@hannie en sjors.. hmm miss dan toch aan het indalen.,.ze is ook erg rustig vandaag.. hoop dat ze intussen nog wel goed ligt en niet is gaan draaien ben benieuwd morgen bij de vk! hoop echt dat ze ingedaald is.. zie mezelf al met gebroken vliezen op straat haha hoe doe je dat dan met platliggen haha @juultje.. heerlijk wandelen met je kleintje! zo te lezen doet jullie kereltje het ook hartstikke goed!
thx meiden ben ook helemaal verliefd hihi. @juultje: ja alles gaat prima! nog wel last van mn bekken maar niet meer zo veel alleen met omdraaien in bed eigenlijk. jasmijn doet het geweldig en ook isabel doet het heel goed gelukkig. leuk kaartje!! heb van die van ons nog geen foto gemaakt...
Naomi wat fijn dat alles goed gaat!! *trots op kaartje* hihi ohw meiden, ik baal een beetje. ben bezig met mn buikfoto's en heb dus in de allerlaatste week toch nog striae gekregen en laat dat nou net die ene week zijn waarin in in het ziekenhuis was en mijn buik niet in heb gesmeerd bah
@ juultje wel balen van je straie... ik heb er behoorlijk last van... al heel snel, ik zei vaak dat een zebra jaloers zou zijn alleen heb ik er weinig moeite mee, behalve als het jeukt en nu begint het wat raar te vormen, is wat pijnlijk.
MoesCH, ooo ik zie het bij mezelf ook al gebeuren, op straat liggen als mn vliezen zijn gebroken! Ik hoop voor je dat ze is ingedaald! Juultje, wat heerlijk om jou verhalen te lezen zeg, dan begint het helemaal te kriebelen hier!! Geweldig geboortekaartje ook. Jammer dat je geen bijzondere band hebt met de kraamverzorgster. Gelukkig is dan morgen de laatste dag en heb je je huis weer voor jezelf! Hoelang blijft je man nog thuis? Ik kan maar op 1 zij liggen door mn ribben (of iets wat er in de buurt zit)...het doet zo'n pijn dan. Maar wat het precies is..geen idee? Naomi, wat een heerlijk meisje!!! Prachtige foto...echt wow..kan wel naar d'r blijven kijken haha! Hannie, wat een naar en verdrietig verhaal zeg Kan me voorstellen dat je daar zo mee bezig bent. Maar probeer te blijven genieten en leg je onzekerheid uit aan de VK...die kan je vast ook nog geruststellen! Zo dagje zon hier gehad wat heerlijk! Van mij mag het zo blijven Straks bij mn schoonouders eten, scheelt weer koken hihi.
hey meiden juultje zo jij bent weer bij haha.ja volens mij heb ik de maxicosi ook!dus als je wilt graag, al denk ik dat het idd zo moet als de meiden hier ook zeiden!wat fijn dat je zo snel afvald, ikkuh is jaloers!!!!en stria kan ook tijdens de bevalling komen, had ik ook bij Neomi!! naomi wat een scheetje, en wat fijn dat jij ook al bijna niet meer vloeid, gaat dat dan hard zeg!!en leuk dat sab langskomt!!! sjors haha groot gelijk hoor, je hoeft je niet te veorntschuldigen!!en tis idd heerlijk weer, daar moet je lekker van genieten!!! hannie wauww een uur fietsen?iedere dag?petje af!!en wat een wondertje jullie kleintje, das idd een echt bikkeltje!!En dat je met het verhaal van je vriedin in je hoofd zit, ja logisch, brrr das ook wel echt verschrikkelijk zeg!je hoort het iddwel eens vaker, maar zo dichtbij zal er wel even inhakken...
@ons2wonder Gefeliciteerd met Emir. Alweer zo'n mooie naam om toe te voegen aan de bevallijst van de april mamma's. Wat goed nieuws dat jullie beiden het goed doen. @Hannie Goed bezig met shoppen! @Ankje Oioioi, wat word jij al vroeg waker gemaakt. Hopelijk ben je de dag nog een beetje goed doorgekomen. Want an me er iets bij voorstellen dat het zo lastig is je energie op peil te houden. Leuk dat de gipsbuik gelukt is. @vruchtje Wat spannend dat ie al zo diep ligt. Had je dat -op eigen gevoel- ook al door? @anoniempjuh Goede tip van het incontinentiematje. Ik ga ook eens even op zoek. @linC Oww... zo herkenbaar om in emotionele tegenfase zijn met manlief. Denk je " heb ik mezelf weer even opgepept, laat de vrolijkheid maar komen"... zit manlief te mokken. Sterkte trouwens met het verlies van je moeder. Deze periode zal ongetwijfeld niet makkelijk zijn. @Troela There's a dog whisperer in each one of us Stay strong, calm & assertive @moestra Nesteldrang of voorjaarsschoonmaak? In ieder geval fijn dat je je lijstje hebt kunnen aftikken. @Unox WIj hebben ons afwijkend envelopmaatje kunnen vinden bij de De EnvelopShop - De online enveloppen-winkel van Nederland @Josephine balen zeg die nachten!! @Juul Goed om te horen dat het allemaal zo goed gaat! Hopelijk hebben jij en zoonlief flink kunnen genieten van het voorjaarszonnetje? Hubby heeft het eten klaar. Dus moet offline. Helaas niet verder kunnen bijlezen en reageren dan pagina 119. BRB
@ Ano: Bij mij ook geen ijzeren stangen, maar als ik het zo zie denk ik idd dat die riempjes eronder moeten... bij mij zitten ze namelijk ook helemaal tegen het kunstof aan... @ Juul; Ja ik vind t kaartje idd geweldig, manlief en schoonmoeder trouwens ook..... Staat al mooi bij ons op het dressoir... Zal dadelijk de enige blauwe zijn tussen alle roze Vind het ook wel speciaal hoor, dus het kaartje krijgt ook wel een speciaal plekje in een album dadelijk... je hebt immers het zelfde gedeeld en dat is leuk voor later.... kom ik weer aan met mijn simpele kaartje hahahaha, maar ja ach... wij vinden m mooi..... Fijn om te lezen dat t weer zo goed met je gaat en dank je wel dat je nog steeds mijn buddy wil zijn Als ik jouw verhalen zo lees dan wordt ik echt wel heel erg nieuwsgierig en ongeduldig... ik wil ook zo graag..... Loop hier al 3 dagen de hele middag te janken, gewoon omdat ik op ben en gewoon wil bevallen.... ik wil genieten, we hebben zo lang moeten wachten op haar..... pfffffffffff Morgenvroeg om 10:15u heb ik weer controle bij de VK. manlief gaat gelukkig altijd mee want ik rij niet graag meer alleen..... mijn zusje werkt in de zorginstelling waar ik morgen op controle moet ( Vk zit op locatie en niet in de praktijk) Dus mijn zusje komt ook mee, ze wilde zo graag eht hartje luisteren..... is dat raar dames dat we met 3 man daar aankomen ( manlief, mijn zusje en ik???) @ Naomi: Wat een mooi meisje zeg.... en wat fijn dat het ook met jou zo goed gaat.... ik wil ook............
@Naomi, Mooi meisje ! @Juul, jij bent weer bij haha. Fijn dat het zo goed gaat meid en wat zijn je kilo's snel gegaan zeg ! Lijkt me ook super leuk om met de kleine te douchen Ik weet niet zo goed wat ik wel of niet ben haha, ik heb overal last van maar zeg er niets over want wil positief blijven en voel me ook wel weer heel erg goed dus het is beetje dubbel. Ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar hem en hoe alles gaat en dat is ook de enige reden voor nu, dat ik niet meer wil wachten haha. Mooi kaartje ! @Vk, Moeten er veel naar de vk morgen zeg Ik alleen pas om half 2 ! @Ano, haha weet ik, maar vind dat ik toch wel elke keer effe wat moet melden hier en soms vergeet ik dat gewoon haha. @Hannie, Jeetje wat een verhaal, ik ben hier zelf ook heel erg bang voor zo af en toe en vooral als ik mn kleintje niet zoveel voel bewegen als normaal..zo'n dag had ik gister. Maar gelukkig bewoog hij gisteravond volop Feestje bouwen Maar ik snap dat het heel moeilijk is om van je af te zetten. Probeer het wel want het komt niet veel voor en je moet vertrouwen in jezelf en je kindje hebben en zo te lezen is die van jullie ook een bikkeltje @Ons2wonder, Ik weet niet eens meer of ik je al gefeliciteerd heb..hoezo dement Maar anders hierbij nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje ! @Linc, Volgens mij heb ik wat gemist...Sterkte met het verlies van je moeder ! Verder ben ik alles alweer kwijt ! @Chelleke en moesch en verder nog iemand ??, Succes morgen bij de vk ! En Vogeltje toch ?, Succes met de echo morgen ! Ohh ik heb echt een geheugen van niks meer
Zoooo, warme dis een rap naar binnen geschoven @Naomi.. Wat een cuty! Leuk om die foto's zo voorbij te zien komen. @Juul Leuk en fris kaartje! @Hannie Brrrr heftig verhaal. Dan komen de uitzonderingen toch ineens heel dichtbij.
@ ankje wat heerlijk een zitkuil ! DAT ZOU IK OOK GRAAG WILLEN MAAR DAAR HEBBEN WE DE TUIN NIET VOOR Ook ik heb vanmiddag met een vriendin heerlijk in de tuin gezeten, het was zelfs warm ! heerlijk @sjors jeetje al weer 39 weken ! bijna .. spannend hoor @ hannie leuk je gipsenbuik ! wij hebben het vorige week gedaan, tjonge had je ook zo ontzettend veel troep ? bij ons zag je door het hele huis witte voetstappen hihihii ik laat hem schilderen door mijn moeder maar hoe weten we indd ook nog niet. Inleiden weet ik in iedergeval als het een erg groot kindje is. Veder weet ik het niet. @juultje wat lekker om te lezen dat het met jullie beiden goed gaat ! en al bijna niet meer vloeien .heerlijk als je zeg kotex bedoel je dan die zwarte voor de nacht ? en gewoon al bijna weer je oude gewicht !!!!! mag ik vragen hoeveel je in totaal ook alweer was aangekomen ? @naomi wat een lekker kleurtje heeft je meisje ! ze ziet er goed uit. Vanmiddag bij de verloskundige geweest, mn broertje was mee. Hij vond het erg leuk, en heeft meteen even de vraag gesteld of er een kans in zit dat de beeb van het weekend kan komen( hij zit het weekend in Praag mert vrienden) de vk heeft hem gerust gesteld en mij teleurgesteld door te vertellen dat de beeb zeker nog wel twee weken blijft zitten hij/zij is al lekker ingedaald en ligt vast maar kan nog wel dieper zakken.
Juultje: goed om te horen dat het goed met je gaat en met de kleine. Heerlijk genoten dus van het zonnetje. Jammer van je Striae helaas niets aan te doen. ano: hier ook een bugaboo. Ik gebruik gewoon een hoeslaken van commode of wiegje. Hannie: gaaf van je gipsbuik heel leuk zoiets Sjors: wow alweer 39 weken....ik ben benieuwd hoe lang je nog moet wachten op jullie wondertje!! Naomi: wat een prachtmeisje hebben jullie Vogeltje: succes met de echo Evan: fijn dat je controle goed was. Lijkt me zelfs voor VK lastig om te zeggen wanneer het zich aandient. Ze kunnen misschien denken dat het nog 2 weken blijft zitten, maar zeker weten doet niemand alleen je beebje LinC: dat van je moeder is mij ook ontgaan. Heel veel sterkte meis in deze moeilijke tijd. Meiden die morgen op controle moeten bij VK/gyn veel suc6 ALL: hier al 2 dagen af en toe steken in mijn liezen. Hebben jullie hier ook weleens last van?
Dank jullie wel voor alle reactie, van gipsbuik en vriendin!! Ik weet dat het idd weinig voorkomt, maar zo dichtbij zet je extra aan t denken, heb ook zoiets van vrijdag 37 weken, inleiden maar hoe egoïstisch eigenbelang, maar t voelt wel zo... Nou meiden, k ga gtst afkijken en slapen, ben bekaf, erg last van m'n keel en hoofdpijn en m'n bekken en buik zeuren ook, waar ukkie op reageert, want die is aan het hinkelen in m'n buik trusten allemaal, tot morgen