April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedemorgen!!
    Wat zijn er veel mensen 38 weken zwanger vandaag!! Kom maar op met die volgende baby!!

Wat vervelend dat er zoveel mensen niet lekker slapen... Juist nu we het zo hard nodig hebben...
    Ik hoop voor jullie dat je toch van het zonnetje kan genieten!! Ik ga het wel proberen! Ik ga weinig tot niets doen vandaag.

De mensen die weer een afspraak hebben met de gyn en/of vk: succes!!

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie morgen.
    Ik geloof dat ik echt een lot uit de loterij heb... weer heerlijk geslapen vannacht... ben wel wakker geweest van 4 tot 5 ivm hele hevige (buik)krampen.... ze kwamen en gingen weer en zoals ik zelf denk zouden het wel eens weeën kunnen zijn geweest, denk dan wel voor-weeën. Ze deden wel pijn maar waren nog goed uit te houden. Het heeft ook niet doorgezet, heb alleen nog een rommelig gevoel.... Dadelijk naar de VK ben eens benieuwd wat ze te zeggen heeft......

@ Vruchtje: Die steken in je liezen zijn heel herkenbaar... ik heb die ook dagen gehad en nog steeds hoor.... Vervelend he....

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ooooeeh, spannend Chelleke!!!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    nee nog geen beebies geboren vannacht.. jammer hoor, iedere morgen start je toch met spanning zp.. kan nooit lang meer duren hahaha
    @juultje bloedende tepel aauuwwww.... verder mooi dat alles goed gaat... en nog even genieten van de laatste dag kraamzorg hoor, nu moeten jullie alles weer zelf doen haha
    @naomi wat is jasmijn en droppie.... wat een scheetje zeg!!!
    @2012mama kraamkado was succesvol, een zilveren babyarmbandje met naam gegraveerd en een zwempakje voor van de zomer, om dan met onze kleintjes samen te gaan zwemmen.. we gaan naar de zomer dus daar meoten we van proviteren. nichtje en me zus gaat ook alles goed mee, goh tis alweer een weekje oud, wat gaat de tijd snel zeg!!!

@hier begin nu ook wel echt de kriebels te krijgen, gisteren showde ik even blote buik aan vriendlief omdat ik t voelde bewegen... hij zag t.. zo apart... waarbij die een big smile kreeg:D gelukkig zaterdag hoeft ie niet te werken maar morgen de hele dag ipv alleen smorgens.. nou dat is al stukken beter...
    geen idee wat ik ga doen vandaag.. ik denk de ramen wassen...

5. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Noosa: ik heb idd ook het advies gekregen te gaan liggen als de vliezen breken. Het is echter niet zo dat als ik hier dichtbij in de supermarkt ben dat ik dan op de grond moet gaan liggen haha. Ik kan dan wel eerst naar huis rijden en dan liggen.
    Ik merk ok goed verschil per dag. De ene dag is de kleine zowat heel de dag te voelen en de andere dag wat minder.
    Is het nog gelukt met de letters?? ben benieuwd! fotootje?
    Dat ze het afraden op je rug te liggen heeft te maken met een bloedvat die in de verdrukking komt.
    BUDDY: wat spreke wij af met elkaar op de hoogte brengen. Maakt tijdstip iets uit?? dn kan je ik je misschien lekker 's nachts whatsappen haha.

@Tamtam: bij de hema ben ik idd ook geweest voor de molton. Maar daar hadden ze alleen 1 persoons. ik had 2 persoons nodig. Maar slaapt wel wat fijner dan matjes lijkt me.
    Mocht je vruchtwater niet helder zijn en je naar het zkh moeten terwijl je man nog niet thuis is dan is er altijd vervoer te regelen idd de ambulance. Misschien anders familie uit omgeving als je dat prettig vind?
    Bij mijn vriend hebben ze er ook al rekening mee gehouden dat hij niet te ver van huis is.

@Moesch: haha ik heb mijn vriend juist gezegd gewoon rustig te rijden mocht hij naar huis moeten komen vanuit zijn werk. Als er echt haast bij is mag hij er natuurlijk wel spoed achter zetten. Moet er niet aan denken dat er iets gebeurd met hem, want volgens mij zijn ze dan met hun gedachten helemaal ergen anders ( en logisch).\

@Josephine: meid gebruik je tijd en energie maar mooi om alles af te krijgen. Dan krijg je er meer rust in. Wat vervelend dat je slecht slaapt. goed idee om het bespreekbaar te maken.
    Je legt de laatste hand aan de spulletjes, leuk!!!! dan kun je het ook lekker af gaan sluiten. Zal vast allemaal mooi zijn geworden. crew bea!!
    Ben je intussen ook gestopt met je 2e werk? (tatoeëren doe je nu nog of niet?)

@Fidel: wat een leuk kraamcadeautje!! Was DA controle goed?
    Fijn dat je nu toch lekker met je vriend van de zaterdag kan genieten. Kan misschien wel de laatste zijn met zijn 2en.
    Hahah nou je hebt in ieder geval een goede reden dat de ramen niet gewassen zijn.
    Heb je al een nieuwe trekker gekocht?

@Juultje: Jeeej, daar ben je weer!!
    Idd een supermooi en stoer kaartje!! Lijkt me een verlichting om verlost te zijn van de hechtingen. Mooi dat alles netjes geneest.
    Ik ben buddy met Noosa. maar fijn dat ik welkom was haha.
    Wat kun jij toch lekker schrijven. Ik zal het in mijn achterhoofd houden "kotex".
    Wat fijn dat je al niet meer vloeit. en wat vliegen de kilo's er van af. Dat wil ik straks ook.
    laatste dag kraamzorg en dan heelrijk genieten van het echte gezinsleven. Ben je niet onzeker zoals sommigen zijn als de kraamzorg weggaat?
    Douchen willen wij dadelijk ook doen met de kleine.
    Balen van je striae, maar niks aan te doen meid. Ik heb tot nu toe ook nog niks. hopelijk blijft het zo. Is het heel erg??
    Krijg spontaan tepelpijn bij het lezen van je voedingverhalen haha.
    *hoofdstuk zwangerschap nog niet afgesloten* haha helaas.

@Ano: dat is idd niet echt fijn winkelen als ze het bloed onder je nagels uithalen.
    Je bent er uit gekomen met de maxicosi?
    Helaas niet bevallen. al heb ik dit wel avond avond in de planning, maar op de een of andere manier komt het er niet van.

@Sab: wij hebben de aerosleep. Ik heb op het matras een waterdicht matje liggen, daarover de molton en dan aerosleep en hoeslaken (aerosleep). In principe zou je niks onder de aerosleep hoeven leggen, aangezien deze niet doorlekt, maar ik vond het niet mooi om tegen een matras aan te kijken en vind het gewoon een fijner idee dat er nog iets beschermende voor het matras om heen zit.

@Hannie: ik loop bij de fysio ivm rugklachten. Heb nu de laatste gehad aangezien de klachten toch blijven zolang de kleine er nog in zit. Heb er nu nog 3 over om eventueel te gebruiken na de bevalling.
    Ben benieuwd naar je gipsen bik!! Eigenwijs is ook wijs toch, maar daar krijg je dan ook dikke voeten en bekkenpijn voor terug. t…t….t.. (schud nee) Foei.
    Herkenbaar die onzekerheid hoor. En m.n. als dit is gebeurd bij iemand die je kent. dan komt het wel dichtbij. Hou wel in je achterhoofd dat het heel uitzonderlijk is en de kans klein is dat dit gebeurd. Maar ook ik ben pas helemaal gerust als de kleine er gezond en wel uit komt hoor. Het is nu al je alles en je houd er nu al ontzettend veel van Dus zorgen zijn logisch.
    He hoopte dat je je vandaag iets beter zou voelen. Rustig aan doen meid. Want je wordt toch weer teruggefloten!!

@Naomi: wat een heerlijk meisje hebben jullie. Hoe gaat het allemaal. Doet ze het goed?? Ow lees het al. Fijn zeg. geniet maar lekker.

@Chel: meid, ik heb ook echt dagen dat ik het helemaal beu ben en wel de hele dag kan janken. Jij gisteren zo te lezen. Dikke knuffel. Als we nou eens wisten welke dag het gaat beginnen. of misschien beter niet haha. Maar ik moet er ok niet aan denken om nog ruim 3 wkn te wachten bah. Je loopt maar een dagje achter op mij. wie is de eerste?? of gaan we gewoon samen!! vind ik ook een goede deal.
    Welnee, gewoon lekker met zijn drieen gaan.
    Wat fijn dat je goed geslapen hebt. zullen idd wel voorweeen zijn.

@Sjors: 39 wkn!!!!! En toch blijft het vliegen.

@Evan: knap dat je vk weet dat je kleintje nog zeker 2 wkn blijft zitten. Je vliezen hoeven maar te breken en je hebt er een mooi wondertje bij.

@Unox: rustig aan doen vandaag en lekker genieten.

Voor diegene die vk, gyn of echo hebben .Succes vandaag.

Ben benieuwd hoe het met "Onswonder" gaat.

Hier flinke rugpijn Heb ik altijd als ik bij de fysio ben geweest.

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning!!
    Hoop onrustige nacht gehad zo te lezen.. Hier ook.. En om half 8 begon het kind hieronder enorm te krijsen en te gillen en de ouders maar niet reageren.. Bweghh.. Rare mensen :D

Iedereen met afspraken vandaag; succes!!

Hier weinig plannen.. Gisterne hele dag op pad geweest dus vandaag mar dagje rust houden...

7. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    @Ano, Ken het hier ook wel hoor, niet veel eten. Is niet goed dus goed opletten probeer ik ook om op standaard tijd stippen te eten. Jeetje een uur strijken..pff vervelend werkje !

@Chelleke, succes bij de vk ! En spannend die voorweeen !

@Tamtam, Succes met de echo vandaag !

@Moesch, Lekker genieten vandaag !

@Slechte slapers, dikke knuffel ! Is niet fijn :(

Hier valt het ook wel mee, slaap nog redelijk ! Ben wel vaker moe en heb veel hoofdpijn maar mag nog steeds niet klagen hihi.

Vandaag 39 weken :D:D Gaat zo hard !
    Jullie hadden het over weer een baby voor zondag..ik zeg de hele tijd laat mij vrijdag of zaterdag maar bevallen dus wie weet :p

Hier vanmiddag naar de vk en lekker in huis bezig :) daarna bij mams op bezoek en vanavond helemaal niks !

Sorry als ik iemand vergeten ben ! Knuffel voor jullie !

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    goedemorgen allemaal!
    hier prima geslapen vannacht! Is ook weer eens lekker!
    straks afspraak vk.. ben echt benieuwd of ze ingedaald is!

@chelleke spannend hoor, er gebeurt al wel wat zo te lezen! hopelijk zet t snel door!

9. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    lig in het ziekenhuis, heb sinds 4 uur vannacht weeen de vraag is gaat het doorzetten. Heb al wel ontsluiting

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ooooeh, spannend vogeltje!!! Succes!! en sterkte! xx

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @troela je kleine is ook nog niet ingedaald?
    je hebt helemaal gelijk hoor, dat je vriend rustig moet rijden.. maar als ik er dan aan denk dat ik die weeen alleen op moet vangen, dat gaat me nooit lukken :p heb m dus echt nodig hahah!

@sjors bij jou schiet t op zeg! 39 weken! ben jaloers hahah

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    sterkte!!!

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Aii vogeltje, das wel ff spannend..
    Succes en sterkte!!

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troela: jij reageert uitgebreidt! En foto van de letters...pas als de kleine geboren is :p Hou dat nog eventjes geheim haha.
    En je mag me midden in de nacht whats appen hoor! Heb mn geluid uitstaan..maar kijk er wel op als ik wakker ben :D
    Het leukste zou zijn als je het zelf hier neer kunt zetten haha.
    Wil je de naam hier op hebben staan ivm herkenbaarheid?

Vogeltje: o meis wat spannend! Succes!! Hou je ons op de hoogte als dat lukt?

Chelleke, er is genoeg bij jou aan de hand binnen in!! Whoeehaa echt spannend!

Sjors, 39 weken, beeb zit nog lekker bij je.....fijne dag vandaag!

15. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oehh vogeltje spannend zeg!
    Tis nog wel een beetje vroeg 35 wk maar ook dat komt wel goed!!
    Heeel veel succes en sterkte, ben benieuwd!

16. Sjors22

Sjors22 Bekend lid

17 nov 2010
    875
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Volgens mij heb ik je berichtje gemist vogeltje !

Heel veel succes en ben benieuwd ! 35 weken is vroeg, maar komt wel goed !

17. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Vogeltje: Spannend succes!

@ Troela: Wij hebben 2 1 persoonsmatrassen dus ik had aan eenpersoons genoeg. Mijn familie woont ver weg en mijn schoonouders passen op Danian, dus dat wordt lastig en iedereen is ook aan het werk.
    Ach het zal wel goed komen

@ iedereen die afspraken hebben: Succes

Hier weer terug van de gynaecoloog
    Alles zag er goed uit.
    Bloeddruk was ook goed.
    Heb nog gevraagd naar inleiden, maar in principe doen ze dat alleen als het nodig is.
    Ze dacht dat de kleine ongeveer tussen de 3500 en 4000 gram zal zijn als ze de 40 weken haalt, maar het blijft een schatting.

Voor de afspraken lijst ik moet nu 30 Maart om 10.30 uur weer heen

18. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Vogeltje, oeh spannend, heel veel suc6!

19. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Hey ladies,

Even een vraagje tussendoor, straks ga ik hier alles terug lezen en reageren :D

Ik ben (eindelijk) bezig met frummeltje zijn ziekenhuistasje. Nu wil ik daar 2 fopspeentjes bijdoen. Ik vroeg me af ik die vooraf moet steriliseren ofzo?

En ik ben bang dat ik te weinig kleertjes heb!! Hebben jullie dat ook?
    Ik neem wel genoeg kleertjes mee naar het ziekenhuis, ik ga er maar even van uit dat we een paar dagen moeten blijven. Beter te veel mee dan te weinig. Maar dan blijft er zo weinig over in zijn kastje... :(:(

Ohja... ik hem me vandaag een tuniek en legging aangedaan... die zwangerschapsbroek zit écht niet meer lekker... wat zit die legging HEEEERRRRLLLIJKKKK :D:D:D

Tot straks ;)

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Vooraf steriliseren had volgens de vrouw van de kraamzorg weinig nut omdat je ze voor het moment van gebruik opnieuw moet steriliseren... Neem aan dat ze ze int ziekenhuis ook wel voor je kunnen uitkoken toch? :) Trouwens wel n goeie om die mee te nemen.. Wbt kleertjes.. Ik heb inmiddels aardig wat.. Neem 1 pakje mee wat aangaat als eerste pakje als we naar huis mogen.. Verder neem ik twee boxpakjes mee.. Lekker makkelijk :D En misschien nog een los setje kleding...

Deel Deze Pagina