April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Naomi, super dat je alweer onder je startgewicht zit zeg!

Linnie, leuk idee zeg!

CHelleke, wat betreft de kilo's. Ook bij Finn ben ik ruim 20kg aangekomen en die was ik binnen 3 weken kwijt, en nu weer ruim 20, dus hopelijk weer zo snel.
    Het kan dus wel gewoon lekker snel hoor:)

2. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    @moestra, balen meid! maar ook wel weer de duidelijkheid... kan me voorstellen dat je nu ook zo iets hebt van toe maar!
    @chelleke, mooie foto's hoor :) leuk ook om op een rijtje te kunnen zien...
    @2012mama, ja k kan bijna niet wachten de kaart echt te bestellen, hij is precies zoals we graag wilden... joepie ;)
    @dreamer, spannend inderdaad... nog 1 nachtje slapen hihi
    @naomi, wat heerlijk dat je je eigen kleding weer past! k ben wel zat van de joggingbroeken haha, is t enige wat nog past nu ik zoveel vocht vasthoud...
    @Linnie, haha wat een streek... wel lollig dat ze er ook echt intrappen in de zin van serieus reageren... ben benieuwd zondag hoe ze reageren, laat je t weten?!
    @fidel, das ongezellig... mijn vent belde vandaag ook dat ie donderdag van 9-21 moet. meestal is ie bekaf daarna dus ik zei al dit maar de laatste keer, hij moet natuurlijk ook een beetje uitgerust zijn als ukkie komt. maar dan kun je na t eten nog een filmpje d'r in doen ;)

vanmiddag ff bij m'n mams geweest en heb een poging gedaan de maxi cosi op de kinderwagen te klikken... poging... want t wil voor geen meter grrr... de adapters zitten nu wel aan de maxi cosi maar blijken niet op de x-adventure Cruiser te passen :( of k doe weer wat verkeerd, moet manlief of pa maar ff kijken van de week :p zijn van die onbenullige dingen waar ik me soms zo druk over kan maken, lekker belangrijk maar toch ;)
    nou nog heel ffies buiten zitten, net voor de zon achter de bomen gaat, dan ist weer gauw fris.

-vraagje nog trouwens (sorry zoveelste) ik lees elke keer groeiecho's... die heb ik niet gehad, is dat standaard of alleen in sommige situaties noodzakelijk? ben eigenlijk wel benieuwd hoe groot ons ukkie is ;) wil in elk geval even vrijdag aan de vk vragen, maar ben toch benieuwd.-

3. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Chelleke mooi je buik hoor!! Hopelijk de laatste foto's ;)

Hannie, groeiecho is hier niet standaart. Je krijgt deze alleen als er rede is aan te nemen voor een te snelle/langzame groei ofzo.

4. sab1988

sab1988 Niet meer actief

owww een vraagje meiden, wat voor dekentje hebben jullie in het ledikantje/wiegje liggen??

5. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
    Mocht iemand nog last minute babyspullen nodig hebben, bij Prenatal zijn de Mama Mazzeldagen weer begonnen (20% korting op bijna alles)!

6. Maud85

Maud85 Actief lid

14 aug 2011
    343
    0
    16
  7. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @tamtam hoop dat je je alweer een beetje beter voel vanmiddag…

@vriendlief whoeeeee ben jij de volgende ? ! suc6

@troela goedzo lekker alles op je eigen tempo doen !

@ano hihihi ik voel me soms ook net een bejaarde hahaha

@chelleke he jij weet wel de spanning er in te houden hoor ! en wat een mooie foto’s !

@Hannie ik heb ook een geboorteplan opgesteld maar net als jou komt het antwoord regelmatig terug in overleg ! ook ik wil alles weten wat ze doen of gaan doen. De band is indd al erg sterk !
    @dreamer tja lastig het kind kan je er indd niet op afrekenen…. Pfff jij tel tegenwoordig tot 30….

@ moenstra hier een hele dikke knuffel voor jou !

@naomi wauw alweer op je normale gewicht en je kleding zelfs te groot ! ik hoop het ook zo te krijgen….

@linnie whoehoe wat een goeie grap, nog wel even tot zondag in stand houden hoor !

Vandaag bericht gekregen dat de tweede baby van de gymclub is geboren ! en allebei voor de uitgerekende datum ! nu wil ik ook !!!!

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vriendlief hoe gaat het daar???

dekentje:hier gewoon dekentjes van de prenatal.

hannie bij ons is de echomet 33 weken standaard, 2 jaar terug toen ik van neomi zwanger was nog niet, maar nu wel.

linnie haha grappig, wat zullen ze allemaal staan te kijken zeg!!

zo ik ben meteen even naar de hema geweest haha, heb een pakje met 3 hipsters, echt charmant is t niet, maja voor na de bevalling wel lekker denk ik, en dat voor 1eur per stuk.
    ook meteen maar 3 strings meegenomen voor 3eur.

vorige week trouwens mijn buik gemeten, was 1.12cm!

9. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik ben 1 dag op school en heb ruim 10 pagina's te lezen:D
    - ik wil vriendlief alle geluk wensen en hoop dat ze snel haar gezonde
    kindje heeft.
    - chelleke wat een mooie foto's en wat draag je het mooi van voren.
    - moenstra dat is echt balen wanneer wordt het nu gehaald dan?
    - naomi op je gewone gewicht in 1 week vind ik ook mega knap, dat doe
    ik je niet na, ben ook 15 kilo aangekomen tot nu toe.
    - linnie dat is een goeie helemaal geweldig dat iedereen er ook op in
    gaat.:D

hier een pijnlijke rug van het vele zitten maar dat is de laatste weken normaal.
    ik kreeg gelukkig te horen dat de volgende les 10 april niet door gaat maar daar tegenover gaat de les 24 april door en dan is er een toets:$

dus ik mag nog effe blokken en hopen dat ik niet net aan het bevallen ben rond die datum, mijn fam. is ervan overtuigd dat ik rond 10 april beval, maar ik merk nog geen signalen, die kleine is zeer beweegelijk en lijkt niet echt ingedaald te zijn dus ik ga ervan uit dat ik gewoon tot week 42 loop dan kan het alleen maar mee vallen;)

groetjes wendy

10. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Vraagje: Net een rondje gaan lopen met manlief en de honden (manlief heeft de honden en ik slenter er achteraan)... ongeveer een minuut of 15... trekken in mijn buik zeg ik je.... steken niet normaal en echt harde buiken... Nu ik zit trekt het wat bij, maar is dit normaal????

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    msschien echte/ voorweeen?anders moet je even onder de douche, het schijnt dat voorweeen onder de douche afzwakken, en echte weeen worden juist heviger (dat kan ik bevestigen:)

12. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Chelleke dat heb ik vorige week een aantal dagen gehad... Alleen zakte het bij mij niet zo snel af en kwam het ook in rust. Volgens de vk waren het voorweeën! :)

Bedankt voor de 'echo reacties'. Ik heb met 34 weken een echo gehad ivm verdenking van zwangerschapsvergiftiging maar heb niets over groei oid gehoord.. Zal vrijdag toch ff vragen al zei de vk afgelopen vrijdag dat het zh helemaal geen info had doorgestuurd beetje raar vond ik maarja...

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Vreemd Hannie..
    Hier zei de vk dat je rond de 30 weken nog wel een echo kreeg maar zit voor die tijd al lang en breed in t ziekenhuis hihi :)

Morgenochtend eerst lekker naar prenatal, dan ziekenhuis en vriend hoeft de ochtend niet te werken dus leur em daarna nog wel ff mee naar de hema :p

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Chelleke: wel herkenbaar ik krijg dat als ik teveel heb gedaan als het natuurlijk hetzelfde is wat jij hebt. Hoe gaat het nu?

Ano: grappig jij ook met zelfde termijn als ik bevallen spannend idee wanneer het nu zal beginnen

reageer straks uitgebreid vanaf laptop zit nu op telefoon

15. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hier ook gewoon met 30 wkn een echo gehad, nou was dit even helemaal anders omdat het gecombineerd werd met de 3D maar had die anders ook gewoon gehad..

net deel 2 van LOTR gekeken, nu echt even afwassen.. pizza gegeten dus dat is makkelijk, maar moet echt even opruimen nu..

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kzou eigenlijk ff mn kledingkast af moeten maken... Was vanochtend begonnen met de kleding maar de onderste plank is ook nog een zooitje met bij elkaar verzamelde boekjes en weet ik wat meer...

17. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Chel: waarschijnlijk is dat slenteren ;) dan toch al iets teveel gevraagd van je lijf. mijn vriend en ik hebben net ook heerlijk een half uur met de hond gewandeld. Idd ik slenter er ook achter aan haha. Waggel waggel.:D Zie het plaatje dus helemaal voor me.
    Heb nu ook lichte krampen boven schaambot.
    Even rustig aan doen meid.

Vraagje: als je beginnende weeen krijgt, waar voel je dan de pijn?? over heel je buik of is dat bij iedereen verschillend? Of kan dat ook al in de rug of benen beginnen??

Hoe zou het met vriendlief gaan!!!!

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik vanavond zal gaan doen. niks op tv.......:( Ben 's avonds zo lekkere bankhanger. Nu kan het nog:p

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik moet straks eigenlijk strijken, traktaties maken voor kdv en drang om enveloppe te schrijven geen idee waar ik mee zal beginnen.......

Het liefst gewoon niets doen en bankhangen met laptop binnen handbereik :)
    Nu eerst zoontje naar bed brengen en voorlezen

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier met 30 weken ook een groeiecho, bij ons in de praktijk is het standaard. Maar ze zeiden wel dat het waarsch. volgend jaar niet meer zo is aangezien het toch een hoop geld kost...

Troela, volgens mij kun je weeën overal voelen, buik en rug.
    Hier zal denk ik voetbal opstaan..bah! Maargoed, ik vermaak me wel haha

Deel Deze Pagina