@Ankje, we zitten in hetzelfde schuitje dan. Mijn vorige bevalling was ook heftig door een te grote baby. Zoals je weet schatte ze die van ons afgelopen maandag met 36 weken op 3600 gram, dus met 40 weken dik boven de 4 kilo. Om die reden heeft onze gyn besloten om te kijken of ze me 38 weken kunnen inleiden en zo niet dan mag ik niet eens natuurlijk bevallen (niet leuk maar wel beter voor mij en de baby) Dus laat je niet met een kluitje het riet insturen en sta op je strepen, wijs ze anders nogmaals op de bevalling van Jonna en dat je dat niet nog een keer wil meemaken! Succces!
Vruchtje, hier nog geen wieg, staat nog bij mn zus, maar zou hem denk ik gewoon opmaken nu. Hannie, vervelend die harde buiken...zijn ze al iets afgezakt? Tamtam, lekker even geslapen dus! En lekker genoten van het zonnetje? Ankje, ze word idd dus groot geschat...benieuwd of je met 38 weken gestript gaat worden. Vruchtje, knap hoor, Finn op de fiets halen..denk dat ik dat niet meer haal... Moesch, fijn dat ze is ingedaald! Evan, wat de gyn betreft maakt het helemaal niet uit hoe ons kindje ligt, het is haast gunstiger, omdat wij een geplande keizersnee krijgen, en het kindje dus nu niet indaald en makkelijker te halen is. Ons kindje wordt dus niet gedraaid. Het is wel vervelend voor mij, omdat ik steeds meer benauwd krijg en minder ruimte heb in mn buik... Troela, klinkt als een heerlijke middag...fijn! Fidel, geniet even van de rust! MOrgen weer een dag... Sjors, ook lekker goedgekeurd dus..fijn! Herken je gevoel ook wel...ik ben maandag 37 weken, maar voel me ook geen 37 weken...ondanks dat ik er wel klaar mee ben maar toch.. Hier is Finn al de hele dag hangerig...soms even spelen, dan bij mij op de bank..gloeient heet, net even getempt en toch 39.2. Hopelijk wordt hij niet echt ziek... Verder net mn vader geweest om voorbereidingen te treffen voor zaterdag. Wij hebben tussen ons en de buren een coniferenhaag van misschien wel 4m breedte en die gaan er zaterdag af...daarna komen er dan schuttingen in...zo benieuwd hoe dat zal staan!
Nou zit helaas aan de medicijnen...dus geen thuisbevalling voor mij Even 3x slikken en weer doorgaan het is nu eenmaal niet anders! Gelukkig was verder alles goed, ook nog even n echo gekregen. De 2e keer dat ze mn bloeddruk meette was die weer gezakt maar toch medicijnen omdat hij te vaak hoog is geweest. Pff wel een omschakeling...moet daar dan ook nog een extra nacht blijven.. Ik kom vanavond verder reageren hoor meiden! Even bijkomen hier
Noosa, balen zeg, die medicijnen! Wel fijn dat alles verder goed was.. En geen thuisbevalling. Snap dat je even moe omschakelen, en flink baalt!
Troela, wat heerlijk ff picknicken! K heb het nxen redelijk volgehouden, kon bijna niet lopen dus was ook niet zo moeilijk. Heb alleen net nog eitaartjes gemaakt jammie nu weer op bed en w88 op manlief 2012mama, de harde buiken zijn er nog steeds, en pijnlijk... Weet me echt geen houding t trekt helemaal in mn bekken en benen. Morgenvroeg naar de vk dus vraag wel ff of t normaal is... Noosa balen meid! Hopelijk zakt je bloeddruk wel door de medicatie en is het niet voor nx!
Ik zocht even op internet... Zouden die pijnlijke harde buiken voorweeën kunnen zijn? Ze komen onregelmatig maar wel meerdere achter elkaar en zijn metname pijnlijk in mn bekkenbodem van voor tot in mn rug... Met tintelingen richting mn benen. Moet ze af en toe echt weg zuchten (neua in ffffff uit) Sorry ben echt een leek hiermee dus dacht vraag even...
Hannie, ik heb echt geen idee. Echter voelen mijn harde buiken zo niet aan dus zou misschien wel iets kunnen betekenen.
Noosa: balen meid. En ik begrijp dat je even om moet schakelen. hopelijk een rustig nachtje tegemoet. Knuf
Troela, mijn harde buiken voelden eerder ook anders, meer onhandig beetje irritant maar niet pijnlijk en vrij vlug weer weg... Nu heb k t eigenlijk al sinds gistermiddag vandaag wat erger en is het wel een kwartiertje hooguit half uur weggeweest, maar t blijft wel hangen... Word er btje onzeker van :S
He, Noosa, wat vervelend zeg!! Dat is inderdaad even een flinke omschakeling... Ano, dat las ik vanmiddag ook in de zon!! Tegelijk dacht ik: ik zit nu nog steeds 1 klilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, zou het dan ook gelden?? 2012mama, sterkte met Finn... Niks aan om met dit weer een ziek kind te hebben... Sab, je kan ook je vk even bellen om te vragen??? Hier vanmiddag even een ijsje wezen eten. 1 bolletje verse ijs. Ben benieuwd naar mijn suikers straks! Gelijk even andere schoenen voor zoonlief gehaald en een korte broek en t-shirt. Morgen willen ze het nog warmer hebben, dus dan komt het wel weer van pas!
@2012mama: hoop dat finn gauw wee opknapt. Arm manneke.Dat wordt een hele klus met die coniferen. suc6 al is het maar toezien en voor koffie zorgen haha Wat is het rustig vanavond. Ik dacht ik kijk nog even tijdens de reclame van gtst. Hoop zoooo dat die Aisen gepakt wordt. Vind dat echt een k*tw*f. als is het maar en soap. Ze speelt haar rol wel goed die b*tch haha
Straks lag ik met mijn vriend even lekker op bed. Hij was op mijn buik met zijn mond van die scheet geluiden aan het maken. Nou die kleine van ons reageerde hier echt heftig op. Tot 3x toe. Was echt niet normaal. Ten maar gestopt want volgens mij vond ie het niet zo leuk. Ik denk dat het geluid nogal door mijn buik dreunde, och gerum!!
ff vraagje voor chelleke! hoe was t afgelopen met die buurman die kinkhoest had? mijn man is sinds zaterdag ziek.. koorts, verkouden en ernstig hoesten wat maar niet over gaat.. hoe weet je nou of iemand kinkhoest heeft? lees dat t vanaf 34 weken gevaarlijk is voor de baby, omdat je t dan overdraagt bij de geboorte aan het kind....
Troela, mijn vriend maakt ook altijd scheetgeluiden en reageert daar ook heftig op hihi. Hier verder ff een zwaai. Teveel gedaan vandaag en veel buikpijn/rugpijn gehad hier.. Tot morgen meiden!
die aisen idd grrrrrrrrrrrrrr wat een strondwijf zeg hahaha. noosa balen dat je aan de medicijnen moet en daardoor niet thuis kan bevallen terwijl je dat wilde, maar ja alles voor je kindje he! bedje en wieg zijn al even opgemaakt, heb van de weeg wel t wiegje even afgehaald en uitgeklopt, want wordt toch wel stoffig, bedje moet ook nog even! zo wij gaan ff tv kijken! xxx
Oohh jaa ik vind haar zo stom!! Ze mag er echt uit van mij.... Goh waar je je al niet druk om kan maken he haha... Tnx meiden voor jullie woorden! Ben er al relaxed onder..het is niet anders en ze hebben hele mooie kraamsuites in het ziekenhuis en partner mag gewoon blijven slapen ed. Dus dat komt wel goed. Straks lekker slapen, hoofd leegmaken en morgen weer een nieuwe dag! Hier het ledikantje ook opgemaakt...vind het er te leuk uit zien! Dikke knuffel voor alle meiden dit vandaag een rotdag hebben met minder leuk/goed nieuws. Kop op meiden!! Ga even verder niet persoonlijk op iedereen in, ben te gaar. Morgen weer
Wat was dat voor blik van die aisen eigenlijk?? Kon het niet goed plaatsen... Maar van mij mag ze er ook uit!!! lol
oooh meiden dit is echt niet bij te houden voor mij hoor! pff.. 2012mama: beterschap voor je kleine mannetje! vind t altijd zo zielig als kleintjes ziek zijn @troela: ja die aisen mag van mij ophoepelen uit de serie. ik irriteer me mateloos aan de manier waarop ze praat. wat grappig dat je ukje reageert op die geluiden! hihi, voor hem klinkt het waarschijnlijk ook 10 keer zo hard daarbinnen Is vogeltje aan het bevallen? ik las vanmiddag ergens iets over weeen en ontsluiting, was zij dat? SPANNEND!! dus de volgende april baby is in aantocht? @sab: knuffel voor jou meid. vervelend dat je last hebt van je rug en buik @anoniempjuh: wat leuk dat t nu helemaal klaar staat het wordt steeds echter he? @noosa: heb ik goed onthouden dat je in het ziekenhuis moet bevallen vanwege hoge bloeddruk? of was dat iemand anders? vervelend meid, maar wel beter. En wel heerlijk datje samen in een kraam suite kunt blijve. hebben wij ook gedaan, is erg fijn!!! alsof je thuis bent met zn drietjes, maar dan in een ziekenhuiskamer. ze komen je dan ook niet zo vaak lastig vallen. Verder heb ik t niet onthouden, sorry
Na ruim 14 uur weeen totaal geen vordering en lijkt het weer wat af te zwakken (ben kapot) heb nu pas bijna 2 cm. We hopen gek genoeg dat het niet doorzet en dat zal het waarschijnlijk ook niet doen aangezien het verder niets meer doet. De kleine wordt nu op 1700 gram geschat dus het is beter als ze blijft zitten. Wordt wel met 37w ingeleid ipv 38 en volgende week krijgen we een rondleiding op de couveuse afdeling omdat ze waarschijnlijk dan pas rond de 2 kilo zal zijn. Ik mocht in het ziekenhuis blijven en iets voor de nacht krijgen maar ik mocht ook naar huis en heb voor het laatste gekozen, kan thuis toch beter slapen. Morgen weer ctg, bloedprikken en het hele pakket dus dan kijken we weer verder.