April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm, tussen zijn laatste voeding om21.45u en 08.30u (ochtendvoeding) is Alexander maar 1x gekomen. Ben helemaal van de wap. Stom mar vind het ineens heel weinig. Het is ook nooit goed hihi.

2. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow!! Dat is inderdaad niet verkeerd! Lekker toch, zelf ook beetje je rust kunnen pakken of lag je maar in bed wakker te zijn omdat je hem steeds verwachtte?

Pfff ik heb maar 3 uur geslapen :(. Heeft niets met Romina te maken, zij heeft wel redelijk goed geslapen. Van 22:00 tot 03:00 en daarna 6 en 9uur. Maar ben dus echt brak. Bah!
    Zal een lange dag worden. En heb wel geprobeerd de commode af te maken maar liep meteen tegen een probleem en vl wilde niet meekijken omdat die al hoofdpijn had. Ik ga het niet eens meer proberen denk ik. Hij bekijkt het maar en ik ruim ook niks meer op dan. Ben in staking.

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Bedankt voor alle felicitaties.
    We hebben het heel klein gehouden. Is al druk genoeg voor mijn grote mannetje. Mijn ouders, schoonouders, oma's van ml en zusje met kind van ml.
    Hij heeft twee doeltjes gekregen voor in de tuin, badhanddoeken, lego. en van ons de toet toet autogarage met drie auto's en van mijn ouders de toet toet ambulance. Hij heeft heel de dag met de toet toet auto's gespeeld. En vanmorgen om 715 hoorde ik weer auto auto auto spelen. Dus het was weer lekker vroeg.
    Olaf heeft het fantastisch gedaan. Hij lag lekker in de box op het voedingskussen te snurken( ideale uitvinding merk ik nu pas, in een u vorm is het een fantastische hangplek, zo ligt hij ook wat omhoog zodat zijn voeding wat kan zakken)
    Met al die drukte snurkte hij er gewoon doorheen. Flesje erin en hij tukte weer vrolijk door. Alleen jammer dat hij snachts dan weer om de drie uur kwam. Maar goed.
    Even kijken of ik straks op iedereen kan reageren.

4. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Duo, wat balen van de kast zeg! Kan er niet even iemand anders komen kijken? Lijkt mij dat een gloednieuwe kast niet scheef mag zijn...
    Over de fv kan ik je helaas geen tips geven, Daan drinkt 90+3 zonder problemen op, denk dat ik volgende week ga verhogen naar 120+4. Even afwachten wat het CB adviseert, want hij drinkt nog wel 6-7 keer per dag en ik wil hem niet teveel geven.
    Romina is dus ook een buikslaper, hier ging het vannacht vrij goed op zijn zij, maar even aankijken.

Maartje, wat naar voor Alexander, jammer dat de osteopaat niet veel kon doen...
    Ik kan ook slecht tegen de lange dagen thuis zijn hoor, de muren komen op me af. Van 36 uur per week werken naar niks vind ik echt een grote overgang, kan er maar niet aan wennen... Ben altijd blij als ik wat af kan spreken met iemand, even volwassen praat en niet bezig zijn met het huishouden of wachten tot Daan komt... We zijn vast niet de enigen die het thuis zijn moeilijk vinden!

Wencke, wij moeten ook een paspoort/ID voor Daan, ben benieuwd hoe dat gaat met het maken van een foto bij zo'n kleintje!

Testament: wij zijn getrouwd, is een testament dan ook nodig?

Chantal, knap hoor dat je nog fulltime kolft! Ik ben blij dat ik er vanaf ben...:)
    Weet je al hoe lang je wilt blijven kolven?

Fem, fijn dat de verjaardag zo fijn verliep!

Ego: Daan kwam om 01.00 en 04.00 en toen weer om 08.30, dus vrij goede nacht gehad. Gelukkig sliep hij ook gelijk weer toen ik hem in zijn bedje legde, al droomde ik wel tussen 1 en 4 dat Daan lag te huilen...;)
    Morgen met Daan naar het ZH voor een oogonderzoek, hopen maar dat alles goed is. Heeft te maken met de beademing, daardoor kan er een afwijking zijn in de haarvaatjes in de ogen. We gaan maar uit van het positieve!

5. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Monica en Duo, yeeey!!! Ze is door!!!

Maartje, wow!!! Ik kan me voorstellen dat je je even zorgen maakte ;). Toen Hessel laatst voor het eerst 6,5u aan een stuk maakte was zijn luier praktisch leeg, ik raakte half in paniek en heb het ding bewaard voor het geval er iets aan de hand was ;).
    Maar heerlijk zo'n goede nacht! Heb jij inderdaad zelf ook een beetje bij kunnen slapen hierdoor?

Duo, en terecht in staking! Als manlief zich zo zou gedragen (hoofdpijn of niet), zou ik ook in staking gaan ;). Hihi, moest er wel om lachen.

Fem, gezellig boel! En wat fijn dat zowel Lars als Olaf een superdag had! Begrijpelijk dat hij zo vroeg op was, dat had ik zelf ook na Sinterklaas, verjaardagen etc. Spelen met dat spul :D.

Ukje heeft wederom 6,5 en daarna nog een keer 2,5 geslapen. Nu moeten manlief en ik nog leren om direct naar bed te gaan als hij er in ligt, zodat wij ook genoeg slaap krijgen :).
    Krijg pas op de namiddag visite en tot die tijd ga ik mezelf maar eens nuttig maken :).

Fijne dag meiden!

Kus

6. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Monica, in principe gaan alle bezittingen dan naar Daan. Mocht hij overlijden worden de spullen in beginsel gelijkmatig verdeeld over de familie.

Echter zijn er natuurlijk allemaal uitzonderingen. Zo was het voordat we Hessel hadden zo, dat als manlief en ik in een ongeluk terecht zouden komen en beide zouden overlijden, de familie van de laatstlevende ALLES zou krijgen. Dus manlief sterft, ik erf daarbij automatisch al zijn spullen en vervolgens ga ik 2 sec later dood, waarop mijn familie vervolgens niet alleen "mijn spullen" krijgt, maar ook die van manlief en zijn familie zou dan nergens meer recht op hebben.
    Als we nu in een auto ongeluk terecht komen en Hesseltje zou als eeste verongelukken zit je weer in zo'n zelfde situatie. De vraag is of dat wenselijk is. Je zou dus clausules kunnen inbouwen.

(Overigens heb ik maar basale kennis van het erfrecht, dus ik moet me er echt nog even beter in verdiepen en wil dus ook een orienterend gesprek met een notaris.)

Verder willen we dat de voogd op papier staat, je weet maar nooit waar het eventueel mis zou kunnen gaan in het systeem. Vaak gaan de kindjes naar de familie van de mama, maar ik wil gewoon zeker weten dat het goed geregeld is (waarmee ik niet wil zeggen dat de schoonfamilie geen goede regeling zou zijn ;)).
    En ik ben er absoluut van overtuigd dat mijn eigen fam, schoonfam en onze vrienden het beste met hem voorhebben. Alleen wil ik gewoon echt duidelijk en officieel hebben, wat onze wensen zijn.

Je hebt twee mogelijkheden. Je kiest 1 voogd en deze is dan verantwoordelijk voor "de afhandeling". Hij of zij is dan niet per definitie diegene die Daan in huis neemt (kan wel), maar zorgt er dan wel voor dat hij goed terecht komt. Hij/zij zal dan kiezen waar Daan het beste kan komen te wonen en dat hij daar ook welkom is. Als je 2 voogden kiest, staat al vast dat hij gegarandeerd bij in ieder geval 1 van de 2 zal komen te wonen.

Manlief en ik hebben besloten om 1 voogd aan te wijzen (mijn zus). We weten dat zij het beste met Hessel voorheeft en in staat is om eigen belangen opzij te zetten en te kijken wat voor hem echt het beste is. Zij woont ook vlakbij (de rest van de fam woont minimaal een dik uur rijden) en ziet hem opgroeien.
    Je weet nooit wat de toekomst brengt en op deze manier kom je niet voor het dilemma te staan dat je steeds veranderingen moet gaan aanbrengen (als de beoogde voogden toch niet meer zo geschikt of handig blijken te zijn).
    Mijn zus zal regelmatig gesprekken met ons hebben over hoe wij het op dat moment zien en ik weet zeker dat zij het zal respecteren. Op het moment dat ik denk dat dit niet meer het geval is, zouden we alsnog een wijziging kunnen aanbrengen.

Het kost wat geld, maar ik heb liever dat ik zeker weet dat het goed geregeld is.

Hopelijk is het een beetje duidelijk, hihi :).

Goede nacht hebben jullie trouwens gehad, hihi en typisch dat je dan droomt over een huilend kindje he ;). Alvast succes voor morgen!!

X

7. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Wij hebben een voogdijtestament voor de kinderen, waarin mn beste vriendin wordt aangewezen als voogd. De kinderen gaan dus naar haar als wij beide overlijden voor hun 18e. De rest is geregeld omdat wij geregistreerd partnerschap hebben en daar gelden dezelfde wetten en regels voor als bij een huwelijk. Wel hebben wij een extra clausule laten opnemen, wat ervoor zorgt dat als wij overlijden en onze kinderen trouwen en gaan scheiden, de ex partner geen aanspraak kan maken op dat wat de kinderen van ons hebben geërfd.

8. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @kolven, ik probeer het 4 tot 6 weken vol te houden. Daarna nog afbouwen... En wil in elk geval genoeg voorraad hebben om nog even door te kunnen geven na het stoppen. Heb nu 3 liter in de vriezer. Dat zijn 30 voedingen. Daar kan ik 15 dagen mee doen ongeveer, als ik half bv/half kv doe. Wat wel moet om aan kv te laten wennen. Dit heb ik in bijna 2 week gekolfd, dus als ik nog tot zes weken kolf, heb ik nog eens 4 liter!!!

9. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Verstandig dat jullie het goed geregeld hebben :), die extra clausule komt er hier ook in. Hebben wij zelf ook in het huwelijk :).

kolven, fijn dat je straks vooruit kan :).

Zelf ga ik een afspraak inplannen met de lactatiekundige om naast de voedingen melk te gaan opsparen. Ivm medicatie kan ik maar 4,5 maand bv geven, maar ik wil een half jaar vol maken. Het zal pittig worden om fulltime bv te geven en daarnaast zo veel mogelijk te kolven, maar met wat deskundig advies moet dat lukken.

Naast het opsparen voor de vriezer wil ik ook kolven zodat anderen flsjes kunnen geven. Zo hebben de opa's en oma's afgelopen weekend eigenlijk continu de fles gegeven, omdat het zo leuk vonden :). Ik zal dus op tijd moeten beginnen ;).

X

10. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Wencke, ja wij moesten wel een voogdijtestament, want hier kan ik er niet op vertrouwen dat onze familie onze wens respecteert. Bovendien willen ze dan allemaal de kids en daar komt alleen ruzie van. Mn vriendin is van mijn leeftijd en heeft twee kinderen, haar jongste is even oud als Dave. Ik wil sowieso niet dat ze naar opa/oma gaan, die moeten lekker opa en oma blijven.

Haha ja, dat is dan weer een positieve bijwerking van de afwijking die ik heb. Overproductie! Ik kolf dan drie tot vier keer per dag, daar kan ze overdag van drinken en ik hou dan nog ongeveer gemiddeld 400cc over wat ik invries. Ik kolf totaal in drie keer bijna een liter per dag, in vier keer iets meer dan een liter.

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Over kolven kan ik helaas niet meepraten.

Over testamenten ook niet echt. Het is allemaal erg goed geregeld en ze gaan naar mijn broertje. We zijn niet getrouwd en ook geen geregistreerd partnerschap.

Ik blijf erg onzeker over Olaf. Ook al is het mijn tweede. Het gaat eigenlijk erg goed. Olaf is tevreden over het algemeen, slaapt goed en drinkt goed. Ontlasting is wat minder. Moet ook wel eens temperaturen om het op gang te krijgen.
    Maar ik heb ook regelmatig vragen of zoveel slaap wel normaal is en of ik misschien teveel geef qua voeding en of hij wel helemaal gezond is gezien de dubbele nekplooi met 10 weken zwangerschap. Zorgen maken is mijn tweede natuur geworden sinds de geboorte van de kids.

Verder heb ik het idee dat vl olaf helemaal niet zo leuk vind als Lars. Ik geef alle voedingen op een na. Die van 0.00 uur geeft hij. Dan is het nog met veel gemopper en geklaag. Hij zegt geen dag tegen hem, knuffelt hem niet en savonds moet hij gelijk zijn bedje in na de voeding. Ik weet dat hij ook doodmoe is en de zorg voor Lars grotendeels overneemt als hij thuis is. Maar ietsje meer interesse zou fijn zijn.

Klaagmodus uit

12. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Chantal, ja zo'n productie schiet omhoog met kolven he. Althans hier merk ik al een giga verschil sinds ik ben begonnen met kolven. Helemaal toen ik afgelopen weekend bijna fulltime kolfde zodat de familie hem flesjes kon geven merkte ik al direct verschil met de opbrengt van donderdag en vervolgens die op zondag.

Fem, je zorgen kan ik helaas niet wegnemen, behalve dat het moeders eigen is geloof ik :).
    Wat betreft vriendlief en de affectie naar Olaf. Misschien een keer er naar vragen en dan het liefst op een moment dat jij een beetje relaxt bent. Vraag het ook niet verwijtend, want dat werkt averechts. Maar de kans is giga groot dta hij het niet eens door heeft. Succes er mee!

Yeeey, manlief is al thuis. Kusjestijd ;D

X

13. rsky

rsky Niet meer actief

@moon, kay krijgt nu 6 flessen van ong 120ml per dag en reageert hier prima op... CB vond dat er evt nog wel een fles bij kon, en desnoods 2... Maar zolang ik niet t idee heb dat die honger heeft vind ik 6 flessen prima.... succes morgen in t zh :)
    en op zijn buikkie slapen, pfff .. Al eens eerder aangegeven, lijkt me 10x niks hihi maar indd zolang die slaapt... cb zei hier t gisteren nog tegen me, absoluut niet op de buik slapen, liggen en spelen prima maar niet slapen...
    Vroeger deden ze niks anders denk ik dan... ;) maar ik vind t toch beetje eng...

@duo... Kay dronk de laatste week/1.5 week nog 100 ml per dag 6x en kreeg ineens snachts en ocerdag t in zijn bolletje om te piepen om meer... Dus ik ben naar 120 gegaan, en kijk nu wat die drinkt... de ene keer drinkt die alles op, soms 3 flessen achter mekaar, en de keer erna drinkt die dan weer 90, soms 110 soms 100.. hij drinkt wat die nodig heeft denk ik dan... 150 vind ik nog veel maar die van mij is nog niet zo oud als die van jou... ;) Balen trouwens van de kast! zeker zo nieuw! ik doe hier in huis alles zelf in mekaar zetten aangezien vl 2 linkerhanden heeft of eigenlijk helemaal geen handen... en als mij iets te zwaar is of wat dan ook, moet ik dus iemand laten komen, het zei een vriend papa of wie dan ook... Dus snap je frustratie heel goed... grrr mannen! t is indd lekker als de prinses naar der eigen kamertje kan...

@kip... jeetje 4280?? kay woog gister 4180 hihi ruim 4 weken jonger hihi... en candycrush... ik heb gisteravond heel hard gegild, zo hard dat vl naar beneden kwam met t idee dat er weer ergens een spin zat... Maar ik had eindelijk me level uit, na 2 weken... ( helemaal gestoord, i know...) zit nu in level 188... rot spel is t hihi

@mvdave, 4300?? die van mij is maar licht dan, vergeleken bij die van jullie met zijn 4180... enne, niet teveel doen he!!

@fem, nog gefeliciteerd met lars!! hiep hiep hoera!! en indd wat betreft vl zou ik dit indd een keer aankaarten... Klinkt indd niet leuk.. :( knuffel!

@suus, jeetje 20.50 nog eten? ik had denk al onder de bank gelegen van de honger!! en zielig kleine hessel met de krampjes... :( kan me er niks bij voorstellen, kay heeft dit niet, en als die ze heeft verbergt die t super goed, want merk niks aan hem... dikke knuffel voor jou kleine!! enne... happy? anouk in de finale!! hihi, ik heb t niet gekeken maar facebook stond er vol mee gisteravond.. en vanmorgen in t nieuws van 6.30 (je moet wat tijdens de fles) werd t ook steeds herhaald... en wat een heerlijke nachten zeg!! kan je handje geven, knap je van op he?? ;)

@ego... Gister met kay naar t cb geweest.. Arts was tevreden, is een mooi gemiddeld jongetje, 54.5 cm en 4180 gram... 2 weken terug was die nog 3610.. dus lekker gegroeid... Verder slaapt die nog steeds heerlijk, ik heb zelf vanmorgen uitgeslapen hihi... 00 laatste voeding, toen 6.30 weer, en toen 10.30 weer... hebben daarna nog heerlijk samen in bed gelegen tot 12.30.. Hij slapen en ik lezen.. heerlijk!! Vanmiddag verder weinig gedaan, even blokje om en daarna lekker niks... Morgen doe ik ook niks.. ga alleen wel eerder me bed uit.. Moet echt zijn kast opruimen, aangezien maat 50 niet meer past, en ik moet zoeken naar 56 tussen alle stapels kleding... (verwend tot op het bot hihi)
    meiden fijne avond, liefs

14. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @wencke, die verhoging in je productie is waarschijnlijk meer omdat je voed en kolft. Ik heb zo'n enorme productie door die D-TSR. Met drie keer kolven bijna een liter borstvoeding is niet direct een logisch gevolg van kolven. Vaak hebben vrouwen juist minder productie met kolven en loopt het terug. Je kunt zelfs via de dokter neusspray met oxytocine krijgen om te zorgen voor meer opbrengst met het kolven. Maar daar begin ik maar niet mee. :p

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wil zo graag op iedereen reageren, maar kom er gewoonweg niet aan toe. Om 09.00u met Alexander naar de ha. We hebben besloten dat wanneer ze niet meewerkt we kijken of we naar een andere ha kunnen. Bij ons zitten meerdere huisartsen in een praktijk en heb gister al gezegd dat ik 1 ha niet meer wil hebben. Telefoniste ja, maar de ander heeft je ook alleen maar met adviezen weggestuurd, ja, maar die dacht wel mee.
    Gister heeft Alexander heel veel geslapen en wanneer hij wakker was had ie bijna steeds pijn. Normaal werd hij wakker van de pijn, maar hij lijkt wel een bepaalde rust gevonden te hebben waardoor hij diep slaapt, maar in zijn slaap kan hij zo tekeer gaan.

Nu is het tijd om Alexander te voeden en mezelf om te kleden. Fijne dag allemaal en hopelijk kom ik eraan toe on later te reageren.

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm, ga je naar de ha om echt iets voor elkaar te krijgen is meneertje mega vrolijk.

17. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Maartje, heel veel succes bij de ha!

Vandaag met Daan naar de oogarts voor de ROP-screening, hoop maar dat er niks aan de hand is met zijn oogjes.
    Vannacht 01.00 en 05.00, kan erger maar die gebroken nachten vind ik toch wel erg zwaar hoor!

Fijne dag allemaal!

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @moon, succes met Daan.

@ego, verwijzing is binnen. Zij vond zelf ook dat we door moeten naar een kinderarts. Net al gebeld. Ja, we moeten eerst de brief per mail binnen hebben. Ik zo, hoe lang is de gemiddelde wachttijd. Ja, 2 wkn. Ik moet vanmiddag bellen voor de afspraak. Anders bel ik de ha zelf weer op. En ach germ het mannetje. Hij heeft er ook sprew bijgekregen.
    Ze vroeg ook of ik het nog trok. Ik heb nog net zonder tranen kunnen zeggen, niet goed....
    Ik heb zelf zoiets van, ik bel wanneer hij in de avond weer aan het krijsen is de huisartsenpost.

Goed, nu ga ik even rustig worden en kijkend ikbinnenkort kleine man even naar hier tegenover kan brengen zodat ik met dit zeverweer naar de apotheek kan.

19. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fem: Wat fijn dat lars zn kadotjes leuk vond en dat de kleine zo lekker doorsliep. Ideaal mannetje :)
    Hmmm ja ik snap je geklaag wel hoor. Inderdaad eens met ml over hebben. Zal wel zijn dat die moe is, maarja is niet leuk natuurlijk voor jou en olaf.

Suzanne: Ow wat heeft hessel goed geslapen zeg! 6uurtjes aanaan. Trotse moeder zeker! Ja altijd lastig om zelf meteen ook naar bed te gaan. Is zo lekker om ook even zelf nog even rust te hebben he voor je naar bed gaat. Ken het helemaal! Een half jaar bv geven, ik doe het je niet na!

Roos: Ow wat handig dat jij wel alles in elkaar kan zetten. Zal wel moeten als je vent 2 linkerhanden heeft haha. Fijn dat alles goed was bij het CB. Groeit goed inderdaad! En wat kan Kay slapen zeg!! Jeetje...

Schmidt: Aaaah we snappen allemaal denk ik wel dat je het erg druk hebt en niet altijd kan reageren op iedereen. Ik ben blij dat je van je ha een verwijzing hebt gekregen. Aleen weer 2 weken wachten, het zit je niet mee! Nou kop op he...
    En ook nog sprew erbij. Aai aai aai.

Mamavandave: Hahhaha wat een melkmachine! Gaat hard he dat kolven..

Nou ik heb gister weer een poging gedaan om de commode in elkaar te zetten en het is me gelukt!! :D Jeeej.
    Toen vl eenmaal wakker werd, was die wel een beetje verbaasd. Ik denk dat die zich schaamde want hij heeft zelf nog een x naar de kledingkast gekeken en uiteindelijk staat die ook. Met enige moeite, wat een rotding!). En zelfs daarna heeft die nog een opbergbankje in elkaar gezet dus kamertje is nu echt bijna af.

Vandaag even gordijntje kopen, lamp en schapje ophangen en dan kamertje inrichten! Zo fijn, want ik moest ook steeds alle kleding zoeken tussen een berg.

20. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @duo, Ja door de hormoonafwijking heb ik echt mega veel melk. Ontzettende overproductie. Het past ondertussen bijna niet meer in de vriezer, dus moet al uitwijken naar een externe locatie om in te vriezen!! :p gelukkig heeft mn gastouder een grote tweede vriezer!

Wat super fijn dat het kamertje nu echt bijna af is!!

@maartje, geeft toch niks?! Ik heb ook weinig tijd om steeds op iedereen te reageren. Ik lees wel alles en leef mee, maar uitgebreid reageren zit er gewoon even niet in.

@fem, super dat Lars zo'n fijne verjaardag had! Wij hebben het ook heel klein gehouden, aangezien Sofie 4 dagen voor Dave zn verjaardag geboren is... Ga jij straks twee aparte verjaardagen vieren of tegelijk voor familie en vrienden? Onze familie woont allemaal ver weg en die gaan niet twee keer in een week hierheen rijden. Wij doen dan wel zelf op hun eigen verjaardag iets speciaals.

@Wencke, fijn dat Hessel zo goed slaapt! En 6mnd, super!! Ik zou dat ook best willen, maar ben bang dat ik niet zo lang fulltime kolven ga volhouden. Maar wie weet, ik sluit niks uit. Ik probeer nu in elk geval tot 6 weken vol te houden met kolven en dan kan ik nog eens +/- 6 weken gedeeltelijk bv geven van wat in de vriezer ligt.

@moon, Succes bij de oogarts!!

@ego, Gister heeft Sofie van 20.30 tot 4.00 geslapen!! Normaal heb ik drie voedingen, rond 23.00, 3.00 en 6.00. Nu kwam ze pas om 4.00 en daarna tegen 7.30!! Mn borsten stonden op springen! ;)

Deel Deze Pagina