Hier weer ff een vluchtige reactie. Helaas weer slecht geslapen. De kleine was erg druk tot 23.30 uur waardoor ik niet goed kun liggen. Daarna nog 2 keer eruit om te plassen, dus ik ben doodmoe. Vanmiddag maar weer ff liggen. Ook heb ik last van mijn onderbuik beetje raar gevoel. Vanmiddag bij een vriendin op Visite ff wat afleiding. Vandaag 39 weken zwanger! @ Vriendlief: Hopelijk beginnen de weeën snel, want weer naar huis gestuurd worden lijkt mij ook niks. @ Dames met afspraken: succes @ Moestra: Wat balen zeg dat ze je nog laten lopen kan me voorstellen dat je er zat van bent helemaal omdat je ook bedrust moet houden. Verder weet ik het niet meer
Tamtam, yeah 39wk zwanger, wat komt het ineens dichtbij he, athans dat gevoel heb k hier wel.. gewoon het idee dat het echt elk moment kan gebeuren.. Hier net ff in bad gelegen. Heb de laatste dagen regelmatig last van misselijkheid en benauwdheid, voel me dus niet zo lekker.. bah! En dan ook nog snachts.. hopelijk tekenen dat ik snel ga bevallen!
Goeie morgen. @ Vriendlief: Idd hopelijk krijg je snel weeën zodat je niet naar huis gestuurd wordt en iedere dag terug kunt komen.... @ Tamtam: Jippie 39 weken!!! schiet goed op nu he @ Sab: Heerlijk zo'n bad... kom je er nog alleen uit?? @ Ano: Volgens mij heb ik iets voer het hoofd gelezen... heb je een aanrijding gehad??? @ mamma2012: Hoe is het bij jou??? @ de rest: Sorry dames... pffff geheugen als een zeef.... Ook hier wederom geen babynieuws... ik verwacht hier ook eigenlijk niets meer ervan... ik ga gewoon uit van 42 weken en alles eerder is meegenomen... Ik heb goed geslapen gelukkig om 5u 1x eruit om naar de wc te gaan, maar dat was t ook.... Wel weer erg veel last van mijn bekken maar dat hoort er ook bij allemaal... Jammer dat er verder nog niemand bevallen is.... ben wel echt weer toe aan roze en blauw nieuws... Ook hier vandaag een rustig dagje... nu t beddengoed aan het wassen en wil nog even stofzuigen en stoffen maar daar blijft t ook bij... (manlief helpt me gelukkig) Ik ben vandaag een beetje slecht gezind en de oorzaak weet ik niet eens.... zal er wel bij horen..... Iedereen een fijne dag
Ankje: dat van gipsbuik maken waar koop je dat? Ano: trouwens succes bij vk vanmiddag al stelt het inderdaad niet heel veel voor chelleke: zo stel ik me ook in 42wk en alles eerder is meegenomen dan kan het alleen maar meevallen ipv tegenvallen sab: vervelend die misselijkheid tamtam: balen weer een slechte nacht
Goede instelling meiden 42wk hihi, heb mezelf helaas al eerder lekker gemaakt met 37 weken ( zo stom ) Ach ze komen wanneer ze er klaar voor zijn!! Chelleke, ja ik kom nog wel uit bad, hou me gewoon overal aan vast en dan is het best goed te doen! En hormoontjes spelen lekker op zo te lezen bah!
Zoooo ben weer thuis! Mag thuis afwachten maar moet elke dag heen voor ecg. Als me temp omhoog gaat of vruchtwater verkleurd moet ik heen.....het is afwachten nu. Ik hou jullie op de hoogte maar ga nog ff genieten van mijn mannetjes
goede morgen dames, - vriendlief dat is balen, maar wel lekker dat je nog even kan genieten van je mannetjes. - tamtam balen dat je je zo moe voelt, ik herken wat je bedoelt. - alle dames voor controle veel succes vandaag. - ankje leuk dat buikgips, ik hoor er vaker over. update, hier een goede nacht gehad heb een extra kussen neergelegd en wel een voedingkussen.ene eind ging onder mijn hoofd en de rest legde ik langs mijn rug, en als ik mij omdraaide dan leunde ik er met mijn rug op. hierdoor had ik heel de nacht ondersteuning en lag ik extra hoog met mijn hoofd waardoor ik ook geen maagzuur heb gehad. vandaag een schoonmaakdag\huiswerkdag gepland. ik wil gaan stoffen, soppen, stofzuigen en dweilen en uiteindelijk ramen zemen. iedereen een fijne dag, dat de klachten mee mogen vallen.
vriendlief okeej, nou wist echt niet dat dat kon haha. en hoe lang kun je zo maximaal doorlopen dan? Nou ja gelukkig gaat alles verder goed, daar gaat het om! zijn je buikfoto's al klaar? slechte nachen, balen meiden, helemaal nu we die rust juist zo hard nodig hebben he..... hier sliep ik weer pas rond 00.003x wezen plassen en 7.30 weer wakker... chelleke 1 van de buren had gister tegen de auto van me man angereden, verder niks ergs ofzo hoor gelukkig! vandaag laatste dagje zon meiden, geniet er nog even van he!!!
hallo dames, hier is ook alles nog rustig.. Vandaag ff lekker genieten van het mooie weer. En ff naar het tuincentrum, voor leuke bloemetjes voor buiten, en nieuwe planten binnen. In eenkeer had ik zo iets er moeten nieuwe planten komen in huis. Mijn man verklaarde mij voor gek. jammer dat er nog geen nieuwe babys geboren zijn. Ik ben echt benieuwd wie de volgende is. Zelf moet ik morgen om 11uur voor controle naar de vk. hier ook slechte nacht gehad, kramp in mijn kuit, en wat benauwd geweest. en natuurlijk 2 keer er uit geweest om te plassen. iedereen nog een gezellige dag toegewenst, met veel zonneschijn.
Hey dames, Even eerst een ego berichtje. Vanmorgen om 5.30 uur draaide ik me op mijn rug in bed en het leek wel of ik plaste. Het liep zo tussen mijn billen.Lamp aan, kijken, ga weer liggen en vervolgens liep het nog een keer. Heel mijn broekje nat. Was wat slijmerig en roze. Dienstdoende verloskundige gebeld aangezien ik moest bellen mochten de vliezen breken omdat het kindje nog niet in is gedaald. Ze adviseerde me te blijven liggen en om 8.00/8.30 terug te bellen hoe het verder is gegaan. Dus gewoon lekker doorgeslapen en om 8.30 uur gebeld. Ik was niks meer verloren dus kon gewoon mijn ding gaan doen. Loop naar de wc en verlies weer wat. Dus meteen weer gebeld. Vk is net geweest. Heeft hartje geluisterd even de buik gevoeld. Kleine ligt nog steeds hoog. Heeft wat onderzoek gedaan om te achterhalen of en waar er eventueel een scheurtje in de vliezen zit. Er kwam niks uit bij het druk zetten. Moet nu elke 4 uur tempen ivm infectiegevaar en ze komt vanmiddag terug om te kijken hoe het gaat. Mocht er geen duidelijkheid zijn dan ga ik waarschijnlijk vanmiddag naar het zkh om te onderzoeken of er daadwerkelijk een scheurtje zit. Als ik onder vk zorg val dan zal ik binnen 24 uur moeten bevallen (tenminste dacht het zo te begrijpen), val ik onder gyn zorg dan wordt ik na of binnen 3 dgn ingeleid. Dus al met al is het even afwachten wat er vanmiddag uitkomt. Ik hoop zooooooo dat er een scheurtje in zit. Vk dacht in ieder geval wel dat het vruchtwater was. Had ook een klein beetje op kunnen vangen.
Whahahahahaha Troela Dan ben jij de volgende... Ik hoop ook heeeeeeeeel erg voor je dat het een scheurtje in de vliezen is...... Jippie de volgende baby is op komst... je geeft de burger hier weer moed Toi toi toi lieverd... XXXXX
Spannend troela... Ik duim mee dan hebben jullie hopelijk snel jullie kleintje in de armen! Sterkte...
troela, dus waarschijnlijk heb jij binnen enkele dagen je kleintje. dat klopt wel met je uitgerekende datum. spannend hoor. veel succes vanmiddag, ik zal voor je duimen.
Sab en Ano: Nu wij nog Al begint er maar iets te rommelen hahahaha dan is er weer wat spanning in de brouwerij erbij
Tamtam Ik spreek die kleine van jou nu even goed toe Kom er eens even gauw uit! Tis leuk geweest daar binnen. Hier buiten is het ook erg leuk! vruchtje Ik heb het bij een cadeau winkel gekocht. Volgens mij kun je het ook bij de expo halen. Anders ff op marktplaats kijken. Soms staan daar ook dozen die niet open zijn gemaakt op. Ze kosten zon 30 euro in de winkel. Troela Oef! Wat spannend bij jullie vannacht zeg!! En wat akelig dat je nu in de onzekerheid zit zeg. Hopelijk heb je einde van de dag meer duidelijkheid en kun je geholpen worden. Vriendlief Spannend voor je! Ik hoop dat je vliezen snel verder doorbreken en/of weeën komen.
@ Troela wat spannend en mooi op tijd. Succes vandaag Ga zo mannetje maar eens ophalen bij psz zal zijn fietsje meenemen. Hij kan sinds gisteren fietsen
Ik heb buikgips voor 14,95 bij de Babydump weg! Incl vaseline handschoentjes en 9 rollen gips... Baby Art Belly Kit | Kado tip | Baby-Dump
vriendlief; jammer dat het nog niet doorgezet heeft, maar nu ben je echt aan je laatste dagen bezig lijkt me. Chel; ik had laatst ook zo'n superchagrijnige dag, ik heb het aan hormonen geweten. Later niet meer zo'n last van gehad. Wel dat Lief alles op de grond flikkert en dat ik het dan weer moet oprapen als ik wil opruimen de volgende dag, maar dat heb ik er aardig uit gekregen nu Spannend Troela!