Ohhh chelleke ik zie net in de lijst dat je misschien wel wordt gestript vandaag.....................? Erg benieuwd hoe je bezoekje aan VK geweest is? Fidel: jij hebt je huiswerk ook weer gedaan. Leuk zo'n uitgebreide reactie
@ano snap wel wat je bedoelt hoor, stel dat het hier nu zou beginnen, is het ook anderhalf uur verder voordat vriendlief thuis is.. tis niet anders.. maar toch, mannen kunnen daar zo makkelijk over denken!!
fidel ja idd, over alles trouwens! Hadden het er gister nog over, dat ik eigenlijk voor alles moet zorgen, kaartjes, vlcuhttassen, kamertje, kleertjes, voeding en alle andere toebehoren, kraamzorg enz enz.Vind het niet erg hoor, maar soms mogen ze best iets meer medenken vind ik...die van mij tenminste wel!! had je ook facebook fidel?je had er al wat van hier in he?mocht je me willen toevoegen, ik sta er bij de meeste wel bijFoto van mijn buik en Neomi als profielfoto! zo nu snel neomi weer ophalen. brr vind t fris buiten!
nee nog niemand van hier.. hihi zo ver was ik nog niet dus iedereen die mij nog wil toevoegen aan facebook???
@vriendlief: gefeliciteerd met jullie dochter!!! mooie namen geniet er lekker van meid. @troela: gefeliciteerd met jullie zoon!!! gave naam ook jullie lekker genieten nu! ben wel benieuwd naar jullie verhalen hoor!! @moontje: gefeliciteerd met jullie dochter!!
Moontje : gefeliciteerd met jullie dochter !!!!! vriendlief : gefelicciteerd met jullie dochter !!!!! Troela : gefeliciteerd een zoon !!!!! Wauw 3 babies echt leuk het komt nu allemaal zo dichtbij en wij willen natuurlijk alles horen over de bevalling zodra jullie er weer puf voor hebben !! 2012 mama : hier ook een jongentje van 2 die niet meer weggebracht wil worden , denk dat ze toch onbewust dingen aanvoelen . Ankje : heb je mooie fotos gemaakt van je buik ??? Mannen : hier ook een man die niks begrijpt zeg heb veel pijn in me buik zegt tie je beval pas volgende week hoor .. hij bedoelt de inleiding maar hij snap nie dat het van te voren kan komen !!! :x Nou wie next ????? Hier zit ik op de wachtbank voor volgende week dinsdag hopelijk ontsluiting !
Mijn lieve buddy liet me via facebook weten dat er babynieuws is! WOEHOEOEOE Moontje: Gefeliciteerd met jullie dochter Fiene Troela: Gefeliciteerd met jullie zoon Thijm Vriendlief: gefeliciteerd met jullie dochter Sophie Anna Barbara Ik ga proberen vandaag weer bij te lezen en te reageren dames! Kleine man is veel wakker en aan het spoken, dus ik mis veel te veel hier!! Hebben net intake consultatiebureau gehad. Viggo is in 1 week 220 gram gegroeid ik hoef me dus niet af te vragen of ik wel genoeg voeding heb whahahahaha Fijne dag allemaal!
wow 3 beebs erbij in nacht slapen. moontje en partner gefelciteerd met jullie dochter Fiene. troela en partner gefelciteerd met jullie zoon Thijm. vriendlief en partner gefelciteerd met jullie dochter sophie anna barbara. juultje wat een goed nieuws, dan groeit hij goed hard. dat snappen mannen echt niet, mijn vriend gister ook toen ik buikkramp had zo van je moet nog 3 weken hoor, en als je mij niet kan bereiken dan bel je toch mijn moeder want ik heb slecht bereik op deze bouw, ik ben blij dat deze week de laatste is op die bouw hier een kl#te nacht gehad, veel wakker liggen heb echt te veel gedaan gister, had niet alles moeten willen soppen en later nog 3 kratten met spullen uitzoeken omdat die er al maanden stonden op te wachten dus ook dat nog effe gedaan nou je kon mij wegdragen in de avond. vandaag doe ik het maar rustig aan voel me gesloopt en heb een rommelende buik, die kleine is mega actief de billen gaan alle kanten op.
@ fidel: Balen van je slechte nacht. Ik wil je wel toevoegen hoe kan ik je vinden? Je mag mij ook toevoegen je kunt mij vinden onder de naam Tamara Grootkarzijn-Olijve @ ano: Mannen ook af en toe:x Mijn man moet ook een uur tot anderhalf uur rijden, dus ik hoop dat de bevalling 's avonds/'s nachts of in het weekend begint was bij Danian ook zo. @ Juultje: Fijn dat Viggo het zo goed doet op je melk @ Miss Geul: Lekker rustig aan doen dus vandaag. @ Dames met een afspraak bij de VK of Gyn: Succes
Juul; fijn dat Viggo goed groeit op mama's melk! geweldig! Troela: gefeliciteerd met jullie zoon! Vriendlief: gefeliciteerd met jullie dochter! Moontje: gefeliciteerd met jullie dochter Super hoor, al die baby's al in Maart! Vanaf zondag is het écht April dus dan mogen we los dames Chel; succes vandaag, ik duim voor je dat het strippen ook echt iets oplevert!
Moontje, Vriendlief en Troela gefeliciteerd met jullie kindjes ik hoop dat het voorspoedig is gegaan. Vandaag echo gehad en ctg. Op de ctg zagen ze dat zelfs wanneer ze actief is het hartje vlak blijft dus het geeft aan dat ze er langzaam aan een beetje klaar mee is dus ik wordt 5/4 ingeleid dat is over 7 dagen, tenzij de volgende ctg natuurlijk niet goed is. De cyste is trouwens ook weer ruim verdubbeld in grootte.
spannend Vogeltje! Mijn uitgerekende datum is dat! Misschien doen we wel weer een babyboom dan, er zijn er meer op 5 april uitgerekend... zou een van onze kindjes zich aan de afspraak houden en bij die 5% horen
Even een ego update: Vanmorgen bij Vk geweest. inwendig onderzoek was positief. 1 cm ontsluiting en na toucheren al heel makken 2-3 cm. baarmoedermond was al 3/4 verstreken. alleen is mijn bloeddruk te hoog 152/95 en moet ik vanmiddag om 14:30u voor controle naar het ZH. hele reutemeteut van CTG, echo, bloed prikken. Maar in de urine test was niets te zien dus ws geen zwangerschapsvergiftiging. het zou heel goed kunnen zei de Vk dat de bleddruk hoog is omdat de bevalling zich aankondigt... we zullen het zien... Nu veel harde buiken en erg ongi gevoel na het strippen dus ik hoop dat t wat doet..
@ Chelleke hopelijk is het idd dat de bevalling zich aankondigd dat je bloeddruk hoger is. Fijn dat het strippen goed ging en doet het iets.
Oh Chell, wel heel fijn dat er iig al wat ontsluitig is! Die centimeters heb je maar weer gehad. Balen van die bloeddruk, maar als het is zoals de VK aangeeft dan heeft het ook wel weer een beetje hoop. Ik duim voor je dat het strippen gaat werken! Moet hier nog bellen met de verzekering.. mijn vergoedingen voor fysio zijn op en ik ben nog niet klaar... balen! Nu kan ik 100 per week zelf gaan betalen en dat is me toch wel iets te veel zoals je begrijpt. Mijn hemel.. Per juli heb ik weer een vol pakket en kan ik 2x per week weer komen, maar om nou 3 maanden niks te hebben dat is het ook niet. Misschien kan ik met een straks thuis-oefenschema met 1x per week of met 1x per 2 weken toe, dat scheelt alweer. Wat een gedoe zeg.
@Unox, Een drieling haha, het zou je maar overkomen Leuk zo'n foto shoot ! @Dreamer, Jij ook al een datum Fijn hoor ! @Moontje, Gefeliciteerd met jullie dochter ! @Ander nieuws, Lees het ook net Ben benieuwd wanneer ze hier iets post @Ankje, Leuk hoor zo'n gipsbuik, wat ga je er mee doen ? Ook al voorween..hopelijk zet het snel door ! @Ano, ik ben het helemaal met je eens ! Rekening ermee houden kan zeker geen kwaad en je stelt je niet aan ! @2012mama, Lekker zo'n dagje ! Iedereen is ongeduldig natuurlijk, hoop dat hij zich snel meld @Tamtam, Lekker rustig aan doen meid ! en wbt die verjaardag is het denk ik een goede keus ! @Vogeltje, Nog maar een weekje ! Dat gaat hard meid ! Vervelend dat de cyste weer verdubbeld is en je kleine meid het zat is @Chelleke, Fijn dat ze je gestript heeft ! Hopelijk zet het wat in gang meid ! Wel een hele reutemeteut idd..hopelijk alles goed strakjes en snel je kleine meid in je armen ! @Vk, Hier net naar de vk geweest, alles weer goed bd weer 110/60 en meneer is nog verder ingedaald...heb echt een kokosnoot tussen mijn benen haha. Nu volgende week dinsdag weer controle en poging om te strippen ALs er ontsluiting is natuurlijk..ben er nu al beetje zenuwachtig voor ! @Ankje, Wil jij voor mij 3 april afspraak vk om 13:40 op de lijst zetten ? En misschien dus een strippoging @ego, Vandaag uitgerekend alleen is hij het er niet mee eens volgens mij haha ! Nouja het kan niet lang meer duren en als hij er volgende week nog niet is dan maar gewoon een strippoging en weer wachten haha. Gelukkig wel weer een iets betere dag, zo lekker schoonmaken in huis en verder niet veel bijzonders, jammer dat het mooie weer weer effe voorbij is ! Meiden een fijne dag !
@Vriendlief, Gefeliciteerd met jullie dochter @Troela, Gefeliciteerd met jullie zoon ! Geniet ervan meiden !
Chelleke, spannend!!! Fidel, vervelend dat je zo slecht slaapt!! Klopt, een begrafenis is zeker anders dan een verjaardag. Ik bedoelde dan ook het lange rijden. Ik zou niet graag in een vreemd ziekenhuis mijn kind willen krijgen... Zul je zien dat ze in dat vreemde ziekenhuis ook nog zeggen: we doen geen keizersnede, probeer het maar normaal! Dus dat zijn dingen die in mijn hoofd rond spoken. (en daar komt bij dat ik mijn oma al jaaaren niet gezien heb... Ze vond ons niet leuk, en heeft dat altijd duidelijk laten merken. Misschien een extra reden om over de afstand na te denken. Mijn andere oma is overleden toen ik zwanger was van zoonlief, daar heb ik het nu nog moeilijk mee...) Vruchtje, hier ook een kind wat erg heftig reageert op mij en alles om mij heen hoor!! Ook ineens hysterische huilbuien als ik hem naar de psz breng enzo... Hmm, wat las ik nu nog meer.... Oooow!! Erg!! Ik weet het gewoon alweer niet meer!!!
Owja, Vogeltje!!! Jeetje, wat blijft het allemaal heftig bij jullie zeg... Ik vind dat je er zo knap mee omgaat!! Heb je wel eens vreselijke huilbuien omdat je je gewoon heel erg zorgen maakt om alles?? Dikke knuffel vanaf hier meid!! xx