Wakker! Gister leuk feestje gehad! Heb t volgehouden tot half 12 " oma...". Kreeg van iedereen complimenten over dat ik er goed uitzag en zo'n mooie buik had. Trots!!! Hoe is t hier, las gister een hoop kwaaltjes? Alle beebs nog in boord?
Wakker! nou ja, vraag me af of.ik wel geslapen heb krijg zo ctg, denk ook bloeddruk meten en ben dan errrrrrg benieuwd of.ik weg mag!
Naomi, vervelend dat je je zo beroerd voelt zeg! Beetje kunnen slapen afgelopen nacht? Ankje, zegt mij niets...ken haar niet geloof ik. Linnie, weer een slechte nacht? Slapen gaat hier momenteel erg goed. Ook Finn slaapt momenteel goed, dus slaap bijna hele nachten door Alleen gisteravond wat moeite om in slaap te vallen. Noosa, fijn dat het een leuk feestje was! En half 12 is toch wel knap hoor! Juultje, vervelend van dat slechte bed. Ik vind sowieso dat je in het ziekenhuis amper kan uitrusten. Met hoeveel lig je op de kamer? En een beetje leuke kamergenoten? Ga je er zelf vanuit dat je nu daar blijft tot aan de bevalling? O, lees net dat je hoopt dat je weg mag Ik hoop het ook voor je! Succes! Hier dus goed nachtje gehad..wel erg fijn Zometeen dan toch echt de box van boven halen en vanmiddag naar Thomas..best zin in
juul spannend meid, ben benieuwd!!! hier vandaag ook maar eens de box naar beneden, wordt nu toch wel tijd he haha. noosa altijd leuk he die complimentjes
Goedemorge ook wakker ! pfff wat is iedereen aan het kwakkelen.... het end is in zicht hou vol meiden ! en jammer alle beebs nog binnen ;( Eff wat anders zit eff op marktplaats te neuzen naar een sluitlaken... denk dat het misschien wel erg lekker is. Iemand anders hier ook nog over aan het nadenken ?
Dames ik reageer ff niet geen puf voor. Lig nu ziek op de bank Gisteren voelde ik me ook al niet fit, maar nu voel ik me echt een dweil. Snotverkouden en erge hoofdpijn. Manlief is vandaag thuis dus kan ik rustig aan doen morgen moet ik er weer zijn voor Danian.
Goedemorgen hier goeie nacht gehad en uitgeslapen tot half 9. Finn was pas 9:10 wakker juultje: las op Fb Dat je nog nachtje moet blijven......balen! noosa: leuk dat je het feestje geslaagd was tamtam: beterschap 2012mama: ook goed geslapen dus lekker hè Box: zetten wij over 2wk neer na finn zijn verjaardag staat toch snel mooi weer buiten we gaan straks lekker stukjes fietsen op ons gemak. Vanmiddag zus vriend en neefje bij ons op visite
Goeiemorgen! Omdat ik heeel laat ga slapen slaap ik beter tegewoordig (lees tot 2 uur tv kijken) en dan gaan slapen. Helaas eerst nog heerlijk mogen spugen (bah ) en daarna goed in slaap gevallen Juul hopelijk mag je naar huis vandaag! In zo een ziekenhuis kom je helemaal niet tot je rust denk ik.. Tamtam, bah meid, Beterschap hoor! Gelukkig je man thuis vandaag.. Evan, nee nog niet nagedacht over sluitlaken, ga het niet gebruiken (als ik het goede voor me heb ) Noosa, erg leuk om te horen is dat Complimentjes 2012mama veel plezier vanmiddag bij Thomas! Zal vast goedkomen
Even een.update: bloeddruk was 140/95 dus opzich goed. moet wel een extra nacht blijven, maar de gyn had het ook over inleiden. misschien dat ze dat komende week gaan doen. ik hoop het. ben nu wel zat van dat gekwakkel. iedereen zegt steeds dat het beter is dat ie nog blijft zitten, dat snap ik ook wel maar zo os het echt niet leuk meer. en die spanning is voor de kleine ook niet goed.. dus ik zeg laat maar komen!
@juultje: spannend!!! is jou bloeddruk altijd zo hoog? ik zat nl op 130/80 en dat is voor mij al erg hoog aangezien ik normaal op 120/55 zit... hopelijk gaan ze je inleiden van de week! hier hetzelfde, het is beter als ze blijft zitten maar van mij mag ze komen, het is zo niets met al dat gekwakkel. ik denk dat ik zo het zkh ga bellen, voel me wel beter als gisteren maar de klachten zijn er nog. - opgejaagd/benauwd gevoel - slap - misselijk - sterretjes/vlekjes (niet de hele tijd) leven is ook nog niet zoals het was dus genoeg reden om te bellen lijkt me...
gebeld en mag gelijk langs komen! hopelijk is alles oke en kunnen we weer opgelucht naar huis straks. nog even wachten tot mn man terug is van boodschappen doen en dan vertrekken we gelijk!
Jee naomi sterkte meid! Hoed dat je gebeld hebt. denk alleen dat je er wel vNuit kan gaan dat je even moet blijven vanwege je klachten. maar hopelijk is alles goed!! mijn bloeddruk was steeds ongeveer 125/72 en 4 weken geleden ineens naar 145/80 en daarna 150/90 en 160/100. dus wel een opvallende stijging.
Schoonzus en zwager zijn hier net langsgeweest met taart. schoonzus is jarig vandaag en ze kwam 2 stukjes brengen omdat ik niet bij haar langs kon komen mijn oudees komen vanmiddag. en ooooh tis zo mooi weer. hoop dat manlief me vanmiddag even mee naar buiten mag nemen. even een frisse neus.
Hellow ladies.... Wat een heerlijk weer..... alleen zo bagger als je je dan zo ellendig voelt. Voel me vandaag op zich wel beter dan andere dagen, maar afgelopen nacht dacht ik toch echt dat het ging beginnen....... helaas is daar nu niets meer van te merken... Ben maar ijverig begonnen met de ramen te wassen en heb nu eff pauze... heb boven alles al gestofzuigd en gestoft en al 2 machines was gedraaid en het hele zijpad bij het huis geveegd.... Alles in de hoop dat de harde buiken misschien om zouden gaan naar weeën, maar helaas niets daarvan te merken..... krijg zelf het idee dat het nu beter gaat dan de afgelopen dagen.... pfffff... @ Juultje en Naomi: heel veel sterkte lieverds en hopelijk zijn jullie snel weer thuis, met goed nieuws en een baby.... Verder geen fut om bij te lezen... zo nog even een uurtje liggen want voel me zo slap als maar zijn kan..... en we meoten om 16u nog op visite bij mensen uit de straat........ xxxxx
ach chelleke meid, laat die klusjes nu dan toch voor wat het is. gebruik je rust lieverd. je maakt je lichaam alleen maar moe zo! dikke kans dat als je nu gewoon lekker gaat ontspannen en de boel de boel laat dat jullie meisje veel sneller komt! ik dacht hier overigens vannacht ook da het door ging zetten. steeds meer harde buiken en ook pijnlijke. maar nee hoor, geen baby te zien hahaha heb toch mn hoop een beetje gevestigd op inleiden...maar misschien moet ik dat maar niet teveel doen.
Ach Juultje: ik doe gewoon rustig aan mijn ding... ik kan niet stilzitten dat geeft me zo veel onrust dat ik me alleen maar ellendiger voel...... Woensdag terug op controle en ben eens benieuwd wat ze gaat zeggen... Zal iig aangeven dat ik dit niet lang meer vol houd zo..... Laten we maar hopen dat het snel vanzelf begint... fijne middag nog meis en als je meer weet dan hoor ik t wel he... kon vanavond weer op ZP en anders sms je maar xxx