Ano, wel balen hoor, maar idd, gelukkig alleen blikschade! Die wrapper van de prenatal heb ik ook, op de negenmaandenbeurs gekocht. Ik heb de creme kleurige. Vriendlief, wel fijn dat je weer thuis bent! Al is het wel erg spannend natuurlijk! Zonnestraal, succes alvast morgen bij de vk! Troela, o, spannend zeg! En vrijdag dus iig inleiden! Leuk! Hopelijk begint het nog vanzelf! Sjors, kan me goed voorstellen dat je het wachten helemaal zat bent! Ik heb het al, en ben veel minder ver...nog even volhouden! Duurt nu echt niet lang meer! Unox, en, ben je wel gaan zwemmen? Miss Geul, wat ontzettend lief van de buurman! Wat voor opleiding doe je? Vruchtje, balen dat Finn waterpokken krijgt! Onze Finn heeft ze ook nog niet gehad, en op het kdv gaat het wel erg rond...dus ben benieuwd! Dreamer, o, spannend zeg, volgende week inleiden! Ankje, mooi buikje hoor! Tamtam, lastig. Ik zou denk ik gewoon kijken hoe ik me dan voelde, beetje laatste moment beslissen. Wendie, balen dat je nog zolang moet wachten! Hier ook pas de geplande keizersnee in week 39, terwijl mn zoontje in week 38 is gehaald. Volgens mijn gyn is toch gebleken dat dit beter is. Hier een lekker dagje gehad. Eerst even geshopt, schoenen en t-shirts voor Finn gekocht. Die is helemaal zomerklaar Daarna Finn gehaald op het kdv en pannenkoeken bij mn ouders gegeten...nu lekker onderuit op de bank, ga zo naar bed, erg moe! Morgen weer op controle bij de gyn..ben benieuwd of alles nog goed is, voel me wel goed iig, dus... Vandaag over 2 weken is ons kleintje er gewoon..erg raar en spannend idee! En nu echt aftellen, nog maar 14 nachtjes slapen...ben zo nieuwsgierig!
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Chelleke84 - [FONT="]JuultjeT[/FONT] Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 28-03-2012 Wendie1979: Kijken of de baarmoedermond is verstreken Dreamer: controle vk Anoniempjuh: controle vk - 16:30 29-03-2012 Vogeltje: ctg, echo en controle gyn - 8:45 2012mama: controle gyn - 12:10 Chelleke84: controle vk en evt strippen - 10:30 Sjors22: controle vk - 11:20 MissGeul: controle vk - 17:40 Zonnestraal1981: controle vk - 11:00 30-03-2012 Tamtam78: controle gyn - 10:30 Hannie: controle vk - 11:00 02-04-2012 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 MoesCH: controle vk [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 Fidel: controle vk - 11:30 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 2012mama: controle gyn - 11:20 MM1981: diabetes carrousel 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee Vogeltje: inleiding
@ Troela spannend zeg hopelijk komt het vanzelf op gang. @ Wendy vervelend zeg snap alleen niet waarom die andere gyn het niet in je dossier heeft gezet doen ze hier wel en dan had je nu dit probleem niet Hier gaat het echt niet lekker, geef erg veel over. Hield vandaag maar 1 beshuit en 1 sultana binnen en gisteren ook al bijna niets. Ben alweer flauwgevallen,morgen echt met de gyn praten want dit gaat echt niet goed zo. Blijf me ook raar voelen.
2012 mama ik doe de opleiding vvpm (vak volwassen pedagogisch medewekwerk), dit houd in pedagogisch medewerker voor in de kinderopvang. de opleiding duurt 2 jaar en dit is mijn 1ste jaar april begint het 2de en tevens laatste jaar. de opleiding zit net boven spw 4 en net onder sph, je bent lekker aan het winkelen geweest lees ik, wat slaag jij dan snel. vogeltje dat klinkt niet te best, kan het ook een buikgriep zijn die je boven op de zwangerschap hebt? al hoor ik vaker hoor dat mensen zo misselijk zijn later in de zwangerschap, veel beterschap en ik hoop dat de vk je goed helpt morgen.
hoi dames Probeer 7 pagina's te onthouden dus sorry als Ik iemand vergeet! @ano: flinke deuk zeg! Wel mooie wagen BMW? @ankje: jij draagt ook flink naar voren! Mooi toetertje zeg @ dreamer: meid wat super spannend! Moeilijk te bevatten hè! ben benieuwd! @ Chel: gezellig middag gehad zo te lezen! ben het veder even kwijt! Sorry! Ben je door de afleiding weer wat opgevrolijkt ? ga maar eens ananas eten haha! @ wendie: hè meid wat rot dat het zo loopt! Idd zoals iemand ook zei misschien proberen contact op te nemen met de andere gyn! Wie weet! knuffel meid @vructhje: was jij dat met je zoontje met wAterpokken? Hoop dat je Manneke er niet al te veel last van ondervind en het gauw weer over is hier is vriend sinds 21.00 weg! lig alleen op een kamer! Wel Fijn! Kan me prima vermaken! Heb het laatste anderhalf uur onregelmatig finke krampen onderin! Ene keer is de duur wat langer als de andere keer! weet me Dan echt geen houden aan te nemen! Erg vervelend! Pff en dan moet het echte werk nog komen halleloejah ik lig nu 2 uur op de afdeling en er is nog Niemand van de verpleegkundige geweest! Hoor af en toe baby'tjes huilen! Lig op de kraamafdeling aangezien de rest vol zat! ga zo maar even tv kijken en dan proberen te slapen! deze dag heeft toch wel de nodige energie gevreten! Welterusten meiden! Wie weet zet het vannacht al Door!
ik hoop dat je een klein beetje kan slapen vannacht, of dat het vannacht door zet. jij bent mama voor het weekend als ik het zo lees.
K heb wel ff bijgelezen, reageren via de ipod is wat lastig dus doe k morgen weer... Troela spannend meid, hopelijk slaap.je goed vannacht en begint het spectakel morgen Welterusten allemaal een goede nacht(rust) gewenst!!
@ Troela hopelijk zet het door succes. @ Dreamer jij ook en datum fijn voor je zeg. @ Miss Geul nee een buikgriep is het niet, ik heb hg spuug al bijna zo erg vanaf begin zwangerschap. Ga maar weer eens proberen te slapen
Rustig hier... Iedereen nog lekker op één oor hoop k maar Ik geloof dat Klaas Vaak mijn deurtje de laatste nachten voorbij loopt... K blijf elke uur wakker worden van de bekken pijn en naar de wc moeten... En om een of andere reden went het nog ook... Zucht! Vanochtend manlief even naar t werk brengen (moet vandaag 9-21 ongezellig) paar boodschapjes doen en als k dan nog een eetje op de been ben langs mn werk... Ben alweer 5 weken met verlof de tif vliegt gewoon haha... Hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad! En een fijne dag... Zou t weer een zonnetje worden? Heb vergeten naar de weersvoorspelling te kijken... En natuurlijk hopen op baby nieuws spannend!
Goedemorgen, Hier al vroeg wakker en manlief uitgezwaaid samen met Finn. Morgenavond rond 19.00 komt ie pas weer terug. Vind het opzich niet erg, vind het alleen wel zwaar samen met Finn, maar ga vanavond naar mn ouders en daar slapen...hoef ik niet alles helemaal alleen te doen.. Straks komt mams hier, beetje helpen opruimen en oppassen op Finn, en dan ga ik naar de gyn en nog even bij de hema een cadeautje kopen voor kraamvisite bij een collega morgenochtend... Iedereen succes met controles e.d. vandaag...hopelijk komt er snel leuk babynieuws! (Alleen niet van mij , dat moet nog even rustig blijven tot morgen!)
Zag net in het geboorteforum dat moontje is bevallen van dochter Fiene...dus een nieuwe "april" baby! Zal het even in de lijst zetten, doe de uitgerekende datá er wel weer bij, toch iets overzichtelijker vind ik...
Pff vogeltje, wat een tijd waarop je postte zeg. Heb je nog een beetje kunnen slapen? K heb heel diep geslapen en gedroomd dat ik een drieling kreeg :O daarna niet echt meer geslapen dus sinds een uur if 5 ben ik wakker. Kreeg nog mail van een vriend die wel buikfoto's wilde maken. Hij heeft goeie apparatuur, dus ben benieuwd. Verder.. Vandaag 39 weken... And counting..
[FONT="]Geboortelijst:[/FONT] 15-03-2012 10:38 JuultjeT (37+2): Viggo Luuk, 3785 gr. 50 cm, zkh 17-03-2012 13:57 Naomi123 (38+0): Jasmijn, 2755 gr. 47 cm, zh 20-03-2012 15:00 ons2wonder84 (37+4): Emir, 2600 gr. 48 cm, zkh 20-03-2012 --:-- gertje08 (38+2): Nick, 3710 gr. 50 cm, zkh 29-03-2012 10:15 Moontje2008 (38+2): Fiene 3420gr. 52cm, zkh [FONT="]Buddylijst:[/FONT] [FONT="]Ankje [/FONT]- Sab1988 - [FONT="]Vriendlief[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT] - Noosa Chelleke84 - [FONT="]JuultjeT[/FONT] Tamtam78 - [FONT="]Moestra[/FONT] Anoniempjuh - Sjors22 Fidel2010 - jesje1982 (ander forum) Vruchtje24 - Naomi [FONT="]Afsprakenlijst:[/FONT] 29-03-2012 Vogeltje: ctg, echo en controle gyn - 8:45 2012mama: controle gyn - 12:10 Chelleke84: controle vk en evt strippen - 10:30 Sjors22: controle vk - 11:20 MissGeul: controle vk - 17:40 Zonnestraal1981: controle vk - 11:00 30-03-2012 Tamtam78: controle gyn - 10:30 Hannie: controle vk - 11:00 02-04-2012 Noosa: controle gyn MM1981: controle gyn 03-04-2012 [FONT="]Ankje[/FONT]: Eerste keer strippen! - 11:45 MoesCH: controle vk [FONT="]Vruchtje24[/FONT]: controle gyn. - 11:50 Melissa1987: controle gyn - 12:00 04-04-2012 LinC: controle gyn - 16:00 Fidel: controle vk - 11:30 [FONT="]05-04-2012[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="]: Preoperatief onderzoek 11:00[/FONT] 2012mama: controle gyn - 11:20 MM1981: diabetes carrousel 11-04-2012 [FONT="]2012mama[/FONT]: geplande keizersnee Vogeltje: inleiding [FONT="]Bevallingslijst:[/FONT] [FONT="]29 maart[/FONT] [FONT="]Sjors22[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, fv[/FONT] [FONT="]31 maart[/FONT] [FONT="]Troela85[/FONT][FONT="], 26 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv (05-04-2012) [FONT="]1 april[/FONT] [FONT="]Chelleke84[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, fv (31-03-'12)[/FONT] [FONT="]3 april[/FONT] [FONT="]Linnie1984[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (28-03-'12) roos1988[FONT="], 1e kindje, ziekenhuis[/FONT] [FONT="]4 april[/FONT] [FONT="]Tamtam78[/FONT][FONT="], 33 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv [FONT="]5 april[/FONT] [FONT="]Unox[/FONT][FONT="], 1e kindje, (07-04-'12)[/FONT] [FONT="]Sab1988[/FONT][FONT="], 23 jaar, 1e kindje, ziekenhuis, bv (26-03-'12)[/FONT] [FONT="]Anoniempjuh[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] Babyphat, 1e kindje [FONT="]8 april[/FONT] [FONT="]Evan[/FONT][FONT="], 1e kindje, thuis, bv[/FONT] (02-04-'12) [FONT="]Zonnestraal1981[/FONT], 1e kindje, ?, bv [FONT="]10 april[/FONT] [FONT="]Maud85[/FONT][FONT="], 1e kindje[/FONT] jolien77[FONT="], 35 jaar, 1e kindje, thuis, bv[/FONT] [FONT="]11 april[/FONT] [FONT="]Vruchtje24[/FONT][FONT="], 29 jaar, 2e kindje, ziekenhuis fv[/FONT] [FONT="]12 april[/FONT] Linc[FONT="], 1e kindje[/FONT], ziekenhuis, fv 13 april Hannie, 1e kindje, ziekenhuis, bv [FONT="]14 april[/FONT] [FONT="]Fidel2010[/FONT][FONT="], 27 jaar, 1e kindje[/FONT] [FONT="]Josephine76[/FONT][FONT="], 36 jaar, 1e kindje[/FONT] Wendie1979, 32 jaar, 2e kindje, ziekenhuis [FONT="]15 april[/FONT] melissa1987, 2e kindje, ziekenhuis, fv (04-04-'12) [FONT="]Dreamer[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, fv[/FONT] [FONT="]16 april[/FONT] [FONT="]2012mama[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, ziekenhuis (ks), fv (11-04-'12)[/FONT] [FONT="]MM1981[/FONT][FONT="], 1e kindje, ziekenhuis, bv[/FONT] [FONT="]17 april[/FONT] [FONT="]Ankje[/FONT][FONT="], 28 jaar, 2e kindje[/FONT], ziekenhuis, bv (08-04-'12) [FONT="]18 april[/FONT] [FONT="]MoesCH[/FONT][FONT="], 27 jaar, 2e kindje, thuis, bv[/FONT] 20 april Noosa, 1e kindje, ziekenhuis, bv Missgeul, 24 jaar, 1e kindje, zh [FONT="]21 april[/FONT] [FONT="]Moestra[/FONT][FONT="], 30 jaar, 2e kindje[/FONT] [FONT="]25 april[/FONT] [FONT="]Vriendlief[/FONT][FONT="], 24 jaar, 2e kindje[/FONT], thuis, bv Vogeltje, 2e kindje, ziekenhuis, fv
ook ik meld mij nog steeds zwanger 2012mama ik vind t ook best zwaar met Neomi hoor, mijn man is ook lange dagen werken, en vanavond voor de 3e rij op avond pas tegen 22.00 thuis fijn dat je naar je ouders kan, dat scheeld dan toch weer!! troela hoe ist daar?beetjekunnen slapen nog?spannend allemaal zeg!!weten julie nou wat het wordt of? haha nee geen bwm, een audi. unox woww een 3ling, t zal je gebeuren haha, leuk nog wat mooie foto's maken!!zeker doen !! hannie, ja wel zonnetje dacht ik maar een stuk frisser, en dat voelde ik net al bij de deur brrr.
Mogge! Gisterenavond hebben we mijn buik ingegipst! Was weer erg lachen, en ook goed gelukt. Maar het had niet langer moeten duren, want ik werd niet lekker. Kreeg het ontzettend benauwd. Maar gelukkig na het staan en wat drinken ging het al snel wat beter. Lekker onder de douche geweest en wat denk je voorweeën! Ook lagen we lekker op tijd in bed en had daar ook voorweeën. Toch maar even de vk gebeld en die vertelde dat het idd voorweeën waren. Maar helaas heeft het niet doorgezet vannacht. Afwachten weer. Wel erg spannend hoor! Heb vannacht wel ontzettend klote geslapen. Heb veel pijn in mijn bekken gehad. Kon het wel uit janken! Had weer net zoveel pijn als toen bij Jonna. Gelukkig is het nu wel minder geworden en kan ik weer waggelend door het huis lopen. Straks om 10 uur komt een vriendin van ons met haar zoon (scheelt een half jaar met Jonna) even op visite. Altijd ff gezellig. Unox Ja, dat hoor ik ook heel vaak. Wordt er ook een beetje gek van. Net alsof het een hel wordt als de kleine er is. Ja .je moet er s nachts uit en het kan heel pittig worden .maar het zo mooi!!! Tamtam Ik zou lekker naar de verjaardag gaan en je vluchttas en alles wel meenemen voor het geval dat. Ze hebben daar ook een zkh. Troela Ow wat spannend zeg!! Wel een erg mooi cadeau voor je schoonvader zeg. Ah! Het rommelt ook al lekker bij jou!! 2012mama Leuk! Nog een april mama bevallen.
Ano, merk vooral dat ik, als ik veel last heb van buik/bekken weinig geduld heb, en das ook niet altijd leuk voor Finn (en voor mezelf). Ben best vaak bij mn ouders, dus vind het ook niet erg... Jij dus momenteel ook veel zelf doen met Neomi... Ankje, jij dus ook voorweeen, spannend! Ga je je gipsbuik schilderen?
Goeiemorgen, hier de baby ook nog binnen helaas, toch alweer 39 weken! Troela, zo spannend of het heeft doorgezet!! Ben benieuwd!! Ankje, leuk dat je je buik gegipst hebt, heb je foto ?? Moontje gefeliciteerd met jullie dochtertje Fiene! Geniet ervan! OO meiden ik wordt zo ongeduldig nu, julllie ook?? Had me erop ingesteld dat de kleine wat eerder zou komen, lekker slim he