April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Troela, balen dat ie nog niet is ingedaald!
    Fijn dat niets een natuurlijke bevalling in de weg zou moeten staan, en ja, een zh bevalling moet dan maar he...

Unox, vragen kan altijd toch?
    Zou het gewoom proberen!

2. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]

[FONT=&quot]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50cm, zh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47cm, zh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600gr. 48cm, zh

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] zijn er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]2 van de 15 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]1 van de 12 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]

[FONT=&quot]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Chelleke84 - [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT]
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Anoniempjuh - Sjors22
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

26-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20
    Melissa1987: controle gyn
    Noosa: controle gyn
    28-03-2012
    Wendie1979: Kijken of de baarmoedermond is verstreken
    Dreamer: controle vk
    Anoniempjuh: controle vk - 16:30
    29-03-2012
    Vogeltje: ctg, echo en controle gyn - 8:45
    2012mama: controle gyn - 12:10
    Chelleke84: controle vk en evt strippen - 10:30
    30-03-2012
    Tamtam78: controle gyn - 10:30
    Hannie: controle vk - 11:00
    03-04-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 11:45
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    2012mama: controle gyn - 11:20
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee
    Vogeltje: inleiding

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]:

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    Vogeltje (33+1) - 1395gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr.
    Noosa (35+3) - 2480 gr.
    Wendie1979 (36+2) - 3600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (36+2) – 3197 gr.
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr.
    Troela85 (38+6) 3633 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], thuis, fv (05-04-2012)
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv Bevallen! Jasmijn 17-03-'12[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv Bevallen! Emir 20-03-'12[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    jolien77[FONT=&quot], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    13 april
    Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Naomi: fijn dat niet je bm is. Maar wat is het dan.....ik hoop dat het snel weggaat

Troela: fijn dat alle controles goed waren en je gewoon natuurlijk kunt bevallen en in het ziekenhuis geeft je misschien extra veilig idee

unox: je kunt het altijd ff vragen ik weet niet of dat voelen iets kan opwekken

moestra: hopelijk weet je snel waar je aantoe bent. Ach belangrijke is dat beebje en jij gezond bent!!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.215
    433
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat een rust hier.......stilte voor de storm!!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    buikpijn is over :D hopelijk blijft het weg!!

er is nog een redelijk groot stolsel uit gekomen, dat heeft waarschijnlijk klem gezeten en heeft voor pijn gezorgd. door de druk van de vk met duwen is hij los gekomen waarschijnlijk!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden\

jee wat een rust, iedereen aan het bevallen ofzo?:p

hier vanmiddag voor neomi voor schoenen en een jas weggeweest, heb leuke schoenen gevonden maar jee wat duur, 80,-.
    vond t eigenlijk wat te veel, maar verder niks gevonden...pff zo duur koop ik ze zelf niet eens haha.
    Nou ja kan ze wel de hele zomer aan denk ik!

hier is mijn buik weer wat rustiger gelukkig!!

unox ja idd fijn dat ze me serieus nemen en geen aanstelster vinden ofzo.
    maar als jij dat wil weten moet je dat gewoon vragen, tuurlijk is dat niet raar!!

troela fijn dat alles er wel goed uitziet, en als hun zeggen dat het geen probleem is, dan zal dat wel toch!!

Naomi fijn dat de buikpijn weg is!!hopelijk was dat idd de oorzaak!

7. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Hey mama's
    K lees wel mee maar heb voor reageren geen fut... :( ben een beetje aan t eind van mn latijn, heel emotioneel (meer downs dan ups, met tranen arme manlief) en voel me helemaal niet lekker... Nogsteeds voorweeën maar hoefde er nx aan te doen volgens de vk vanmorgen... K zei al tegen mn man it houd ik geen weken vol, of vliezen breken of rust krijgen, maar k vrees voorlopig geen van 2en...
    Ik zeg alvast welterusten en denk aan jullie!
    Knuffie! :)

8. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    He Hannie, ik hoop voor je dat 't gauw écht doorzet. Almaar door die harde buiken en voorweeen is ook geen pretje daar word je doodmoe van. Misschien is het toch een voorbode hoor, dat je straks alles aan alle kanten eruit gooit en de weeen serieus worden. Heb je al lekker gedouched, kruikje voor vanavond in bed gelegd?

Naomi; Dat stolsel zou best de dwarsligger kunnen zijn. Verklaart ook weer waarom het geen blaasontsteking was. Maar even zien of de pijn wegblijft nu.

'k Heb vaak savonds of smiddags dat mijn buik superstrak aanvoelt, ik heb gewoon echt geen ruimte meer over, zo voelt het. En als ik dan ga liggen en een poosje rustig adem dan neemt de ergste druk weer af. Hebben jullie dat ook?

9. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    @unox, vanochtend al wel even lekker een warme douche gehad, al zittend op n stoel hihi. T ontspant wel eventjes maar door het moeten afdrogen en aankleden speelt de boel weer op grr... K zei al tegen mn man heb zin in n groot warm bad maarja kom daar maar ns aan ;) mn bed ligt vol zachte kussens heerlijk, heb k eigenlijk liever dan een kruik. Heb een thuiszorg bed met plastic matras en dat is al zo warm.
    K ga nu ff lkkr ontspannen en proberen te slapen, manlief kijkt hier tv vind t heerlijk dat ie lkkr in de buurt is maakt me ook nx uit wat ie doet, nabijheid is al fijn, niet alleen zijn... Welterusten!

10. LinC

LinC Actief lid

30 jul 2011
    124
    0
    0
    Administratief medewerkter
    Limburg
    Hey dames,

Even een update morgen ga ik uitgebreider antwoorden / reageren.

Controle bij de gyn was goed. Deze dokter was ook super aardig, voelde me zeker goed op mijn gemak.
    Kleintje was al goed ingedaald en heb al 1,5 cm ontsluiting! :D
    Ik ben daar dus echt blij mee. Het zegt natuurlijk nog niets over het tijdstip van bevallen maar ik wordt er zoooo blij van dat het eigenlijk elk moment zou kunnen gaan gebeuren. Ik krijg daar echt een energieboost van.

Nu wel wat bloedverlies en steken vanonder maar daar had de gyn al voor gewaarschuwd. Is normaal na het onderzoek.

Ga nu maar zo'n zeiltje in mijn bed gaan liggen... dan heb ik daar ook weer rust voor ;)

Tot morgen dames, ik wens iedereen een goeie nacht vol slaap weinig plassen, geen krampen, enz. haha :)

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vruchtje, idd rustig hier! Hier is vrijdagavond toch echt een tv avondje, waarbij ik mn laptop vaak wegleg...

Naomi, fijn dat de pijn weg is!

Ano, kinderschoenen zijn inderdaad erg duur! Fijn dat je buik weer rustiger is..of toch niet, is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk.

Hannie, wat vervelend dat je zo'n last van die voorweeen hebt zeg! Hipelijk kan je een beetje slapen vanavond en voel je je morgen iets beter...

Unox, hier voelt het ook zo dat ik geen ruimte meer heb..je voelt de baby heel duidelijk zitten zonder er moeite voor te hoeven doen...
    Mijn gyn vertelde ook dat ons kindje bijna niet meer kan groeien, want de ruimte is op...
    Vervelend gevoel is het soms he?

Linc, fijn dat alles goed was bij de gyn! En al 1,5cm ontsluiting...die heb je alvast te pakken!

Hier net gedoucht, nu nog even moordvrouw kijken en dan lekker slapen, want morgen om 8u staan de hulptroepen hier om de coniferen er verder uit te halen.
    Ik ga met Finn naar mn zus en mn moeder, dus krijg er verder weinig van mee. En dan morgenavond nog weer verjaardag van mn moeder.
    Zondag gaat vriendlief naar de autobeurs in Essen (Duitsland) dus dan mag ons kindje niet komen!

12. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Pff Hannie; slaap lekker vannacht en misschien is het morgen allemaal wat rustiger en kan je even bijkomen.

LinC; fijn dat ie lekker is ingedaald en de ontsluiting is idd lekker. oOkal wéét je dat het niks zegt.. het vóelt gewoon fijn dat je lijf het allemaal snapt en doet wat het moet doen, zeg maar.

Ohja, bed opmaken met kraamdingen.. moet ik ook nog doen. Vergeet dat steeds :-$

13. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiiii... Mag ik ook op het lijstje???

Uitgerekend 5 april (banner klopt niet) van een meisje!!!

Ik begin het nu wel spannend te vinden hoor.. heb al 2 weken constant voorweeen (vooral in mijn rug) dus ben het best zat hihih...

lees met veel plezier jullie verhalen ;) Zelf ben ik niet zoon schrijver hoor hahah..

14. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    pfffff dames, voordat je mijn lap stof leest moet ik even kwijt dat het haast een straf is om een dag niet bij te lezen. Pffffff hele opgave om te reageren, maar vind het ook altijd zo fijn als er op mijn verhaal gereageerd wordt dus bij deze. DAAR GAAN WE......

@Vogeltje: pfff meid, wat een gedoe gisteren he. Al is het wel beter dan je kleintje nog even blijft zitten. Maar wat zal dat energie vreten zo. Hopelijk hou je het nog goed vol tot de 37 wkn. pfff en dan geef je ook nog elke dag over. sterkte met de laatste loodjes.
    Hier ook geen kraamfeest, maar een beeldje vooraf om een visite af te spreken.

@Juultje: en nu een echt gezinnetje gaan vormen. Bye bye zwaai zwaai haha. Alweer een week oud, wat vliegt de tijd. Dat ie maar gauw een maandje is dan ben ik intussen ook bevallen. en wat fijn dat hij al wat regelmaat krijgt. Houden zo!!

@Chel: om het ook nog maar eens duidelijk te maken. Je bent geen zeur meid. Iedereen moet wel eens even zijn ei kwijt en nu had jij het gewoon nodig. We begrijpen het ook echt wel.
    Een goede nachtrust kan wonderen doen he. En het zonnetje schijnt ook weer lekker.
    Ik voel de kleine al een aantal weken meer schuiven dan schoppen. Maar mijn buik is ook zo compact dat alles ook gevuld is met baby. Er is gewoon geen ruimte meer over. Maar ik voelt de kleine wel heel goed. ene dag wat heftiger als de andere dag, maar niet om me ongerust om te maken. Dus ja, wel herkenbaar, maar ben het al wel even gewend.

@Hannie: vervelend dat deze nacht er niet beter op was. Hmmm de kleine heeft dus de verkeerde route genomen. Ook al geen bordjesvolger. hopelijk gaan de voorweeen wat doen. En wat fijn dat je man zo lief is, maar dat mag ook wel he. Is het minste wat ze voor ons kunnen doen toch?
    He meid, wt kl*te dat je er even doorheen zit. Kan het goed begrijpen. Hopelijk slaap je vannacht eens goed en kun je dag alvast wat fitter beginnen. En het voornaamste dat de harde buiken en voorweeen zijn vruchten afwerpt.Knuffel.

@Vruchtje: wij heb de enveloppen wel in huis. Ben de laatste adressen aan het verzamelen en dan laten we deze op stickers printen.

@Sab: als ik 's nachts wakker wordt heb ik ook harde buiken. Niet fijn he Maar meestal wordt ik wakker als ik naar de wc moet of lig te draaien en dan krijg ik ze sowieso.

@2012mama: fijn dat het weer wat beter gaat met je kereltje.
    Fijne verjaardag morgen. En mocht de kleine zondag komen dan is het toch echt pech voor je vriend. Maar ik wist het wel een autobeurs of de geboorte van je kindje haha.

@Ankje: heerlijk he, om eens een hele nacht door te slapen.
    Ah je hebt de zandbak, leuk. En heeft Jonna er al lekker in gespeeld?
    Lekker nog een weekendje samen. geniet er van.
    Wat fijn dat een een plan is gemaakt waar je helemaal achter staat. Hopelijk geeft het gauw het gewenste effect. Spannend!!!

@Ano: fijn dat je goed hebt geslapen.
    80,- voor schoenen, is veel voor een kinderschoentje he. Maar daarnaast is het wel belangrijk dat ze goed schoeisel hebben. maar blijft veel geld idd.
    Fijn dat de vk controle goed was en dat je nog je angst voor de bevalling bespreekbaar hebt kunnen maken met de vk die er bij was.
    Heel verschillend, de ene dag moet ik echt even gaan slapen en de andere dag heb ik voldoende energie. maar ik heb dan ook geen kleine meid rondlopen.
    Mooie raamsticker?

@Moestra: en geslaagd voor een paastak? Hoe groot is het hoofdje nu van jullie kleine qua omtrek?
    Ik begrijp je onzekerheid!! ik heb met dezelfde gedachten rondgelopen. En ondanks dat vandaag is gebleken dat niks een natuurlijke bevalling in de weg staat moet ik nog eerst maar eens doen/zien en dan geloven. Maar ik vertrouw op mezelf!!

@Tamtam: ik ben ook al de hele week vroeg wakker. 8 uur is nu heel normaal. (de moeders zullen nu wel niet denken haha) fijn dagje gehad?

@Dreamer: toch weer een mijlpaal he 37 wkn. harde buik is bij mij gewoon letterlijk dat mijn buik knoerthard wordt en dat voelt niet fijn aan. IS dan heel gespannen en drukt dan extra tegen mijn ribben.

@Fidel: last van oude blessure, vervelend zeg. Zal wel met een verschil in houding of gebruik van spieren te maken hebben dat het weer opspeelt. Ik denk dat het na de bevalling ook wel weer weg zal trekken.

@Unox: ja fijn he slipperweer!! ik loop sinds gisteren op slippers. Heerlijk!! geen gedoe met sokken en schoenen aantrekken. En ben je er uit gekomen met het de slaapplaats van jullie kleine?
    Vervelend dat je 's nachts zoveel ongemakken hebt. Gelukkig is het nog niet een dermate belemmering dat je niet/slecht slaapt.
    Ik herken de misselijkheid niet.
    Herkenbaar van de harde buiken en totaal geen ruimte meer over hebben. Voelt bij mij dan ook echt als een hard blok. Idd rustig liggen laat het wel weer afzwakken, maar fijn is anders.

@Onswonder: vervelend meid dat je nog last heb van naweeën. Zal vermoeiend voor je zijn dat je slechte nachten hebt. Wat sneu dat Emir zoveel spuugt en huilt en jammer dat je borstvoeding niet goed op gang komt. Hoe sta je daar zelf tegenover? Ik lees snelle bevalling, lijkt me positief! Geniet maar lekker van het mooie weertje en van jullie manneke .Geniet van je kraamtijd Nu nog mooi de gelegenheid om even bij te komen van de slechte nachten. Ben benieuwd naar de foto.

@Linc: nou das een hele aanvulling aan vitamines.
    Wauw wat zien je suikerbooncreaties en super uit. Complimenten!!!
    Heerlijk he een legging. Ik loop ook liever in een jogginbroek rond.
    fijn dat de gyn controle goed was. jij ook al wat ontsluiting en kleine goed ingedaald. super!!! ik was ook al blij met mijn 1 cm terwijl het niks zegt. Maar is gewoon leuk om te horen haha.

@Noosa: zoals het zonnetje schijnt voel je je ook. Fijn om te lezen dat je optimistisch bent.

@Wendie: ja raar he als je er bij nadenkt dat er over een paar weekje een hummeltje is. denk ik ook regelmatig!! maar kijk er zoooo naar uit. Fijne dag zondag. Aan het weer kan het niet liggen.

@Evan: zwangerschapszwemmen is voor herhaling vatbaar dus. Ik vind het ook erg fijn.

@Sjors: voel je niet schuldig meid. geef vooral toe aan je moeheid. Laten we hopen dat het een voorteken is. Spannend.

@Dreamer: lijkt me geen kwaad kunnen hoor om in de zon te zitten.

@Tamtam: haha klinkt wel leuk dat je schaatsen aan het kijken bent met 20 graden buiten. Heerlijk he om even een middagdutje te doen. Goed dat je het zegt dat de klok verzet moet worden. wel jammer dat we een uur samen met vriend.man moeten missen.

@Naomi: hopelijk was het stolsel de boosdoener.fijn dat de buikpijn weg is.

@Babyphat: welkom!! En idd spannend. Suc6 met de laatste loodjes.

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    troela respect hoor, zo;n lange reactie haha.
    een kertje korter is echt niet erg, zal niemand je kwalijk nemen, ik kan ook echt niet altijd op iedereen reageren!!
    hoe voel jij je?

nog iemand bevallen vanacht?

hier weer om 7uur wakker door neomi, ga me nu voornemen vanavond echt eens wat vroeger erin te gaan, ts iedere dag tegen 12 dat ik slaap...

wordt wel weer een mooie dag he!
    ik vole me goed dus wij gaan nog even naar arnhem naar mijn ouders.
    Ga ik nog ven mijn moeder d'r haren verven en kan malief nog een keer met Neomi naar BurgersZoo voor t abbonnement afloopt.

owja moest dreamer of vogeltje gister niet weer terug naar het zh?

16. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik bedoel een telefoontje vooraf :p

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Babyphat, tuurlijk mag je op het lijstje! Weet je al of je in het ziekenhuis of thuis gaat bevallen? En ga je bv of fv geven?

Troela, ja die keuze is ook niet zo moeilijk, t is meer dat ik alleen ben en mocht er dan wat gebeuren hij daar weg moet komen. Opzich goed te doen hoor, maar toch.

Ano, ook niet zon lang nachtje gehad dus...en vanavond nog een uurtje korter he?
    Veel plezier in Arnhem!

Hier de hulptroepen alweer in de tuin aan het werk met de kettingzaag:) Finn en ik gaan zo weg, en dan lekke genieten van het weer!

18. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!!

@Ano: Weet ik wel dat een keertje korter niet erg is, maar dan denk ik als ik reageert dan doe ik het goed en niet half.:)
    Ik voel me goed. Heb goed geslapen. Heb vriendlief vannacht weggestuurd, aangezien hij lag te snurken. Had gisteren teveel pilsjes op en dan weet ik al hoelaat het is.;)
    We worden weer gewekt door het zonnetje heerlijk.
    Fijn dat je je goed voelt. veel plezier vandaag bij je ouders
    geen idee van dreamer of vogeltje.

oja, in het lijstje mag aangepast worden dat ik in het ziekenhuis ga bevalle ipv thuis.

19. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    #1439 2012mama, 24 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2012
    [FONT=&quot]Geboortelijst:[/FONT]

[FONT=&quot]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50cm, zh
    17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47cm, zh
    20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600gr. 48cm, zh

[FONT=&quot]Hoeveel [/FONT][FONT=&quot]jongens [/FONT][FONT=&quot]of [/FONT][FONT=&quot]meisjes[/FONT][FONT=&quot] zijn er geboren? [/FONT]

[FONT=&quot]2 van de 15 jongens[/FONT]
    [FONT=&quot]1 van de 12 meisjes[/FONT]
    [FONT=&quot]6 verrassingen[/FONT]

[FONT=&quot]Buddylijst:[/FONT]

[FONT=&quot]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT] - Noosa
    Chelleke84 - [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT]
    Tamtam78 - [FONT=&quot]Moestra[/FONT]
    Anoniempjuh - Sjors22
    Fidel2010 - jesje1982 (ander forum)
    Vruchtje24 - Naomi

[FONT=&quot]Afsprakenlijst:[/FONT]

26-03-2012
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20
    Melissa1987: controle gyn
    Noosa: controle gyn
    28-03-2012
    Wendie1979: Kijken of de baarmoedermond is verstreken
    Dreamer: controle vk
    Anoniempjuh: controle vk - 16:30
    29-03-2012
    Vogeltje: ctg, echo en controle gyn - 8:45
    2012mama: controle gyn - 12:10
    Chelleke84: controle vk en evt strippen - 10:30
    30-03-2012
    Tamtam78: controle gyn - 10:30
    Hannie: controle vk - 11:00
    03-04-2012
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT]: controle vk - 11:45
    MoesCH: controle vk
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50
    04-04-2012
    LinC: controle gyn - 16:00
    [FONT=&quot]05-04-2012[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot]: Preoperatief onderzoek – 11:00[/FONT]
    2012mama: controle gyn - 11:20
    11-04-2012
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee
    Vogeltje: inleiding

[FONT=&quot]Uitslag groei echo's[/FONT]:

[FONT=&quot]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr.
    MoesCH (30+5) - 1680gr.
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (31+0) – 1914 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr.
    Chelleke84 (32+2) - 1980 gr.
    Josephine76 (32+4) - 2171 gr.
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) – 2250 gr.
    [FONT=&quot]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr.
    Vogeltje (33+1) - 1395gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (34+0) – 2614 gr.
    [FONT=&quot]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT]
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr
    LinC (34+5) - 2121 gr.
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr.
    Sab1988 (35+0) - 2750 gr.
    Tamtam78 (35+1) 2576 gr.
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr.
    Noosa (35+3) - 2480 gr.
    Wendie1979 (36+2) - 3600 gr.
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT] (36+2) – 3197 gr.
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr.
    Troela85 (38+6) 3633 gr.

[FONT=&quot]Bevallingslijst:[/FONT]

[FONT=&quot]29 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Sjors22[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]31 maart[/FONT]
    [FONT=&quot]Troela85[/FONT][FONT=&quot], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv (05-04-2012)
    [FONT=&quot]Naomi123[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv Bevallen! Jasmijn 17-03-'12[/FONT]
    [FONT=&quot]1 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Chelleke84[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]3 april[/FONT]
    [FONT=&quot]JuultjeT[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12
    [FONT=&quot]Linnie1984[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12)
    roos1988[FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT]
    [FONT=&quot]4 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Tamtam78[/FONT][FONT=&quot], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]5 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Unox[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Sab1988[/FONT][FONT=&quot], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]Anoniempjuh[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    Babyphat, 1e kindje
    [FONT=&quot]7 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ons2wonder84[/FONT][FONT=&quot], 2e kindje, ziekenhuis, bv Bevallen! Emir 20-03-'12[/FONT]
    [FONT=&quot]8 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Evan[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12)
    [FONT=&quot]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv
    [FONT=&quot]10 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Maud85[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje[/FONT]
    Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis
    jolien77[FONT=&quot], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]11 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vruchtje24[/FONT][FONT=&quot], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT]
    [FONT=&quot]12 april[/FONT]
    Linc[FONT=&quot], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv
    13 april
    Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]14 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Fidel2010[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 1e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]Josephine76[/FONT][FONT=&quot], 36 jaar, 1e kindje[/FONT]
    Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis
    [FONT=&quot]15 april[/FONT]
    melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12)
    [FONT=&quot]Dreamer[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT]
    [FONT=&quot]16 april[/FONT]
    [FONT=&quot]2012mama[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT]
    [FONT=&quot]MM1981[/FONT][FONT=&quot], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT]
    [FONT=&quot]17 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Ankje[/FONT][FONT=&quot], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12)
    [FONT=&quot]18 april[/FONT]
    [FONT=&quot]MoesCH[/FONT][FONT=&quot], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT]
    20 april
    Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv
    [FONT=&quot]21 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Moestra[/FONT][FONT=&quot], 30 jaar, 2e kindje[/FONT]
    [FONT=&quot]25 april[/FONT]
    [FONT=&quot]Vriendlief[/FONT][FONT=&quot], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv
    Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv

20. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Babypat: Welkom

@ Ano: Veel plezier vandaag

@ Troela: Fijn he zo'n snurkende vriend;)

@ 2012mama: Veel plezier vandaag

Hier gelukkig langer geslapen dan de afgelopen 2 nachten, maar lag er ook later in.
    Gisteravond pijnlijke steken in mijn liezen,onderbuik en schaambeen.
    Loop ook al 2 dagen met pijnlijke liezen als ik loop, maar dat schijnt bij het indalen te kunnen horen fijn is het niet.
    Straks komt mijn zusje even op visite en vanmiddag gaan we vast wel naar buiten al kan ik niet zo ver meer lopen en fietsen en met de auto wil ik ook niet meer te ver weg.

Deel Deze Pagina