April 2012mama's deel 3!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door juultjeT, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    even een rare en niet zo schone vraag, ik lees het af en toe meer.
    ik verlies dagelijks best vaak slijmpropjes( draag constant verbandjes) om deze reden. ze zijn groen\geel en ruiken niet raar.
    maar is dit een voorteken of dit iets dat erbij hoort?
    mijn zus is ervan overtuigd dat ik binnen een week ga bevallen omdat zei dit de laatste week had ik weet het niet.

ik ga morgen naar de vk en daar vraag ik het ook maar jullie weten het misschien ook wel.

2. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Chelleke, MissGeul; dat zou zomaar delen van de slijmprop kunnen zijn. Kan idd een voorteken zijn maar ook nog weken duren lees ik overal. Heb het vorige week een paar keer gehad maar was toch niet echt overtuigd of het 'van mij' was of van mijn vriend, zeg maar :D Achteraf denk ik dat het wel van mij is geweest en een stukje slijmprop is geweest. Die afscheiding is echt vervelend he?

Ik duik de zon nog even in.. vanavond toch nog maar even lekker zwemmen, mijn ouders zie ik straks vaak genoeg ;) :D

*zet de bevallingsdans maar vast in, wie weet dat het helpt* :D

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    miss geul, ik heb een week of 2,3 geleden echt een prop achtig iets verloren. Ook groen gelig... Helaas, bij mij zegt het dus niks...

4. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Missgeul kan idd deel van slijmpropzijn ofzo maar wil niks zeggen!

Unox, groot gelijk dat je lekker gaat zwemmen (wie weet laatste keer komende tijd).
    enne ik dans met je mee hoor!

En noosa nog leuke dingen gescoord??

Dreamer, wat gaaf dat je de datum al weet spanned hoor!

Hier kom ik net uit de zon, heerlijk met mp3spelertje op. wordt daar helemaal vrolijk van.

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ano, ik heb idd de wrapper gehaald van logder, nu 36 euro.
    Heb die van de prenatal niet zien liggen???
    Enne poeh he wat een deuk zeg!

Ankje, woow je buik is volgens mij serieus hard gegroeit!!

6. troela85

troela85 Bekend lid

1 mrt 2011
    949
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

even vlug.
    Vk is net geweest. heb eigenlijk geen vruchtwater meer verloren, althans heb gezegd dat ik wel een keer getwijfeld heb of het geen afscheiding was.
    Al ben ik er heilig van overtuigd dat vannacht en vanmorgen geen afscheiding was.
    Ze heeft me doorverwezen naar het zkh. Vriend is onderweg en gaat mee.
    daar wordt onderzocht of er vruchtwater aanwezig is. Ik krijg dan meer te horen.
    Wel maakt de vk regelmatig zoiets mee en dan is er in het zkh geen spoor van vruchtwater. Ze denkt dan bij zichzelf "dit kan niet, zo raar".
    Mocht er niks gevonden worden dan is het weer naar huis en gaan we gewoon weer verder met afwachten.

Dus hoop op goed nieuws want vind het anders wel een domper. Maar goed, jullie horen van me.

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend troela!! Wel fijn dat ze je iig doorstuurt :)

8. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Troela: Spannend.... hou je ons op de hoogte???

@ Unox: Dat het niks zegt, mocht het de slijmprop of delen ervan zijn geweest dat weet ik, dat had ik idd al eerder gelezen ( staat er beetje raar, maar bedoel het niet verkeerd hahaha) maar het is weer een verandering hahaha en alle veranderingen vind ik nu heel spannend;).... We zullen zien....straks lekker nog eff wat in de tuin rommelen, douchen bedje op maken en om half 9 heerlijk naar Mama Mia kijken:):)

9. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    Joehoe actie op ons forum! Spannend hoor!

Vriendlief, Dreamer, Troela heel veel s6!!

10. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    Jeutje wat een enorme deuk ! ene die auto zie je toch ook niet eff over het hoofd !

Ik heb ook de broekjes van de hema net gehaald, ze hebben trouwens ook leuke rokken voor een tientje. Ik ga er namelijk van uit dat ik niet meteen mijn eigen kleding weer aan kan….

@dreamer wauw al 3 centimeter… nog maar 7 te gaan !!!!!!

@Ankje mooi buikje heb je !

@chelleke woehoe gaat het bij jou dan ook eindelijk doorzetten….

@troela spannend ook voor jou !

We gaan straks lekker even eten op het strand, zal wel even voor het laatst zijn het weer wordt minder van de week…. Ook vind ik dat we ons zelf maar even lekker moeten trakteren ;)

11. evan

evan Actief lid

14 jul 2011
    327
    0
    0
    NULL
    noord holland
    @linnie bij jou ook nog geen actie ? jij hebt toch ook al de 39 bereikt !

12. Penguin

Penguin Actief lid

9 apr 2010
    495
    0
    0
    @Evan, helaas nog niet.. wel vannacht weer krampen dat ik dacht.. maja niet dus.. Was om 2:20 klaarwakker, nog tot 4 uur in bed gelegen en toen er maar uit gegaan.. Vandaag alles weer rustig.. Etentje op t strand werkt wel aanlokkelijk, eet smakelijk iig :) geen zin om nog wat te halen en te koken..

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    troela veel succes
    ik hoop dat je je kleintje snel in je armen hebt.

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Troela: Spannend hoor ben benieuwd wat er uit komt vanavond

@ Dreamer: Dat is minder dat je nog minder vruchtwater hebt. Nu weet je wel wanneer je je kleintje kunt vasthouden.

@ Vriendlief: Je wordt dus goed in de gaten gehouden hopelijk duurt het niet te lang voordat de weeën beginnen

@ ankje: Mooie buikfoto hoor

@ Chelleke: Spannend hoor misschien de slijmprop idd

Weer terug van mijn vriendin was weer ff gezellig.
    Straks na het eten naar Henk ten Hoor daar hebben ze koopavond met 30 % korting op alles is toch weer mooi meegenomen.

15. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    't word hier wel steeds spannender... ben benieuwd wie de volgende is en wanneer mijn nummertje voorbij komt ;)

@Ankje, ik kwam best dure op internet tegen en zag in eens bij Babydump deze, ze leken t zelfde en we hadden zat genoeg dus was er wel blij mee ;) veel plezier met maken :) je hebt iig een mooi buikje dr voor! k zal manlief vanaaf ook ff weer vragen voor n foto, is alweer bijna 3 wk geleden...

@Chelleke / miss geul, dat slijmverlies heb ik ook, meestal echt met 'stukken' (sorry), af en toe voel ik me net leeglopen :p moet ook bij elk toiletbezoek inlegkruisje wisselen (elke 1,5 uur) en af en toe ook ondergoed. heb als k wegga dus maar extra mee ook van ondergoed en een sluitzakje voor t vieze goed... klinkt niet las k t zo lees, maar k wil er ook niet om thuis blijven... heb het overigens al een kleine week.

@Dreamer, wat fijn meid... hopelijk gaat je bevalling ook makkelijk ;) en je hebt nu echt aftellen *jaloers* oeps ;)

@Ano, had je buurvrouw haar ogen dicht ofzo... das een beste deuk zeg, balen!! leve de verzekering maar wel alle toestand eromheen...

@Troela, je houd de spanning erin meid ;) succes in t ziekenhuis en hopelijk is t vruchtwater en beval je gewoon snel en heb je lekker je kleintje vast!!

@Evan, lekker meid! geniet ervan en eet lekker ;)

@tamtam, henk ten hoor heeft leuk spul voor kinderen vind ik. heb er een aantal weken terug wat leuke kleertjes gekocht :) veel plezier!

ondanks de nacht best een goede dag tot nu toe, de bekkenpijn negeer ik vandaag een dagje (waggel waggel) wel hoofdpijn en af en toe een beknepen gevoel met ademen...
    vanmorgen moeders weer over de vloer gehad, weer een fris huisje ;) daarna naar de therapeut geweest, voorlopig maar ff de laatste keer t is een half uur heen en een half uur terug rijden en vraagt behoorlijk energie... na de bevalling zien we weer. En daarna nog even met mams bloemetjes wezen halen, jullie hebben me aangestoken ;) hihi... viooltjes voor in de hangbakken aan de schutting, vind t altijd zo vrolijk lijken! morgen even poten :) zometeen manlief halen en bij vrienden eten, gezellig en straks gaat dat vast niet zo makkelijk meer ;)
    heb vandaag ook even een vuilniszak en handdoek op de autostoelgelegd... meestal breken vliezen 's avonds of 's nachts in elk geval in ontspannen houding (althans volgens internet) maarja zul je gelijk zien dat ik de uitzondering ben en straks een nieuwe autostoel moet aanschaffen haha.

16. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    miss geul
    Nou…leuke kleren….tis maar een spijkbroek en een heel oud shirtje! Hahahaha

Dat slijm wat je verliest lijkt mij gewoon op afscheiding (heb ik zelf al een hele tijd, heel vervelend) Maar het kan ook zijn dat je DE slijmprop bent verloren. Al weet ik niet hoe dat eruit ziet (niet gehad met Jonna, athans niet gemerkt).

Moesch
    Yeah! 37 weken.

Sab
    Mijn buik groeit idd als kool. Vraag me echt af hoe groot hij nog kan worden. Want volgens mij kan ie niet meer groter worden. Doet ook rete zeer als ze flink draait of uitstrekt.

Troela
    Spannend!!!

Hannie
    Thx!
    Ben benieuwd naar jou buik.

17. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Worden jullie al krankjorum van iedereen die zegt 'geniet nog maar even want... *vul in*... Men bedoelt het lief en ik zeg er ook niks van maar ik vind het bloedirritant. :)

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa unox vreselijk!
    Bij ons gaat t nu zo: o even naar de wc. Nou geniet er nog maar van..
    Wil je nog appelmoes? Nu kan t nog...

Ach we hebben er lol om haha.

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha ja flinke deuk he meiden, maar gelukkig alleen blikschade...al vraag ik me ook af of de buurvrouw haar ogen soms dicht had ofzo hahaha.

chelleke zou idd iets van de slijmprop kunnen zijn, en zeker op dezde termijn kan dat toch goed het begin zijn...bij neomi ben ik 3 dagen na het verliezen bevallen.
    Haha dikke deuk in dikke bak hahaha, (alleen wat je daarachter zei snapte ik even niet, met dat je weer begon, zo vervelend ben jij toch niet:) )

troela oww spannend, ben je inmiddels alweer thuis?

vriendlief hoe is het daar???

ankjewauw mooie grote buik zeg jeetje mina!!!

sab ik heb deze, 12euries!vind ze zo makkelijk voor op het cb straks enzo.die van lodger zijn erg mooi, maar vond ik dus te duur haha
    Bekijk bijlage 233788

bij vk alles goed, stond met nog geen 10min weer buiten.
    urine was ik vergeten stommm, bloeddruk was prima, en gewicht halve kilo erbij.
    beeb ligt nog steeds vast en klaar...tja daar hebben we wat aan:)
    ze schat hem met 40weken op zo'n 3800-3900

20. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Ano: Kun je je niet meer herinneren dat ik op FB een keer een berichtje plaatste bij de foto van jullie auto???? :);) Daarmee zei ik, begin ik weer......

Deel Deze Pagina