Troela en Vriendlief, jullie houden het spannend zeg!!! Succes!! Hier nog geen nieuws. Mijn huisarts is met vakantie ofzo. Heb besloten daarom maar te wachten. Het ziekenhuis belde mij gisteren niet, ik belde het ziekenhuis. Dus zo ernstig is het dan niet in mijn ogen... En anders bellen ze me alsnog maar, dan ga ik morgen wel weer naar het ziekenhuis. Geniet allemaal van het mooie weer!! Dat doe ik ook!
Ano: geniet even lekker van je uurtje rust!! Vriendlief & troela: jullie houden het lekker spannend voor ons. Daarom kom ik af en toe ook even spieken. Verder genieten van het mooie weer het wordt morgen minder als ik het goed heb. Moestra: zal je altijd zien als je je huisarts nodig hebt dat ze op vakantie zijn. Wat gaan ze morgen doen in het ziekenhuis (misschien heb ik er overheen gelezen) ALL: kom er achter dat zoonlief de waterpokken aan het krijgen is. Het verspreidt zich al aardig. Hopelijk wordt hij er niet ziek van. Het schijnt dat ene kind er veel last van kan hebben en het andere kind niet. 2 weken geleden is hij ziek geweest en dat schijnt te horen voordat je die waterpokken krijgt. Voor de baby en mij is het gelukkig niet gevaarlijk want ik heb het vroeger gehad. En het is gelukkig alleen besmetteling als de blaasjes open zijn. Hopelijk is dat niet het geval als de baby er is. Ach voorlopig ben ik toch niet uitgerekend/aan de beurt.......hihi!!
Dames, k heb eea terug gelezen maar zelf nog zo flabbergasted dat er niks blijft hangen... Had vnochtend controle.. Was opzich allemaal goed maar weer minder vruchtwater.. Was vorige week iets met een 8 en nu iets met een 5.. Mocht dus door voor een ctg en er is gelijk een afspraak tot inleiden gemaakt Bleek met toucheren dat er "al" 3 cm ontsluiting is... Dus volgende week ben ik gewoon echt MAMA...
volgens mij komen er volgende week heel veel baby's ik ga ervan uit dat ik in mijn 42ste week beval dan kan het alleen maar meevallen, volgens mijn omgeving zal ik rond 10 april bevallen ik denk rond eind april\begin mei dat mijn kleine komt. we wachten het allemaal af. dreamer echt spannend dat je nu weet dat je volgende week mama bent
Zo kind op bed. Ik heb wat opgeruimd en de was weg gevouwen. Straks lekker even een wasje buiten ophangen. Alleen .bah! Ontzettend last van maagzuur. Iew! Hannie Das niet duur Hannie!! Sjors Frustrerend hoor. Dikke knuffel voor jou lieverd! Troela Kan me voorstellen dat je man het niet leuk vind om te gaan werken. Spannend allemaal hoor bij jullie. Wel erg fijn dat jij zo rustig en koel blijft! miss geul Wauw!! Wat een super buurman zeg!! vruchtje Ow nee! Dat hoop ik ook niet voor je zeg. Maar helaas kun je het niet tegen houden. Wel erg zielig vind ik altijd als ze de waterpokken hebben. Mocht hij trouwens de waterpokken hebben al je gaat bevallen. Vraag dan ff of het kwaad kan bij je baby. Want had ooit iets gehoord dat de baby er erg ziek van kan worden!?
nou mijn uurtje rust werd erg kort, na 5 min slapen ging de telefoon grrrrrrr, nu zo maar ff buiten zitten dan... dreamer ow jee spannend zeg, al 3cm dus?heb je al krampen gehad dan oid?nou misschien komt het nog vanzelf!! vruchtje ach jee, wat sneu. Ze kunnen er idd erg ziek van zijn maar hoeft niet he, zal dus afwachten worden..Neomi heeft ze nog niet gehad dus verder ook geen ervaring mee... sab hoe ist daar?jij had gister die wrapper van lodger gehaald toch?is die anders dan die van prenatal,(behalve de prijs?ben gewoon ff nieuwschierig ow dit is de deuk in de auto haha, buurvrouw had de ogen wel aardig dichtzitten volgens mij hahaha Bekijk bijlage 233707
Mwah niet echt dat k zeg dat ze zeer deden ofzo Ano.. Wel soms een beetje een vervelend gevoel maar pijn.. Nie echt...
anoniempjuh, dat is een flinke deuk zeg.die heeft echt niet opgelet maar ook niet zacht gereden. dreamer dat is ideaal ontsluiting zonder dat je het doorhebt, zo wil ik het ook wel. ankje wat een mooie buik, en leuke kleding. hier is de rugpijn terug gekomen, misschien toch teveel gedaan. ik wil eigenlijk nog dweilen.
Dreamer; wat spannend! Ano; da's een flinke deuk zeg, allememachies! :-O Ben je mooi lekker mee! net een rondje hema-boekwinkel-postkantoor gedaan en ik heb het gevoel alsof mijn buik op de grond hangt. Lieve hemel. Naja. ik hoop maar dat ik de komende week ook mag gaan bevallen. Dat lijkt me wel wat!
@vruchtje ow wat zielig voor je zoontje zeg.. mijn zoontje heeft ze met 15 maanden ook gehad, hij had er gelukkig niet echt last van.. ik had calendulan emulsie voor m gebruikt en daardoor droogde ze al snel uit.. heb ook gelezen dat een havermout badje de jeuk verlicht en sneller uitdroogt.. hoop dat t snel over is en dat je babytje dan nog fftjes in je buikje blijft zitten! @anoniempje jeetje wat een deuk! @ankje buikje groeit aardig door! @miss geul, heerlijk zo'n buurman die je ramen doet lappen! @hier vandaag dan eindelijk 37 weken! kom maar op met die bevalling hahah!
Ano: jeetje grote deuk zeg balen dreamer: ontzettend spannend voor jou. Hoe komen ze erachter dat je weinig vruchtwater hebt? Ankje: mooie buik moesch: dankje voor tips. Hopelijk heeft ons zoontje er ook niet al teveel last van net zoals jouw zoontje
Vruchtje, omdat k la int ziekenhuis loop ivm bloeddruk krijg k dus ook elke keer een echo.. Vorige week was t al flink verminderd maar nu dus nog minder.. Geen idee hoe ze dat eventueel bij een vk achterhalen.. Vaak voel je je kindje dan minder bewegen maar das hier gelukkig niet aan de orde
Jeetje wat een nieuws hier!! Vriendlief, meid wat spannend zeg..dat je nu toch naar huis bent gestuurt! Gelukkig heb je wel elke dag controle. Troela, had je al gesproken maar mega spannend Dreamer, vraag me dan af hoe het kan dat je opeens minder vruchtwater hebt...vind het zo iets raars. Maar volgende week mama wat een vooruitzicht Vruchtje: wat zielig zeg voor je zoontje..en dan met dit weer..zal wel extra jeuken dan. Ankje, mooie buik! MoesCH, yess 37 weken!! Weer een mijlpaal bereikt. De rest ben ik even kwijt meiden..ga weer met de beentjes omhoog want het winkelen heeft voor olifantenpootjes gezorgd. Maar het was wel lekker om eventjes lekker bezig te zijn!
Hellow ladies. Ben ik weer.... Vanmiddag even lekker bij mijn schoonouders geweest met mijn mannetje. Schoonvader is gisteren met pensioen gegaan dus even een bierpakketje afgeleverd om hem te feliciteren met deze mijlpaal en mijn schoonmoeder een plant gekocht om haar sterkte te wensen Dacht bij me zelf ik doe voor de zekerheid een maandverbandje in ipv een inlegkruisje, voelt toch wat fijner en maar goed ook want ben ( sorry voor de smakelijke details) de laatste 2 uur regelmatig wat kleine kloddertjes slijm verloren ze zijn overigens erg geel/wit en waterig, dus wat het precies is???? Voel me ook een beetje ongi worden hahaha dus we zullen afwachten of en wat het is..... Zit nu weer veilig thuis dus laat maar komme...... @ Dreamer: spannend hopelijk duurt het idd niet lang meer @ Troela: En??? al meer nieuws?? @ Ano: Sow hey wat een dikke deuk in jullie dikke wagen ( begin ik weer he)
Noosa, schijnt einde vd zwangerschap zomaar ineens te kunnen... Tis ook nog niet te weinig maar zit wel op een grens zegmaar... Moest wel lachen want hij vroeg naar de laatste groeiecho.. Ik euhh 2500 gram met 35+4.. Oooh zegt ie, dan is ze nu vast wel gegroeid.. Ja joh, laten we het hopen van wel he hihi