goedemorgen hier bagger geslapen, maar had weinig met de zwangerschap te maken, hond had eerste nacht rompertje ter bescherming van de wond uitgekregen, dus vannacht een lampenkap om..hmmm doen we ook niet meer, konstant tegen de achterwand aan, dat maakt nog al een lawaai en ik slaap heel licht... had ook wel een veter door t rompertje gemaakt, nu krijgt ze hem niet meer uit.. dus vannacht rustig slapen..... kraamkado voor me zus is binnen gekomen, dus vanmiddag weer even op visite verklap nog niet wat er inzit hoor, wie weet leest ze me hahaha ook vanmiddag controle DA, dagje wel weer vol. vriendlief belde net, of hij zaterdag wil werken :S nouhja beetje extra is wel lekker, maar toch... ( had ook nog wel genoeg klusjes voor hem haha. @Linc dikke knuffel, snap dat dit geen makkelijk tijd is. op t moment doet mij heel veel.. Racoon - Don't Give Up The Fight (Official Video) - YouTube soms is het wel even lekker om toe te geven dat je de overleden mensen zo mist... @pastasaus maken, wie weet ook een vorm van nesteldrang?? ehhh ik weet t niet meer verder.. ohhh lekker de kat legt wat voor me neer, vast last van haarballen of te gulzig gegeten bah bah bah..
Hallo dames. Ik kom even braaf aan mijn meldplicht voldoen.... ook ik ben nog niet bevallen..... Vanmorgen weg geweest met manlief, nu even wat eten en dadelijk nog even weg... daarna lekker genieten van het heerlijke weertje buiten... Vanavond ga ik alles op mijn gemakje bij lezen en op iedereen reageren.... Dikke knuffel voor iedereen en een hele fijne dag... geniet van de zon.... @ Juultje: JAAAAAAAAAAAA..... de postbode heeft m eindelijk gebracht vandaag en ik vind m echt heel erg gaaf gemaakt en ontworpen!!!!!!
Ooohhh lieverds ik mis het geklets hier wel hoor, maar heb afgelopen dagen echt geen tijd gehad. vind ht zo jammer want nu mis ik alle zwangerschapsperikelen bij jullie. ik ga proberen vanmiddag even terug te lezen en te reageren!! nu eerst een tukkie doen en dan lekker even met zoonlief wandelen in het zonnetje. daarna is het zp-tijd!! oja de vk heeft net mijn hechtingen verwijderd. alles geneest mooi maar de hechtingen gaven een trekkend gevoel. weg ermee dus chell leuk dat je zo enthousiast bent over t kaartje vind m zelf ook errrrg stoer. hihi. dames ik zal vanmiddag het kaartje even in mijn album zetten of hier plaatsen dan kunnen jullie allemaal spieken!
unox en wat gevonden op de site van josephine, 1000 is idd wel erg veel haha.Voorweeen kunnen zeker wat doen, ik had bij neomi 1 dag krampen gehad, voorweeen dus, toen ze 2 dagen later voelde had ik 3cm!!! josephine ahh eindelijk lekker op dreef met alles afmaken dus, heerlijk meid.maar wat rot van je slechte nachten, je moet wel uitgerust zijn straks, hopelijk hebben ze wat voor je!! 2012 mamakee waskussenhoes is te krap of???dan beter wiegmaat? juultje had ik ook dat trekkerige, hebben ze ook na een week t knoopje losgeknipt, scheelde een hoop!! niemand verder advies over de maxicosi???????????????of de bugaboo???????????????
net even ij de hema nog 2 wieglakentjes gekocht en een wieghoeslaken, maar neomi was me toch lastig pffff, overal aanzitten, niet luisteren, vervolgens op de grond gaan liggen...zo irritant. dus op een gegeven moment een tik voor de billen, nou toen gilde ze alles weer bij elkaar...kortom heerlijk gewinkeld uhummm
Ano durf niks te zeggen over maxicosi/bugaboo snap er zelf nog niet veel van hahaha. Juul, goed van je te horen, lekker aan het genieten dus! Fijn dat alles goed geneest! had je trouwens veel hechtingen. Weet niet of ik het gemist heb maar is alles achter tegengevallen of meegevallen? oo en wat is het heerlijk weer buiten, krijg echt zin iets actiefs te doen maar lukt toch niet echt.. en om nu de badkamer te gaan schoonmaken met dit mooie weer bleghhh!! ahh ano klinkt niet echt als relaxt winkelen! Ik zou der ook echt niet tegen kunnen hihi. Lkkr het bloed onder je nagels vandaan halen pfft.
juultje geniet maar lekker van het weer hoor, en de kleine man, wij lopen niet weg, kan je rustig alles nog nalzen!! met dit mooie weer ben ik ook al stiekum wel jaloers hoor haha, maar aan de andere kant nog even de laatste weekjes met zijn 2en genieten.. chelleke genieten van t zonnetje dat doen we zekers!!! ano nee sorry geen van beide.. nou hondjes uitlaten dan naar de DA en dan naar me zus, dus ik denk dat ik pas vanavond alles kan bijlzen, niet teveel kletsen hoor!!! (ohja heb al meer gedaan als gister, wel 1 heel raam gewassen, is de handtrekker stuk, dikke strepen, dus 2x gewassen, schiet niet echt op...
Ja, ik heb wel wat gevonden gelukkig. Lief gaat het nog even proberen met creditcard en anders bestel ik daar gewoon. Ben 't zat, ik wil pennen Mag ook wel een keer... morgen 38 weken Ik hoop dat mijn lijf net zo doet als de jouwe wat voorweeen betreft.. Elke cm is er tenslotte weer eentje.. Moet straks nog even naar de hema om een zwangerschapslegging op te halen (zus zweert erbij, ook nu na de zwangerschap) en een pak hydrofieldoeken. Heb het idee dat ik er nu al te kort kom en 't kind is er nog nieteens Over de maxicosi; Ik weet niet precies wat je bedoelt. Ik heb de hoes er hier oook af gehad en er gewoon weer op gedaan en het zit weer net zo als het zat. Maar ijzeren dingetjes? :-O Geen idee. In de bugaboo heb ik dus gewoon een katoenen hoeslakentje van de wieg. Zo een met elastiek. Eronder heb ik een molton onderleggertje (hema) en op het lakentje aan het hoofdeinde een hydrofieldoek. Dan een lakentje en (baby-) fleece dekentje.
unox haha ja dan wil je het klaar hebben he!!snap ik helemaal!!! maar meiden, jullie hoeven van die maxicosi geen verstand te hebben he, mijn vraag is meer of jullie willen kijken hoe het bij jullie aan de onderkant zit?en dan dus de echte maxicosi.!
unox bedankt!ja de bekleding it hier ook weer helemaal goed, maar met het erafhalen, moesten die riempjes los, en nu wisten we dus niet hoe het aan de onderkant zat, onder of over die 2 brede stalen stokjes zeg maar, weet ff niet meer hoe ik t uit moet leggen haha. ik probeer straks anders wel een foto te maken. okeej, jij dus een wiegmaat om de matras?doe ik dat ook maar denk ik, rest wist ik idd wel, maar die maar wist ik niet haha
Mja, mijn maxicosi is 2 jaar oud, zal ff kijken. Oke; ik heb geen ijzeren of stalen dingetjes zichtbaar zitten. Hoefde ook de riempjes niet los te halen bij het wassen, denk dat je dan een ander type hebt? Ik heb een Citi. Mijn darmen rommelen zeg, kind zal er nog een gehoorbeschadiging van krijgen. Tering-jantje :-O
Ik heb maar 1 ijzeren beugel volgens mij en daar zit ie onder, dus tegen het zwarte plastic aan?? Of bedoel je dat niet?? Hebben hier trouwens mensen de aerosleep? Hebben jullie onder het areosleep matrasje nog een molton en wat voor hoeslakentje heb je onder de aerosleep??
ik heb een aerosleep matrasje voor in de bugaboo maar behandel het als een gewoon matrasje. Om voor die paar maandjes in de kinderwagen een fortuin aan lakentjes uit te geven gaat me wat te ver. Ontaarde moeder als ik ben
Tegen mij zeiden ze in de winkel dat je het matrasje van de kinderwagen van aerosleep dat daar geen hoeslaken overheen moet, vind ik zo raar of niet dan?
Net even lekker in de tuin gezeten in de zitkuil. Lekker uit de wind. Zit er zelf met een truitje aan met korte mouwen! Heerlijk die lente. juultje Heerlijk joh dat die hechtingen eruit zijn! Sab Ik doe er zo ie zo een hoes overheen. Is toch even wat schoner en ook makkelijker te verschonen als ze gespuugd hebben etc.
Mja Sab, ik denk dan altijd maar dat ze in een winkel wel meer zeggen. Vaak willen ze je dan evt nog een speciaal aerosleeplakentje laten aanschaffen. Ik heb er maar gewoon een katoenen hoes omheen, anders ligt je kind op dat wafelstructuurtje en dat lijkt me helemaal niet prettig.
Ik ga er ook gewoon een lakentje om heen doen hoor, lijkt me niks anders.. In het bedje heb ik wel speciale aerosleephoesjes maar ook jersey dus kijk wel wat het meeste bevalt straks..
zo ben weer wakker na een klein uurtje diepe slaap ik heb ook earosleep in het ledikant.heb dat matje gewoon rechtstreeks op de matras, denk niet dat daar iets tussen hoeft, want dat matje lekt niet door, of bedoel je dat niet. Eroverheen heb ik wel speciale hoeslakentjes, als je dat niet doet heft het ook geen zin, want dan ademt het niet! Voor in de kinderwagen(bugaboo) heb ik geen speciale, ben allang blij dat ik nu eindelijk weet welke maar erom moet, maar nee dat vind ik te duur. ook in de wieg geen earosleep, de wieg is naast ons bed, en daar ligt het snachts, als ik erbij ben, vond het dan echt allemaal te duur worden! unox en sab thanx Mijn maxicosi is zelfs al ouder, al wel 5jaar!!maar hij ziet er nog als nieuw uit, dus vond t zonde een nieuwe te kopen. Bedoel idd de stand denk ik die jij bedoeld sab, alleen ik heb er 2, ik ga zo wel een foto maken, is denk ik makkelijker haha
Hey meiden ! Even geen puf om te reageren sorry ! Denk meld me even, baby nog in de buik en gaan zo rustig aan weer verder Morgen weer naar de vk en dan ook alweer 39 weken Misschien reageer ik vanavond effe uitgebreider maar in ieder geval spring ik dan vanaf hier weer in.