April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rsky

rsky Niet meer actief

hier al bijna 4 weken geen kraamtranen te bekennen, en nu zit ik toch te brullen bij t idee van kleine daan met spreidertjes in zijn ogen... bah zielig!! wel goed nieuws, jeeej!! :)

@kip.. droom was niet heel boeiend, paar van ons clubje afgesproken (weet niet waarom niet iedereen?!) waren bij iemand thuis, met de kleintjes en ze waren allemaal super lief, en allemaal in t wit... Ook zo vaag haha...Ann was er ook! hihi.. weet iemand trouwens hoe t met haar is? ben heel benieuwd,, had der nog een pb gestuurd maar niks gehoord nog..

@mvdave... als je het kolven zo'n probleem vind en druk met 2 kids, waarom stop je dan niet??

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, wat groeien die haren van Ferron toch hard. En jaja, ik ben langs de burgerking geweest :)

3. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Roos, knuff voor de kraamtranen...;)

Druk dagje vandaag, zometeen naar de Cesartherapie, vanmiddag en vanavond bezoek. En ml is zo lekker 3 dagen vrij, jeej!

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @roos, soms komen ze nog hoor.

@moon, veel plezier.

@ego, rot nacht gehad. Alexander heeft het best g

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm ging even fout.

Alexander heeft het best goed gedaan. Alleen kwam hij eerder. Werd wakker toen ml ging douche vannacht. Hij was om 2.00u pas thuis en ik heb al die tijd wakker gelegen.

6. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Even snel bijlezen en hoop dat ik overal op kan reageren, maar heb niet heel veel tijd.

Roos, het is aan de late kant he, maar gelukkig ben ik gewend om relatief laat te eten. Door de bv (hoop ik dan maar, anders ben ik sinds uks geboorte een hongerig monster geworden) lijk ik sowieso 2x zo veel te eten, dus ik pak wel iets kleins tussen 5 en 6. Anders zou je mij ook kunnen opvegen hoor ;).
    Mooie groeispurt van Kay! Goed gewicht hoor :). Uk was hier vorige week 4355, maar hij is ook al wat ouder dus die lopen volgens mij redelijk gelijk op. Worden mooie grote stoere sterke mannen, net als al die andere kereltjes hier ;) en de meiden uiteraard prachtige prinsessen :D.
    Hier gisteravond ook bijna alle maatjes 50 apart gelegd :).

Chantal, nee dat lijkt me dan niet zo geschikt als de productie al zo hoog is he :). En wie weet trek jij de 6 maanden ook wel. Ik weet niet of het gaat lukken hoor. Het voornemen is er wel. Als blijkt dat het te veel van het goede is ga ik er in ieder geval wel voor zorgen dat hij nog 1 of 2 flesjes bv per dag krijgt. Dat moet namelijk sowieso wel te doen zijn.
    Fijn van Sofie haar goede nacht!

Monica, ohhh wat griezelig :S, zo wil je je kleintje niet zien. Ik vind ogen sowieso al eng om aan te zitten. Oude vriendin van me heeft een aandoening en daarbij moeten ze af en toe haar hele oogbol eruit vissen, brrrrrr.. Gelukkig hoefde het niet zo ver bij je kleine schat en gelukkig was alles goed! Drie hoeraatjes voor Daan!
    Wow, super dat manlief drie daagjes vrij is, lekkerrrr!

Maartje, yeeey dat je dinsdag al terecht kan. En ik denk dat het op zich wel mee valt in de mate waarin ze het jouw aanrekenen dat je een nachtje bijtankt. Toen uk net geboren was en ik al n paar nachten eigenlijk niet normaal geslapen heb, hebben ze ook voorgesteld om hem 1 nacht van me over te nemen. Dat heb ik toen niet gedaan, maar ik kreeg niet het gevoel dat ze mij dat persoonlijk zouden aanrekenen, maar dat het vaak genoeg voor komt.
    Verder heb je hier in Den Haag bij de geboortekliniek een "mama slaap arrangement" dan kan je zelf bijkomen, terwijl zij voor je ukje zorgen. Dus volgens mij is het minder gek dan je denkt hoor :).
    Slaap-mama-slaap-arrangement - Geboortekliniek
    Mocht je echt even bij willen komen en manlief of je ouders kunnen de zorg niet op hun nemen, dan schroom vooral niet om gebruik te maken van dat aanbod.
    En mjammie, Burger King! (oke het is bijna kwart voor 11 en ik zou serieus nu geen nee zeggen ;), o o...)
    Balen trouwens dat manlief zo laat was, ik herken dat wakker blijven liggen wel. Ohh wat is dat dan irritant. Normaal is het al annoying (ik kan echt niet slapen zonder manlief), maar nu helemaal. Dikke knuffel!

Duo, wat goed!!! Nieuwe carrieremove in het vooruitzicht ;), wanhopige mama's in spe helpen met de meubeltjes :D. Ben je nog wezen shoppen voor de afwerking?

Slapen, Wij proberen trouwens zo rond een uur of 10 te starten met de laatste voeding (gemiddeld wel een uur bezig met ook het omhoog houden, soms iets korter, soms ook nog langer). Het ligt overigens wel een klein beetje aan de kleine, daar ik hem weer normaliter op verzoek laat komen. Hij slaapt de laatste nachten dan tot half 6 door.
    Overdag zit er meestal tussen de 3 a 4 tussen.
    Heel af en toe wil Hesseltje ook clusteren 's avonds, net als Alexander. Dan lopen de avonden ook anders. Echter is dat volgens mij niet echt relevant voor de meeste van jullie ;).

Rianne, thanks voor de link! Ik ga er een deze dagen naar kijken als ik wat meer tijd heb :). Wat superleuk van het badjasje!! Ik kwam ze toevallig afgelopen week ook online tegen, zoooo cute! Moet er een bestellen als afstudeercadeau (paar maatjes groter dan ;)), misschien stiekem dan ook een voor Hessel kopen.
    En een foto van Ferron zijn nieuwe kapsel is nooit weg he ;). Hihi ik ben gewoon dol op al die kleine jongetjes en meisjes, vind de foto's zo leuk!
    Vriendlief kon dus nou lekker blijven liggen vanochtend ;), denk dat ik ook voor de avond had gekozen om te werken :).

Babydate, hihi onze ukjes zijn toch sowieso de liefste in de hele wereld en dan ook nog in engeltjes wit ;). Hihi, ben benieuwd! Ik zie al die dondersteentjes al de boel op stelten zetten :D.

Fem, hahaha mooie actie! Gelukkig waren het de geblokkeerde pasjes, voor dat je de goede pasjes per ongeluk zo blokkeren :D.

Verjaardagen, volgens mij zijn er maar weinig meiden hier die geen dubbele birthdays hebben met hun ukjes of niet? Of de andere kindjes zijn jarig, of we zijn zelf jarig (of vriendlief he Rianne ;)). Zou dat bij andere mama's ook zo zijn? Ik vind het best toevallig :D.

Ego, gisteren in het ziekenhuis geweest voor mijn eigen checkup en alles was prima. Ze willen eigenlijk dat ik volgende zwangerschap direct onder controle kom te staan in het ziekenhuis vanwege de cholestase, maar ik heb al aangekaart dat ik dat liever niet wil (ik wist wel dat ik nooit meer thuis zou kunnen bevallen vanwege de keizersnede). We hebben nu afgesproken dat ik wel start in het ziekenhuis, maar we dan kijken of ik alsnog naar een vk mag.
    Verder veel drukte dit weekend. Vanmiddag naar brabant en de rest van het weekend de hele dag visite. Ontzettend gezellig, maar weekend??? Al blijft het fantastisch hoeveel mensen moeite doen om ukje te komen bewonderen.

Fijne dag lieve meiden!

Kus

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, naar Brabant...dat beloofd gezellig te worden. Veel
    plezier.

@gewicht kleine, wij hebben echt een reus. Wij zijn begonnen waar jullie nu zitten ;). Eigen zouden we a.s. Dinsdag naar het cb moeten ook voor zijn eerste enting. Dit is nu ruim een week verschoven i.v.m. het zh.

@weekend, ml is vanavond weer laat thuis, morgen heeft ie weer een demodag, eindigend in Groningen. Dat wordt dus ook niet vroeg. Zondagochtend krijgen we kraamvisite en dan moet ml in de middag weer op pad :(. Maandag is ml wederom niet thuis (als het goed is), maar dan komt mijn broer, schoonzus en 2 neefjes richting het zuiden uit.

Zelf ga ik vanmiddag naar een vriendin. Ik heb ml gister en vanochtend bijna niet gesproken. Was toen hij doei kwam zeggen weer in tranen. Nogmaals uitgesproken hoe zwaar ik het vind. Het verhaal rondom opname zh lijkt hij niet te snappen. Dat het gewoon teveel is. Normaal is het al pittig, maar zeker met een zoontje met al deze klachten. Gisteravond is hij helemaal overstuur in mijn armen in slaap gevallen. Vanavond is mijn vader met ml op pad. Ik verwacht dat mijn vader wel wat opmerkingen zal plaatsen.

8. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ach meissie toch. Dikke knuffel! Ik weet dat je er weinig aan hebt, maar wij staan voor je klaar he. Misschien kan Chantal hem ook nog even een schop onder zijn kont geven (die is het dichts bij groningen ;)) in de trant "werk is belangrijk, maar vrouwlief heeft in ieder geval je emotionele steun nu hard nodig".

X

9. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @maartje, Dan kom ik idd wel even langs om die vent van jou een schop onder zn kont te geven!!

@verjaardagen, wij hebben sowieso maar twee keer verjaardag nu. Ukjes samen, en wij zijn 13 en 14 juli jarig, dus vieren ook altijd samen.

@honger, Hier ook hoor!! Komt van de bv

@roos, ik stop nog niet, omdat ik in elk geval wil dat ze minstens zes weken bv krijgt. Het kolven is niet perse een probleem, maar wel zwaar om erbij te doen. En door de D-TSR ook niet altijd prettig. Maar ik heb het er (nog) voor over. Zodra ik genoeg voorraad heb wil ik afbouwen.

@weekend, Zaterdag komt mn moeder eindelijk Sofie bekijken, zondag willen we een dagje weg, naar Oranjestad oid voor Dave. En maandag, dinsdag en woensdag nog niet echt plannen. Alleen even op verjaardag bij mn schoonmoeder woensdag. En heb besloten dat minstens 1 ochtend ml de kinderen mee naar beneden neemt en ik even mag bijslapen.

@fem, haha tijd om de geblokkeerde pasjes weg te gooien!!

@Wencke, fijn dat alles goed was!! En wat heerlijk dat Hessel al zo lang slaapt 's nachts! Dat geeft goede moed ;) Al ben ik benieuwd wat er gebeurt met mn productie als ik alleen overdag kolf en verder niet. Vandaag trouwens even ruim 3liter bv bij de gastouder in de vriezer gezet, het paste niet meer in onze vriezer!!

@gewicht, Sofie was maandag 4300gr....

@ego, hier ook druk! Vandaag en morgen dus visite... Gelukkig is ml dinsdag vrij en woensdag is sowieso zn vrije dag... Ik ga nu maar even de baby voeden, zelf eten en daarna kolven en dan staat de visite alweer voor de deur!

10. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Goedemiddag meiden ;)

Roos, toch nog kraamtraantjes dus. Tja het hoort erbij he hihi ;) Luchtte het op ;)? Wat grappig van je droom, allemaal in het wit. Superschattig hihi :D Weet niet hoe het met Ann is, vroeg het me ook af van de week.

Maartje, haha ja die haren van Ferron pff, word een dure bij de kapper hihi :) Wat vervelend van je nacht zeg :( Balen dat Alexander wakker werd van ml. Ah lekker toch dat Alexander zo'n boelie is hihi :D Heerlijk van die babyspekkies!! Wat balen dat ml zo weinig thuis is komend weekend :( Lastig ook dat hij niet op één lijn ligt met je :( Hopelijk snapt hij het wel snel als jullie misschien een keer een moment hebben om rustig samen te kunnen praten. Dikke knuffel meid!

Monica, succes met je drukke dag ;) Wel weer cadeautjes, joepie hihi! Heerlijk dat ml 3 dagen vrij heeft. Vl heeft nu al weekend maar is nu eerst nog de middag varen.

Wencke, gezellige drukte dus weer ;) Fijn dat je check up helemaal goed was. Fijn dat je in eerste instantie gewoon weer eerst naar de vk mag :) Ik zal straks nog even kijken of ik een foto plaats hij ligt nu lekker te slapen :). Vl kon nu blijven liggen tot 6:45 haha ;) Uiteindelijk ging hij er pas om 7 uur uit en heeft Ferron nog even verschoont en zijn fles gemaakt. Ideaal hihi. Ben al benieuwd hoor naar Hessel zijn pasfoto hihi ;) Veel plezier in Brabant en natuurlijk veel plezier met alle visite (en cadeautjes woehoee!!)

@ego, hier wel een redelijke nacht gehad. Hij sliep gister al mooi optijd. En werd om 4:30 wakker. Uiteindelijk heeft ie nog verder geslapen tot 5:30, nadeel nu was ik zelf om 4 uur klaar wakker haha. Toch bijzonder hoe zo'n biologische klok werkt hihi ;)
    Vanmiddag wil ik nog even naar de stad om de box bij de prenatal op te halen. Moet ook nog een kadootje halen voor mijn beste vriendinnetje die is morgen jarig. Zondag middag weer kraamvisite en wil eigenlijk s morgens naar het zwembad maar dat zien we zondag wel weer hihi :) En maandag natuurlijk nog als extra vrije dag voor vl.

Fijne dag meiden! xx

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi, ml zal raar staan te kijken.

@honger, zeer herkenbaar. Moet echt opletten met wat ik in huis haal, want ik vreet alles op. Zelfs wanneer ik iets eigenlijk helemaal niet lekker vind. Ik raak nu ook echt geen kilo's kwijt.

12. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Hier ook!! Alles moet er aan geloven en boodschappen doen is eigenlijk helemaal niet verstandig op dit moment... En val niet meer af. Al kom ik ook niet aan...

13. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    En het regent...;):x

Afijn, de zomer komt vanzelf wel, toch? Hebben we het zo mooi uitgekiend de zomerperiode verlof te hebben, moet het weer wel mee gaan werken natuurlijk!

Wencke: Fijn dat je checkup goed was! Fijn weekend, klinkt gezellig!

Maartje: Vind het zo vervelend voor je dat ml zo weinig tijd heeft voor jullie, zit er in de toekomst wel verbetering aan te komen? Kan me goed voorstellen dat je het niet zo goed trekt, zeker met de kleine en zijn klachten! Dikke knuffel meis, was het gezellig bij je vriendin?

Ego: Ik word elke ochtend wakker met een misselijk gevoel, knoop in mijn maag... Denk dat ik toch een beetje bang ben hoe de dag zal verlopen ofzo, of Daan veel zal huilen, etc. Ik voel me ook niet zo prettig alleen, kon altijd al slecht alleen zijn en nu helemaal. Vind het lastig voor mezelf, als ik iets te doen heb overdag gaat het ook een stuk beter, maar als ik een dag geen plannen heb vliegt het me aan ofzo...:(
    Wordt echt tijd dat het mooier weer wordt, lekker stukken wandelen en meer met vriendinnen afspreken.
    Sm moet nog 1 week werken en gaat dan 1 week op vakantie en dan is ze fulltime thuis, dus dan heb ik daar zeker wel gezelschap aan.
    Ach, hoor van iedere moeder dat de eerste 3 maanden het zwaarst zijn, ben al op 2/3...:)

Ow ja, vanmorgen belde de jeugdvpk van het CB mij op om te vragen hoe het ging met mij en met Daan, vond het zo attent! Deed me echt goed. Heb nog even het buikslapen aangehaald, ze gaf ook aan dat het advies natuurlijk blijft staan, maar dat (nacht)rust voor Daan én voor mij natuurlijk ook héél belangrijk is. Er zijn legio baby's die op hun buik slapen en als dat dé oplossing is moet ik het volgens haar gewoon doen...

Zo, ik ga nog een wasje ophangen en dan vanavond gezellig visite ontvangen en genieten van 3 dagen met ml, Daan en onze 2 katten!

Fijn weekend allemaal!

14. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ha lieverds,

Ik heb alles bij gelezen maar heb zon koppijn dat ik het even niet zie zitten om te reageren!

Hier onwijs druk geweest de afgelopen dagen! Alleen maar "kraam"viste gehad elke dag en ook nog is 4 verjaardagen gehad. Ben er nu wel klaar mee! Wordt tijd dat mama is kan uitslapen!
    Nu word het tijd dat ik een dagje voor mezelf heb met Naomi en papa!
    Maja Me huishouden loopt hierdoor zwaar achter. Wasmachine maakt over uren!
    Met kleine Naomi gaat het super! Ze slaapt alle nachten door! Eet onwijs veel! We geven nu af en toe kv erbij Omat ik het niet bij kan kolven en soms heeft ze gewoon niet genoeg. Ze groeit als kool!
    Ik hoop da ik het van de week rustiger eb zodat ik weer gezellig mee kan kletsen met jullie! I Miss it!

Fijn weekend/Pinksteren iedereen ik denk aan jullie!
    Dikke kus ❤ voor alle lieve mama's en super beebs!

15. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Yeeeey, we hebben n nieuwe auto! (Brabant was geen social call ;)).

Volgende week kunnen we onze Renault Mégane station ophalen :)! Joepie! (Rianne, nu wordt het echt eng hè ;))

Zijn nu weer onderweg naar huis en ukje :). Ik reageer later op iedereen, want ik ben compleet gehandicapt met mijn tel als ik in de auto zit.

Kus

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monica, is het allemaal goed gegaan? Wel attent van het cb.

@eef, hopelijk is je hoofdpijn weer gezakt. Snap dat je het met doe drukte helemaal hebt gehad. Fijn dat Naomi het goed doet.

@wencke, wow een nieuwe auto!!!

@ego, ja, wat zal ik zeggen. Wil niet klagen, maar kan niet zeggen dat het goed gaat. Gister zo'n mot gehad met ml en hebben alweer gepraat. Die drukte is niet bepaald goed voor ons huwelijk. We zijn allebei gewoon veel te moe en zitten er doorheen. Het is ook niet meer echt gezellig geworden en daarbij was Alecander ook weer overstuur. Het drinken uit de borst gaat in de avond steeds moeizamer. Dan heeft hij veel last van de reflux. Uiteindelijk heeft ml Alexander proberen te troosten en ik ben haan kolven. Maar hij wilde duidelijk de fles niet. Had denk behoefte aan geborgenheid. Uiteindelijk heeft ie nog goed uit de borst gedronken. Vervolgens heeft ie goed geslapen. Zijn ontlasting is in de avond ook een stuk dunner. Zelf heb ik de eerst 5 u goed geslapen, na de voeding lag ik wakker door de ruzie die we hadden gehad. Had echt even een knuffel nodig. Ml stond gelukkig vroeg op, zodat ik na een knuffel nog een uurtje heb kunnen slapen. Nu vanalles doen, want wil vanavond mee naar Rotterdam om mijn neefje te bewonderen (hoe moeilijk ook ben).

17. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Hey meiden,

Monica, wat vervelend dat je zo rot wakker wordt :(. Zelf denk ik ook vaak s morgens; ohh ik hoop niet dat het weer zo'n huildag wordt. Toch schijnen die kleintjes juist dat aantevoelen en daar dan weer onrustig van worden. Lastig he. Fijn dat je sm bijna een week vrij is om gezellig langs te komen :) Wat lief dat ze nog belde. Netjes hoor! Ja als Daan daardoor prettiger slaapt en jij er ook een goed gevoel bij hebt. Heb je het afgelopen nacht geprobeerd?
    Fijn weekend met z'n vijven hihi ;)

Eef, nu al klaar met de kraamvisite haha! Hier zijn we 10 weken verder en nog steeds kraamvisite, pfff!! Wij zijn er uit dat we bij de volgende een kraamfeest doen. Hopelijk heb je gauw een dag dat je kan uitslapen :). Oh en heel herkenbaar van de wasmachine hihi :) Wat fijn dat het zo goed gaat met Naomi, wat heerlijk dat ze de nachten doorslaapt dus wat dat betreft maak je wel wat uurtjes :) Jullie ook een fijn pinksterweekend! :)

Wencke, jaa het word wel heel eng nu hihi!! Zou haast denken dat we familie zijn haha :p Maar JEEEEEEEEEEJ een nieuwe auto!!!

Maartje, ahh gossie, nog ruzie gehad ook :( Hoop dat het na de knuffel helemaal bijgelegd is? Zijn jullie er wel goed uitgekomen? Vervelend hè die reflux :( Spuugt Alexander er ook bij? Hier gaat het nu echt veel beter :D Nu we maximaal indikken! Ferron is een totaal ander kind! Fijn dat hij ondanks de onrustige avond goed heeft geslapen.

@ego, gisteravond super lol gehad met Ferron. Hij lag helemaal dubbel als ik in zijn gezicht blies hahaha! Daarna een enorme poepbroek het liep zijn broek bijna uit, misschien dat ie daarom wel heel blij was. Gauw de gootsteen gevuld en meneertje zat prinsheerlijk haha. Toen Ferron op bed lag moest ik met een paar vriendinnen nog een spandoek gaan plaatsen :) Altijd leuk om te doen. Daarna een goede nacht gehad. Ferron sliep tot 5:30! Jeej we zijn weer bijna terug bij de 6:00! Hij mocht toen lekker bij ons liggen en heeft nog geslapen tot 7:15!
    Vanmorgen weer naar het winkelcentrum geweest, moesten nog wat spulletjes halen. We zijn overgestapt van de Aventflessen naar de Difrax. Difrax heeft verschillende grootte van gaatjes in de spenen en Avent heeft wel een speen 2 maar dan zijn de gaatjes nog steeds niet groter, met deze dikke voeding is dat wel nodig. Hij drinkt er super uit en spuugt helemaal niet meer :D
    Ik zal de geweldige foto bijvoegen (het lijkt trouwens of hij een tand heeft maar dat is kwijl haha) Ben trouwens ook wel weer benieuwd naar alle andere moppies hoe ze al gegroeid zijn ondertussen (*HINT HINT* hihi)

Fijne dag! x

18. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    #258 Moon83, 18 mei 2013
    Laatst bewerkt: 18 mei 2013
    Eef, wat fijn dat het zo goed gaat met Naomi!

Wencke, burgerlijke auto gekocht dus, haha;)

Maartje, dikke knuffel voor jou! Een kindje zorgt nou eenmaal niet alleen maar voor gelukkige momenten. Wel blijven praten hoor met ml, dat is zoo belangrijk!
    Misschien een keertje lekker uit eten gaan met zijn tweetjes om bij te tanken?

Rianne, wat een heerlijk jochie is Ferron toch!

Ego: Daan heeft vannacht van 00.30 tot 06.30 geslapen, wist niet wat me overkwam! Ik was zooo moe gisteren, denk dat hij het aanvoelde, hihi;)
    Hij lag 'gewoon' op zijn rug, maar ik weet wel dat als hij heel onrustig is ik hem voortaan wat sneller op zijn buik zal laten slapen.
    Net visite gehad van vrienden met hun zoontje van 4,5 maand, wat een verschil met Daan zeg! Hun zoontje is ook nog eens erg groot (papa is ruim 2 meter) en Daan is natuurlijk klein voor zijn 2 maanden, dus dat was wel grappig.

Straks Songfestival kijken! Zin in!

Fijne avond!

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, erg leuke foto.

Even weer een ego bericht. Heb net de huisartsenpost gebeld en ze willen dat ik toch even langs kom. Alexander heeft op gister na bijna hele dagen geslapen. Je hebt er maar weinig contact mee. Veel minder dan normaal. Gister was het huilen, eten en weinig slapen. Ik ben toch wel een beetje ongerust.

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hii lady's

Wencke super fijn een grote auto! Onze volgende auto word ook zo iets! In mijn ka'tje past net de kinderwagen en alles. nou dat ga ik volgende keer ook doen een kraamfeest! Volgende week staan er weer aardig wat visites gepland...

Maartje hoofdpijn was vanochtend gelukkig verdwenen!
    Ach meis hoop dat het snel wat rustiger word tussen jullie! Een avondje voor jullie samen zou ook helpen denk ik! En altijd blijven praten met elkaar hoe moeilijk het ook is!
    Veel plezier in rdam bij je neefje!

Rianne Haha misschien dat ferrob daar indd hard om ging lachen! Wanneer ging hij voor het eerst echt lachen?
    Ik heb ook avent flessen en alles merk wel dat dat soms te snel gaat voor Naomi ze krijgt dan ineens een plons binnen. Als ze aan de borst ligt krijgt ze ook altijd een plons in d'r mond.
    Wat een heerlijke foto van zon lache bekkie! Word je helemaal vrolijk van!

Mo heerlijk dat hij zo goed geslapen heeft! Op naar nog zon goeie nacht!

Vanavond gaan we ezelin ouderwets wat drinken met vrienden

Fijne avond lieverds! Xxxx

Deel Deze Pagina