April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Was gisteren uitgenodigd pannenkoeken te komen eten om haar nieuwe tafel in te wijden mmmm
    En om half 9 zeiden ze ineens dat we gingen.... hu ? ik moest in mijn eigen auto achter ze aan rijden.... we hebben het gehele dorp rond gereden tot we uiteindelijk bij mijn huis uitkwamen waar de gordijnen stevig dicht zaten .... Heel geheimzinnig hele huis vol met meiden slingers versiering en lekkers !! Ik kreeg een baby schouwer ! ontzettend leuk en echt een verrassing had niets in de gaten, mn man was ook op de hoogte dat dit zou gebeuren maar kan dus blijkbaar goed zijn mond houden ;)
    Ze hadden allemaal een babyfoto van zichzelf mee en ik moest raden wie dat was.... best lastig maar verschrikkelijk leuk ! ook weer ontzettend verwend met veel cadeautjes voor de beeb...
    Geweldig dus, vandaag maar even rustig aan bijkomen van het feestje

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @juultje sterkte weer in t zh.. laat die kleine frummel nu maar komen, zo is er ook niks aan. ohja nee we zijn niet uit eten geweest ( lopend buffet en mank lopen niet een geweldige combi, waarschijnlijk nu volgende week) enne beebie doet het nog goed hoor... je hebt een raar reflex, zeker als je zwanger bent, weet je goed jezelf en vooral beebie te beschermen
    @unox blij dat alles goed is!!

@de rest geen idee meer, red me wel aardig, stil zitten wil niet best, als ik in beweging ben is het beter vol te houden als stilzitten dat is nog t pijnlijkste... dus vanmiddag maar in de tuin aan t schoffelen geweest..

3. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Wat super leuk evan! wat lief van je vriendinnen. en knap van je man dat hij het voor zich heeft gehouden.. heerlijk zo'n verrassing!!

fidel jeetje klinkt niet prettig. is je enkel ook dik of blauw? In beweging houden is ook het beste he als het gekneusd is. anders wordt het stijf. heb je wel gekoeld?

pff ik verveel me nu al hier haha.. andere patienten hebben allemaal bezoek, is wel druk zo.

ik reageer vanaf mijn telefoon dus moet t uit mn hoofd doen. dus als ik wat vergeet: sorry!

4. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    blauw nee dik ja, koelen ja ook gedaan.. wij houden je wel gezeldschap tijdens bezoekuur hoor ik ga er weer vandoor vriendlief vidn niet gezellig als ik achter de laptopper blijf hangen

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Juultje: jeetje meid wat balen weer in het ziekenhuis. Hopelijk geen zw vergiftiging. Nu kom je er ook maar niet meer uit hoor ZONDER baby:). Mag met deze termijn evt. veilig komen toch?

Linnie: mooie buik. Fijn dat alles goed is met jullie beebje. Heel vervelend dat ze jullie onnodig dus in onzekerheid hebben laten zitten

unox: fijn dat echo en ctg goed was. Hopelijk ga je het zelf gewoon duidelijker voeler dan word je er ook geruster op. Hebben ze er een verklaring voor?

Fidel: wat een schrik zeg! Gelukkig ben je redelijk goed terecht gekomen en niet op je buik. Sterkte met je voet/been.

Evan: wat een super leuke verrassing van je vriendinnen. Nu lekker bijkomen.

MoesCH: wat lastig van je zoontje. Gaat het om plassen of grote boodschap?

noosa: veel plezier vanavond

ALL: hier vanmiddag samen met mannetje naar de stad geweest wat babyspulletjes gekocht. Finn ging lekker bij opa en oma spelen hij vindt dat altijd helemaal geweldig. Wij lekker rustig aan kunnen doen en geluncht. Winkelen is nou eenmaal niet favo bezigheid van kids.

Papa is nu even buitenspelen op het pleintje en ik heb beneden gestofzuigd en gedweild en was aangezet. Kortom ik ben kapot:$ haha effe weer bijkomen.

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Juultje: Hopelijk zet het door en heb je geen zwangerschapsvergiftiging.

@ Evan: Wat een leuke verrassing

@ unox: Fijn dat alles goed was

@ Linnie: Gelukkig bij jou ook alles goed en je hebt idd veel vruchtwater

@ Fidel: Jeetje dat is schrikken gelukkig kon je op tijd draaien.

Hier net terug van verjaardag was wel ff gezellig.
    Manlief is wentelteefjes aan het maken jammie:)

7. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Evan, wat super leuk, die babyshower...gezellig gehad dus? En flink verwend! Leuk hoor!

Juultje, heb je al uitslagen gekregen?

Vruchtje, lekker dan he, even je zoontje bij opa en oma achterlaten en dan lekker even saampjes eropuit. Hebben jullie alles nu aangeschaft?
    Herken dat wel dat je even bij moet komen nadat je wat gedaan hebt...heb ik momenteel ook erg.

Tamtam, hmmm, lekker wentelteefjes..

hier zo patatjes eten. Hadden vanmiddag laat een broodje gegeten, en Finn net nog. Die slaapt nu al dus wij gaan zo even eten. Mn buik is gelukkig weer wat rustiger, minder pijnlijk ook:)

Morgen dus met Finn naar Thomas de trein musical. Zo benieuwd wat Finn ervan vind! Vanavond lekker rustig aan doen...beetje tv kijken en denk optijd naar bed

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    2012mama: wat leuk dat je naar Thomas de Trein musical gaat. Wij zijn ook geweest 3 weken geleden ongeveer. Onze Finn vond het fantastisch:). Heel veel plezier. Qua spullen hebben we volgens mij alles wel zo'n beetje in huis.

Fijn dat je buik wat rustiger is en dus minder pijn doet!!

9. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hier net maar even gevraagd om de uitslagen. volgens mij hebben ze het druk hier.

bloed en urine zijn nog steeds goed. Straks nog even bloeddruk meten en dan morgen weer verder zien.... weet niet wat ze precies willen...

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Dames.. Ik heb niet bij gelezen, maar t is dat ik via FB zag dat mijn buddy in het Zh ligt alweer..... Dus wilde even kijken wat er was. Hier nog steeds niet lekker dus lig hele dag al op de bank en krijg ook echt niks gedaan...
    Heb vanavond al heel de avond harde buiken en krampen ( niet pijnlijk) en aangezien ik vanacht om 0:00u 37 weken ben zeg ik..... KOM MAAR OP KLEINE MEID...... tis mooi geweest....

@ Juul: Meid ik hoop dat ze niks vinden en je morgen weer naar huis kunt, of..... dat het door gaat zetten..... sterkte lieverd...

Hopelijk voel ik me morgen beter om weer te reageren maar heb nu de fut niet om alles terug te lezen..

Dikke knuffel voor iedereen en tot morgen....

Liefs Chelleke

11. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Chelleke, hopelijk komt jullie kleine meisje gewoon vannacht!

Juultje, fijn dat alles wel goed is nu!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Juultje: fijn dat de uitslagen tot nu toe goed zijn. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid en mag je naar huis!!

Chelleke: balen van die harde buiken. Hopelijk duurt het niet lang meer al zou ik rekening houden met het langste wat er is om erger te voorkomen. Als het even tegenzit kan het ook nog een week of 4/5 duren al gaan we daar niet vanuit natuurlijk

13. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Nou ik lees net op fb dat er een kindje is geboren van Leonie.

Nu heb ik echt een dag dat ik alles vergeet en eigenlijk ontzettend dom overkom (sorry).

Kennen jullie toevallig Leonie? En welke nicknaam heeft ze hier? Ik weet het toch echt niet meer.
    Of is het totaal iemand anders die niet van zp is?
    Pfff....wordt gek van mezelf vandaag. Bah!

Dit is trouwens het berichtje van Leonie:

Vanmorgen om 8.25 is onze mooie dochter Nina geboren! Helemaal in love. Ze weegt 3660 gram en heeft de lange benen van mama: 55 cm! :D zelf ben ik wel opgenomem in het ziekenhuis ivm 2 liter bloed verlies. Mn lichaam pakt het nu goed op dus waarschijnlijk morgenvroeg lekker naar huis!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    even een zwaai, baby zit nog in mn buik (helaas)

voel me vreselijk beroerd en kleine meid is erg rustig geweest vandaag, is dat morgen weer zo dan bel ik het zkh. denk dat het toch te maken heeft met mn hoge bloeddruk....

15. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Wat klote voor je zeg Naomi.
    Morgen idd zeker bellen dan hoor! Hopelijk is er natuurlijk niks aan de hand, maar extra controle kan geen kwaad.

Dikke knuffel!

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    juultje sterkte!!
    zoals ik het zo lees hebben we vandaag van dezelfde dingen last. alleen ben ik zo eigenwijs/stom om NIET te bellen.....

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

ankje, volgens mij heeft ze hier in het begin gekletst, ze zit op de april 2012 hyves toch?volgens mij niet actief hier.?!

juultje, jee meid weer in het zh dus?maar slordig dat ze niet voor de uitslag komen, want waarom houden ze je nu?uitslagen zijn goed, en hoe was je bloeddruk?

chelleke he meid toch, hoop voor je dat het dan toch misschien door gaat zetten!!

linnie wauw flinke buik, en zit ie zo hoog?fijn dat alles er nu goed uitziet!!!

vruchtje, ik wilde ergens bij jou op reageren, maar weet het niet meer dommmm...

allemal bedankt voor jullie lieve reacties!!gelukkig gaat het goed met Neomi, ze heeft goed geslapen en nergens last van!!ik ben ook weer wat van de schrik bekomen gelukkig.
    verder hier geen bijzonderheden

18. sab1988

sab1988 Niet meer actief

We moeten neit beginnen sukkelen he meiden, enkel bevallen :)
    En Naomi Bellen hoor als je eht niet vertrouwd!!

Juul gelukkig zijn je uitslagen verder goed, ,ben benieuwd wat ze gaan doen/niet doen..

Ano gelukkig alles goed met je dochtertje :)

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik bel sab als ik het echt niet vertrouw ;)

enne bevallen: GRAAG!!! ben nu 37 weken dus het kan

20. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Thx Ano!
    Zoiets dacht ik al. Maar ja......ben dus toch niet zo dom als dat ik me voel vandaag :D

De komende dagen/weken worden nu echt spannend.
    Wie van ons gaat als eerste bevallen?

Deel Deze Pagina