Hahha das lekker flauw anoniempje... Pff kben gewoon gaar nu... Das de pest als ik tussendoor ff rustig ga zitten... Moet sowieso nog n was ophangen... En een brief op de post mikken ivm ouderschapsverlof...
Sjongejonge, kletskippen Ons2wonder: Succes vandaag! Laat het zoveel mogelijk over je heen komen, je kunt er hoe dan ook niet onderuit. En elke minuut brengt je dichter bij je kindje. Het komt goed, hoe dan ook! Hier vandaag ineens wat slijmerige zooi die naar buiten komt zetten. Alleen vanmorgen hoor, vanmiddag niet meer. Kan 'gewone' afscheiding zijn of deeltjes van de slijmprop, zei VK. Bloeddruk was goed (weer gewoon op 64) en geen eiwitten in urine. Voor de zekerheid een receptje staalpillen nog meegekregen want die heb ik vast nodig straks na de bevalling. Zo'n grote ijzervoorraad heb ik namelijk niet... Ben helemaal beurs van de fysio, maar dat wat ze doet helpt wel. Jammer alleen dat alles voelt alsof ik superblauwe plekken heb overal
Jonna net even lekker buiten gespeeld. Nu een broodje eten en dan gaat ze lekker naar bed. Ff lekker 2 uurtjes voor mezelf.
mmmm mijne mama kwam de was weer brengen, en had cakejes gebakken en meegenomen mmmmmm... nu eens de rest van de adressen invoeren dan kan ik de adressen uitprinten straks stofzuigen en afwassen
Dreamer, lekker dat het opschiet! Ankje, Finn loopt ook altijd lang in zn pyjama als we niet weg hoeven hoor...vind ie zelf ook fijn, en ik vind het prima! Ano, ik had dat bij Finn ook minder hoor, dat ik het zo zwaar vond..maar nu ook wel dat gevoel dat het soms een beetje veel word. Fijn dat het met Neomi goed is gegaan! Unox, fijn dat de bloeddruk goed was! Hier is zus net weg, net gegeten en zo even boodschappen doen samen met Finn. Was ik gisteren al van plan, maar toen echt geen energie voor. Vandaag gelukkig iets beter!
Kga zo nog maar ns bellen met geboortekaartjes.nl Dan kan k misschien eindelijk mn bestelling plaatsen...
Ik ga zo maar eens op enveloppen-jacht.. haha! Beetje laat maar goed. Wil het nu onderhand wel een keer zo klaar mogelijk hebben, zeg maar.
@ Ano wij kregen laatst van de glazenwasser te horen dat er ook mensen zijn die de binnenkant wel eens wassen @ unox fijn dat de bloeddruk goed is, hier ook veel slijmverlies. Vandaag is de ergste zwangerschapskwaal begonnen NESTELDRANG. Ben zowaar aan het poetsen gegaan en geloof mij ik poets niet dat doet mijn man. Heb al gezogen, gedweild, de koelkast gedaan en ben nu aan het bedenken wat ik nog meer kan doen. God hoe kom ik hier weer vanaf
Whaha, ik zie het helemaal voor me ano!! Succes met zoeken en schrijven unox!! Hier gelukkig ALLES klaar! Vogeltje, geniet ervan, maar denk wel aan je kleintje he?! hihi! Ik vanmorgen boven de boel weer eens onder handen genomen. Onder het mom van: dan kan ik vanmiddag in de tuin genieten van het zonnetje. Ben bijna klaar boven, maar geen zon meer te vinden hier...
haha hier net zo, de zon is ineens achter de wolkjes, hmm dan maar op de bank luieren!! Wel leuk te horen dat echt iedereen aan de poets is!!! Tja ik ben best netjes, maar zoiets als de ramen boven, daar denk ik dus niet aan, maar t was hard nodig (water wat eraf kwam was niet echt helder, laten we t daar op houden haha)net ook eens even de bestekla gedaan, en zo nog een was ophangen! huis is bijna weer bevallingsklaar sinds de bende na het wekend...nog 3 dagen dan ist weer weekend, kunnen we weer opnieuw beginnen haha. 2012 mama ok ben dus niet de enige, ja vind het nu ook echt wat 'zwaarder' al mag ik nog niet klagen! succes met de boodschappen!! Kaartjes/enveloppen iedereen ook ineens druk mee?ik heb ze een tijdje terug al geschreven, met mijn mooie blauwe glitterpen moet nog een stuk of 5 adressen hebben. denken jullie trouwens aan een vole batterij van je fototoestel en camera??ook zoiets om te vergeten, ik heb t net maar weer even gedaan
Mijn batterij vd camera is voor nu nog vol... Zal em vd week wel ff voor de zekerheid opladen hihi Heb de oplader ook in de ziekenhuis tas zitten Moestra dat had ik gisteren ook.. Nu is de zon ook weg, maar moet zo toch eerst boodschappen doen dus
@ 2012mama: Lekker is dat he? Jonna vind het ook zo fijn. En geen gehaast. Heerlijk! @ Vogel: Hahaha .niet! Vervelend is dat nesteldrang he. Maar probeer wel je rust te pakken hoor. Want je wordt terug gevloten vanavond door je lichaam.
Hier helaas ook wat sluierbewolking...maar aan tafel in het zonnetje is het nog lekker. Al lig ik liever in mn stoel in de tuin haha. Wie weet klaar het vanmiddag wel weer op... @Ramen wassen, hihi heel herkenbaar!! @Vogeltje, meid doe inderdaad maar een beetje rustig aan....ook al is dat moeilijk met nesteldrang! Ik zou hier ook wel mn keukenkastjes uit willen soppen maarja dat is nou net iets wat ik deze dagen even moet laten. Mn moeder is boven met de badkamer bezig...super lief!
Heerlijk Noosa! Ik heb mijn moeder ook gevraagd of ze volgende week even wilt helpen met de badkamer. Zo fijn!
Jeetje meiden, zo wordt mn lijstje wel steeds langer! Haha Hoop dat ik volgende week even met mn moeder naar de stad kan...laatste spulletjes aanschaffen en dan ben ik er klaar voor!
Kan het formaat envelop dat we nodig hebben niet vinden... dus de creditcard van Lief moet maar weer geactiveerd worden. Wat een gezeik zeg.. pff.
Jeeej!! De badkamer hier ook klaar!! Nu moet ik me nog zien te buigen over een berg wasgoed... Vanavond maak ik gevulde eieren... Er is morgen een lente-feest op de psz van zoonlief en alle ouders moeten iets maken... Dus, toch nog maar even verder dan... Anders zit ik er morgen weer mee... En als het goed is komt morgen mijn vriendin me helpen met de keuken!! Dus dan wil ik geen andere dingen te doen hebben!