Linc idd even uitkoken van te voren, moet je met alles doen, flesjes en spenen! van die kleren ik ken het haha, vind het kastje er ook ietwat leeg uitzien haha, maar joh er is toch zo wat bijgekocht!!! volgeltje ow jee spannend zeg, 35weken is wel vroeg, maar dat komt vast goed!hoeveel cm had je al? sjors jaja wij moedertjes moeten goed op onzelf letten he met eten, gaat bij mij dus ook niet altijd goed helaas...jee 39weken zeg, succes bij de vk. troela haha misschien wat strenger zijn voor jezelf, misschien dat je lijf dan wel luisterdals je zegt dat het moet bevallen tamtam fijn dat alles goed was!tja gewicht blijft toch altijd goken he, ze zitten er vaak genoeg helemaal naast. chellek oehh voorweeen spannend, wie weet!!! verder ehh weet t al niet meer hoor. nu snel Neomi ophalen die is om 11.15 weerklaar op de psz. Vanmorgen al lekker me haren geverfd bij schoonmoeder, dus met de kleur zit het iig goed haha, morgen nog even knippen en we zijn haar-klar oor de bevalling haha doeiii
Vogeltje: spannend!! succes en hou ons op de hoogte Linc: nu uitkoken heeft inderdaad nog geen zin maar dat doen ze ook wel voor je in ziekenhuis mocht je nodig hebben tamtam: fijn dat alles goed was bij gyn Vanochtend finn weggebracht voor dagje met kindjes spelen. Ik heb klossen gehaald en zit nu ff bij te komen in de tuin reageer niet zo uitgebreid omdat vanaf mobiel is
Chelleke, spannend! Fidel, een armbandje vind ik altijd leuk! Fijn dat alles goed gaat...en ja, die tijd vliegt..vind ik hier trouwens ook wel hoor, al ben ik soms ongeuldig Sjors, succes bij de vk! Moesch, en is jullie kindje ingedaald? Vogeltje, wat spannend! iig succes! houd je ons op de hoogte? Tamtam, fijn dat het goed was bij de gyn..en dat is een mooi geschat gewicht! Linc, steriliseren kan inderdaad nog wel in het ziekenhuis hoor..hoeft niet van te voren.
Hier ook net terug van de gyn. Alles goed, bloeddruk 113/68 en hb niet geprikt, gaan we volgende keer weer doen. Wel zit mn buik helemaal vol met baby, en die ligt momenteel niet in stuit maar dwars...nog helemaal niet ingedaald dus... Ons kindje werd ook op 3500/4000 geschat...ben benieuwd! Moeten nu volgende week weer voor controle..
Vogeltje, spannend! Zet m op meid dikke knuf! Troela dank je wel! Vervelend dat je zo'n last van je rug hebt, klinkt een beetje als mijn bekken is ook van de zwangerschape n nu btje proberen te dempen maar weggaat t niet hopelijk wel als ukkie dr uit is... Kun je lekker genieten Tja k moet vaak pas op de plaats doen, maar t went niet ben zo onrustig dit nog doen dat nog doen... Pfft! En behalve t huishouden wil ik eigenlijk alles zelf in de hand houden... Fout K heb de hele ochtend al harde buik en krampen met tintelingen in mn benen... Baal er van met dit weer, krijg er nog niet echt positieve energie van
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] [FONT="]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50cm, zh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47cm, zh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600gr. 48cm, zh [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] zijn er geboren? [/FONT] [FONT="]2 van de 15 jongens[/FONT] [FONT="]1 van de 12 meisjes[/FONT] [FONT="]6 verrassingen[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Chelleke84 - [FONT="]JuultjeT[/FONT] Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 22-03-2012 Chelleke84: controle vk - 10:15 Noosa: extra controle bloeddruk vk [FONT="]2012mama[/FONT]: controle gyn - 10:00 Vogeltje: groeiecho MoesCH: controle vk [FONT="]Ankje[/FONT]: controle vk - 10:30 MM1981: diabetescarrousel Tamtam78: controle gyn. - 08:30 23-03-2012 LinC: controle gyn - 16:20 Linnie1984: controle vk - 13:00 Hannie: controle vk - 9:15 26-03-2012 [FONT="]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20 Melissa1987: controle gyn 28-03-2012 Wendie1979: Kijken of de baarmoedermond is verstreken. 29-03-2012 Noosa: controle vk 2012mama: controle gyn - 12:10 30-03-2012 Tamtam78: controle gyn - 10:30 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 2012mama: controle gyn - 11:20 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee Vogeltje: inleiding [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT]: [FONT="]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. Josephine76 (32+4) - 2171 gr. [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. Vogeltje (33+1) - 1395gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (34+0) 2614 gr. [FONT="]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr LinC (34+5) - 2121 gr. [FONT="]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr. Sab1988 (35+0) - 2750 gr. Tamtam78 (35+1) 2576 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr. Noosa (35+3) - 2480 gr. Wendie1979 (36+2) - 3600 gr. [FONT="]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr. [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv (05-04-2012) [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv Bevallen! Jasmijn 17-03-'12[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12 [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv Bevallen! Emir 20-03-'12[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis jolien77[FONT="], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, thuis, bv [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
Chelleke ik las overjouw bericht heen,.....wat spannend kan best aan het voorbereiden zijn ik hoop het voor je. Wat zei de VK? 2012mama: fijn dat je controle weer goed was. Eigenwijsje die kleine in je buik nu weer dwars. Krijg je sowieso ks ook als wel hoofdligging is/wordt ?
Ben lekker met die wieg bezig nu. Heel spannend ook, aangezien ik geen patroon heb, alleen de oude bekleding van mijn moeder... en die voldoet niet meer aan veiligheidseisen van nu, dus moest zelf iets verzinnen. Wordt leuk denk ik! Ik heb nu 100% verlof. Vorige week donderdag en vrijdag nog gewerkt, maar nu helemaal niets meer. Heerlijk! Alleen maar thuis aan het voorbereiden. Wasjes, strijken... nou ja, de wieg dan, begin maken met vluchttas. Hoop dat het straks wat beter gaat met je rug Troela! Vogeltje, heel veel succes gewenst! Hoop dat alles goed gaat met je! Slapen gaat hier nog niet goed, maar heb een manier gevonden om ermee te dealen. Van 12 tot half 2 's nachts slapen, dan lig ik wakker tot half 4/4 uur... dan verhuis ik naar de bank met deken en kussen waar ik hazeslaapjes kan doen, en 's ochtends als Tijmen naar z'n werk is, kruip ik terug in bed, waar ik nog 1 of 2 uurtjes slaap kan pakken. Het is niet veel, maar ik denk dat ik er zo mee kan omgaan. Succes voor iedereen met afspraak vandaag!! Sorry, de topics gaan me nu te snel, probeer wel bij te lezen maar kan het niet meer goed bijhouden. Geniet van het zonnetje (zonder zw.sch.masker natuurlijk haha)!!
Ben ik weer.... Bloeddruk was weer hoger dan wenselijk 146/89 maar wederom geen actie...2e keer meten was ie ook weer lager 137/81. Kleine ligt nog steeds lekker vast en ik was ALWEER 1.5kg bij gekomen...... pfff wordt er zo moedeloos van..... Waarschijnlijk vannacht voor-weeën gehad maar zoals ze nu kon voelen aan mijn buik was ie nog veel te ontspannen voor het echte werk... wederom terug van een kale reis dus.... Wel gaan ze volgende week donderdag als ik terug moet op controle inwendig onderzoek doen en strippen want ik hou dit niet lang meer vol.... Hoop dat het niet meer nodig is want manlief kan niet mee..... hij moet dan naar de gemeente voor zijn verblijfsvergunning en paspoort en dat kan alleen op dat moment ( nood breekt wetten als ik moet bevallen, dat weten ze) Mijn zusje kan evt wel mee gaan zei ze al, maar ja of ik het nu zo fijn vind gestript te worden als mijn zusje erbij is...... tis al niet het plezierigst denk ik hahahaha we zullen zien... In ieder geval baal ik enorm....
chellek he das een domper dan he, maar toch ben ik van mening dat ze het nooit weten hoor, ze zijn geen waarzegsters ofzo. Maar dan gaan ze je met ruim 39 weken al strippen, misschien stomme vraag en niet lullig bedoeld maar waarom dan?Jij hebt toch niet hele duidelijk of ernstige klachten behalve dat je het zal bent?en dat is natuurlijk rot genoeg , maar wist niet dat ze dan ook al wat gaan doen zeg maar?
Ik krijg dan een inwendig onderzoek en als dat gunstig is strippen ze meteen om het een handje te helpen... in 9 van de 10 gevallen is met ruim 39 weken de bmm al verstreken en konden ze het daardoor op weg helpen... Maar ook dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat het ook lukt he.... Hopelijk wel...... pffffffffff
Dat doen ze hier dus niet... laten je lekker doorlopen tot ruim 41 weken voor ze gaan strippen. Ik hoop maar dat het niet nodig is en frummel voor die tijd komt. heb de bovenverdieping opgeruimd, hier en daar een lapje overheen gehaald en beneden ook. Ook nog even gezogen. Nu op de bank harde buiken. En ik maar hopen dat het door gaat zetten maar ik geloof er niet in want ze doen geen pijn. *ijdele hoop*
chelleke okeej ja k snap het op zich wel, ik ben ook gestript vorige keer, maar wist niet dat ze dat'zonder ecte grote redenen al zo snel doen, maar goed om te wete
Ik ga even lekker de frisse lucht op pfffffffff even stoom afblazen en mijn tranen lozen hahaahahah tot strakjes lieverds....
@Moesch: hopelijk is je kleine ingedaald. geeft toch een fijner idee he. Helaas is onze uk ook erg eigenwijs ja. Ik moet morgen naar de vk maar weet nu al dit ie niet ingedaald is. Voel het hoofdje nog duidelijk boven het schaambeen. @Vogeltje: Spannend meid. hopelijk zet het goed door. Hoeveel cm ontsluiting heb je!! toi toi. @Noosa: ja moest wel uitgebreid. Heb er gisteren de hele dag (behalve 's ochtends) niet opgezeten en moest meer dan 10 pagina's bijlezen. He jammer van die letters haha. Wat ik je doorgeef mag op zp geschreven worden hoor!!! Idd wel leuker als ik het er zelf op kan zetten. @Tamtam: jawel joh, komt helemaal goed. Niet druk om maken. Fijn dat alles goed was op controle @Linc: iKleertjes zijn zo bijgehaald meid. En je krijgt nog zoveel. Ja heerlijk he een legging. Hier ook fijner. @Ano: zo jij gaat goed voorbereid de bevalling in. Haren geverfd en je bent er klaar voor haha. @2012mama:fijn dat alles goed was bij de gyn. jij ook een kleine die niet ingedaald is. @Hannie; je lichaam geeft goed aan dat je rustiger moet doen .Een leer voor de volgende keer. Maar aangezien je nu baalt zegt dat denk ik genoeg. Geniet lekker van de mooie dag meid. Het is heerlijk weer om lekker te ontspannen buiten. @Chel: wat heb je gezegd tegen de vk omdat ze volgende week gaat strippen? ik wil haar ook wel zover krijgen dat er wat meer schot in de zaak komt. fijn dat verder alles goed was. Jammer dat het nog niks heeft gedaan de weeeen van vannacht. @Unox: waarschijnlijk heb je even teveel gedaan ivm je harde buiken. @Josephine: heerlijk dat je nu verlof hebt. Laatste loodjes en de laatste dingetjes afwerken. Lekker genieten dan.
Celleke: fijn dat de controles goed zijn. Nog ff geduld dus!! Valt niet mee de laatste loodjes, maar geniet nog even van het zwanger zijn wie weet ga je het no missen straks dat geschop in je buik. josephine: leuk dat je met wieg bezig bent. Laat je nog zien aan onsals het af is? Ik ben lekker aan schoonmaak en rommelen in huis. Straks bloemetjes in potten zetten met mijn handschoen aan niet handig werken........steeds half uur bezig en half uur rusten in tuin heerlijk met mijn boek
Vruchtje, ja krijg sowieso een geplande keizersnee, dus inprinpe maakt de ligging niet uit, alleen is het voor mezelf een vervelende houding..krijg er een benauwed en beurs gevoel van... Josephine, fijn dat de nachten beter gaan, noujs, dat je een manier hebt gevonden daarvoor! En lekker, helemaal genieten van je verlof. Benieuwd hoe jullie wiegje word! Plaats je nog een foto? Chelleke, balen dat je nog een weekje moet afwachten...hopelijk begint het snel vanzelf! Troela, benieuwd of jullie kleine nog eigenwijs is morgen! Hier zo Finn even op bed leggen..hopelijk gaat hij even slapen, kan ik ook even rustig aan doen...
Nou ik kan weer gezellig naar het ziekenhuis vanmiddag. Bloeddruk was te hoog (onderdruk 99 en 102). Urine was wel goed gelukkig. Wat een gezeik! Ben er even helemaal klaar mee! Moet er om 2 uur zijn...ik hou jullie of mijn buddy op de hoogte.