April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @vriendlief: owwww spannend!!!! suc6 meid! kleine is maar een weekje te vroeg dus dat is gelukkig geen ramp.

@moestra: balen zeg!

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Moestra: Och meis... Dat is echt balen... Dikke knuffel en hopelijk valt t allemaal toch nog mee... en ben je alles vergeten als je je wondertje in je armen houd... XXX

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Ahhh Moestra, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent..

Chelleke, lekkere buik hoor :D
    Volgens mij heb je dezelfde box als wij hihi :)

4. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Dreamer: Lekker he :D:D:D hahaha. TWF van babydump zonder lade ;) ( gratis bij de kamer:p)

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi dan issie toch iets anders denk k...
    Wij hebben de bopita Brent ;) Zonde lade ook :)

Buhh morgen weer op controle... Spannundd... Aangezien vruchtwater vorige keer ineens ook aardig was verminderd... En een stijgende bloeddruk... Kriebelssss :p

6. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hannie, leuk, ene leesproef van het kaartje..nog even en hij mag echt de deur uit!

Ano, ik heb het juist andersom...Finn werd pas met 38.2
    gehaald, dus eerder zal het wel niet spontaan beginnen...

Chelleke, nee hoor, is niet teveel. Luiers gaan echt heel hard de eerste tijd.
    Mooi buikje hoor!

Moestra, balen, toch een keizersnee..gaan ze nu een datum plannen?

Dreamer, spannend! Hopelijk is alles goed!

7. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Moestra; he jakkes! Kan me voorstellen dat je ontzettend baalt! Laat het eerst maar even bezinken allemaal.

8. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moestra: he meid, kan me voorstellen dat je er de balen in hebt. Gaan ze nu ook een datum prikken?
    Hoe groot werd het hoofdje nu gemeten?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @chelleke: wauw jou buik heeft een groeispurt gemaakt in die week tijd!!! wel heeel mooi :D

@moestra: ik ken je gevoel van laat het maar fout zijn, had ik ook toen. hopelijk hoef je niet meer lang te wachten! laat die kleine maar snel komen dan kun je zelf gaan herstellen en kun je gaan genieten van de kleine ;)

hier trouwens al weer onder mijn startgewicht van voor de zwangerschap :D:D:D:D
    ik pas mijn eigen kleren alweer met gemak hihi, ze zijn zelfs te groot.... flubberbuik heb ik nog wel maar ja die is nu zo soepel dat ik hem met gemak in mn broek kan stoppen:p nu nog zo een 19kg extra eraf pffff dat wordt moeilijk denk ik....

10. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Chel: buik groeit hard he!! Pff hier ook zo. Ik kon mijn jas twee wkn terug nog dicht krijgen, nu niet meer.

@Naomi: wow alweer onder je startgewicht, wat fijn zeg. Suc6 met de andere kg. Hoeveel was je aangekomen?
    Ik wil mijn oude kleren ook weer aan:(

11. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Vriendlief, wow spannend! Veel suc6
    @Moestra, hopelijk snel duidelijkheid, heel veel suc6!
    @Chelleke, mooie foto's volgens mij zie je nog behoorlijk verschil tussen 38 en 39 wkn.

Meiden wij hebben hier een grap uitgehaald met vrienden/familie.
    Vanmorgen onderstaande mail gestuurd:

Lieve Vrienden en Familie,

De geboorte van onze dochter komt steeds dichterbij.
    Twijfels over de naam zijn de afgelopen tijd toegenomen.

Graag vragen wij jullie mening over de te kiezen naam.

Hiervoor hebben wij onze zeven favorieten op een rij gezet.
    In deze online tijd vragen wij jullie middels onderstaande link jullie voorkeur door te geven.

Klik hier voor de poll

Er kan gestemd worden tot zondag aanstaande.

Alvast bedankt, Groetjes!

Stemmen kan tot a.s. zondag.. en dan is het..... 1 april! Gaan ze dan een mailtje sturen dat we democratie supporten maar een naam voor onze dochter toch echt niet via een online poll laten bepalen blabla. Tot op heden echt superveel lol om gehad, al veel stemmers en hele serieuze mailtjes terug gehad waarin broers, vriendinnen etc uitgebreid ingaan op alle namen en dat ze hopen dat het helpt en dat we ons gevoel moeten volgen hihi.. Begin me haast schuldig te voelen.. ps de naam waar we voor gaan staat er niet tussen maar wel enkele 'netniets' toch grappig om te zien waar de voorkeuren naar uit gaan..

12. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    @Linnie, leuk idee! Ik heb ook maar even gestemd voor de vorm :)
    @Moestra, kan me voorstellen dat je baalt! Hoe groot wordt het hoofdje gemeten dan?
    @Chelleke, mooie foto's en je buik lijkt inderdaad flink gegroeid in die ene week!

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah Lin, geweldig verzonnen :D

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    @moenstra ohhh balen meid... nou laat ze dan maar snel inplannen hoor, dan heb je je frummel.. zo is er ook niks aan, dikke knuffel
    @buikfoto's mooi hoor!!
    @kleding jas past hier ook niet meer dicht, ( gewone jas) maar om nu voor een paar weken een andere jas aan te schaffen, heell charmant loop nu in vriendliefs jas...
    @ hier net telefoon, vriendlief moet overwerken??!! okeee... hij is pas thuis om 21.00 op zijn vroegst..hmmm minder gezellig maar okee.. LOTR deel 1 afgekeken nu hondjes uitlaten... langzaam aan want wil wel even genieten vant weer hoor, schitterend hier!!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @troela: ik was 4-5kg aangekomen ;) na de bevalling bijna 3kg kwijt (het gewicht van Jasmijn dus) en de rest er de afgelopen week kwijt geraakt!

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Lekker hoor Naomi!!
    Ook maar weinig aangekomen dan trouwens!

17. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Linnie: ik heb ook eff gestemd voor de gein... wel echt een heel leuke grap...

@ Naomi: Wow dat is al snel heerlijk he eigen kleren aan... Ik verlang er ook zooooo naar, maar volgens mijn Vk zal het bij mij nog wel eff duren voordat ik alle kilo's kwijt ben en moet ik er toch echt iets extra's voor doen..... pffff ruim 21kg aangekomen.....

@ De rest: thanks voor jullie complimenten over mijn buik:).... Ben er ook wel trots op... ga m zeker missen na de zwangerschap, maar ben veel te blij met het geen ik er voor terug krijg om me er druk over te maken;)

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naomi wat super!!

Moestra, Ships zeg :( hoop dat je snel je beebje vast hebt!

Linnie geweldige actie!!! Iedereen trapt erin??

19. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Fidel wat jammer dat je vriend moet overwerken. Nog een LOTR ronde dan maar??

Moestra wat balen zeg... :( Dat ze dat nu zo weten te zeggen dat het echt te groot is, maakt het verder niet uit?

Linnie, leuk die poll zeg muhahaha. Heb ook gestemd :p

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Even snel vanaf telefoon

vriendlief suc6 en wat spannend!! binnen 48 uur heb je lekker je kindje vast

Deel Deze Pagina