April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    manlief is weg, dus ik ga lekker met een kop thee de opgenomen one born every minute kijken...volgens mij wel heftige bevallingen erbij dit keer, dus of het slim is :)

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ano: jeetje meis wat schrikken. Logisch dat je daar even verdrietig van bent geweest. Maar niet jouw schuld hé dit soort dingen gebeuren helaas nu eenmaal. Blij dat alles goed is met jullie kleine meid:)

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ankje, lees iets over mijn bloeddruk, maar die is super hoor...mn hb is wat omhoog, en das dus alleen maar mooi:)
    Jij lekker aan het genieten van je avondje alleen? Heerlijk soms even he?

Ano, kan me voorstellen dat je je dood geschokken bent! Ligt
    Neomi nu lekker te slapen?

Vruchtje, verlof, fijn! Slaap lekker straks, hopelijk kan je een beetje bijtanken!

Hier nog steeds een erg druk kindje in mn buik. Ga nu douchen en denk daarna lekker slapen...slaap lekker allemaal en tot morgen!

4. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Zoveel energie als ik gisteren had zo moe was ik vandaag weer. Misschien toch teveel gedaan gisteren.

Vandaag kratten bier opgehaald en het bed staat nu omhoog. Woehoeeee. Echt fijn!!! Mijn vriend heeft het de laatste tijd over een nieuw bed " boxspring", maar daar wachten we nog maar even mee.
    Maar je krijgt zo wel een beetje een boxspringgevoel hahaha.

@tamtam en Ankje:
    de baby kan idd nog indalen. Maar wordt onderhand wel tijd vind ik. Aangezien ik het niet meer zo prettig vind voor mijn ribben. Ik heb ook echt het gevoel alsof mijn weefsel van binnen aan het scheuren is zoals ik hier heb gelezen. Als ik onder mijn ribben druk krijg ik echt een flinke steek. Niet prettig.

@Chel: he bah meid, wat rot dat je je nog niet beter voelt. ziek maar lekker uit voordat je aan het grote werk moet beginnen.

@2012mama: fijn dat het hb gehalte gestegen was.

@Vruchtje: lekker genieten van je verlof. Heeeerlijk he!! fijn dat je zoontje weer wat aan het opknappen is.

@Ano: tjee wat schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal overstuur was. Hoe is je kleine meid er nu onder?? heeft ze misschien geen lichte hersenschudding?? Daar dacht ik meteen aan toen ik las dat ze moest overgeven! Gelukkig viel het allemaal mee. Ben je er zelf ook weer wat rustiger onder?

Ben de rest even vergeten, maar jullie weten vast wel dat ik aan jullie denk:p

Fijne avond. Ik ga de voice nu kijken. Had ik op stil gezet toen het begon ,want wilde de was eerst wegwerken. dus nu lekker bankhangen.

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    bedankt, ja ze ze ligt nu lekker te slapen gelukkig.
    Misschien idd een lichte hersenschudding.
    Pff ja ben weer een beetje van de schrik bekomen, ieder kind vald wel eens, maar achterover uit een winkelwagentje, is een flinke smak, bah wordt er nog naar van...

troela, veel plezier met tvoh, en slaap lekker en jullie hoge bed haha.

vruchtje jij ook slaap lekker!!!

jee zit echt weer vol verbazing te kijken, al die vrouwen kigjen bijan een ruggeprik, en hebben dan dus gewoon nergens meer last van, voelen geen weeen niks...

6. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Ano; jeetje dat is wel even schrikken zeg, bah! hopen maar dat ze snel opknapt en er morgen niet al te veel last meer van heeft.

Wij zijn ivm minder leven voelen wel gaan bellen met vk. Hartje gehoord, alles goed maar dan kom je in een protocol terecht van controle-ctg en morgen nog een ctg en een controle-echo. heb 'm al sinds week 20 niet meer gezien dus dat zal wel mal zijn, en het zal ook echt geen 'leuke pret echo' zijn, maar dat zien we morgen wel.
    Ik heb erg veel harde buiken die af en toe ook pijnlijker beginnen te worden. Waarschijnlijk is de oorzaak van het minder leven voelen een draaiing van de kleine met de rug naar mijn buikwand en de vele harde buiken zorgen ervoor dat ik hem dan ook minder voel. De harde buiken komen wel vrij regelmatig. Maar goed; het zet niet door, geen bloed, slijm of andere toestanden. We zullen het zien. Morgne om half tien moeten we ons weer melden.

7. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Goede morgen.

Vannacht een gebroken nacht gehad. Jonna werd eerst om 10 uur huilend wakker en toen nog een keertje om half 2.
    Even bij ons in bed gelegd en al slapend weer terug gelegd.
    Ze riep steeds au, maar ik weet niet waar het vandaan komt.
    Ze heeft wel lekker uitgeslapen tot half 8.

Ano
    Jemig meid!! Wat een schrik zeg!
    Goed dat je nog even de ha hebt gebeld. Gelukkig niks aan de hand.
    Natuurlijk voel jij je stom…maar dat ben je niet hoor! Een ongeluk zit in een klein hoekje.
    Hoe heeft ze geslapen vannacht?
    Sterkte lieverd.

Vruchtje
    Heerlijk…ook met verlof!
    Nu lekker rustig aan doen en lekker je rust pakken wanneer je het nodig hebt hoor.
    Fijn dat je zoon niet meer zo ziek is. Kost ook erg veel energie.

2012mama
    Oops….verkeerd gelezen :D

Troela
    Nou dan hoop ik voor je dat ze snel gaan indalen en dat je ribben dan meer rust krijgen.
    Maar ik moet je helaas melden dat het hier niet het geval is. Hier is ze al voor de helft ingedaald en ligt mama soms lekker te plagen bij mijn ribben.

Ruggen prik
    Ik heb er bij Jonna niet om gekozen (kon ook niet want ik ging onverwachts thuis bevallen). Maar ik zou het zo weer zonder ruggenprik doen.
    Al weet ik niet hoe ik zal reageren als je al uren weeën hebt en het wil niet door zetten.

Unox
    Goed dat je hebt gebeld en wat heerlijk dat het hartje goed te horen was.
    Heel veel succes vandaag met de ctg en echo. Hopelijk voel je vandaag ook meer leven.

8. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    [FONT=&quot]Afsprakenlijst April 2012 mama’s[/FONT]

10-03-2012
    MM1981 - controle zwangerschapsvergiftiging
    Unox: ctg & echo ivm minder leven.
    12-03-2012
    Josephine76: controle vk - 11:45
    JuultjeT: controle gyn. - 09:00
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT]: Doppler onderzoek & controle gyn
    Unox: controle ivm hoge bloeddruk
    13-03-2012
    roos1988: Groeiecho en controle gyn
    Vriendlief: controle vk
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: Controle vk en bespreken bevallingsplan - 19:50
    14-03-2012
    Chelleke84: controle vk - 12:15
    LinC: controle endocrinoloog - 10:45
    15-03-2012
    MM1981 - echo & gyn
    16-03-2012
    Tamtam78: klinisch verloskundige - 10:10
    19-03-2012
    Noosa: Liggingsecho
    Ons2wonder84: controle gyn - 13:40
    20-03-2012
    Josephine76: Liggingsecho - 10:45
    Vruchtje24: controle gyn
    22-03-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30
    MM1981 - diabetescarrousel
    23-03-2012
    LinC: controle gyn - 16:20
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee

[FONT=&quot]Wanneer met verlof[/FONT]

17-02-2012 - [FONT=&quot]Troela85[/FONT] (34 weken)
    18-02-2012 - Chelleke84 (34 weken)
    22-02-2012 - JuultjeT (34 weken) al volledig thuis
    23-02-2012 - T[FONT=&quot]amtam78 (34 weken) al volledig thuis[/FONT]
    24-02-2012 - [FONT=&quot]Evan[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - [FONT=&quot]Unox[/FONT] (34 weken)
    25-02-2012 - anoniempjuh (34 weken)
    01-03-2012 - [FONT=&quot]2012mama[/FONT] (34 weken) al volledig thuis
    01-03-2012 - Linnie1984 (36 weken)
    01-03-2012 - LinC (34 weken)
    02-03-2012 - Sjors22 (36 weken) al volledig thuis
    03-03-2012 - [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34 weken)
    05-03-2012 - Josephine76
    05-03-2012 - Moontje2008 (35 weken) al volledig thuis
    05-03-2012 - Wendie1979
    06-03-2012 - MM1981 (34 weken) al volledig thuis
    09-03-2012 - Noosa (34 weken) al volledig thuis
    23-03-2012 - [FONT=&quot]MoesCH[/FONT] (36 weken)

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst April 2012 mama’s[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv (22-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (27-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, thuis, bv
    [FONT=&quot]Miss Geul[/FONT], 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] worden er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]13 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]10 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

9. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Ano:Jeetje dat is schrikken heeft ze goed geslapen?

@ ankje: Balen van je gebroken nacht.

@ Unox: Fijn dat het hartje goed klonk hopelijk is de CTG ook gewoon goed vandaag.

@ Ruggeprik: Ik heb hem ook niet gehad bij Danian, maar als het weer zo lang duurt wil ik hem nu wel.

Hier weer een slechte nacht gehad hoop niet dat ik ziek wordt:(
    Last van mijn keel en hoesten bah.
    Hebben jullie er ook zo'n last van met dat plastic op je bed dat jullie wakker worden van de hitte. Wordt er niet goed van.
    Vanmiddag verjaardag van het dochtertje van vrienden van ons die wordt volgende week 1 jaar.

10. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ano, Kan begrijpen dat je geschrokken bent zeg, klinkt als een akelige val..
    Heeft ze vanacht goed geslapen en had je iets van een wekadvies meegekregen ofzo?

Unox, balen dat je je zoontje minder voelen maar toch fijn dat ze dan alles even nagaan of het allemaal goed is.
    Succes met de Ctg en echo!

2012mama, wat fijn dat je hb wat gestegen was. Yess geen infuus!

Vruchtje, geniet van je verlof meid!! WELVERDIEND!!

Hier vandaag rustig dagje denk ik, gisterenochtend en avond ervoor echt een pest pest pesthumeur gehad en verdrietig om alles.
    Smiddags kwam me oma gezellig op visite en bleef eten, toen ging het wat beter :)

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Tamtam & ankje balen van slechte slapen. Anders vanmiddag klein dutje

sab: fijne dag vandaag

unox: fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden hopelijk is je kindje vandaag weerlekker druk

troela: bierkratten net zo praktisch wellicht nog steviger ook

sorry als ik iemand vergeet doe nu via telefoon

12. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ano, heeft Neomi goed geslapen?

Troela, hopelijk daalt jullie kindje ook snel in! Ken het gevoel, bij ons ook niet ingedaald en soms echt pijnlijk!

Unox, hoe was de echo? Hopelijk is alles goed!

Tamtam, hier nog niets op ons bed gelegd, zal het eens gaan doen :) Maar vond dat toen met Finn ook vreselijk slapen.

Hier ook rustig dagje. Niet echt plannen, alleen even de box naar beneden halen denk ik. Zitten nu allebei achter de laptop en Finn is heerlijk met de autootjes te spelen...fijn zon zaterdagochtendje!

13. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Goedemorgen dames!
    Allemaal weer fris en fruitig (net als ik zeg maar:p)?

kga weer even reageren per pagina

@chelleke: ik denk dat dit de manier van jouw lichaam is om je tot rust te brengen meid. je bent veel te druk geweest. luister nu maar gewoon goed naar je lijf en pak de rust die je pakken kunt. je moet straks niet energieloos de bevalling in gaan. vind het wel heel sneu voor je dat je je zo voelt :( beterschap lieverd!
    wat leuk dat je vriendin een tweeling krijgt!! wil ze van tevoren het geslacht weten?

@sjors: ik heb ook veel goede verhalen over monique boer gehoord en wat me zo aansprak was dat je in principe 100% garantie hebt dat je de kraamverzorgster krijgt die kennis komt maken, tenzij je te vroeg bevalt natuurlijk. ik heb wel eens van andere bureaus gehoord waar je bijv in 1 week wel 3 verschillende kv krijgt, nou pfff dan maar geen kraamzorg hoor! dat lijkt me echt niks...
    wat fijn dat je beebje is ingedaald :D en 7 pond is idd een mooi gewicht! maar weegt ie dat nu of zal dat ongeveer zn geboortegewicht zijn als ie tot 40 weken blijft zitten? wow je gewicht en bloeddruk gaan netjes zeg!
    hoe was jullie dinertje?

@2012mama: ohh gelukkig dat je geen last hebt van je stoelgang, dat scheelt! wat vervelend dat je zo'n last hebt van je buik, dus hij/zij schopt je flink lens vanbinnen .. aan de ene kant heel k.t dat het je zo zeer doet, maar wel heel fijn dat je hem/haar zo goed voelt nog! tenminste, dat vind ik dan.. misschien helpt het om op het moment dat hij/zij druk is je buik lekker te masseren. die van ons gaat dan achtr mn hand aan 'vegen'. de bewegingen zijn dan minder pijnlijk.

@ankje: eh ja je zou denken dat ze wel even bellen als het duurder wordt, helaas hebben we bij meerdere garages de ervaring dat ze dat dus niet doen. volgende keer gaan we gewoon weer naar de volkswagen garage, dat is de enige waar ik tot nu toe een heel goed gevoel bij heb. kleine dingetjes doen ze gewoon ff tussendoor en gratis en grote dingen gaan altijd in overleg! en de prijs is helemaaaaal niet hoger dan bij andere garages.

@anoniempjuh: oooooh gatsie wat schrikken meid! hoe kon ze zo ineens achterover vallen dan? verloor ze haar evenwicht? gatsiedarrie. en daarna ook nog spugen :( arm meiske. is ze de nacht wel goed doorgekomen? geen gekke dingen vandaag? niet schuldig voelen meid, kun jij toch niks aan doen?!! je hebt haar niet uit de kar geduwd ofzo, zulke dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.

@vruchtje:pff jij bent gesloopt dus. heb je dit weekend kans om een beetje tot rust te komen, of heb je t druk?is je zoontje nu weer beter?

14. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    @troela: en... hoe slaapt het op een hoog bed? :D oehh boxspring is zeker aan te raden! heeeeeeerlijk!

@unox: ai schrikken als je minder leven voelt! gelukkig alles wel goed dus met jullie kleine. wel goed dat ze alles driedubbel checken met ctg enzo. dat is voor je eigen gemoedsrust ook wel fijn!!
    en die pijnlijke harde buiken... ja... ik ken ze... voorwerk denk ik?! hoewel er bij jou dus wel regelmaat in zit... hebben ze ook gecheckt of je al ontsluiting hebt ofzo? succes met alle ctg's en echo enzo, hoop dat alles lekker goed blijft gaan!

@ankje: pff lekker zo'n nacht. vanmiddag even bijslapen?

@tamtam: he jij ook een slechte nacht, bah :( hoop voor je dat je niet ziek wordt!! wb dat plastic: ik kan iedereen aanraden om een incontinentiematje te kopen! das gewoon een stoffen ding die je bovenop je matras en hoeslaken legt en daar ga je bovenop liggen, mochten je vliezen breken blijft je bed droog, maar omdat het stof is heb je geenlast van rare warmte en stom gekraak. ik heb m een poos terug bij aldi gekocht in de aanbieding, weet zo niet waar je die dingen nog meer kunt krijgen, maar hij kostte maar 3 euro ofzo.

@sab: ahhhw wat sneu dat je zo verdrietig was :( knuffel! voel je je nu weer beter? hormonen he.... waardeloos spul :p

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    #115 juultjeT, 10 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
    @2012mama: lekker genieten van je rustige dag!!

oh dat was m al voor deze pagina, whaha

hier een redelijke nacht gehad. 3 keer eruit om te plassen, denk dat ik 6,5 uur geslapen heb. merk wel dat dat te weinig is, maar ach, ben allang blij dat het niet meer bij 4 uur blijft.
    volgens mij is de beeb nu helemaal ingedaald, gisteren weer wat last van mijn onderkant en vannacht wat pijnlijke harde buiken. net gevraagd of manlief mijn buik op de foto wilde zetten zodat ik kon vergelijken en hij zag direct al dat mijn buik erg gezakt is. kan dus haast niet missen! beebje is nu ook weer wat beweeglijker.

voelt toch wel wat onrustig in mijn buik. heb vaker op een dag harde buiken en heb last van mijn darmen. Maar ook meer afscheiding. Tis net melk. heel wit en dun...

vanmiddag verjaardag waar ik helemaaaaaaaaaaal geen zin in heb. gaan ook niet zo lang. eerst even boodschapjes doen. morgen ook verjaardag, van schoonzus. das leuker :D en dat is hier om de hoek hahah, ze woont een straat verderop.

16. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden!

eindelijk lekker weekend.. zometeen boodschapjes doen en dan op bezoek..

heb nog steeds een probleempje met de ontlasting van mn zoontje.. hij houd t nu weer op.. luier wilt hij ook niet om en doet m af als hij aandrang voelt.. maar eenmaal op t potje zegt ie pijn en wilt ie gelijk weer opstaan..
    pff weet ff niet wat ik er nu mee moet!

17. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul, beetje rommells bij je dus :p Spannend :D
    Onderhand mogen de eerste baby's geboren worden hahaha.
    Gelukkig hoef je vanmiddag niet zolang op die verjaardag te blijven, scheelt weer :)
    Anders heb je altijd een goed excuus om weg te gaan toch ;)
    Trouwens leuk he dat verschil op foto's te zien! hier ook een heel overzicht gemaakt :D

Oja en hormonen zijn maar ONDINGEN!

Moesch wat zielig voor je zoontje zeg..
    Misschien kun je hem wat laxeerende levensmiddelen geven (kiwi bv) misschien dat dat helpt... Of roosvice laxo ofzo.

2012mama box al gereed??

Hier gaan we zo nog ff naar babywinkel, moet nog een dekentje hebben voor ledikantje :) Hopelijk slagen we want ben nogal kieskeurig. Denk dat het een koeka wordt maar even kijken wat ze hebben :)

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik ga zo het zkh ff bellen. voel me al de hele ochtend vreemd en net waren we even naar de etos en werd ik duizelig. Voel me ook wat weeig ofzo, tegen het misselijke aan. Vk en gyn hadden gezegd dat als ik sterretjes of vlekjes zag, hoofdpijn, misselijk of duizelig dat ik moest bellen. normaal wil ik niet zo'n miepert zijn die bij elk dingetje belt, maar gezien mijn torenhoge bloeddruk vind ik het nu wel een beetje eng... brr

19. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Oei, juultje, goed dat je ff gaat bellen.
    Laat het maar ff checken meid... Succes!

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Succes juultje!!

Even een hele snelle zwaai vanaf hier, ik ben het hele weekend weg!
    Ik probeer mee te lezen, maar reageren zal lastig worden...

Deel Deze Pagina