Als ik het goed gezien heb is er nog geen topic voor Augustus. Dus meiden die zwanger zijn en uitgerekend tussen 1 en 15 Augustus 2012 schrijf raak!
Goeiemorgen, Gefeliciteerd!! Ik ben - zoals het er nu naar uitziet - 4 augustus 2012 uitgerekend!! Eindelijk zwanger na 1,5 jaar en 3e IUI.... Voel me heel onzeker, omdat ik iedere nacht wakker lig van de krampen, weet niet of het mijn baarmoeder is of mijn darmen.... Hoe voel jij je? x Zazu
Ik meld me ook Uitgaande van laatste menstruatie ben ik eind juli uitgerekend. Weet dat mn ei later was en daar heb ik mn banner op ingesteld. Kom dan op 4 aug uit. Maandag vk bellen!
Ik meld me ook, heel aarzelend eigenlijk, gezien mijn voorgeschiedenis. Ben 6 aug. uitgerekend. En hopelijk is dit een plakbaby!
Gefeliciteerd meiden! Zazu- Dit is mijn 2e kindje en moet zeggen dat ik me heel anders voel dan bij de eerste. Ik heb soms ook wat krampen maar niet pijnlijk. Het is waarschijnlijk mijn darmen. Ik ben ontzettend moe en kan om 8u al gaan slapen maar ben dan zoals vandaag om 5:30 klaarwakker en kan niet meer slapen. Nou ja en verder voel ik me tja ONZEKER
hallo dames meld me hier ook aan allereerst van harte geleliciteerd meiden met jullie zwangerschap mijn berekening van laatste ongie kom ik op 3 augustus uit spannend hoor het is natuurlik nog heel pril @CenM hopelijk een plak baby voor jou ga heel hard duimen meid
Iedereen gefeliciteerd! Ik kom me nu ook melden. Volgens mijn berekeningen verwachten we onze 3e spruit 1 Augustus. Maar ik kan het mis hebben want voel me al een maand zwanger en heb niet getest omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden op mijn verjaardag.
Bah... ik ben echt misselijk aan het worden. Het zit eigenlijk tussen maagzuur en misselijkheid in. Iemand ervaring? Is dit wat er gebeurt als je "zwangerschaps misselijkheid" hebt en boven de pot komt te hangen op den duur? Ik heb het ervoor over als het echt moet
Ik heb het vermoeden dat ik hier nog vele monotome gesprekken ga voeren Dan hebben jullie lekker iets te lezen. Ha ha Nu ga ik toch wel lekker mijn bedje in zo. Morgen moet ik bloed laten prikken voor mijn schildklier. Pff spannend.
Hihi, lynnami, heerlijk hoor om je gesprek te lezen! Ga vooral door! Ik wil ook een beetje misselijk zijn, niet veel, gewoon net genoeg om me echt zwanger te voelen! Ik ben superonzeker en heb dezelfde testen besteld als bij de vorige zwangerschap. Die werden toen niet donkerder waardoor het alarm bij mij ging. Krijg ze vandaag of mrogen binnen en hoop dat ze dit keer lekker donker worden! @linny24: dank je meid! Ik hoop dat dit een miskraamvrije topic word!!!
Ja CenM ik heb dat zwanger gevoel ook nog niet echt. Was zo blij dat de test gisteren al een stuk donkerder was. Eind van de week wil ik nog wel een digitale doen.
Goedemorgen Dames, Gefeliciteerd!! Ook ik meld met hier graag aan. Ben nog wel wat onzeker gezien mijn voor geschiedenis maar ga deze zwangerschap positief in dus zoals het er nu naar uit ziet ben ik uitgerekend op 7 aug.
Hallo hallo, Ik ben, denk ik 3 augustus uitgerekend. Sluit me dus ook graag bij jullie aan om lekker te kletsen.
Hier een aug2009 en aug2011 mama! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Augbaby's zijn absoluut de leukste!
Lynnami- ja ik woon ook in florida! Wat een toeval! Ha ha. Misschien kunnen we een keertje afspreken als we toevallig in dezelfde regio zijn. Grappig. Meiden ik ben zooo onzeker momenteel. Vanochtend opgestaan en geen symptomen meer. Maar wel krampen. Ben zo bang... Vandaag ben ik behoorlijk druk met poetsen en winkelen want we hebben niks meer in huis nadat we een week weggeweest zijn. Nou ja niks vers... lol