ja dat is zo, eigenlijk doen we het tot nu toe heel netjes volgens de boekjes, geen extreem vroege geboortes of iets dergelijks!! hier ook een beetje bewolkt, weet nog niet wat t wordt.. zo maar een filmpje opzetten denk ik... lord of the rings ofzo, houd vriendlief totaal niet van..en als die is afgelopen zijn we weer 3 uur verder haha
Goede morgen.... Ook ik heb nog niets te melden, behalve de hele nacht krampen ( die gisteren al zijn begonnen en nu nog steeds doorgaan....) @ Moestra: Ik heb die broekjes idd ook. toevallig van mijn ma gekregen... zitten erg fijn idd nu.... @ Sjors: ik moet donderdag weer om 10:30u en jij?? Idd lopen we aardig gelijk op qua afspraken Dan ook maar samen bevallen??? @ Ano: Ik heb gisteren ook gekeken, van 21:00u tot 23:00u wat een leuk programma zeg!!!! Maar tis echt Amerika he... alles over de top De rest van de dag hier niets op de planning, het komt zoals het komt vandaag.... we zullen wel zien wat we doen he Iedereen een hele fijne zonnige dag en tot strakjes... xxxxx
Ik voldoe ook even aan mijn meldplicht Heb geen puf om alles bij te lezen heb vannacht weer niet zo best geslapen, veel hoesten, 2 keer eruit om te plassen en niet lekker kunnen liggen. Vanmiddag mijn rust maar weer pakken. Als ik me weer wat fitter voel ga ik weer reageren op iedereen. Geniet van het zonnetje iedereen.
Go chelleke, ik hoop voor je dat 't doorzet! Fidel; Zoiets dacht ik ook aan ja. Ik heb hier zelfs de extended versies staan, ben je nog langer bezig. Met bij elke dvd ook nog weer twee dvd's met 'the making of'. Ernstig he Gister bij de fysio geweest, en die heeft me goed onder handen genomen. Deed wel flink pijn en voel het nu ook wel (de spieren en banden) maar niet meer zo erg als vorige week.. toen wilde ik gewoon geen spijkerbroek aan omdat het zeer deed over mijn zere spieren.. de blauwe plekken stonden in mijn heupen/ kont
@Moestra, Nogmaals succes bij de gyn straks ! @Ankje, Lekker een dagje voor jezelf ! @Unox, Was jij dat nou die zo lekker had geslapen ? Fijn hoor ! @Chelleke, Haha ik moet om 10 voor half 12 Samen bevallen..ik vind het prima ! ik zal de kleine man is effe goed toespreken ! Geniet van je dagje ! @De rest, Zit alles aandachtig terug te lezen maar weet t gewoon niet meer...wat super irritant is dat zeg ! Owja, boxers etc van de hema ! Zijn echt super fijn Heb ze ook gekocht tijd terug Fijne dag meiden !
Goede rustige morgen meiden! Had wel wat actie verwacht hoor hier MM meid wat ontzettend rot voor je zeg! Ik hoop dat er toch nog iets in je situatie gaat veranderen want bedrust is het laatste waar je zin in hebt! knuffel voor jou! MissGeul, welkom! En succes op school, hoop dat het een beetje meevalt! Ankje, wat ontzettend lief van Jonna zeg! Als die geen grote trotse zus wordt dan weet ik t ook niet meer.. Chelleke, meid wat wordt het spannend bij jou!!! Ik hoop dat het doorzet. TamTam, pak je rust maar goed meis, en dat bijlezen/reageren komt nog wel! Je lichaam geeft niet voor niks aan dat je even relaxed aan moet doen. Fidel, haha dat is het lekkere van filmpjes he?! Kijkse! Moestra, ook hier heb ik die broekjes, echt ideaal! Strings ervan zitten ook heerlijk en het kost echt bijna niks! Zo ik ga even mn pampers halen op het dorp en wat boodschappen doen. Vanmiddag weer lekker de zon in, nu kan het nog want van het weekend wordt het al weer minder en moet ik me binnen zien te vermaken!
Een klein berichtje Lig in ziekenhuis vliezen zijn gebroken.moet zo ie zo 24 uur blijven! Heb helaas geen internet hier!
Oehh buddy wat spannend zeg!!! poehh. Zie dat het voor jou nog wat te vroeg is om te bevallen? Maar je zit in goed termijn meid, straks heb jij je kleine bij je!! Heel veel succes!!
@vriendlief spannend! een beetje vroeg, maar je bent op de goede plek! zet 'm op meid! dikke knuf xx Weer een lekker checklistje voor deze week gemaakt en de eerste dingen al afgevinkt. hebben jullie ook een proefdruk van het geboortekaartje laten maken? digitaal of met een proefkaart... k heb het nu even digitaal nog, maar twijfel over een echie kaartje (5 euro vind ik beetje veel). Nu de foto's van de camera afhalen, een paar duizend en dan de bevallingslijst maken, hebben jullie dat ook gemaakt (over hoe je alles tijdens de bevalling wil hebben)? Daarna denk ik ff naar m'n mams (5km verderop) gezellig en daar hebben we spullen op zolder liggen voor uk i.v.m. de ruimte hier, ideaal haha. Fijne dag meiden, geniet van t weertje, hier weer een heerlijk zonnetje
@ vriendlief: Heeey!! Mijn/onze buddy gaat bevallen!!!! Wel aan de vroege kant, maar kan geen kwaad toch? Heel veel succes lieverd. Ik heb mijn telefoon in de aanslag!
We staan met z'm 2en in de aanslag!! Ik ben offline dames. Ga even Jonna's Woef Woef brengen. Die is ze vergeten.
Moestra, hoe was het bij de gyn? Linc, begrijp je helemaal hoor! Sab, jammer dat het niet die datum is geworden! Nu dan maar zo snel mogelijk? Als er iets is kan vriendlief wel thuis komen idd, alleen duurt het dan wel 1,5u maar zal vast goed komen. Heb steeds in mn hoofd dat na vrijdag ons kindje wel vanzelf mag komen... Hannie, gefeliciteerd met die tijd samen! Fidel, jammer he, dat je niets meer op de echo kan zien...wel fijn dat alles verder goed was! Unox, succes bij de vk... Chelleke, heerlijk, dagje niks! Geniet ervan! Tamtam, beterschap! Vriendlief, oje, gebroken vliezen, sterkte! En succes!
@Vriendlief: ow meid wat spannend. Heel veel suc6 en zet hem op. Buddy's houden ons wel op de hoogte. Dames, Hier heel het weekend zo druk geweest dat ik nu merk echt weer van slag te zijn. Gisteren een dag van niks en vandaag wederom geen puf. Bah...... niks aan. Heb wel bijgelezen, maar reageer even niet op iedereen. Chel en Sjors: ik doe met jullie mee. Ik moet donderdag om volgens mij 11.30 of 12.00 bij de vk zijn. We zit ook lekker dicht bij elkaar qua uitgerekende datum. Maar ik verwacht er hier toch echt dik overheen te gaan. Afscheiding: hier ook zo'n last van de laatste tijd. Kom je net van de wc en dan kun je weer terug voor dat. bah. Met mijn rug gaat het de laatste week redelijk goed. Als ik wel lang in een houding zit dan wordt ie vervelend, maar als ik in beweging blijf is het geen probleem. Ik slaap nu eerder slecht door pijn aan mijn buik/ribben dan door mijn rug. Pfff elke nacht hoop ik weer dat die vliezen breken. Op de een of andere manier heb ik gewoon niet het idee dat het met weeën gaat beginnen op kort termijn. Welke broekjes zijn dat van de hema??? echt met pijpjes of meer hipsters? en 100% katoen en wat kosten ze? wat staat er op het labeltje? Dan weet ik wat ik zoeken moet. Ik rommel vandaag maar wat aan waar ik de puf voor heb. Kom net van een lekkere wandeling terug met de hond. Hij slaapt inmiddels in de woonkamer in de mand. Heeft vannacht wel kenbaar gemaakt het er niet mee eens te zijn door te piepen, maar geeft het uiteindelijk op. Bij elk geluidje wat wij maken is het wel weer raak, maar even doorzetten en dan is ie het gewend. Ga zo even wasjes vouwen en nog lekker met een doekje door de baykamer etc. Misschien alle plinten een keer stofvrij maken en de keuken uitdoen. ow ow ow veel te veel plannen haha, maar alles op mijn gemak. Morgen weer een dag. geniet allemaal van de mooie dag. knuffel voor iedereen.
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] zijn er geboren? [/FONT] [FONT="]3 van de 16 jongens[/FONT] [FONT="]1 van de 12 meisjes[/FONT] [FONT="]7 verrassingen[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Chelleke84 - [FONT="]JuultjeT[/FONT] Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 28-03-2012 Wendie1979: Kijken of de baarmoedermond is verstreken Dreamer: controle vk Anoniempjuh: controle vk - 16:30 29-03-2012 Vogeltje: ctg, echo en controle gyn - 8:45 2012mama: controle gyn - 12:10 Chelleke84: controle vk en evt strippen - 10:30 Sjors22: controle vk - 11:20 MissGeul: controle vk - 17:40 30-03-2012 Tamtam78: controle gyn - 10:30 Hannie: controle vk - 11:00 02-04-2012 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 MoesCH: controle vk [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 Fidel: controle vk - 11:30 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 2012mama: controle gyn - 11:20 MM1981: diabetes carrousel 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee Vogeltje: inleiding [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT]: [FONT="]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. Josephine76 (32+4) - 2171 gr. [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. Vogeltje (33+1) - 1395gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (34+0) 2614 gr. [FONT="]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr LinC (34+5) - 2121 gr. [FONT="]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr. Sab1988 (35+0) - 2750 gr. Tamtam78 (35+1) 2576 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr. Noosa (35+3) - 2480 gr. Wendie1979 (36+2) - 3600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (36+2) 3197 gr. Troela85 (38+6) 3633 gr. [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv (05-04-2012) [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat, 1e kindje [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis jolien77[FONT="], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv Missgeul, 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
ik heb net de woonkamer gestofzuigd. Nu is die maar 20m2 en je bent er dus snel klaar mee, dus heb de keuken en gang ook maar meegenomen. Eigenlijk moet boven ook nog even. Toch raar dat je alles 'bij blijft houden' omdat er iemand je huishouden gaat overnemen. Dat je je zelf in het zweet werkt om diegene wiens baan het is te ontzien. Ik vind het wel grappig.
meld me ook even, nog met baby in buik uiteraard!!! vanmorgen de stad in geweest, man man, vole m echt een omaatje, loop daar te strompelen, af en toe ff krom staan als ik een steek in me liezen heb, n al die mensen maar kijken, zijn vast bang dat ik daar spontaan ga bvallen ofzo haha. vriedlief hee meid dat is vroeg, zomaar uit het niks of wat?maar als ze gebroken ijn moet je toch binnen 24uur bevallen?maar je kan wel berichtjes sturen ondnks je geen interet heb??ik even niet snappen haha.sterkte meid. vruchtje, haha ik ook 38.6, of nou ja 39precies, met net 3 kwartier. maar dat ga ik nu dus niet redden, want dat is morgen haha. chelleke ja leuk programma he, leuk tijdverdrijf, zeker nu wel zelf zwanger zijn!!benieuwd wat je krampen doen! sjors ik doe mee hoor!!! linc ja tisidd wel echt amerikaans ja, net wat je zegt, geen ruggeprik is daar juist een uitzondering..maar het ziet er wel relaxed uit hoe hun bevallen haha. luiers:nah net naar kuidvat geweest met me kaart, maa 1 was er niet, dus ik pak maat 2, geld die niet??!!nee dan moest t weer de easy up zijn??nou heb gezegd laat maar, want moest Neomi ophelane, wel jammer...
De lijst kan ook wel wat ingekort worden, de groeiecho's van diegenen die bevallen zijn kunnen er wel uit toch? En de buddylijst? Ik scroll me een ongeluk