Alweer deel 6! Ik vind dat we trots mogen zijn dat we het al zo lang met elkaar uithouden! Dat we ook de komende 500 pagina's weer elkaars steun en toeverlaat mogen zijn....
Ik begin met een berichtje waarin om jullie hulp gevraagd word. het schoonzusje van mijn schoonzusje is bezig met haar afstudeeropdracht en heeft een onderzoek lopen. ze heeft hier vrouwen nodig die een paar vragen willen beantwoorden. Kost ongeveer 10 minuutjes van je tijd. Ze heeft nu nog 3 dagen de tijd en heeft nog 60 vrouwen nodig. Onder de respondenten worden 2 vvv bonnen van 25 euro verloot. Als je deze link ook nog door wilt sturen naar vrouwen die je kent is ze vast zo aan het aantal dat ze nodig heeft. https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?SID=SV_9oY9hJBdsKFPTmc
marian, ik zal vanavond even kijken naar je link en dat klopt, ze meot nog verhuizen. komt op de hoek te wonen. marijke, dat lijkt me een vervelende situatie zo, je meot je ewl fijn op je werk voelen. ben je al op zoek? oppasmama niets voor je? sandra, doe je rustig aan meis, ook voor jou zorgen als het even lukt hoor. en anders veel theeafspraakjes plannen. weet niet meer, is warm.
wauw deel 6 al weer. Echt super idd dat we elkaar al zo lang kennen. We kennen elkaar al zeker 5 jaar. Sommigen zelfs al langer, van de zwangerschap nog, dus dat is eigenlijk al 6 jaar @Marian Ik vul vaak vragenlijsten in en vind het ook leuk om te doen. Dus heb geklikt op de link. Na jaren van vragenlijsten invullen is dit de eerste keer dat ik halverwege een lijst ben gestopt omdat het te moeilijk is. Jemig zeg.........de uitleg vind ik heel warrig, en dingen in detail omschrijven? En dan plaatjes hoe je je voelt terwijl er niet eens bijstaat wat de plaatjes betekenen. Moest me inbeelden dat ik de was deed. en nu moet ik invullen hoe ik me daarbij voelde dat ik inbeelde dat ik de was deed? Kan ik kiezen tussen machteloos, bang, arm etc Sorry ik vind de vragen echt nergens op slaan Hopelijk lukt het anderen wel om de vragenlijst in te vullen
Hahaha, Hedwig, wat grappig, ik had hele andere vragen! In de uitleg mail stond ook dat er verschillende vragenlijsten waren. Ik vond ze ook niet al te makkelijk hoor, maar kan me voorstellen dat je hem dan wegklikt. Lidwina, ik ken hier in de buurt geen enkel hoekhuis wat te huur staat? weet je welk nummer? En hoe ben je haar tegengekomen? Leeftijd? Man? Kinderen? Je maakt me wel nieuwsgierig hoor!
haha, ik had de was ook nummer 19 geloof ik? twee huizen verder. het was eerst vand e opa van een klant en dit is haar vriendin, ze waren zaterdag in de studio, voor een tattoo. toen had ze het over het verhuizen en eengezinshuis en waar en toen dachten wij hee!
19 is in het andere hofje, wij wonen op 35. Hier in het hofje geen hoeken waar opa's wonen met grote kleinkinderen. Nou ja, we zien het vanzelf wel he?
Jeetje, deel 6 al! @ Marian -> ik zal straks es loeren naar de vragenlijst... Hier nog druk bezig. Zijn nu met de afwerking bezig, dus het is opgeschoten gelukkig. Hier in huis toch het lekker door, dus geen last van die ontzettende hitte. Gauw verder
ons nieuwe deeltje alweer! leuk hoor! idd, dat we nog maar heel lang blijven kletsen met elkaar! jullie betekenen echt heel veel voor me! hier alles oke, ben erg moe, maar das eigen schuld. gister nr vriendin in rotterdam gereden om daar samen de finale van peking express te kijken (hadden we ons voor opgegeven weten jullie nog) was leuk en gezellig! man, dat jonge stelletje won gewoon 90000 euro! ben bij haar nachtje blijven logeren. half twee op bed (oeps) en bijna niet geslapen. ook nog aangevallen door haar kat, flinke jaap op mn hand, blijft n beetje erg prikken. verder erg gezellig, vanmorgen al vroeg wakker daar. biijtijds weer thuis, toen met schoonmoeder om wat plantjes vr de tuin, daarna bij ouders gegeten, en vanavond heel vroeg nr bed! gister lekker t zwembadje in de tuin gezet, yara ging zelf even een vriendinnetje opbellen haha..vond ik wel stoer..heel netjes tegen die mama: goedenmorgen u spreekt met yara frijters zou het uitkomen als n komt zwemmen bij mij nu of vanmiddag? ik ben zelf helemaal niet zo'n beller dus vond het wel heel erg grappig! dus vriendinnetje kwam en ze hadden heel veel lol! seth wel veel last van zonne/warmte? uitslag, even kijken wat we daarmee doen. morgen heb ik de hele dag cursus van 900-1600, seth gaat nr de speeltuin met de psz, dus mag oma een xtje mee. vinden ze allebei wel gezellig! san wat een nieuws allemaal..ik stond er echt zo van te kijken, je moeder naar huis!?! wie beslist dat nou ineens? voor jou wel een hele zware last erbij weer..moeilijk hoor. en dan jarno nog aan de kwakkel, bah. is niet leuk! enne..kaartje komt snel hoor, ik ben ineens even niet zo attent.. miranda wat fijn dat het opgeschoten is vandaag! heb je wel een fot van voor genomen en dan nu een van na? marian wat een superfoto's van je kinders op fb! i love it! en idd, die haren lotte, in 1 woord geweldig! ik dacht er gelijk aan, dat je eens een paar foto's naar een modellenbureau zou moeten sturen voor de gein..echt een prachtig meiske! lidia fijn dat de tuin af is meid, er komen vast nog heel veel mooie dagen dat je kunt genieten! marijke die ene foto van renske! sueprdepuper! anniek hoe is ie daar? carla?
klinkt als een gaaf weekend Juut En idd kei stoer van Yara dat ze dr vriendinnetje heeft gebeld. En dan zo beleefd aan de foon. Wauw!! Krab van 'n kat? Uitkijken ermee! Goed blijven ontsmetten! Elke dag de komende dagen. Niks zo erg als een krab van een kat ( ivm kattebak he ) Kan mega gaan ontsteken hoor ( heb het helaas vaak genoeg meegemaakt ) @hier Godzijdank is het weekend voorbij!! Dit weekend kan echt in de top 10 ergste weekenden tot nu toe ( wat gedrag van de kindjes betreft dan he )
wauw judith, wat netjes van yara zeg! das natuurlik meteen goed, zulke meiskes klinken zo lief over de foon dat je niets kan weigeren. succes morgen met je lange dag. hedwig knuf. het word ook weer beter meis.
he getsie hedwig..laten we afspreken dat we gauw beginnen binnenkort aan een top 10 van de beste weekenden sinds tijden.. heb het met je te doen meid..als je er meer over kwijt wil, typ lekker van je af! als je het gauw wil vergeten, ook helemaal goed! maar weet dat ik met je meeleef! echt o en kattenkrabben echt gevaarlijk? wist ik niet zo..het bloedde wel flink, maar heb verder niks gedaan. die kat komt niet buiten, maar als ik jou zo lees heeft t iets met kattebak te maken? ik heb zo geen verstand van dieren! lidwina hoe is ie met jou?
ai ja Juut best gevaarlijk hoor kattekrabben. Katten gaan naar de kattebak, krabben met hun pootjes alles onder. Maar gebeurd vaak dat als ze weer gaan dat ze dan dagene wat ze hebben ondergekrabt weer met hun pootjes overheen gaan. Dus urine en poep zit meestal aan hun nageltjes. Daarom bij kattekrabsels meteen ontsmetten!! En dat de komende dagen ook doen. Dus nu even opstaan en ontsmetten aub 10 beste weekends binnenkort? Teken ik voor Pff Owen was gewoon zo onmogelijk dit weekend. Nergens kun je meer met hem naar toe. Als je de ene dag weg nr 1 inslaat dan moet je dat de volgende dag ook doen anders dan heb je de poppen aan het dansen. Naar het bos geweest. Owen wil niet meer in de kinderwagen en ook niet lopen. Dus ja wat moet je dan? En als ie loopt dan sloft ie alleen maar achter ons aan. En dan thuis, continue dat gezeur met water. Drinkt ie het niet dan maakt ie zichzelf elke keer zeiknat!! Je kan hem wel 10 keer op een dag droge kleren aantrekken. Gezeur aan tafel. Alles willen hebben wat wij hebben terwijl hij hetzelfde heeft. Continue dat zeuren en dreinen over alles en niets. We hebben geen idee wat ie wil of niet wil. Dan wil ie bijvoorbeeld de nieuwe tuinstoeltjes, en Erik mag er niet in de buurt komen, niet eens naar kijken. Niemand mag er bij in de buurt komen want dan gaat ie door het lint. aanraken is al helemaal uit den boze. Je mag niet tegen hem praten, niet aanraken, niet kijken niets! Behalve dan als hij het wil. Ons hele gezin draait om Owen. Hij bestierd echt het hele huishouden. Om alles en niets gaat ie door het lint. Maakt ie oogcontact en denk je : ik zeg Hoi Owen! Word ie giga boos want dat is schijnbaar niet wat ie in gedachten had. Als ie aandacht wil dan moet het precies op zijn manier en niet anders. En dan Erik Alles wat je tegen hem zegt neemt ie persoonlijk op. Als je heel normaal tegen hem zegt : Erik wil je daar even mee ophouden? Dan slaat ie met de deuren en schreeuwt dat we dood moeten! Of hij gaat boos zitten mokken. Wil je een spelletje met hem doen. Maar hij kan niet tegen zn verlies. Huilen, schreeuwen, slaan met de deuren, papa slaan, schreeuwen dat ie wil dat we allemaal dood zijn! Vandaag gezegd dat we naar de wasstraat zouden gaan. maar de boswandeling liep uit en dus gezegd dat het vandaag niet meer kon. Maar dat kwam echt niet door. Hele middag en avond heeft ie het over de wasstraat gehad en dat we daar naartoe MOETEN. Komt niet aan dat we uitleggen waarom we niet kunnen. Dat negeert ie gewoon. We moeten gewoon naar de wasstraat. Niks anders wil ie dan meer. Vaak ook als ie praat dan komt niks meer aan bij hem. Je kan tegen de muur praten! het komt niet aan bij hem. Hij hoort je gewoon simpelweg niet. Vrijdag buiten beetje geklierd met water. Richard en ik met de buuf beetje elkaar nat spuiten. Erik spuit buuf nat ( zei ik tegen hem dat ie dat moest doen want uit zichzelf speelt ie niet mee ) Dus buuf pakt hem terug. Er kwam water in zn gezicht. Nou, drama!! Alsof ze zoutzuur had gespoten!! Hij is het hele weekend niet meer buiten geweest..... En dat was het globaal wel zo'n beetje. pfff idd is wel fijn ff van me af te typen hihi
hey meiden... wauwie zeg alweer deel 6 Ik hoop om een heelll gezellig lijntje en misschien bevalt onze enige echte MIRANDA wel in dit lijntje?! Ooeoeoeoe Lidwina hahahah frankrijk is geweldig! En een goedkope camping? Ik kan je er een aanbieden met zwembad in de tuin! hier dus. En wbt behangen, de woonkamer is nog niet zo lang geleden maar de serre/tuinkamer/uitbouw ding is nog nooit gedaan... Juut wat stoer van Yara oe en jij lekker gefeest! Heerlijk, klinkt goed. uhm.... goh ben een zeef geloof ik.... hier verder wel redelijk, morgen wer oppaskindjes.
Goedemorgen! @ Anniek -> nou dat duurt nog wel ff hoor @ Judith -> wat stoer die Yara! Dat zie ik Joris echt niet doen. Die belt opa en oma al met veel moeite op als hij er heen wilt en wij dus zeggen dat hij dan zelf moet bellen haha. Dus heel cool hoor van Yara!! @ Hedwig -> pff, een heel vermoeiend weekend dus achter de rug... Knuf! Ik duim ook dat er alleen nog maar betere weekenden eraan komen @ Sandra -> oei, die Jarno!! Hopelijk kan hij dan snel terecht voor de echo en is er snel duidelijkheid. Hier vandaag lekker rustig aan. Genieten van de frisse woonkamer En bijkomen. Tikt toch aardig in 2 van zo'n klusdagen. Misschien wel nog even de ramen van binnen wassen. Die zijn behoorlijk vies geworden...