Pff k kan idd wle rustig aan doen overdag maar echt slapen lukt niet altijd.. En zeker nu niet met dit weer
thja of hij gebruikt het als excuus, mannen blijven mannen, ze hebben drommels goed door na de bevalling geen gerommel aan me lijf... dus nu er nog even van profiteren hahaah!!! ik lees maandag even uitgebreid bij hoor dames, kwam even spieken of er al iemand bevallen was.. enne zelf vandaag 37 weken jeeeeh!!!! geniet allemaal van t weekend en van t mooie weer!!!
Hoi dames, Hier vandaag lekker rustig aan. Heb vandaag de keuken van boven tot onder helemaal uitgedaan en alles weer eens geordend en hetgeen wat we niet gebruiken weggedaan. Wat een ruimte hebben we weer en wat was er stiekem veel over de datum haha. Net even naar de winkels geweest. Meer om even lekker deur uit te zijn en wat rond te neuzen. Niet veel gekocht. Nu even rusten op de bank, want mijn lijf is op. Ben straks nog even met de hond gaan fietsen, maar ik merkte dat het niet meer zo confortabel zit. Voelt beurs aan in de botten lijkt wel. Ach, hond was wer even lekker zijn energie kwijt. Nu heb ik zin in iets lekkers. kan nooit gezond zijn, maar probeer het toch bij een appel te houden haha.
zwaai zwaai jasmijn is alweer 1 week oud kraamhulp is toen straks vertrokken. zal wel weer wennen worden om nu alles zelf schoon te moeten maken
Hahahah wat vreemd Troela, met 39 weken Pff k begin hoofdpijn te krijgen maar t zet niet echt door maar neemt ook niet af.. Straks maar ff tegen mn principes een paracetamol innemen... Kan hier nl niet tegen hihi
Gisteren was ik met vlagen misselijk, las dat er meerdere zijn die dit hebben. Vannacht erg slecht geslapen om de paar uur wakker en dan toch maar plassen al had ik niet de drang heel erg maar ik dacht dan wordt ik anders straks weer wakker omdat ik moet plassen zucht.......... Vanmorgen even op de fiets naar het dorp geweest om kraamzegels te halen. toen ik terug fietste kreeg ik verschrikkelijk veel pijn van onderen en kon gewoon niet meer op mijn zadel zitten zo bol voelde het ???? Ook was het net of ik de baby duidelijk een stukje naar beneden voelde zakken ? kan dit ? de vk zei dat hij nog wel een stukje dieper kon zakken. Maar zal je dat zo duidelijk kunnen voelen ? daarna 3 min later kon ik gewoon weer zitten op mn zadel en ben ik gewoon naar huis terug gefietst weliswaar met een gevoelige buik. Zal dit dan ook een voor teken zijn of zie ik ook dingen die er niet zijn.....? Dit moest ik even delen met jullie !
Zo ff rust. We hebben Jonna weggebracht (wel erg stil nu hoor). Daarna zijn Jeroen en ik heerlijk met zn 2en de stad in gegaan. Heb uiteraard een heerlijk Swirl ijsje gehaald (extra groot hahaha). Toen we thuis kwamen hebben we de zandbak afgemaakt. Nu lekker rustig op de bank zitten en straks ga ik verder met borduren. Want die geboortelap moet af. Had het al eerder verteld volgens mij, maar mijn moeder zou de geboortelap maken (heeft ze bij Jonna ook gedaan). Maar ze heeft trillende handen en kan ze het nu niet meer doen. Dus heeft ze het gevraagd of ik het wil doen. Hij wordt heel erg mooi! Moestra Hoop ook dat je dinsdag te horen krijgt wanneer je een ks kan krijgen. Lijkt me voor jou ook meer rust geven aangezien je zelf erg bang bent dat je het er weer niet uit krijgt. Naomi Fijn de je geen bo hebt. Maar de pijn is wel erg rot zeg. Is het al iets minder geworden tov gisteren? Troela Wel spannend allemaal hoor. Maar wel erg fijn dat je al zo snel terecht kon bij de gyn en dat je goed bent onderzocht. Met die kleine is ook alles goed gelukkig. Nu maar hopen dat die kleine snel in gaat dalen en dat de bevalling kan beginnen. Linnie Ja, als er voor die tijd niks gebeurt wordt ik met 39 weken ingeleid. Hopelijk geeft het strippen mij in ieder geval ontsluiting zodat het inleiden makkelijker gaat. Sjors Wat spannend!!!!! Vogeltje Jij had al een hele tijd voorweeën toch? Hoe is het met jou? Ze zeggen wel eens vaker dat katten het eerder in de gaten hebben als jij. Met Jonna had ik 2 katten (nu 1). En ze reageerden raar genoeg 2 dagen voordat ik ging bevallen heel raar. Veel om me heen hangen en mauwen en ook bij mij willen liggen etc. Heel aanhankelijk. Fidel Jeej! 37 weken. Evan Ja dat kan heel goed volgens mij.
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] [FONT="]15-03-2012 10:38 JuultjeT[/FONT] (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50cm, zh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47cm, zh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600gr. 48cm, zh [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] zijn er geboren? [/FONT] [FONT="]2 van de 15 jongens[/FONT] [FONT="]1 van de 12 meisjes[/FONT] [FONT="]6 verrassingen[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Chelleke84 - [FONT="]JuultjeT[/FONT] Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 26-03-2012 [FONT="]Fidel2010[/FONT]: groei/liggingsecho + controle vk - 20:20 Melissa1987: controle gyn Noosa: controle gyn 28-03-2012 Wendie1979: Kijken of de baarmoedermond is verstreken Dreamer: controle vk Anoniempjuh: controle vk - 16:30 29-03-2012 Vogeltje: ctg, echo en controle gyn - 8:45 2012mama: controle gyn - 12:10 Chelleke84: controle vk en evt strippen - 10:30 30-03-2012 Tamtam78: controle gyn - 10:30 Hannie: controle vk - 11:00 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 MoesCH: controle vk [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 2012mama: controle gyn - 11:20 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee Vogeltje: inleiding [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT]: [FONT="]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. [FONT="]Ons2wonder84[/FONT] (31+0) - 1600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. Josephine76 (32+4) - 2171 gr. [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. Vogeltje (33+1) - 1395gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (34+0) 2614 gr. [FONT="]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr LinC (34+5) - 2121 gr. [FONT="]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr. Sab1988 (35+0) - 2750 gr. Tamtam78 (35+1) 2576 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr. Noosa (35+3) - 2480 gr. Wendie1979 (36+2) - 3600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (36+2) 3197 gr. [FONT="]Naomi123[/FONT] (36+5) 2615 gr. Troela85 (38+6) 3633 gr. [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv (05-04-2012) [FONT="]Naomi123[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje, thuis, bv Bevallen! Jasmijn 17-03-'12[/FONT] [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]JuultjeT[/FONT][FONT="], 24 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv [/FONT]Bevallen! Viggo Luuk 15-03-'12 [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat, 1e kindje [FONT="]7 april[/FONT] [FONT="]Ons2wonder84[/FONT][FONT="], 2e kindje, ziekenhuis, bv Bevallen! Emir 20-03-'12[/FONT] [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis jolien77[FONT="], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
Oehh Ankje dan ben k benieuwd hihi Een van mijn katjes heeft me net tijdens t spelen nog een leuke kras op mn teen gegeven hihi Verenstokjes en blote voeten gaan niet samen Lekker buiten op t balkon met ze gespeeld.. Buitenlucht doet blijkbaar goed want hoofdpijn lijkt af te nemen
Hier ook heerlijk genoten van het zonnetje... Morgen samen met manlief naar de Intratuin om nog wat planten voor in huis te kopen en verder wederom lekker niksen Hopelijk duurt t hier niet al te lang meer want ik begin nu ook veel moeite te krijgen met het vinden van een houding om maar op de bank te kunnen zitten..... pffff ... Morgen 39 weken..... Het gaat echt snel nu... Dikke knuffel voor jullie allemaal, ik ga lekker douchen en dan heerlijk bank hangen met manlief....
Ik kom net uit een heet bad! Jeroen heeft me eruit kunnen krijgen hahaha. dat was echt even relaxt!! Dreamer Hahaha ja dat moet je ook niet met je blote voeten doe Chelleke Morgen al 39 weken!! Wordt nu echt spannend hier hoor. Ben zo benieuwd wie er nu volgt.
Nog geen babynieuws hier zo te lezen? Verder een hoop gerommel bij iedereen dus? Jeetje meiden het wordt nu wel heel spannend hoor! Straks is het 1 babyboom..iedereen op dezelfde dag haha..
Pfoe heb iets teveel gedaan denk dit weekend....stond net even op van de bank en gelijk harde buiken. Foei...morgen maar even extra koest houden... Ooo meiden, heb zin in babynieuws en bevallingsverhalen! Kom maar op hoor!
@ Noosa ik ook: Heb vooral zin in een bevalling hahahaha... helaas komt het wanneer het zin heeft.... Een geluk... over maximaal 21 dagen is ons meisje er @ Ankje: Ohh heerlijk een warm bad... wat zou ik dat graag willen zeg..... Kom er helaas ook niet meer uit en aangezien mijn ouders een schuin dak boven het bad hebben kom ik er nu ook al niet meer goed in... helaas wachten tot een maand na de bevalling.....
Nou chelleke als jij dan vannacht bevalt, hebben we allebei ons zin! Deal? @bad....daar heb ik ook zin in!! Helaas hier ook geen badmogelijkheid. Ik ga kijken of ik mannetje morgen zo ver krijg om even naar t strand te gaan morgen..wil ook nog mooie buikfoto's
hallo meiden nog geen baby's vandaag zo te lezen? jeej we houden het wel lang vol met zijn allen he, morgen is het al 25maart, en er is nog geen 1 mama spontaan bevallen, bizar hoor!! iedereen lekker van het weer genoten? hier niet zo heel veel, me ouders de haren geknipt en geverfd, en nog wat kleertjes voor neomi gekocht, verder nergens puf voor. Merk wel dat ik behoorlijk vaak een harde buik heb, doet geen pijn ofzo, maar dan wordt ie gewoon helemaal hard, beetje vierkant zeg maar...
@ Noosa:Ik zou willen dat ik je dat kon beloven hahaha.... @ Strand: Ohhh zalig... ik wil ook.... Helaas voor ons is dit ruim 3.5 uur rijden en dat is toch wel erg ver met 39 weken zwangerschap....
@Dreamer: haha ja niet vreemd op zich, maar vorige week had ik op de fiets nog totaal geen last. @Evan: mbt fietsverhaal: ik heb geen idee!! @Ankje: geniet lekker saampjes van het weekend. Owwww en wat maak jij mij jaloers met je swirl ijs. Zijn zooooo lekker he. En dat badje zou me ook wel goed doen. Hier helaas ook geen bad. @Chel: morgen 39 wkn. Meid het gat snel he. Ik kan ook niet geloven dat ik zaterdag uit ben gerekend. Nog maar 3 weekjes en dan hebben we zeker een mooi hummeltje in ons armen. @Noosa: idd foei. ja ik wil ook babynieuws lezen. Nee ik corrigeer. Ik wil het babynieuws brengen haha. Helaas voor ons ook 2 uur rijden voor een strand. @Ano: helaas nog geen baby's. ik krijg ook steeds vaker harde buiken. Ook niet echt pijnlijk, (wel vervelend gevoel) en idd dan krijg ik ook zo'n rare vorm buik.