even naar voren gehaald.
SJors, hoe was het bij de vk? Alles goed? Benieuwd hoe de kv dinsdag is! Ankje, wat leuk dat Jonna het leuk heeft gehad! En volgende week dus weer? super! Hier de uitslag van mn hb gehad, en die was omhoog gegaan..voor nu dus geen infuus oid..volgende keer weer prikken en dan afwachten en ondertussen doorgaan met de staaltabletten..dus fijn
@ ankje leuk peuterdansen ! @ chelleke beterschap oef ik weet het nu al niet meer sorry.... Gisteren heeft mn man alle stopcontacten beveiligd plus degene boven het aanrecht !!! vond hem iets te over ijverig hihihi ook zit er nu een clipje op het gootsteenkastje grrr lekker makkelijk hoor... maar zijn motto is je kan het niet vroeg genoeg erop hebben... tja zo heeft iedereen zijn nesteldrang zullen we maar denken.
Vanmiddag heel gezellig met mn vriendin bij gekletst. Heerlijk om zo;n klein hmmeltje te zien dan! Hij lag heerlijk te slapen dus heb hem niet kunnen knuffelen... Moestra, oww 6 weken, nou dan hebje nog eventjes. Al is het heerlijk om alles maar gewoon in huis te hebben Chelleke, he gets dat je nu zo ziek bent! Lekker veel bijslapen en hopen dat je snel weer beetje de oude bent! Ankje, fijn dat ze het zo naar dr zin heeft gehad! Voor herhaling vatbaar dus 2012mama: fijn dat het omhoog was gegaan. Zo'n infuus lijkt me niks. Sjors, was alles goed bij de VK? Mooie liedjes heb ik voorbij zien komen, Marco Borsato weet me ook vaak wel te raken Slaapliedje van Acda en de Munnik vind ik ook zo mooi. Kennen julie die?
hier vandaag nog niet zoveel leven gevoeld als anders.... vanavond nog even afwachten anders bel ik morgen naar het zkh! nu ik dit typ voel ik een kleine beweging osteopaat was goed! een super aardige man en legde alles goed uit. het is geen echt BI zegt hij maar mn bekken en banden staan teveel onder spanning wat vreselijke pijn geeft, heb wel symptomen van BI maar niet alles. hij verwacht een vrij vlot herstel na de bevalling tegen de pijn zal hij nu weinig kunnen doen zegt ie, de enige oplossing is de druk eraf dus tja dat betekent bevallen hahahaah. ik ga gauw weer, mn ma kan elk moment terug komen en ga daar dan lekker eten en de rest van de avond blijven hihihi.
oef ik weet even niet meer waar ik in moet springen... heb erg veel gemist zie ik, pffff heb medelijden met degenen die ik dat afgelopen dagen heb aangedaan hahaha @ankje: ohhh wat leuk, peuterdansen! zie het helemaal voor me. allemaal van die schattige kleine kindjes. *zwijmel*. Hoe vond Jonna het? wel jammer dat je niet mag blijven kijken edit: ik lees dat ze het leuk vond. mooizo @2012mama: en... wat zei de gyn over je HB? edit: mooi dat ie omhoog is!! gelukkig geen infuus, pfieuw. misschien kun je ook floradix gebruiken? ik heb van die tabletjes, die gebruik ik 'smorgens een half uur voordat ik ga ontbijten. staaltabletten hebben invloed op je stoelgang toch? floradix niet @tamtam: auw, dat doet zeer, de wekker een uur te vroeg! wel lekker blijven liggen neem ik aan? ojee, geen fiets meer voor jou voorlopig dus! heb je nu nog steeds last van je buik? @fidel: zooo jij hebt lekker uitgeslapen heerlijk zeg! en... gaan jullie nog uit eten?? @noosa: ooohhhh leuk, pasgeboren baby!! waaaah! leuk om dan over babydingetjes te kunnen kletsen ahhhh wat jammer dat ie sliep en dat je niet kon knuffelen... naja die kans komt vast nog wel wer. en straks kun je lekker je eigen baby knuffelen @naomi: pfoe jij moet wel vaak plassen zeg handig he, die klossen. kun je je zo op de grond laten vallen balen dat je nu ook vocht vasthoudt.... hoe was het bij de osteopaat? oh leuk is dat, gezeur met verzekering. bah. succes! oh ik lees dat t toch duidelijk is. oepsie hihi @sab: wat heb je voor last van je hormonen dan meis? gooi het eruit.... @chelleke: he bah wat vervelend dat je er niet beter op geworden bent heb je nog wel wat kunnen slapen? @sjors: grappig, wij hebben ook Monique Boer als bureau. fijn dat ze toch nog voor kennismaking komt zou toch ook raar zin dat ze dat niet zou doen, omdat er al iemand anders geweest is. want die ander komt niet meer, en het is toch fijn om gewoon even elkaars gezichten te zien enzo???? nja fijn dat ze toch wel komt! oeh lastig ja als je het hebt in je 'goede' hand. heb je het dan ook juist vaker rechts omdat je die meer gebruikt?? @evan: aaah handig, jullie stopcontacten zijn dus alvast babyproof oei, en nu dus ook al klipjes op de kastjes whahahaha. das wel lastiger voor jezelf he. nou ja, hij heeft wel gelijk, het is maar vast klaar!
ik heb gisteren geprobeerd uit manlief te trekken wat er aan de hand is, maar hij blijft erbij dat het lichamelijke klachten zijn en dat het niks te maken heeft met angst of spanning. het heeft zeker niet met de komst van de kleine te maken zegt hij, want dar heeft hij vreselijk veel zin in. Ik ben lekker bij hem gaan liggen en heb zijn bovenbenen gemasseerd (hij heeft last van vermoeide en pijnlijke benen). maar de wallen onder zijn ogen worden steeds groter... vraag me toch af of er niet meer speelt dan hij zelf in de gaten heeft. dinsdag komt die vrouw van die energiebanen weer, misschien dat zij wat bij hem los krijgt... bij de tandarts alles oke. had weinig tandsteen deze keer (wordt elke keer verwijderd) en kreeg van de mondhygieniste complimenten voor het goede poetsen en stokeren later beaamde de tandarts het ook nog even, mondje was helemaal oke! eigenlijk moesten er weer foto's gemaakt worden (doen ze elke 2 jaar om beginnende gaatjes op te sporen), maar vanwege mn zwagerschap hebben ze t vorige keer en deze keer niet gedaan. het kan op zich geen kwaad, maar ze willen geen risico nemen. Zijn even bij schoonzus en zwager op de koffie geweest en daarna met een vriend mee kijken in zijn nieuwe bedrijspandje. was daarna echt kapot, voelde me niet helemaal lekker. bij thuiskomst post van het uwv; laatste zwangerschapsuitkering is vastgesteld, wederom verkeerd bedrag, weer niet gebaseerd op de laatste loonperiode. dus weer een bezwaarbrief geschreven en de nodige kopieen gemaakt *zucht*. ze houden me wel bezig daar hoor, bah. oh en de rekening van de garage was er. DAT WAS SCHRIKKEN! we dachten zo rond de 200 euro uit te komen, nee hoor: 452!!!!!!!! WTF dat is een totaal ander bedrag dan die jongen in eerste instantie noemde, dus manlief gaat volgende week even naar hem toe om te vragen hoe dit kan. wat een geld zeg
@ Juultje: pfoe das idd een flink bedrag zeg.... en zelfs meer dan het dubbele dan eigenlijk benoemd was... Zou hier zeker even over babbelen... En wat balen van het UWV zeg... grrrr je kunt echt niet van ze op aan he..... @ Naomi: Ondertussen al wat meer leven gevoeld??? Hopelijk is alles goed met jullie kleine meisje... @ Ankje: Leuk peuterdansen.. zie t idd helemaal voor me., @ all: Dames hier nog steeds niks te makken..... voel me waardeloos. Dadelijk een lekkere douche nemen en wederom vroeg onder de wol. Heb vanmiddag niet meer geslapen omdat ik heb gemerkt 2 dagen op rij dat wanneer ik 's middags sliep ik de nacht wakker lig dus denk dat dat geen optie is... Hopelijk haal ik die uurtjes vannacht weer in.... In principe een druk weekend... Morgen komen ze alle verbouwingsrommel ophalen ( bedrijf) en daarna naar mijn ouders, maar ik wil eigenlijk dan nog even poetsen en de ramen wassen mits t droog blijft dan... Zondag op visite bij mensen hier uit de straat (Nederlanders) staat al heel lang gepland dus kan niet maken om t af te zeggen... en volgend weekend idem dito.. de vrijdag wordt mijn oma 92 en de zaterdag hebben we wederom een verjaardag.... alles uiteraard onder voorbehoud.. pfff ben blij dat het daarna rustiger wordt. Vriendin van mij heeft vandaag de 12 weken echo gehad... alles was goed met haar ukkies, het is een 2-eiige tweeling dus zou het een geschenk zijn als het beide geslachten zullen worden..... Hoop stiekem wel dat er een meisje bij zit ook bij mijn andere vriendin die nu 20 weken is weten we het geslacht niet, ze verteld het niet... Zou leuk zijn drie vriendinnen en alle 3 een dochter, want het 4e meisje uit onze vriendinnengroep heeft ook een dochter..... Ach als alles iig maar gezond is....dat is t belangrijkste
@2012mama, Fijn dat je hb gestegen is Geen infuus ! Hopelijk blijft het goed @Evan, Haha jouw man heeft nesteldrang voor veiligheid, maar idd beter te vroeg dan te laat ! @Juultje, Gelukkig niks met het mondje aan de hand Fijn die complimenten ! Erg lief dat je zn benen hebt gemasseerd en wie weet is het ook niet meer als dat, maar misschien krijgt idd de mevr. wat meer los bij hem. Hoop dat het snel beter gaat. Ik weet niet of het er aan ligt dat ik rechts meer gebruik, ik kan namelijk ook veel links ( moet ook wel als je lang niks kunt met rechts ) Alleen niet schrijven haha. He wat balen weer van het uwv ! Hoop dat het snel opgelost is meid, je kunt wel blijven bellen ! En wat een bedrag voor die auto zeg..en vooral als het niet klopt met wat die jongen jullie heeft verteld. Echt achter aan gaan. Wbt de Kv vond ik ook hoor, ik heb die ander gezien maar zie ik nooit terug dus sloeg niet echt ergens op maar gelukkig komt ze Ja ik dacht al dat jij ook bij monique boer zat, tot zover heel veel goede verhalen over gehoord ! @Uwv, Hier eindelijk is een flinke meevaller, ik had verwacht omdat ik al paar maand ww heb ik dus hetzelfde bedrag als zw. verlof zou krijge, nu blijkt dat niet zo te zijn. Ik krijg gewoon mijn 100% dagloon wat ik verdiende toen ik nog aan het werk was Scheelt gewoon over die 4 maand 2000,- Is toch een heel verschil en kunnen het goed gebruiken Ben er echt super blij mee ! Ook vind ik het erg fijn dat je dit per week krijgt was ik altijd al gewend eigenlijk met mijn gewone loon Enne belasting is ook erg leuk dit jaar Ons weekend kon niet beter beginnen @Vk, Doe het effe algemeen, anders reageer ik bij jullie allemaaal hetzelfde Alles was goed kleine is goed ingedaald, pijn komt ook merendeels daarweg omdat hij met zijn hoofdje draait en dan voel je de steken vertelde ze en zal ook een beetje voorwerk bij zitten en ze schat hem op 7 pond, mooi gewicht ( als het klopt haha ) 1 kilo bijgekomen in bijna 3 weken dus dat valt me erg mee en bloeddruk 110/60 dus ook weer netjes. Meteen gesprekje gehad, maar niet veel te vragen..ik ben heel open naar de bevalling en zie wel hoe als het gaat. Dus bevallingsgesprek stelde niet veel voor Maar is altijd handig als het moet. Vk vertelde me dat de vorige kv een hele leuke vrouw was haha, maar helaas die krijgen we niet meer Ik ga effe tukkie doen en straks met vriendlief lekker uiteten ! Doeg !
Evan, jou mannetje is er inderdaad vroeg bij, maar hij heeft wel gelijk, beter te vroeg dan te laat. Naomi, vervelend dat het rustig is in je buik..gelukkig voel je wel een beetje beweging. Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor. fijne avond! Juultje, ja die staaltabletten hebben invloed op de stoelgang, maar heb er zelf weinig last van gelukkig. Kan floradix idd een keer proberen. Hoop dat je man zich snel weer prettiger voelt! Fijn dat de tandarts goed was. Wat zonde he, zon dure rekening voor de auto! Chelleke, doe je rustig aan? Geef je lichaam maar lekker de tijd om op te knappen! Sjors, wat fijn dat je verlof hoger is! Beetje extra geld is nooit weg he? En alles goed bij de vk, das weer erg prettig! Hier veel last van mn buik...komt voornamelijk omdat het kindje heel druk is. Word helemaal in elkaar getrapt momenteel..erg pijnlijk. Heb echt te weinig ruimte momenteel in mn buik Zo maar even douchen, kijken of het dan beter gaat. Al ben ik natuurlijk heel erg blij dat ik hem/haar zo goed voel
ZO....kind op bed... man de deur uit.... en moeders lekker op de bank met de laptop. Jeroen is naar mijn broertje. Zij hebben een avondje gamen. Lekker rustig avondje voor mij dus. 2012mama Hopelijk gaat je bloeddruk snel naar omlaag. Heeft het douchen iets geholpen? Evan Hahaha!! Geweldig die man van jou. Hij is erg bezorgd nu al! Naomi Vervelend die pijn zeg. Maar wel goed nieuws dat je er snel vanaf bent na je bevalling. Ik zou zeggen ..kom maar op Juultje We mochten niet in de zaal kijken. Maar in de kantine hebben ze een groot scherm hangen waar we alles op kunnen zien wat die kleintjes uitspoken. Erg goed geregeld dus! Anders had ik het denk ik ook niet gedaan hoor. Juultje Arme manlief. Mannen zijn soms zulke binnenvetters he! Hier zit er ook één. Soms moet er een flinke ruzie vooraf als ik iets uit hem wil krijgen. Hopelijk krijgt die vrouw van energiebanen wat uit hem. Wat een gedoe iedere keer met het UWV zeg! Bah!! Wordt je echt moe van. En dan ook nog die rekening van de auto! Is het niet zo dat als zij ongeveer een bedrag noemen (nu dus 200 euro), dat als ze er boven komen dat ze jullie dan niet eerst moeten bellen? Het is ruim het dubbele! Goeie schatting zeg, maar niet heus. Chelleke Arme schat toch. Het zit je nu ook even niet mee he. En dan ook nog zo beroerd slapen als je overdag hebt geslapen. Balen hoor! Een hele dikke knuffel voor jou mop. Super nieuws van je vriendin zeg! Echt leuk. Sjors Ook goed gekeurd door de vk! Mooi!! Heel veel plezier vanavond met je man!
Ik kijk eens een keertje een deel van gtst... Mijn hart zit in mijn keel....gaat Rikky gewoon wat ophalen en laat het kind achter in de box alleen!!!
hey mensen, Zo moet ff me verhaal kwijt hoor, pff vanmiddag de schrik van me leven gehad.. Ik was met Neomi in de praxis, en ze zat in het grote vak van het booschappenkarretje, dus op een gegeven moment gaat ze staan. Dus ik zeg dat ze moet zitten... Ik sta dus bij de duwstang en zij staat aan de andere kant met d;r gezicht naar mij toe. dus ik wil naar d;r toe lopen om r neer te zetten, vald ze zo achterover dat karretje uit!! Mijn god ik schrok me kapot, ik zie d'r dus zo op d'r rug en hoofd vallen. Nou flink brullen natuurlijk, dus ik haar getroost, en met een minuut of wat was ze stil, dus ik snel t laatste gepakt en richting kasse. Spuugt ze ineens alles onder, echt super veel, het zat overal....nou doekje gevraagd, beetje schoongemaakt en afgerekend. Heb meteen de ha gebeld en kon meteen ff komen. Nou godzijdank zag alles er goed uit, en is het waarschijnlijk meer schrik geweest... Maar jeej wat een smak zeg, voor t zelfde geld was het heel anders afgelopen..voelde me zo dom, zat ook echt te janken bij die dokter... Maar gelukkig is het dus goed afgelopen.... Heb verder wel alles gelezen, maar ben het een beetje vergeten sorry... hier geen bijzonderheden, alleen flinke steken in de liezen...
Naomi: wat een gezeik met je zorgverzekering overal hetzelfde. Gelukkig is het opgelost. Juultje: heerlijk weer een schoongebit dus. Fijn dat je met je mannetje hebt gepraat brengt je dan toch weer dichterbij elkaar toch? Leuk dat hij er zo naar uitkijkt ook. Balen zo'n hoge auto rekening chelleke: misschien s'middags even gaan liggen met boekje of zo zodat je wel ontspant maar niet slaapt. Ik heb daar ook snel last van als ik overdag ga slapen ik dan s'nachts niet meer slaap. Nu met peuter die rondloopt kom ik sowieso niet toe aan slapen overdag. Ankje: wat super leuk peutergyn en geweldig dat Jonna het zo leuk vond Sjors: fijn dat alles goed was bij de VK Evan: Wat fijn zo'n bezorgde man die daarvoor zorgt toch!! MoesCH: nog huisarts gebeld voor de uitslag bij je zoontje? 2012mama: fijn dat je HB is gestegen hopelijk blijft het zo. Heerlijk (voorlopig) geen infuus...... all: Zo laatste werkdag achter de rug verlof is begonnen.....heerlijk. Met onze zieke zoontje gaat het gelukkig ook stuk beter. Koorts is weg nog wel wat buikpijn zegt hij en eet nauwelijks. Verder drinkt hij wel goed en speelt hij weer een beetje. Hier kapot van de gebroken nachten doordat ons zoontje ziek was en de werkweek. Net lekker gedoucht beetje last van harde buiken en nu is het weer rustig. Zo lekker vroeg slapen.