Mooie fotos voorbij zien komen Hier een goede nacht gehad. 22:30 baden, 23:00 laatste fles en mevrouw werd pas wakker om 5:00! Daarna 8:00 en 11:30. Toen zijn we uit bed gegaan. Ben dus erg tevreden met het eerste slaapje Zo maar even douchen en boodschappen doen en vanavond lekker uit eten met me mannetje. Ben jarig vandaag.
Trouwens Romina is helemaal weg van de TV! Als ze huilerig is, kan ik dr in de schommelstoel zetten of met mij tv kijken en dan is het een ideaal kindje
@duo, gefeliciteerd!!! @Rianne, leuke foto's! En super dat het leuk was!! Hier vandaag druk bezig, net boodschappen gedaan en nu verder met opruimen. Zijn bezig met de grote schoonmaak, alle kasten enzo even uitmesten. Dat kon ik tijdens de zwangerschap niet. Nu met een stoel erbij gaat het wel!
Even een ego bericht. Kom net terug uit het ziekenhuis. Ze wilde maagzuurremmers geven en dan over 2 wkn. een belafspraak en over 4 wkn. terugkomen. Ik heb heb toen aangegeven dat ik het gewoon niet meer weet. Nu hebben ze weer de opname voorgesteld en we hebben dit heel goed besproken. Morgen heb ik een belafspraak staan en dan moet ik aangeven of ik voor de opname ga. Na overleg van ml. zijn we er al uit. De keuze was niet zo moeilijk. Morgen laat ik ALexander opnemen en ik mag er dag en nacht bij blijven. De opname gaat minimaal 3 dagen duren. Tijdens deze opname gaan ze ALexander observeren en wordt er gekeken hoe ervoor gezorgd kan worden dat de klachten afnemen en hoe ik de rust kan gaan vinden. Ik heb aangegeven dat mijn eerste gedachten zijn, ik faal als moeder als ik voor de opname ga. ZIj geeft juist aan, dat dit helemaal niet het geval is en dat er juist daar gezocht kan gaan worden naar een oplossing. Dus al met al ben ik vanaf morgen voor minimaal 3 dagen in het ziekenhuis te vinden.
Eindelijk weer even tijd om te reageren, al is de vraag hoe lang want Hesseltje heeft besloten dat dit een 'Ik kan niet zonder mama dag is'. Eerst even een kort bericht.. Ga ik zo even bijlezen en fatsoenlijk op iedereen reageren. Duo, gefeliciteerd meissie!!! Maartje, verstandig hoor lieverd! Jullie dagen en nachten zijn zo ontzettend pittig! Niets om je schuldig over te voelen of het gevoel te krijgen dat je faalt. Je vraagt juist hulp en dat is tekenend voor goed moederschap. Dikke knuffel lieffie!! Gaan ze hem gewoon 3 dagen monitoren, of gaan ze ook een PH-metrie onderzoek doen? Dat laatste lijkt me wel echt heel moeilijk namelijk :S. Rest volgt zo...
ze gaan hem met name monitoren. wat voor klachten heeft hij wanneer en wat kan eraan gedaan worden om deze klachten te laten verminderen of laten verdwijnen.
duo, gefeliciteerd... Heel veel plezier vanavond.. Kay vind de tv ook wel interessant... @suus, succes met je hessel-kleef-aan dagje ook wel eens lekker toch @schmidt, lieverd, dikke knuffel! vind het zo stoer van je dat je aangeeft dat je het niet meer weet en trekt, en met als resultaat dat ze eens goed kunnen en gaan kijken naar de kleine prins! niks om je voor te schamen! en zeker niet te min te voelen.. Jij doet wat het beste is voor je kind.. wou dat alle moeders dat eens deden.. @kip.. Ik denk dat kay het makkelijk red op 5 flessen... qua gewicht gaat die super goed, merk dat die met de dag zowat groeit (mijn moederhart gevoelens, want het gaat veeeeeeeelste snel) dus ik heb hem vanmorgen zelf laten komen voor zijn fles na 7 uur, en hij kwam om 11.30.. kijken hoe ik t ga redden met 5 flessen, moet lukken, kom met de planning in mijn hoofd nog steeds met de laatste fles op 23.30/00.00.. (als die dan ook nog is uit zichzelf wakker word hihi) wat misschien nu wel gaat lukken, nu die langer kan slapen tussen de flessen door... Ik ga hem overdag gewoon 120 geven, dit drinkt die altijd op en vanavond 150 en kijk hoeveel die daarvan opdrinkt... hoeft niet alles natuurlijk.. als die er maar lekker de nacht mee doorkomt.. en wat een geweldige foto's!! super leuk en je kan duidelijk zien dat jullie hebben genoten!
Thanks roos voor je lieve woorden. Jeetje, al naar 3 flessen. @ego, vind het toch wel spannend. En soms schiet door mijn hoofd, is dit nou echt nodig? Stel ik mezelf niet gewoon aan. Al moet ik zeggen dat ml en mijn moeder dit een verstandige keuze vinden. O ja, Alexander weegt nu trouwens 6650 gram en is al 63,5 cm lang.
Duo, van harte gefeliciteerd! Je cadeautje van Romina had je dus al gehad, een goede nacht hihi! Fijn zeg Wat grappig dat ze tv kijken zo leuk vind hihi! Hier heeft de tv nog geen interesse gekregen. Vooral zijn muziekmobiel is op het moment super interessant! Chantal, oh wat heerlijk grote schoonmaak, zou ik ook wel weer eens willen doen. Alles weer schoon? Maartje, wat ontzettend knap lieverd! Heel stoer dat je hiervoor kiest. Wat de andere al aangaven je kiest juist voor hulp voor je mannetje en dan ben je juist een goede mama! Succes alvast de 3 dagen, hopelijk kunnen ze Alexander goed monitoren en kunnen ze wat voor hem betekenen! Zet m op meis! Jullie kunnen het! dikke knuf! Roos, wat goed van Kay!! Zou toch mooi zijn als hij met een fles minder kan. Doe je ook om de 4 uur dan? Goedzo Kay!! Super @ego, vanmorgen gezellig gehad met me ex collega. Daarna belde toevallig de jvpk van het cb om te vragen hoe het nu gaat. Ivm de vorige keer bij het cb toen ging het niet lekker. Kon dus gelijk aankaarten van de nachten. We kunnen hem nu toch een kleine fles aanbieden in de nacht in de hoop dat hij dan door slaapt. Ze gaf wel aan dat hij wrs voor zijn gevoel inderdaad al lang heeft geslapen omdat hij niet echt wakker word voor zijn laatste fles dus doet hij het erg goed. Als we s nachts een flesje. aanbieden kunnen we kijken of hij daarna weer verder slaapt en ze zei als hij er aan toe is laat hij hem wel weer vallen. Dus dat gaan we proberen. Verder vandaag weer een onrustige dag hij wil niet echt slapen en heb nog steeds het idee dat hij last heeft. Volgende week belt de kinderarts dus dan kan ik het bespreken.
Hoi meiden, Eindelijk een uitgebreide reactie na wat dagen van afwezigheid . Chantal, wat fijn dat je melk kwijt kan bij je gastouder! Dan kun je mooi extra opsparen, zodat Sofietje nog langer van mama's slagroom kan slurpen . Je dag klinkt leuk! Mooi dat Dave zich zo vermaakt heeft! En heel goed dat je je grenzen aangegeven hebt. Ik vind het nog erg lastig om ze aan te geven, met als gevolg veel te veel afspraken en te veel drukte voor ukje. En nog meer foto's! (ik werk van voor naar achter, dus zie nu pas Sofietje ) Wat kijkt ze al ontzettend wijs uit haar oogjes!! Heel erg alert , prachtig! Rianne, ohhh ik wist niet dat jij de box nog niet had staan . Wat voor eentje heb je uitgezocht? En wat een heerrrrrlijke foto van Ferron!!! Vooral dat neptandje, whahah . Ohh het is dat je niet om de hoekt woont, anders was ik hem direct komen knuffelen . En toch een extra fles, ben benieuwd hoe hij daar op reageert. En wat stom dat je toch het idee hebt dat er nog iets dwars zit, een moeder heeft het maar wat vaak goed . We willen gewoon dat onze ukjes helemaal blij en happy zijn. Weg met de narigheid! Honger, ik eet ook alles wat los en vast zit! Ik was serieus vanochtend 1,5 kilo zwaarder!!! Hallo Hessel, drink even iets meer spekjes weg bij mama (oke, misschien moet mama de M&M's die over zijn gewoon niet opeten ) Ik ga morgen maar alle lekkere dingen die we in huis hebben meegeven aan Kees en moet nog beter opletten wat ik koop voor de visite. En anders maar met ze meegeven ofzo? Monica, het is ook niet niets met zo'n kleintje. Ik heb ook wel eens moeilijke momentjes gehad, vooral toen ik zo vast zat thuis. Ik kon niet naar buiten in mijn eentje vanwege de ks en als Hesseltje dan zo'n last had van het eten wat omhoog kwam of hij had krampjes, dan voelde ik me echt plompverloren hoor. Heel normaal denk ik . En vergeet niet hoe heftig Daan zijn start is geweest, dat vrat bergen energie (bovenop de normale energie die een kleintje al van je eist). Maar wat heerlijk om dan te lezen dat hij laatst zo'n goede nacht had, chapeau voor Daan! Overigens erg dubbel voor jullie om die berichten te horen over de twee kleine jongetjes. Helemaal als je die vent kent en de geschiedenis met de ex ook niet onbekend is.. Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal, al is het natuurlijk onvergefelijk en nooit goed te praten wat hij zijn kids hoogstwaarschijnlijk heeft aangedaan... Hoe ver moet je zijn om daartoe in staat te zijn he. Eef, hihi ik ken de behoefte aan wat meer rust als het zo druk geweest is . Heerlijk om te horen dat het zo goed gaat met de kleine prinses ! En hoeraa voor kraamfeesten , dat lijkt me echt zo veel relaxter . Duo, wow wat goed dat ze zo lekker sliep op haar eigen kamertje. Dat verwacht je niet he. Super van die kleine meid! Alvast heel veel plezier vanavond met je kerel. Waar gaan jullie eten? Iets bijzonders of gewoon ergens een favoriet hapje eten . Roos, wat een verwennerij he, al die kleertjes! Heerlijk om zo veel keus te hebben. Hesseltje wordt ook mega verwend door iedereen. Het enige is dat het lastig blijft om overzicht te houden. Ik probeer maar stapeltjes te maken op grootte en niet per definite op maat, want anders heeft hij dadelijk van alles niet aan gehad, omdat het net wat kleiner valt. Ennnn ook al zo'n leuk plaatje! Verliefd op die kleine mannetjes van ons. Wat hebben we toch lekkere dingetjes gemaakt met z'n allen. Hier worden de wangetjes ook dagelijks zowat opgegeten . Trouwens, hier vind ik het ook veeeeel te snel gaan! Nu snap ik al die mama's die binnen een paar maanden na de geboorte van een uk alweer verlangen naar nog zo'n ukje.. Overigens wil ik daar nog wel een tijd mee wachten, maar wat gaat het snel he! Die ontwikkelingen die ze elke dag doormaken , wow! Ann, wat een prachtige foto's! Je hebt echt hele mooie kindjes , well done babe! Fem, ook al zo'n mooie foto! Wat een lekker mannetje en wat ziet hij er zoet uit ! Maartje, lekker om weer ff bij je oude teampje te kijken en daarna nog lekker een stukje wandelen, heerlijk. Ik moest wel giechelen om het krijsscenario, ik zag het al helemaal voor me. Toen wij laatst uit eten waren geweest zetten ukje het ook op een brullen toen we de deur uitgingen om naar huis te gaan. Die glimlach van Alexander, wow!!! Wat een heerlijk ventje!!! En wat is hij al enorm hard gegroeid! Slagroom van mama doet wonderen . Auto, yeeey ik ben er zo blij mee . Hij is redelijk nieuw (2010) en mega ruim! Onze a4 was niet heel klein ofzo, maar een sedan is toch heelll anders dan een station.. Ik heb zelfs als zonneschermpjes voor achterin de auto (oke, wel gewoon zwarte, dus het kon nog erger ). Komende week mogen we hem ophalen. Ego, nou hier gaat het allemaal goed . Ukje was vanochtend wel erg onrustig, maar we hebben dan ook geen enkel rustmoment gehad sinds vrijdag dus het was te verwachten. Echter ligt hij nu alweer enkele uurtjes te slapen, dus ik hoop dat hij daarna weer zichzelf is. Het slapen blijft relatief goed gaan. Hij maakt ongeveer 4 tot 6,5uur met zijn eerste slaapje, meestal tussen de 5 tot 6,5uur. Ik vroeg me alleen het volgende af.. Ik verschoon iedere voeding en als ik tussendoor geknetter hoor en weet dat het raak is.. Nu las ik dat sommige mensen in de nacht of vroege ochtend de kleine niet verschonen, omdat hij daar wakker van wordt en dat averechts werkt op het doorslapen... Tenzij het een poepluier is en dan verschonen ze hem wel.. Hoe doen jullie dat? Ik vind het best raar en het lijkt me ook best zielig om hem niet te verschonen (al absorberen die pampers natuurlijk enorm goed en is het waarschijnlijk alleen psychisch) in de nacht.. Echter, als dat normaal is en dat helpt om hem in ieder geval standaard op 6,5 uur te krijgen?... Dan zou dat vooral voor manlief erg fijn zijn.. Overigens vind ik het sowieso een beetje dubbel, want juist door het verschonen wordt ukje weer wakker (wat je dus zo veel mogelijk moet voorkomen blijkbaar) met als gevolg dat hij meer drinkt dan wanneer hij in zijn slaapmodus zit... En naja, als hij meer drinkt, lijkt het mij dat hij automatisch ook langer slaapt.. of is dat niet zo? Kus
Owja, ook ik moet weer even spammen! Foto 1 was gisteravond Foto 2 was daarstraks toen ukje niet van mijn zijde wilde wijken... Heb hem een half uurtje zoet weten te houden met zijn polsspeeltjes en zijn tutdoek .
suus, wat een mooie foto de laatste!! heel lief! en die eerste, geweldig, lijkt een beetje op remie.. alleen op de wereld (bed) Wat betreft het verschonen, ik verschoon kay niet snachts... Vaak slaapt kay door, tot ong 6.30/7.00 en dan geef ik een fles en verschoon ik hem... Eerder is het bijna niet nodig...
@Maartje, Wat super dat er nu naar een oplossing gezocht gaat worden!! Snap dat je liever niet naar het ziekenhuis gaat voor een paar dagen, maar ik denk wel dat het ook even goed voor jou is. En natuurlijk faal je niet als moeder!! Ik hoor het wel vaker hoor, dat ze kindjes opnemen als ze bijvoorbeeld extreem huilen en de moeder even rust nodig heeft!! Knuffel meid, nu wordt het echt beter hoop ik voor je!! @Wencke. Haha lekker zon dag. Die hadden we hier gister, gelukkig heb ik een draagdoek!! En is ml thuis tot en met morgen. Maar gelukkig lijkt het vandaag weer over, want ze ligt al de hele dag heerlijk te slapen in de wagen als ze niet aan het eten is. Ja heel fijn van de gastouder!!! Zij hebben zon grote vrieskist naast de gewone combi koelkast/vriezer. De vriezer zit alweer bijna vol, wij hebben maar drie laden in onze combi en het vlees en brood voor de hele week moet er ook in. Haha dat Sofie haar oogjes open had was een unicum hoor, ze slaapt voornamelijk nog. Toevallig gister onrustige dag dus en meer wakker, maar 99,9% van de tijd ligt ze nog te slapen. Mooie fotos ook van Hessel!!! @Roos, Ik hoop voor je dat ie vannacht lekker lang slaapt!! Maar Kay maakte sowieso al wel fijne nachten toch? @Gewicht, Ik weet niet hoe zwaar Sofie is, ze was toen de wijkverpleegkundige hier was 4300gr en dat was met 2,5 week geloof ik. @Rianne, Haha nee niet alles schoon (de gewone dingen, dweilen en wc enz. zijn er bij in geschoten vandaag). Maar wel alle kasten beneden weer opgeruimd en netjes. Er zijn maar liefst 5 vuilniszakken met rotzooi weg gegaan, vooral spullen die we nooit gebruiken enzo. Nu moet de koelkast nog en de kledingkasten en berging boven. Maar dat ga ik denk ik komende donderdag/vrijdag doen, want dan is Dave bij de gastouder. Hoop dat het nu beter werkt met een fles s nachts! Vervelend dat hij weer een onrustige dag heeft. Hopelijk gaat dat ook snel beter en/of heeft de kinderarts nog tips! @Box, Staat hier ook nog niet. Eerst boven de bergruimte opruimen, zodat het wasrek daar kan staan. Het is zeg maar, box naar beneden en dan kan het wasrek daar staan als de box naar beneden is. Beetje goed plannen dus! @Honger, Ik probeer ook echt om niet meer toe te geven aan elke keer dat ik iets van honger voel, of een glas water te drinken ofzo. De eerste twee weken heb ik best wel wat gesnoept, maar gelukkig zie ik dat niet terug op de weegschaal! Weeg nu 400gr meer dan voor de zwangerschap, maar dat is natuurlijk ook deels melk, aangezien mn borsten s ochtends aardig vol zitten. Verder blijft mn gewicht gelijk. Maar probeer nu iets gezonds te nemen als ik honger heb, of een boterham, ipv al die lekkere dingen, hoe verleidelijk dat ook is @Kraamfeest, Hier wordt de deur niet bepaald plat gelopen, dus ik zou een volgende keer geen kraamfeest doen. Blijkbaar is een tweede toch minder interessant ofzo. Maar er komt hier niet nog 1, dus hoef me er ook niet druk om te maken @Monica, Heerlijk van de nacht van Daan! En naar dat jullie het van zo dichtbij mee maken met die twee jongetjes. Knuffel! @Slapen, Hier krijgt ze om de 3 tot 4 uur voeding. S Nachts laat ze er de laatste dagen tussen de 5 en 6 uur tussen. Ze krijgt dus dan 5 tot 6 voedingen per dag. Vraag me soms af of dit niet te weinig is, maar ze groeit goed volgens mij, al is ze dus al bijna 1,5 week niet gewogen. @Ego, Vandaag even geregeld dat ik een afspraak bij de gyn kan maken voor spiraaltje. Zal fijn zijn als die er weer in zit, want ik ben stiekem toch wel een beetje bang om zwanger te worden en daar zitten we echt NIET op te wachten. Sowieso is mn bekkeninstabiliteit nog niet helemaal over, maar ik wil ook echt niet nog een kind en al helemaal niet nu Vind vrijen dus stiekem toch wel een beetje te spannend nu! Zaterdag ga ik trouwens naar de Ouders natuurlijk beurs in Doorwerth, op de Veluwe. Erg zin in, maar wel spannend, voor het eerst alleen weg met beide kids! Gelukkig is mn vriendin met haar twee kids mee. De oudste is 8 dagen ouder dan Dave en haar jongste van december. Maar heb ik toch een beetje een back-up
Hihi ja inderdaad, uk alleen in het grote bed.. dat zegt wel wat over de hierarchische verhoudingen hier in huis . Ik kwam gisteren uit de douche en toen had manlief uk op die manier geinstalleerd in ons bed.. ik moest zo hard lachen.. Het is dat we zo uitgeput waren van alle visite, anders hadden we nog een foto van onszelf zielig op de bank liggend gemaakt om naast deze foto te houden . Roos, met jouw lange nachten zou ik inderdaad ook niet tussendoor verschonen . Jaloers, dat begrijp je . Thanks voor je reactie. Chantal, heerlijk zo'n grote vriezer! Mijn schoonouders hebben ook zo'n giga ding, dus als ik inderdaad voor 1,5 maand opspaar, gaat een deel daar ook in. Spannend dat je zaterdag voor het eerste met de twee ukjes op stap gaat, is toch een hele onderneming! Fijn dat het spiraaltje geregeld is. Ik heb bij mijn checkup afgelopen donderdag ook een afspraak laten maken. Begin juli kan ik hem laten zetten (bij een ks moet er drie maanden gewacht worden blijkbaar). Dat kalenderkijken heeft altijd erg goed gewerkt, maar wie weet wat mijn cyclus gaat zijn na de zwangerschap + hoe fantastisch ukje ook is en ik oprecht graag nog meerdere ukjes wil.. voorlopig niet en dan wil ik toch even uitsluiten dat er niet goed wordt opgelet tijdens dronkenschap, met alle gevolgen van dien . En yeeey, manlief is al onderweg naar huis en Hessel is weer vrolijk. Ik heb hem net wakker gemaakt en nadat hij lekker gedronken heeft en verschoont is ligt hij weer dolenthousiast met zijn speeltjes te zwaaien . X
@Wencke, nou sowieso is dat nu nog niet handig na een ks denk ik? En idd, hoe leuk mn kids ook zijn, no way dat ik er nu nog 1 wil. Ik krijg morgen de verwijsbrief en dan kan ik zodra ze plek hebben bij de gyn komen voor het spiraal, dat kan al vanaf 4 weken, na natuurlijke bevalling. En dan wil ik direct de mogelijkheden van sterilisatie bespreken. Het risico is mij te groot met mn bekken, de kans is groot dat ik bij een volgende echt niks meer kan en in een rolstoel moet, het was nu al kantje boord. Overigens kan je cyclus flink ontregelt zijn tijdens de bv, dus kalenderkijken is nu niet zo heel betrouwbaar. Daarnaast heb je je eerste eisprong natuurlijk al gehad voordat je voor het eerst ongesteld bent en je weet nu niet wanneer dat is. Brrr vorige keer had ik daar geen last van, maar toen had ik ook na 3,5 week al spiraal laten plaatsen. Het lijkt er trouwens op dat ik niet meer vloei! Jeej!! En eindelijk begint de verliefdheid te komen!! Ben natuurlijk heel blij en trots, maar net als met Dave duurde het gewoon even voordat ik echt helemaal verliefd was en overliep van warme moedergevoelens.
@Rianne, vervelend dat Ferron zo'n last blijft houden. En wat is wijsheid, dat is en blijft lastig. Wel fijn dat ze van het cb belden. Hopelijk gaat het komende nacht na die kleine fles weer wat beter. @encke, wat een lieve foto's. Love the picture van het bed. En die van Hessel en jou is ook echt super mooi. Fijn dat het allemaal goed gaat. @Chantal, respect dat je nu al extra loopt te poetsen. Ik kan dit nu echt niet opbrengen . @snoepen/eten, ik haal niks lekkers in huis, maar blijf eten. Beschuit met muisjes, boterhammen etc. Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan. Mijn moeder maakte net de opmerking dat het tijd werd dat ik weer normale kleding ga dragen. Ik zal dan een nieuwe gardaroe aan moeten schaffen en wil eigenlijk op de uitverkoop wachten. @Verschonen, in de nacht verschoon ik hem wel. Precies om dezelfde reden als jou wencke. Dat hij weer even goed wakker wordt om goed te kunnen drinken. Ik durf het niet goed aan om hem niet te verschonen. Wanneer hij tussen 6.00u en 7.00u of later weer komt verschoon ik hem meestal niet. Hij drinkt dan niet veel en valt weer snel in slaap. Eigenlijk zal dit in de nacht moeten zijn . @Menstruatie en anticonceptie, verstandig dat jullie meteen weer actie ondernemen. Ik zie wel wat het hier opleverd, nu ik geen anti conceptie neem. WIj nemen graag het risico. Al is de bv in combi met de drukte van ml al een goede anti conceptie. Ik zal echt niet binnen nu en 2 maanden weer zwanger zijn . En ik ben ervan overtuigd dat je pas zwanger wordt wanneer je hier geestelijk weer aan toe bent. @Ego, zul je net zien, ALexander doet het toch goed sinds we terug uit het ziekenhuis zijn. 2 mega poepluiers. Net heeft hij zo ontspannen in het wipstoeltje bij mijn ouders gezeten. Gezellig kijken, lachen, trappelen en praten. Mijn ouders zeiden al, hij wil gewoon niet naar het ziekenhuis. Wanneer dit gedrag aanhoudt ben ik denk ook weer snel thuis uit het ziekenhuis . Maar jullie zullen het wel herkennen. Je hebt ergens mega last van, gaat actie ondernemen en ineens gaat het beter. Uiteindelijk blijkt het toch goed dat je die afspraak gemaakt hebt. Ok, ik moet tegen het ziekehuis nog ja zeggen . Maar we zetten door, want als ik nee zeg heb ik daar morgenavond weer spijt van. Wel fijn dat het even erg goed gaat met Alexander. Helaas is ml vannacht pas heel laat thuis. Hij is vanavond samen met mijn vader het busje in Duitsland halen (eindelijk). Liever vandaag als wanneer ik in het ziekenhuis ben, want vond het dan wel erg fijn wanneer hij in de avond komt. Nu zit ik lekker bij mijn moeder.
@verschonen, Wij verschonen ook 's nachts. Want dan is ze idd goed wakker. Als ze dan in de ochtend vroeg weer komt, verschoon ik idd niet. Maar laatste twee nachten kwam ze pas weer voor het eerst rond 5uur. Heel fijn! Vannacht was het vier uur geloof ik... Vind ik ook niet erg als ik om tien uur in bed lig! @maartje, nou, het scheelt ook dat ml thuis is hoor!! Dus hebben gister samen de trapkast gedaan, hij alles eruit getild en na opruimen er weer in getild en vandaag heb ik de speelgoedkast en de keukenkastjes opgeruimd. Maar ergerde me er zo aan!! Voel het alleen wel hoor, mn bekken is nog niet helemaal over. En als ml aan het werk is kom ik er ook echt niet aan toe.
Fem, hoe was het bij de dokter? Rianne, wat een geweldige foto's zeg van het zwemmen! Duo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe was je etentje? Maartje, je faalt echt niet als moeder als je Alexander op laat nemen, je bent juist een geweldige moeder, omdat je het welzijn van Alexander voorop stelt!!! Makkelijk is het niet, je kindje in het ZH, maar wel fijn dat je er dag en nacht bij mag blijven. Wencke, ik verschoon Daan eigenlijk altijd. In de nacht ook, omdat hij dan zelf komt voor zijn fles en dan echt wel heel wakker is. Ik maak hem dus niet wakkerder ofzo door het verschonen. Als hij straks doorslaapt verschoon je tenslotte ook niet in de nacht. Wat een geweldige foto's zeg, die in jullie bed is té leuk gewoon! Anticonceptie, was altijd aan de pil, maar wil geen hormonen meer in mijn lijf. Toen we zwanger wilden worden duurde het 9 maanden tot ik ongesteld werd na het stoppen met de pil en het heeft bijna 2 jaar geduurd voor ik in verwachting was van Daan. Hier dus condooms, als we ooit voor een tweede willen gaan hoef ik tenminste niet eerst te wachten tot de hormonen uit mijn lijf zijn. Ben benieuwd wanneer ik weer een cyclus krijg en of die dan weer zo onregelmatig is als voorheen. Daan is vandaag weer goedgekeurd bij het CB, hij weegt nu 4500 gram en is 54 cm! Wat groeit hij toch hard, niet te geloven dat hij al 2 kilo zwaarder is dan bij zijn geboorte en bijna 10 cm langer is! Ook heeft hij zijn eerste 2 vaccinaties gehad, tot nu toe weinig last, geen koorts in ieder geval. Hij mag nu 5-6 flessen van 120+4, eens kijken hoe hij het daarop doet. Hoop op een rustige avond/nacht voor iedereen!