Unox, zat er ook al na te kijken, want hij geeft ook aan dat er teveel tekst in staat (mede door die kleurtjes). Die buddy lijst staat er nog niet zolang in, maar mag er van mij best uit. Zal ik die groeiechos eruit halen? En dacht ook anders degene die bevallen zijn uit de uitgerekende data's halen..want is nu dubbelop...zal er eens naar kijken...
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh [FONT="]Hoeveel [/FONT][FONT="]jongens [/FONT][FONT="]of [/FONT][FONT="]meisjes[/FONT][FONT="] zijn er geboren? [/FONT] [FONT="]3 van de 16 jongens[/FONT] [FONT="]1 van de 12 meisjes[/FONT] [FONT="]7 verrassingen[/FONT] [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Chelleke84 - [FONT="]JuultjeT[/FONT] Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 28-03-2012 Wendie1979: Kijken of de baarmoedermond is verstreken Dreamer: controle vk Anoniempjuh: controle vk - 16:30 29-03-2012 Vogeltje: ctg, echo en controle gyn - 8:45 2012mama: controle gyn - 12:10 Chelleke84: controle vk en evt strippen - 10:30 Sjors22: controle vk - 11:20 MissGeul: controle vk - 17:40 30-03-2012 Tamtam78: controle gyn - 10:30 Hannie: controle vk - 11:00 02-04-2012 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 MoesCH: controle vk [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 Fidel: controle vk - 11:30 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 2012mama: controle gyn - 11:20 MM1981: diabetes carrousel 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee Vogeltje: inleiding [FONT="]Uitslag groei echo's[/FONT]: [FONT="]2012mama[/FONT] (29+0) - 1520 gr. MoesCH (30+5) - 1680gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (31+0) 1914 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (31+1) - 1800 gr. Chelleke84 (32+2) - 1980 gr. Josephine76 (32+4) - 2171 gr. [FONT="]Anoniempjuh[/FONT] (32+6) 2250 gr. [FONT="]Tamtam78 [/FONT](33+1) - 2248 gr. Vogeltje (33+1) - 1395gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (34+0) 2614 gr. [FONT="]Maud85 (34+1) - 2730 gr.[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT] (34+2) - 2953 gr LinC (34+5) - 2121 gr. [FONT="]Dreamer[/FONT] (34+5) - 2500 gr. Sab1988 (35+0) - 2750 gr. Tamtam78 (35+1) 2576 gr. [FONT="]MM1981[/FONT] (35+3) - 2600 gr. Noosa (35+3) - 2480 gr. Wendie1979 (36+2) - 3600 gr. [FONT="]Ankje[/FONT] (36+2) 3197 gr. Troela85 (38+6) 3633 gr. [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv (05-04-2012) [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat, 1e kindje [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] Moontje2008, 2e kindje, ziekenhuis jolien77[FONT="], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv Missgeul, 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
@Lange lijst: ik vind het wel leuk om de groeiecho's te houden. Dan kunnen we ze vergelijken met het geboortegewicht als er weer iemand bevalt. Buddylijst en bevallingslijst kunnen wel een beetje opgeschoond worden misschien. @Vriendlief, succes in het ziekenhuis! Je moet nu toch sowieso binnen 48 uur bevallen? Als je vliezen zijn gebroken? Net weer controle gehad bij de VK, ukkie en ik zijn weer goedgekeurd. Vorige week zat ukkie alleen al vast in m'n bekken en nu weer beweeglijk? Heb nog niet het gevoel dat de bevalling hier zo zou kunnen beginnen, nog geen enkele voortekenen helaas.
@ano, wat stom!! ik heb 2 pakken maat 2 en 1 pak maar 3 gekregen met 50% korting... heb al zoooo veel newborn en 1 en 2 overlappen elkaar wat betreft gewicht dus dacht kan ook wel da's oneerlijk!! @maud fijn dat alles weer goed gekeurd is net een leesproef van het geboortekaartje gekregen... zooo mooi!! kan nu echt niet meer wachten
En ik greep hier natuurlijk weer mis naar de pakken pampers... Misschien vanmiddag nog ff op t dorp kijken maar krijg vanmiddag eerst visite.. Misschien met haar mee terugrijden en dan maar met de bus terug naar huis ofzo... Of mn tijd uitzitten bij oma van vriend kan hij me mooi daar ophalen...
@Vriendlief, Jeetje meis ! Succes..je bent op de goede plaats. @Ano, Ja erg is dat he, net alsof hij er zo uit valt als je in de stad loopt hihi. @maud, Fijn dat je weer goedgekeurd bent ! @Troela, Haha jij ook al, ja wij lopen erg dicht bij elkaar @Hannie, Ik heb zelf wel een proefdruk van het kaartje laten opsturen, vond 5 euro ook wel duur, maar wou hem toch graag in het echt zien Hier werk ik ook met lijstjes Zo fijn !
@Troela, Fijn dat het goed gaat met je rug Enne nu effe lekker rustig aan doen. Die broekjes van de hema zijn er 3 voor 3 euro volgens mij, ze zitten in een plastic verpakking en je kunt zelf kiezen voor gewone onderbroek of hipsters vind ze erg fijn ! @Tamtam, Beterschap meid ! Erg vervelend dat je je zo beroerd voelt en slecht slaapt Hoop dat het snel beter gaat ! @Unox, Ja eigenlijk is dat best raar, wij zijn ons uit de naad aan het werken in huis, terwijl het haar werk is haha...Ik hou zo wie zo van een schoon huis en ben een echte poetsmiep maar eigenlijk is het best vreemd @Noosa, Geniet nog effe van het mooie weer meid ! Hoop dat het weekend toch nog beter word dan dat ze nu voorspellen...je weet het maar nooit in nederland..
maud, huh ze zeggen toch altijd als het vast zit zit het vast??maar ze kunnen dus toch weer loskomen?? Snap zelf niet goed waarom, maar ik was er zo van uit gegaan dat deze nr2 zeker niet later zou komen als de termijn waarmee neomi is geboren, dat het nu gewoon even omschakelen is dat dat dus wel zo is. Behalve harde buiken echt nergens last van....ik hoop echt dat ik niet over tijd ga, want dat vind ik echt helemaal niks....
sjors zal ook eens kijken naar die broekjes!! hannie ik heb 2x maat 1 en 2x maat 2, dacht doe er nog een maat 2 en 3 bij, maar bijna alles was op, en die 2 die ik had moch dus niet??...raar...nou ja zal nog wel eens een aanbieding komen..alles goed daar?krampen wat minder? ben dus niet de enige die naast de luiers greep haha
Nee hoor Ano.. Dacht trouwens dat er een max van drie pakken op zat? Khoop vanmiddag gewoon nog ff in een ander filiaal te kunnen kijken Zegt mn mams net nog zo lief.. Zal ik kijken voor je? Zijn nu toch in de aanbieding 3 pakke voor 30 euro... Euhh heel lief, maar ik kom anders uit met die kaart op drie pakken voor iets van 18 euro... Dus dan vind k et zonde Jaaa maar dan leg ik het verschil wel bij.. Nja vind k gewoon alsnog zonde hihi
dreamer haha ja dat zou ik ook zon de vinden. Waarom teveel betalen als t niet nodig is he ja idd max 3 pakken! nou hopelijk vind je ze straks nog!!
Tis gewoon het moment van misgrijpen met vanalles bij mij hihi... Net als de aanbieding van birkenstocks bij scapino.. Vriend zag zatrdagavond de reclame... Geldig tm 25 maart... Grrrr
@# Ano: ik heb idd ook gewoon 2 pakken maat 2 en 1 pak maat 3 gekregen op de kaart.... raar.... ik heb nu in totaal (omdat ons meisje geschat werd op 3.5kg) 2 pakken maat 1, 4 pakken maat 2 en 1 pak maat 3 in huis en 1 pakje van die gratis luiers van het kruitvat pakket..... is dat veel????? beter gezegd te veel maat 2??? Nee toch??? gemiddeld is toch 1 pak per week of zelfs korter?? dan zou de kleine na 4 wkn al over de 6 kg wegen.... naja ik zie/hoor tw el. @ vriendlief: Oei... dan ben jij ws dus de volgende.... .toi toi toi en zet m op.. idd iets te vroeg, maar je kleintje is toch in goede handen dus die 1.5 week maakt echt niet uit lijkt me..... we wachten in spanning af.... eindelijk... weer eens baby nieuws vandaag of morgen @ Sjors en troela: tja ben benieuwd wie van ons de eerste is... HIer is het nog steeds rustig op wat lichte krampen na.... als ik druk bezig ben voel ik minder, maar zodra ik me ga zitten en niks doe merk ik dat de krampen weer op komen... maar niks pijnlijks, eerder zenuwslopend of het doorzet hahahaha... ik ga er niet van uit dan valt t altijd mee toch??? Net nog een wasje gedaan, gestoft en gezogen en manlief gaat dadelijk even fietsen ( hij moet wel in de buurt blijven van me hahah) dus ik ga lekker een filmpje kijken op tv.... heerlijk weer even ME- TIME... Ga nu eerst nogw at buikfoto's op de pc zetten vanaf de camera... zal zo nog wel eentje posten
ja chel ben ben benieuwd naar de foto!!!ennuh ik doe met jullie mee hoor, maar ik wil gewoon de eerste zijn)) nee vald wel mee, in t begin gan er idd heeeel wt luiers doorheen, zowieso na iedere voeding, dat zijn er in het begin 7-8 dus reken maar uit! dreamer haha ik ken het, grijp ook altijd overal naast.toevallig vandaab bij xenos wel de opbergmand kunnen kopen die ik wilde, er was er zowaar nog 1!! zo ga ff slapen...je moet wat he.. ow hier manlief ook veel weg... vanavond overwerken, morgenavond naar breda voor golfcursus, dus zit 2 avonden alleen..gezellig..
@ano, bij mij zat uk ook muurvast zoals de vk zei en vorige week ineens niet meer zo diep ingedaald... ik vroeg nog of de kleine ook nog weer 'los' kon komen, ja hoor zei ze doodleuk! Dus blijkbaar kan het wel. aan deze kant van de lijn gaat t redelijk, sterretjes, krampen en pijnlijke harde buiken blijven wel, maar duren minder lang... had het ook niet nog 5 weken zo volgehouden! ben nu alleen elke keer erg licht in m'n hoofd geen idee hoe dat kan komen. en erg moe, slaap ook rampzalig 45-60 minuten en dan wakker van bekkenpijn en dan moet ik naar de wc. hup op de andere zei weer een uurtje later wakker... gelukkig heb ik overdag nog ff om te liggen/bijslapen. @dreamer, wat lief van je moeder!! maar kan me jouw idee goed voorstellen, weggegooid geld in feite. @sjors, ik heb over de mail een pdf gekregen met eigenlijk de kaart op het scherm... zo mooi... k denk niet dat ik een afdruk laat maken (wel verleidelijk hoor ) vanaaf even met manlief overleggen, maar op zich is het zo ook wel duidelijk. -oh hoe zou het met vriendlief gaan... spannend hoor! -hebben jullie ook een bevallingslijst gemaakt? met hoe jullie t willen hebben... k heb net wel ééntje gemaakt, maar als ik m terug lees denk ik wat hebben ze eraan haha. k heb toch ook geen idee hoe t loopt dus heb een aantal keren staan in overleg of geen idee hoe het loopt heb wel duidelijk gemaakt alles in overleg of met uitleg en ik wil weten wat ze met de kleine doen, al is het wegen, meten, aankleden hihi. Bijzonder hoe sterk het bandgevoel nu al voelt, terwijl je de kleine eigenlijk nog helemaal niet 'kent'. Heb er ook maar in gezet dat mijn man er super tegenop ziet, moeten ze m geen gekke dingen vragen ofzo -woon hier tussen de weilanden en de boer is aan t maaien... hooikoorts, hatsjoe hatsjoe en niezen doet zeer in m'n buik, moet m echt vasthouden maar alles afsluiten vind ik zonde! -nou k heb alles op de computer gedaan wat ik vandaag wilde doen, zo even broodje eten en langs m'n moeder ff thee leuten -foto's foto's foto's altijd leuk!! *sorry korte berichtjes lukken mij dus echt niet*
MIJN hemel... Het kind vd onderburen is echt ontspoord.. Zag ze bij kriudvat net al, ook een en al gillen en moeder niet ingrijpen... Nu thuis hetzelfde verhaal.. Moet je daar nou mee... Sta echt op t punt om een klacht in te dienen dat we continu geluidsoverlast hebben van die mensen.. Mja t kind kan er niks aan doen... Maar die ouders wel en die zijn nou ook nie bepaald zachtjes zegmaar...
Even ego. Ga daarna ff slapen en dan wel even terug lezen. Hier definitief geen natuurlijke bevalling meer voor mij. Ook al begint het vandaag met weeen, dan moet ik toch onder het mes. Het hoofdje was weer flink gegroeid, dus dat is gewoon geen optie meer, om het natuurlijk te proberen... Helaas ook een te hoge bloeddruk. Dus bloed geprikt en urine ingeleverd. Hopen dat ik daar vandaag nog meer over hoor. Ik zit nu op een punt dat ik denk: toe maar, laat het maar fout zijn! Dan ben ik er vanaf!