April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Mag direct komen voor een ctg en bloeddruk meten.. pff bloeddruk zal nu wel op een hoogtepunt zijn met deze spanning steeds.

2. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Juul, hopelijk ben je zo weer terug met goed nieuws meid..

3. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Juul, veel suc6!

4. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Juultje, heb je al gebelt? Succes!

5. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    goedemorgen dames normaal heb ik nooit zo'n ego berichten maare vandaag maak ik een uitzondering hoor
    deze zielige patient meld zich... zo mooi als alles ging, thja daar moet toch eens een eind aan komen... niet met betrekking tot de kleine of zwangerschap hoor, daar is alles goed mee.. nee gisteren een klein ongelukje gehad... de keldertrap heeft los gelaten... dus dat ik voor de derde keer naar beneden liep, ging ik met trap en al onderuit, gelukkig zat er een leuning en heb ik 180 graden kunnen draaien tijdens me val, zodat ik mooi op me kont belanden.. gevolg dikke enkel en pijnlijke knie... was blij dat vriendlief maar een halve dag hoefte te werken anders had ik de rest van de dag onder in de kelder gezeten... nu maar 10 min... trap is nu gereperaard, losraken is nu echt onmogelijk...maarja pech heb ik altijd!!!! zoals gezegt de kleine heeft er geen schade van, deze was vannacht goed actief... dus nu verplicht rustig aan doen met pootje omhoog!!

dus sorry dames heb niet bijgelezen wie praat me even bij??

6. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Oeh Fidel, dat is schrikken geweest, idd lekker rustig aan doen en pootje omhoog!
    Goed dat je je nog hebt weten om te draaien en dat vriend niet de rest van de dag wegbleef. knuffel!

7. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Heej meiden,

Ik zou nog even terugkomen om onze echo van afgelopen donderdag. Twee weken geleden flink in de rats met best hoge waardes. Ook op eerdere echo's vonden ze iedere keer maar weer nieuwe dingen die behoorlijk wat stress veroorzaakt hebben en uiteindelijk iedere keer onnodig.

Hieronder de uitslag van 2 wkn geleden: (34+2)
    Bekijk bijlage 229447
    En nu van afgelopen donderdag: (36+2)
    Bekijk bijlage 229448

Verklaring van de echoscopiste/gyn, waarschijnlijk de vorige keer iets te ruim gemeten blabla.. Punt wat ik er mee wil maken, meiden zo'n echo kan een heleboel vragen en ongerustheden oproepen maar hoeft heel vaak helemaal niets te zijn. Zo zijn wij weer van een kindje in de max naar een gewoon gemiddelde scores kindje gegaan... Gewicht van de laatste echo zelfs geschat onder het gewicht van de vorige echo..!

8. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    En dan nog even over mijn vruchtwaterbom, ok die is er nog steeds en die grafiek wordt steeds 'grappiger'. Al behoorlijk wat adviezen gehad over de waterval, stormvloed etc die ik kan verwachten... hihi zou eigenlijk een emmertje de hele dag bij mij moeten gaan dragen..
    Vriendlief grapt zelfs al dat ik niet bij m in z'n (nieuwe) auto mag zitten, dus dan maar met de trein. :D

Bekijk bijlage 229449

95% van alle zwangeren heeft 23 cm of minder bij 36 weken en mijn vruchtwater zit al bijna op de 40! (Volgens de echo..)

Resultaat: Gevoel dat alles op knappen staat.. En mogelijk kans op vroegtijdige weeen, nou van mij mogen ze gaan komen.. slapen is echt zo'n drama, vannacht ook maar weer tot 3:00 en dan super last van rug, buik, schouders, nek. Ook overdag zitten op stoel, zitten in de auto, geen enkele houding bevalt nog.. grr

Bekijk bijlage 229452

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Ook hier even geen puf om op iedereen te reageren....

Juul, succes meid! Spannend weer zeg!

Fidel, Jeetje dat klinkt naar! Gelukkig kon je je draaien en heeft de kleine niks maar wat zal jij geschrokken zijn!
    Doe maar rustig aan met je pootje!

Linnie, gelukkig goed nieuws dus mbt de waardesa
    En wat een mooie buik. Bijzonder zeg zoveel vruchtwater, kan me voorstellen dat je buik in de weg zit.

Hier vanmiddag rustig aan doen, vanavond n feestje waar ik wel de hele avond wil zijn. Dus even krachten sparen!

10. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @noosa, veel plezier vanavond!

11. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Nou meiden.. ik heb weer een bedje in het ziekenhuis. moet blijven ter observatie. op de ctg waren wel regelmatige rommels in mijn buik te zien. nu hoop ik nog harder dat dat iets gaat doen! laat maar komen die kleine draak.

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Linnie!

Juul, wat spannend meis! Zou wat zijn als het door zet he :D

13. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Juultje, spannend hoor! Hopelijk zet het door en ben jij de eerste van ons die gaat bevallen!

Linnie, hopelijk ben jij ook snel aan de beurt!

Noosa, veel plezier!

14. sab1988

sab1988 Niet meer actief

oehh Juul, het mag nu echt gaan doorzetten he meid!
    Had al effe op facebook gereageerd ook, hoop wel dat er geen zw.vergift. is (daar was nog kans op toch??)

Noosa, veel plezier vanavond! En lekker vanmiddag rusten, houd je het idd een stuk beter vol savonds.

Fidel, schrikken meid zeg :( gelukkig dat je niet op je buik bent gevallen maar dan nog...
    Gelukkig staat nu alles vast maarja de pech had je al gehad :(
    Beterschap met je been! Laat je maar verwennen door je mannetje!

Linnie, ze kunnen je lekker in de rats laten zitten zo he..
    Het belangrijkste wel natuurlijk dat het nu wel positief was!
    Soms vraag ik me af waarom ze uberhaupt zo de groeiecho's nog doen.... Bij mij ook heb buikje 3 weken voor op groei.
    Reactie VK jaa is ook niet zo nauwkeurig...
    Maar je kan erdoor wel flink mee in zitten.

En poehhhhhh wat een vruchtwater meid. Je buik staat echt op springen!!!

15. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Ik ga er niet vanuit hoor dat het doorzet. en de harde buiken duren volgens mij ook niet lang genoeg om weeen te zijn.

idd sab, zwangerschapsvergiftiging is waar ze bang voor zijn. daarom wordt mn urine nu op eiwitten gecontroleerd en mn bloed ook op signalen. maar als daar niks uit komt ben ik erg benieuwd wat er gaat gebeuren..

fidel wat schrikken meid :( gelukkig kon je jezelf nog draaien!! Heb je veel pijn nu? voel je je beebje nog wel goed bewegen? sterkte meis

16. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    hier was alles goed bij ctg en echo. maandag weer ctg, ook naar vk en dan zien we weer verder. Kindje is nog steeds rustig.

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Unox, fijn dat alles goed was!

Juultje, wanneer krijg je de uitslag?

18. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Unox wat fijn! gerustgesteld?

2012mama ik heb geeeeeen idee. zal t straks es vragen.

19. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Gedeeltelijk gerustgesteld. Zal toch een nieuw patroon moeten gaan ontdekken kennelijk want heel erg gedraaid ligt ie ook niet.

Succes in ziekenhuis Juul.

20. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @ juultje sterkte met de verjaardag waar je geen zin in hebt… wel lekker dat je van tevoren al hebt afgesproken niet lang te blijven ;) wel spannend de onrust in je buik…. Heb het zelf ook en denk dan steeds zal het beginnen ? ow lees nu dat je weer een bedje hebt gereserveerd…. Hum tja hoop voor jou dat het weeën worden en geen vergiftiging is brrrr

@moesh wat lastig voor je zoontje ! weet ook niets dat kan helpen…

@sab en geslaagd voor een dekentje ??? bij prenatal is er nu lente korting !

@moenstra geniet van je weekend weg ! heerlijk

@fidel agh pechvogel ! sterkte

@linnie pffff fijn hoor ! maar tuurlijk zit je er wel mee wanneer je dat te horen krijg, je gaat er toch van uit dat ze weten wat ze doen….. fijn dat alles goed is. Hihihihi je vruchtwaterbom !! haha een emmertje zie je al lopen ;) mare snap dat het mag komen van je had vanmorgen ook dat hele strak gespannen gevoel in mn buik en zit op het krap/ normale nivo van vruchtwater ! ik vind wel dat je een hele mooie buik hebt !

@unox fijn dat alles goed is

@noosa doe je goed lekker uitrusten, dan red je het toch beter een feestavondje ;)

Deel Deze Pagina