Kipje: Wat vervelend dat ferron reflux heeft. Maar goed, wel duidelijkheid nu in hoe te handelen. Wat een mooi schema trouwens. Lekker hoor! Ga je morgen nog naar het zwembad? Ga je dan met Ferron? Wat een lekker jong heb je trouwens zeg! Geweldige foto. Leuk als die kleintjes lachen he. Moon: Aaaah wat sneu voor daan, maar gelukkig is de oogonderzoek nu achter de rug en is alles goed Zker zeer attent van het cb dat ze je gebeld hebben. Dat is nog eens service. Jeetje wat een goede nacht! Topp Suzanne: Mooi dat je onder controle bent geweest en goedgekeurd bent! Fijn dat ze naar je geluisterd hebben en je gewoon naar de vk mag als volgende zwangerschap alles goed gaat. Flieentje: Wat fijn dat je kleine meid het zo goed doet. Super. En ook al doorslapen. Wat een lekker makkelijk kindje. Geniet ervan. Schmidt: Ik vind dat je het allemaal erg goed doet. Je houd je erg sterk en ik snap je. Wil niet lullig doen, maar denk je niet dat je beter kunt overgaan op kv? Dan heb je meer ritme en kom je geheid meer aan je rust toe denk ik. Je zou het eens een dag kunnen proberen en zien hoe alexander het doet daarop. Heel veel plezier vanavond bij het bewonderen van je neefje. ! En kop op he! Ow en lees dat je naar de huisartsenpost gaat. Succes! Hopelijk is alles goed.. Nou hier ook een hele goede nacht gehad. Ze viel gisteravond 8uur in slaap na haar voeding en kwam uiteindelijk pas weer om 00:30! En daarna weer doorgeslapen tot 6:00. Ook ik wist niet wat me overkwam haha. Maar had haar om 00:30 150ml gegeven en dronk het prima op. Daarna gewoon weer steeds 120ml. Maar dat niet alleen, want ook vanmiddag heeft ze erg lang geslapen. 6uurtjes achtereen! Hopelijk slaapt ze vanavond nog wel dan haha. Maar even een poosje wakker houden nu. Ga samen met me kleine moppie songfestival kijken. Even anouk aanmoedigen. Had echt niet verwacht dat we de finale zouden halen. Babykamer is ook helemaal af en romina heeft vannacht voor eerst op dr kamertje geslapen. En zie hierboven, ging prima dus Ook hebben we onze eigen slaapkamer onder handen genomen dus alles is weer tiptop in orde Ben helemaal happy.
@rianne, leuk hè dat ze nu zo op dingen kunnen reageren. Je wordt er gewoon helemaal vrolijk van. Ik moet weer wat neer de gewone camera gaan gebruiken voor mooie foto's. @monica, super zo'n nacht! @duo, ik reageer even zo op wat je over je eigen dag schreef, maar heb het even niet helder voor ogen. Maar betreffende bv en kv. Op zich lopen de voedingen vrij lekker, alleen zijn de avonden wat minder (nu loopt het toevallig een x goed in de avond, jippie). Kv kan idd voor meer rust en structuur zorgen, maar wanneer ik iets voor ogen heb kan ik hier maar moeilijk vanaf. Of dat een goede eigenschap is, nee niet altijd. Heb wel gezeg dat wanneer blijkt dat hij een allergie heeft ik op kv ga overstappen. Zelf een dieet moeten volgen zie ik echt niet zitten. Ook kan ik ineens omslaan wat gedachte betreft dat ik ineens toch overstap. Moet zeggen, momenteel kan ik echt van de bv genieten. @ego, bij de dokterspostkwam eruit wat ik al dacht.moe van het harde werken. Hij zag ook wel dat hij veel pijn had (kwam voor het vele slapen), maar niet allermerend. Mijn gevoel was dus juist, maar werd wat onzeker. Hij vond het goed dat ik wad gekomen. Verder was het vandaag een leuke dag. Bij mijn broer, sz en neefje was het erg gezellig. Wat een reus is Alexander dan. Probeer snel een nieuwe foto te plaatsen. Ze zeggen dat ze streeds meer van mij bij Alexander gaan terug zien. Dat hij mijn ogen krijgt . Vervolgens heb ik met mijn vader grote boodschappen gehaald. Thuis had ik gekookt en ml was vrij op tijd thuis. De sfeer is gelukkig weer goed. Morgen gaat hij heel de dag werken, maar maandag is hij vrij. Jippie!!! Fijne avond allemaal!!!
@duo, fijn dat ook jij een goede nacht had. En top dat het kamertje eindelijk af is. Hopelijk gaat dit voor meer goede nachten zorgen.
goedemorgen dames... ik heb nu 5x mijn verhaal getypt, en ben t 5x kwijt!! grrr dus ik doe t zo: dikke knuffel voor iedereen, heb t allemaal gelezen en gezien(---> kip WOW!! LIEFFIE) hier alles goed/rustig... kay slaapt weer een uurtje langer door... laatste 2 dagen tot 7 uur!! ik is blij!! daarna slaapt die weer tot 10.00/10.30 ong... Heerlijk!! Fijne dag lieverds, we krijgen een tante op bezoek van vl...
Goedemorgen! (Nog net aan) Monica, wat heerlijk dat Daan zo goed sliep! Heeft ie dat vannacht weer gedaan? Grappig hè hoe verschillend die ukkies allemaal zijn. En jeej in de top 10 geëindigd! Dat is heel wat al natuurlijk! Maartje wat fijn dat jullie bij de dokterspost terecht konden. Goed dat je dat gedaan hebt, je eigen gevoel zit toch vaak goed. Wat sneu dat Alexander zo oververmoeid was en pijn had. Hoop zo voor jullie dat het snel beter gaat. Fijn dat jullie verder wel een leuke dag hadden! Ben benieuwd naar Alexander hihi, leuk hè om dingen van jezelf terug te gaan zien. Jeeej ml morgen vrij, heerlijk! Duo, we zijn niet gaan zwemmen,het is natuurlijk eerste pinksterdag (even vergeten hihi) misschien morgen. Dan willen we inderdaad met Ferron gaan. Wat heerlijk dat Romina zo sliep! Grappig wij geven ook de laatste fles nu 150 wat super dat haar kamertje af is (foto??) Sliep dus goed op haar eigen kamertje, wat fijn en ook meteen jullie eigen kamer, top zeg! Roos, kan Kay een keer met Ferron praten over het slapen? hihi! Heerlijk hoor meis! Veel plezier met de visite! @Ego, gister had Ferron een wat mindere dag weer veel onrustig en huilen. Ook vannacht was hij om 4 uur alweer wakker. Ben een uur met hem bezig geweest en uiteindelijk toch maar bij me genomen, sliep meneer tot 8 uur! En daarna van 9:30 tot nu, de schurk! Hij poept nu trouwens tijdens elke voeding en we geven geen eens lactulose meer, al meerdere keren zoveel dat al zijn kleren vies zijn. Vl en ik waren gisteravond op verjaardag, mijn moeder kwam oppassen en met de laatste fles waren we weer terug. Vanmiddag weer kraamvisite, pfff haha! Fijne dag meiden xx
@roos, heerlijk! @rianne, wat kan Ferron spoken. Gelukkig heeft ie alsnog geslapen. Veel plezier met de zoveelste kraamvisite. @ego, Alexander heeft bijna heel de nacht op zijn eigen kamertje geslapen. Hij is wel een keer vaker gekomen. Visite van vanochtend was erg gezellig. Mijn nichtje met haar 2 kids van bijna 3 waren vrij onverwachts meegekomen. Heb met een rondje door het park gewandeld met Alexander gebuideld. Hij moest nl. weer flink huilen. Ik ga zo een poging doen om samen met Alexander naar mijn oude teampje te kijken die hier in de buurt op internationaal toernooi zijn. Lekker genieten van die ene dag dat het mooi weer is.
Roos: Wow lekker hoor die nachten. Kipje: Owja pinksteren natuurlijk haha. Nouja 2e poging.. Ben benieuwd hoe dat gaat met zn kleintje. Laat je het ons weten? Nou dat romina 150 dronk was helaas eenmalig. Sinds gisteren is het weer drama met drinken. Drinkt vaak niet eens 100. Schmidt: Zolang je jet geven van bv trekt heb je groot gelijk. Haha nouja je hebt in elk geval wel doorzettingsvermogen, dus gaat helemaal goedkomen denk ik. Fijn dat je wat gerust gesteld bent bij de huisartsenpost! Veel plezier vandaag bij het toernooi. Nou ik ga richting me schoonmoeder (nog voor moederdag). Fijne avond meiden
Hoi meiden, Ik had een krabbel gekregen maar kan um niet meer terug vinden volgens mij was ie van jou roos100 of niet? Het gaat heel goed hier sorry dat ik nooit iets van mij laat horen lees altijd wel jullie berichten heb ook bewondering voor jullie dat jullie zoveel schrijven, Jaylinn is op dit moment erg verkouden zo sneu Kevin en Kimberley zijn helemaal trots op hun zusje en kunnen mij al goed mee helpen echt genieten. Ze is inmiddels 6 weken krijgt 6x 120cc en laatste flesje krijgt ze om 9 uur en vaak komt ze dan tegen 5 uur heerlijk om ff bij te tanken ik zal proberen eens vaker wat van me te laten horen. liefs
nou kay is weer flink verwend door niet 1 tante maar 3!! hihi.. kleren passen niet meer in zijn kast hoor... verwend klein jongetje!! haha Hier krijgt kay nog steeds 6x 120 ml per dag.. en reageert hier inprincipe prima op.. Alleen heeft die steeds vaker dat die na zijn fles ff wakker is... een tijdje en dan vaak vlak voor zijn voeding weer in slaap valt.. met als resultaat dat ik ff bezig ben met wakker krijgen, hij eet wel goed hoor maar heb t idee soms dat ik hem makkelijk kan laten liggen, met een fles minder... Alleen denk ik dan, is 5 flessen wel genoeg? t liefst zag t cb dat ik er 7 gaf per dag.... @kip... ik stuur Kay wel ff langs om te babbelen met ferron Miss de laatste fles later geven? miss ipv 23 dan 23.30? @schmidt, hoe was het toernooi? en wat fijn dat alexander zo goed geslapen heeft op zijn eigen kamertje, behalve die keer extra dan! @duo... jammer dat de prinses het drinken weer laat voor wat het is... hoevaak krijgt ze nu per dag?
Jeetje ann, van 9 tot 5... wat een uren zeg! heerlijk... blij dat alles goed gaat met jullie... krabbel was indd van mij... Lekker genieten hoor, en niet schuldig voelen.. we zijn geen verplichting, wilde alleen ff weten hoe t met je was...
@duo, was het gezellig bij sm? @ann, goed te horen dat het zo goed gaat. Wat een nachten daar. Heerlijk. @roos, wanneer hij goed aan komt, zal het toch goed zijn? Dat hij langer wakker is na het eten is gewoon goed. Hoort erbij en is ook wel iets moois . @ego, het was leuk om even op het hockeyveld te zijn. Ben er maar even geweest . Alexander lag daar lekker in zijn maxi-cosi te slapen. Eenmaal thuis heb ik hem zijn bed in gefietst (eigen kamertje). Hij was even wakker geworden en viel vervolgens in slaap. Na bijna 4,5 uur heb ik hem toch maar wakker gemaakt. Na de voeding zijn ml en ik gezellig naar de Turk gewandeld. Alexander genoot eerst, maar daarna was het krijsen. Heb hem maar ongebundeld en dat ging goed. Nu wil hij eten. Ml bereid zich even op dinsdag voor zodat hij morgen niks hoeft. Daarna kruipen we gezellig vroeg te bed met z'n drieën .
Hey meiden! Maartje, Ferron kan heel goed spoken inderdaad, de boef hihi! Wat goed dat Alexander op zijn eigen kamertje sliep, voor jou ook wel lekker denk ik dan hoor je niet elk kreuntje. Vervelend dat hij weer zo aan het huilen was Hoe was het toernooi? Leuk om je oude team weer te zien? Lijkt me wel lastig omdat jij natuurlijk met je rug zit Duo, ik zal laten weten hoe het was. We gaan denk ik in Enkhuizen even zwemmen. Vanmiddag heeft hij weer een zwembroek gekregen, we hebben er nu al 3 dus moeten er echt aan geloven hihi Balen zeg dat het drinken weer drama is hopelijk pakt ze het gauw weer op. Was het gezellig bij je schoonmoeder? Roos, top hihi Het nadeel is dat hij eerst wel doorsliep van 00:00 tot 6:00 totdat hij zijn vaccinaties heeft gehad Dus hij heeft wel al bewezen dat hij het kan. Hopelijk pakt ie het snel weer op. Wat een verwennerij voor Kay! Niet verkeerd. Wij hebben juist bijna geen kleertjes gekregen, helaas! Als hij straks in 62 gaat zal ik veel moeten kopen. Dat hij meer wakker is is wel gezellig hè ? Hij wordt natuurlijk ook ouder, wel lastig dat hij dan vlak voor zijn fles slaapt. Ann, fijn wat van je te horen! Goed te lezen dat jullie zo genieten! Leuk zeg zon grote broer en zus die zo gek zijn op hun zusje! Lief hoor! Wat heerlijk dat ze zo goed slaapt! Echt genieten dus Femke, wat een moppie! Heerlijk zeg!! Ferron had dat shirtje ook maar past hem niet meer hihi! Echt een lekker ventje! @ego, Ferron heeft weer weinig geslapen overdag hopelijk gaat de nacht beter. Gister toen hij zo weinig overdag sliep betekende dat niet veel goeds, we zullen zien. Vanmiddag weer gezellig visite gehad, wederom een zwembroekje gekregen dus hopelijk morgen naar het zwembad! Fijne avond meiden met een goede nacht!
hihi die wangen heb ik er al bijna afgekust hihi Hier vanavond de fles half uurtje eerder geven, kijken hoe meneer daar de nacht mee door komt... hoop net zo goed als anders... fijne avond nog en goede nacht...
@roos, wat een schatje. @rianne, hoeveel zwembroekjes heb je wel nie? Hopelijk wordt het vanmiddag als wonder nog 25 gradem, zodat je in de buitenlucht kunt spetteren hihi. Hoe was de nacht. @ego, wilde vannacht even controleren of Alexander nog bij de tijd was, toen hij al begon te huilen. Om 20.30u heeft ie gedronken. Later wilde hij niet meer en was hij heel vrolijk. Na een krijspartij viel hij in slaap...22.30u. Om 3.30u kwam hij pas weer en net om 07.30u. Omdat ml nu thuis is en al vroeg uit de veren, blijft Alexander zo lekker beneden. Hopelijk kan ik dan in ieder geval nog een uurtje extra pakken. Ven nog verbaasd... 7u tussen de voedingen.
Dames, wat zijn jullie druk! Ik heb alles gelezen, maar ik heb zoveel gemist nu dat ik niet overal op kan antwoorden. @Zwemmen. Ik lees dingen over zwemmen? Heerlijk! Dave vond dat altijd super, die zwemt al vanaf dat ie 10 weken oud is. Ben benieuwd hoe het zwemmen was! @Foto's, mooi hoor! Wat een schatjes! Ik zal als ik er tijd voor heb ook weer eens een foto van Sofie plaatsen. @Slapen, Zo te lezen gaan jullie kindjes steeds langer slapen! Heerlijk. Sofie gaat ook steeds langer slapen. Gister om half tien laatste keer gevoed en ze kwam pas weer om half 5. Daarna weer om half tien. @Ego, Gister zijn we naar Oranjestad geweest. Dave vond het ontzettend leuk, die heeft echt de dag van zn leven gehad. Wel helemaal uitgeteld natuurlijk, zodra hij in de autostoel zat was hij diep in slaap. Vanochtend was hij om 8.15 wakker, dus wij hebben heerlijk kunnen uitslapen, want Sofie lag voor de verandering in haar eigen wieg na de nachtvoeding en die sliep ook nog. Dave is nog wel moe vandaag, dus die zal vanmiddag ook wel weer lekker slapen. Heb overdag Sofie aan de borst gehad, want kolven in zo'n pretpark zie ik niet zitten en dat ging best goed. Nog steeds niet fijn, maar ze heeft echt alleen maar geslapen en is alleen eventjes wakker geweest om te drinken. Zij heeft het dus ook super gedaan gisteren, en dat in zo'n drukke omgeving. 'S avonds bij mn schoonouders gegeten, kan me echt ergeren aan mn schoonmoeder. Ik wil niet dat Sofie te veel van arm tot arm gaat, zeker omdat ze nu eigenlijk alleen nog maar drinkt en slaapt. Als ze dan van arm tot arm gaat, wordt ze wakker gehouden en daar wordt ze dan later op de dag onrustig door. Maar mn schoonmoeder wil haar dan steeds vasthouden en dan moet ze ook nog even bij mn schoonzusje en bij mn schoonvader. Gelukkig kon ik daar een stokje voor steken. Mijn moeder is zaterdag ook eindelijk geweest, met haar nieuwe vriend. Was erg gezellig. Zo, ik ga me aankleden, zit nog steeds in pyama! Ml is vrij, tot en met woensdag, dus dat ik wel heel fijn. Fijn tweede pinksterdag nog dames!!