Goede morgen! Zo waar vannacht eindelijk een keertje volledig doorgeslapen! Hoefde ook niet te plassen .heerlijk! Straks om 9 uur komt Anouk (dochter van mijn vriendin) hier even spelen. Want mijn vriendin moet even naar het zkh met haar zoon voor zijn ogen. Vandaag wordt het enorm lekker weer. Jeroen is lekker op tijd thuis (moet om kwart voor 3 even voor controle naar de ha). Vanmiddag gaan we de nieuwe zandbak in elkaar zetten. Gisteren heeft mijn vader voor ons een vierkanten houten zandbak gekocht bij de gamma (aanbieding 50 euro). De deksel dient ook als bankjes als die open is. Jonna is helemaal weg van de zandbak, dus daar doen we haar wel een groot plezier mee. Morgen ochtend gaat ze naar mijn vader en stiefmoeder. Daar blijft ze een nachtje slapen, zodat Jeroen en ik toch nog even lekker een weekendje alleen zijn. Heerlijk! @ Noosa: Ah! Wel erg balen zeg. Maar gelukkig kunnen ze het onderdrukken met medicijnen. Nog eventjes! @ Chelleke: Beetje bijgekomen? @ Ano: Succes bij de vk! @ 2012mama: Gelukkig gaat het al iets beter met Finn! Hopelijk blijft de koorts weg vandaag.
mogguh hier goeie nacht gehad wel, gister voor t slapen gaan de benen eerst weer onder een koude douche, dat scheeld wel.sliep wel weer pas om 00.00 maja. sab veel plezier bij naomi vanmiddag!!! vruchtje ik heb alle enveloppen al geschreven! ankje veel plezier met de zandbak in elkaar zetten, leuk hoor!!en geniet van t zonnetje!! hannie nog een beetje kunnen slapen? nou zo neomi naar de psz brengen en dan naar de vk. Vanmiddag komt er nog gezellig een vriendin langs en daarna ga ik nog met me schoonmoeder kijken voor neomi voor een jas en schoenen, drk dagje nog wel dus, maar ook zeker van het zonnetje genieten haha
Vruchtje, hier geen enveloppen nog in huis, maar heb de adressen op stickers uitgeprint, dus kunnen ze straks zo opplakken Sab, bij jou dus ook erg rommelent..spannend! Veel plezier bij Naomi! Ankje, lekker hoor, genieten van het mooie weer! Hopelijk hier manlief ook optijd thuis.. Ano, idd druk dagje, maar lekker genieten van het mooie weer! Heerlijk!
@ Chelleke natuurlijk ben je geen zeur, iedereen komt op dat punt dat je er gewoon doorheen zit en nu heb jij dat even. Dat mag en is heel normaal en hier kun je dat altijd kwijt zonder dat wij dat veroordelen. @ Sab dus ook al pijnlijke buiken maar bij jou mag het. De gyn zij gisteren tegen mij al het voorwerk wat je nu hebt helpt straks echt bij de bevalling die gaat dan schijnbaar makkelijker. Dus ook al doet het niets het doet toch wel iets. Zo een redelijke nacht gehad kleintje is flink wakker geweest en dat voelt dan niet helemaal lekker met een beurse buik. De reden dat ze met 37 w al willen inleiden is omdat het vruchtwater verminderd is en het voor mij gewoon beter is. De kleine komt toch in de couveuse ook al zou het met 38w komen maar ze zijn bang dat ik de bevalling dan niet meer aan kan vanwege laag hb, vermoeidheid en wat andere dingen.
He, Vogeltje, wat een ellende steeds... Ik hoop dat je straks snel de kans krijgt om lekker te gaan genieten!! 2012mama, fijn dat Finn weer beter lijkt!! Lekker naar buiten vandaag! Vruchtje, hier de enveloppen in huis en geschreven! Hier vandaag toch maar even kijken naar een paastak... Wilde er nu eigenlijk niet aan. Het lijkt me zo'n gedoe, net allemaal rond de bevalling... Maar goed, voor zoonlief is het toch wel leuk... Dus maar eens even kijken of ik een mooie kan vinden.
@ Vogeltje: wat balen dat het allemaal niet zo lekker gaat @ 2012mama: Gelukkig gaat het met Finn wat beter @ chelleke: Hier mag je zeuren daar zijn we ook voor hoor iedereen doet dat wel eens. Hopelijk voel je je vandaag wat beter @ Sab en Hannie: Spannend bij jullie misschien idd wel voor weeën Alle dames die een afspraak hebben succes Hier weer vroeg wakker wat dat toch is. Morgen en overmorgen hoeft manlief er niet vroeg uit, dus hopelijk slaap ik ook wat langer. Danian net naar de opvang gebracht, dus heb een dagje voor mezelf. Moet in huis nog wat doen, maar verder relaxen.
Ano: veel plezier vandaag Moestra: leuk toch paastak! Je brengt me op een idee tamtam: geniet van je vrije dag en pak lekker je rust nu je dag voor jezelf hebt sab: veel plezier bij naomi vanmiddag. En jij rommelt dus ook lekker Ik ga straks even op de fiets met finn de enveloppe ophalen heb ik weer wat te doen.......handig als het klaar is
Goeiemorgen!! Vogeltje, voor ukkie beter als ze nog maar ff blijft zitten.. Maar kan me voorstelle dat je wel baalt.. Dames, wat verstaan jullie onder een rommelende harde buik? Hier gisteravond laat en vanochtend vroeg met wakker worden steken in mn zij die doortrokken/straalden naar mn rug.. Was verder geen peil op te trekken dus zal wel goed zijn Morgen alweer 37 weken..
goedemorgen dames hier heel best geslapen, mits je wegneemt dat ik ineens last krijg van een oude blessure, zo raar... en pijnlijk, spier die net langs me schouderblad loopt auwe... weet soms niet hoe ik me arm moet neerleggen.. @vogeltje gelukkig maar dat het niet heeft doorgezet, de tijd in mama's buik toch nog even beter, maar aan de andere kant toch balen na zo'n uitputtingsslag geen resultaat... @chelleke je zeurt niet hoor, daar zijn we hier toch voor, om elkaar door dik en dun te steunen @juultje je boft wel met het weer hoor, hoop dat dit weer nog even volhoud voor ons allemaal @adressen hier ook een etikketenbestandje, nog uitprinten en dan plakken net zo makkelijk.. @hier vanmorgen komt mama de ramen van binnen wassen, ik ga de koelkast een grote schoonmaakbeurt geven en vanmiddag boodschapjes doen..
Het is slippertjesweer! eindelijk! Scheelt weer moeilijk doen met veters enzo Fijn dat je lekker geslapen hebt Ankje! DAt kan soms wonderen doen he? Ik slaap hier op zich nog best goed volgens mij, maar heb wel echt mijn rust nodig en ben snel moe. Ik ga een keer plassen als mijn vriend slaapt en een keer als hij opgestaan is. \Dus er zit een ritme in Verder word ik vaak 's nachts wakker van pijn in mijn heupen, banden en bekken maar kan nog wel redelijk doorslapen. ik ga zo eens het probleem: 'waar slaapt de baby' eens aanpakken. Bij ons op de kamer, dat is iig duidelijk. Maar waarin? En waarom? En waar hebben we uberhaupt ruimte?
Hallo dames ben jullie niet vergeten hoor Maar heb last van naweeën en krampen nog steeds Voorde rest slaap ik de nachten niet emir is echt veel aan het huilen en spuugt veel hij krijg fles voeding me borst voeding komt niet op gang en hij mag niet afvallen meiden als ik me weer beter voel kom ik me snelle bevalling aan julie vertelen ow dames wat is het mooi weer heb echt zin om met emir naar buiten te gaan groetjes hoop dat de andere april baby's ook snel komen Dames wou nog foto van emir laten zien maar dat ga niet iPhone als ik op pc zit ga ik dat voor julie doen
Hallo dames, Jullie kletsen echt veel te veel... haha Ik heb een uur of meer nodig om gewoon al een beetje bij te lezen! Gisteren heb ik tel gehad van de endocrinoloog... ik hoopte dat mijn tekorten nu wel een beetje aangevuld zouden zijn maar dat is dus niet het geval. Ik moet het ijzer en de vit. D verdubbelen, ik moet B12 bijnemen, vit. A , vit. K en multivitamine (Olamine) moet voortgezet worden. Eigenlijk zou ik ijzer moeten krijgen via een infuus. Maar dat wilde ze me niet aandoen nog net voor de bevalling. Wel zal het mogelijk nodig zijn na de bevalling, maar goed dat zien we dan wel weer. slapen: vannacht was redelijk... rond 4u een goed anderhalf uur wakker gelegen... veel plassen... en om 6u de wekker... maar voor de rest ging het wel haha Fijn dat de meesten wel goed geslapen hebben vannacht, ben blij voor jullie! moeder: een paar dagen terug vroegen jullie naar mijn moeder. Voor degene die het niet weten, mijn mama is niet recent overleden maar vorig jaar op 23 april. De komende tijd zal dus héél blij maar toch ook wel triest worden. Maar we zien wel hoe het allemaal gaat. Heb gelukkig veel steun van familie en schoonfamilie. suikerboontjes: In de bijlage heb ik een foto toegevoegd. Het geboortekaartje wordt er ook nog in verwerkt en dan wordt het nog een stuk leuker want het past eigenlijk perfect bij de rest. Maar dat houden we nog maar even geheim Misschien dat de presentatie nog wel veranderd maar ik vind het irl leuker dan op de foto. @ Vogeltje... ik hoop dat je kleintje nog zolang mogelijk blijft zitten. Dat ze eerst nog maar wat verder groeit. Knuff xxx geboortekaartje: Wij versturen die rechtstreeks via kaartje2go... leek ons maar zo makkelijk. Zeker omdat het ook gedeeltelijk naar BE en naar NL moet. Dus straks het kaartje even aanpassen en dan wordt alles met 1 druk op de knop verstuurd. controle: Vanmiddag op controle bij de gyn. Alleen niet de gyn waarbij ik altijd ga omdat zij nu vakantie heeft. Nuja, beter nu vakantie dan dat ik moet bevallen Ben benieuwd. Eigenlijk hoop ik stiekem dat ik op mijn zus lijk. Zij had telkens als ontsluiting een tijdje voordat de bevalling echt begon. Het is geen garantie dat de bevalling dan sneller gaat, maar de kans wordt natuurlijk wel vergroot. En die heb je die cm-ers alvast achter de rug! Ik hoop dus op een beetje ontsluiting... kinkhoest: In BE zijn de daar wel aandachtig op. Ik dacht dat ik daar nog ergens een foldertje van had. Ik ga het straks even zoeken. De ouders worden sowieso opnieuw ingeënt rond de bevalling. Mijn man heeft die al gehad en ik krijg die vlak voor de bevalling. Het zou toch serieuse risico's met zich meebrengen als zo'n kleintje dat krijgt. Dus spelen ze het liever safe. @ ons2wonder84 ... zielig dat Emir zoveel last heeft van de voedingen en zoveel huilt en spuugt. En natuurlijk lastig voor jou als je dan niet echt kunt rusten 's nachts. Heb je wel nog kraamzorg? Kun je overdag dan een beetje bijslapen? Doe rustig aan meid, we zien je wel verschijnen als je de tijd hebt. legging: Heb ik al gezegd dat ik nu een legging heb aangedaan? Die zwangerschapsbroeken zitten echt niet meer lekker. Ik ben niet zo'n legging mens... maar het zit wel HEERLIJK!! En dat gaat me nu toch ff door. Voor de laatste paar weekjes moet dat kunnen vind ik Zo er komt zo een vriendin langs en dan gaan we lekker ff samen de stad in. Dus ik ga hier afsluiten probeer straks nog verder bij te lezen. Later dames
Hey meiden! Zo, het is weer een lekkere zonnige dag en zo voel ik me ook! Heb me er bij neergelegd en het is goed zo Komende weken ga ik weer proberen te genieten van alles wat nog op mn pad komt voor de bevalling. Om te beginnen zo even lekker naar het dorp wat spulletjes kopen. Ankje: fijn dat je zo goed geslapen hebt!! Dat doet een mens goed he...Leuk die zandbak voor Jonna! Daar heb je geen kind meer aan straks Ano, drukke dag voor de boeg dus, en vergeet inderdaad niet van het zonnetje te genieten! Succes bij de VK Vruchtje: hier krijg ik de enveloppen met de kaartjes mee, maar heb alvast de adressen geschreven op stickers. Vogeltje, pfoe heftige tijd voor jou komende tijd meis! Ik hoop dat je toch je rust kunt pakken en uitgerust aan de bevalling kunt beginnen! Moestra, leuk een paastak!!! Super om dat soort dingen met je kindje te mogen doen toch? Hij zal er vast van genieten! TamTam, hier ook een die wakker wordt en blijft van de wekker van partner...gelukkig is het weekend straks! Geniet van je dag! Fidel wat gek dat die oude blessure weer terug komt! Hoop dat hij ook net zo snel weer verdwijnt.. Unox, oeh lastigt dilemma dus...wat vind je zelf het fijnste? Denk dat dat het belangrijkste is. Praktisch gezien kom je er meestal wel uit! Hier gaat de kleine bij ons in een klein ledikantje op de kamer. Moeten wel het bed helemaal aan de andere kant schuiven maargoed, tis maar voor even. Ons2Wonder, wat sneu voor Emir dat hij zo spuugt en dat jullie daardoor slecht slapen. Neem je tijd hoor meis, wij zitten hier nog wel even! Hoop dat je snel lekker met hem naar buiten kunt! LinC, ziet er super leuk uit zeg! Ben erg benieuwd naar je geboortekaartje Hier ook een leggingklant...ga zo even op dorp nog maar even kijken voor lange shirtjes en simpele rokjes...moeten ze vast wel ergens low budget hebben. Heb er van de week 1 bij de kruidvat gekocht met roosjes, wel een aanrader meiden!!
Goeie morgen lieverds... Hier gaat ie weer een heel pak beter hoor.... Lekker geslapen en weer uitgerust voor vandaag. Kom even aan mijn meldplicht voldoen haha want ga dadelijk lekker in de tuin "werken" met manlief en vanmiddag eventjes weg... vanmorgen samen met manlief al luiers wezen kopen bij kruitvat ( thanks nog voor de tip Ankje, ik had m ook idd in mijn mailbox). Dames voelen jullie de kleine nu in de laatste weken ook een stuk minder met momenten en oppervlakkiger... dus schoppen is nu meer duwen zeg maar???? ik weet dat dit normaal is, maar merk dat het idd wel minder wordt... voel haar wel nog voldoende ( vk zei minimaal 4 tot 6x per dag) maar tis minder en anders.... herkenbaar??? Iedereen een hele fijne zonnige dag en tot vanavond.... xxxxxxx
@Ankje, 37 weken vinden ze hier ook wat vroeg om in te leiden maar heb dus afgesproken om met 37,5 week te kijken of er ontsluiting is zoja leiden ze in (maar zelf wil ik dan een paar dagen wachten omdat ons zoontje vrijdag 30 maart jarig is). Inleiden zal dan rond 38 weken zijn. Is er geen ontsluiting krijg ik een keizersnede. Bij mij is de vorige keer de ontsluiting niet verder gekomen dan 4 cm dus geloof er eigenlijk niet zo in dat het nu wel natuurlijk zal gaan. Voor jou is dat natuurlijk anders maar als jij je er zelf maar prettig bij voelt en het idee hebben dat ze je echt serieus nemen. Pfff ik ben vandaag 37 weken (volgens mijn telling) als ik dan naar die box kijk en denk dat daar een klein ventje ligt over twee weken is dat toch vreemd.... Nou ik ga de laatste cadeautjes voor mijn zoontje inpakken, zondag vieren we het alvast voor de familie want je weet maar nooit! Daarna lekker in de tuin zitten, het is hier nu al dik 19 graden.
Dreamer, hier ook legging hoor!! Tunniek erover en dan ziet het er best leuk uit vind ik zelf. Ons2wonder, vervelend dat het allemaal nog niet zo goed wil... Ik hoop voor jullie dat het allemaal snel op gang komt! Chelleke, fijn dat je je weer beter voelt! Nu niet direct te veel doen he? Anders komt er weer zo'n baaldag achteraan! Wendie, elke keer als ik jouw verhaal lees, is het net of ik mijn eigen verhaal lees... Ook hier lang in de weeen gezeten, 28 uur. en daarna met spoed een keizersnede. Dus ik ben nu ook heel bang dat ze me laten aanmodderen omdat natuurlijk bevallen beter zou zijn... Maar goed, gelukkig is de kans heel erg groot dat ik een normale bevalling niet eens hoef te proberen!
@moestra, ben je ook onder controle bij de gyn? Ik heb vorige week met hem mijn bevalplan doorgesproken en dat gaf opzich best rust. Ten aller tijden mag ik alsnog zelf beslissen als ik toch een keizersnede wil. Echt nogmaals zelf op je strepen staan (en je man/vriend insturcties geven voor het geval je zelf niet in staat bent aan te geven wat je wil)
wendie ken het haha, wiegje staat naast bed, box in de kamer enz, maar kan me nog niet echt voorstellen dat dar straks weer een baby inligt... chel, fijn dat je je beter voeld meid, eniet lekekr van het zonnetje vandaag!minder voelen, hmm ja vind dat altijd moelijk te zegge, ik voel hem nog genoeg, echt hele voeten die naar buiten duwen zeg maar haha. linc super leuk gemaakt zeg!!wauw!!!!!sterkte de komende tijd!! tamtam geniet van je rustige dagje!!! ons2ewonder he meid wat balen dat het nog niet allemaal lekekr loopt.wel goed in de gaten houden dan met emir he!hopelijk gaat het snel beter! ehh verder weet ik het al niet meer hoor sorry. hier terug van de vk:alles zoas altijd weer prima, gelukkig, bloeddruk urine waren prima, gewicht ook. kelien man ligt helemaal vast en ingedaald, dus tis een kwestie van wachten... had nu de vk die bij mijn vorige bevalling was, en ze snapote goed dat ik tegen de bevalling opzie, ze wist nog goed hoe heftig het was. Ze zei ja medisch is t allemaal prima, maar het was gewoon heel heftig en ging wat te snel. Nogmaals op het hart gedrukt dat als ik iets voel gewoon direc moet bellen...nou dat was ik ook wel van plan haha. woensdag o0m 16.30 moet ik weer terug