@moon, ik mag sowieso geen hormonen, ik neem weer een koperspiraal!! Ideaal en veiliger dan condooms. Want ik wil echt niet zwanger worden!
Goedemiddag! Wencke, wij hadden de box wel al staan hoor hihi Maandags voordat ik beviel neergezet. Waarschijnlijk dacht Ferron mooi de box staat nu kan ik komen hihi Alleen vond hij het helemaal niks in de box. Nu ligt hij echter naast me enorm uittesloven en te lachen naar zijn speeltjes. Lekker boefje hihi! Haha ohh en ik snap wel dat je de M&M's niet kunt weerstaan! Die roepen gewoon: EET MIJ!!! Krijg er zelfs zin in nu ik het lees hihi! Heb je alles nog meegegeven aan Kees? Zijn collega's zullen vast blij geweest zijn met je Wij hebben ook van die zonneschermpjes in de auto, ideaal hoor! Wij hebben hem eigenlijk altijd omhoog en toch zit er net een licht randje waar Ferron dan geobsedeerd naar kan zitten staren hihi. Ben heel benieuwd hoe de auto jullie zal bevallen, maar dat gaat vast helemaal goed komen. Wij verschonen s nachts niet, mits hij inderdaad poep heeft. Wat eigenlijk de afgelopen nachten het geval is haha! En dan presteert hij het zelfs om keurig in zijn schone luier het restje nog even te doen. In principe kunnen de luiers voor 12 uur urine vasthouden. Wij hebben nu van die nacht luiers (we moesten 3 pakken pampers halen, een aanbieding maar er waren maar 2 gewone hihi) Wel heerlijk zeg dat hij zo goed slaapt! Wat een geweldige foto's. Super he zon klein mannetje in dat enorme bed haha! Leuk om over 18 jaar dezelfde foto te maken haha En die foto van jullie samen, wauw! Mooi zeg! De trots straalt van je af! Chantal, nou heerlijk hoor dat jullie zo hebben kunnen opruimen, dat zal vast een voldaan gevoel hebben gegeven En de rest komt ook wel! 5 vuilniszakken! Jullie hadden dus goed opgespaard hihi Ach opgeruimd staat netjes toch! Fijn dat je een afspraak kunt regelen bij de gyn voor het spiraaltje. Wat leuk zeg naar een beurs, best spannend inderdaad voor het eerst met 2 kids, leuk dat je vriendin meegaat!! @anticonceptie ik was 6 weken na de bevalling weer begonnen met de pil. En heb mijn eerste ontrekkingsbloeding dan ook alweer gehad. Voorlopig wachten we nog met een tweede, eerst dit moppie maar wat groter laten worden Maartje, fijn dat Alexander toch nog zo gezellig was. Snap wel dat je daardoor ging twijfelen maar net wat je zelf al aangeeft als je het niet doet heb je misschien spijt. Hoe gaat het nu? Veel succes lieverds! Monica, jeetje wat is Daan goed gegroeid zeg! Joepie Ik denk dat hij nu even zwaar of misschien wel zwaarder is dan Ferron hihi. Hoe is de nacht gegaan na de vaccinaties? Super dat jullie naar flessen van 120 gaan! Stoer ventje ! @ego, gisteravond sliep meneertje om 20:15 om 23:00 kreeg hij zijn fles liet ie bijna 40 staan, met als gevolg dat hij om 3:15 al wakker werd . We hebben toen een flesje gegeven van 60 water + 2 schepjes. Hij sliep daarna weer voor 45min en toen werd meneer weer wakker omdat hij gepoept had. Hup een schone broek en toen werd hij om 5:30 wakker. Zelf lag ik ook al om 21:00 op bed met als gevolg dat ik zelf om 3:00 klaar wakker was Pas om 6:00 viel ik nog in slaap voor een uurtje. Maar al met al viel de nacht me dus mee. Hij was nu niet zo verdrietig. Vanmorgen was me collega er gezellig, echt een super lieverd is dat. Samen met haar zoontje. Ze had speelgoed mee voor Ferron dus we zijn weer aan het uitproberen hihi. Haar zoontje was ook zo lief kusjes geven en zijn autootjes delen hihi. Daarna heeft Ferron ruim een half uur (ECHT EEN UITZONDERING!) in de box gespeeld, hij lag super blij te lachen naar zijn speeltjes zo leuk. Nu ligt hij weer net op bed maar geeft nog niet echt toe aan zijn slaap terwijl hij naast me zowat lag te slapen hihi. Fijne dag meiden!
@rianne, fijn dat hij vrij rustig was, maar niet fijn dat hij zo vaak kwam vannacht. Leuk dat je een gezellige ochtend hebt gehad. @ego, we zijn om 11.00u aangekomen in het ziekenhuis. We hebben onze eigen kamer. Zit tegen de kinderpokken aan waardoor ik goed mensen kan kijken. Na 2u weten we al wat het grootste probleem waarschijnlijk is. Binnen 5 min. had hij al 130ml gedronken. Daarnaast gaan we, omdat hij zoveel binnen krijgt, rekken naar de 4u.
Goedemiddag meiden! Chantal, nee klopt wat betreft zwangerschap na de ks.. Ze willen het liefst dat je een jaar wacht vanwege de heling van de wond in de baarmoeder. Maar zelfs als dat niet het geval was geweest, zouden we er nu toch echt voor zorgen dat kleine verrassingen niet meer kunnen gebeuren . Fijn dat je niet meer vloeit en de verliefdheid nu echt begint te komen! Eten/Honger, nou hier ook hoor Maartje.. Zelfs als ik wel van het lekkers afblijf eet ik me nog steeds een slag in de rondte. Ik ben nog steeds Brinta verslaafd en waar dat bij een normale portie als ontbijt helemaal prima is, is 2 grote koppen als tussendoortje wel erg veel. En dan neem ik ook nog extra sneeen brood. Maartje, hoe is Alexander zijn nacht gegaan en wat is precies de planning vandaag? En hihi, ze doen het er trouwens om he, opeens poeslief zijn . Monica, heel begrijpelijk dat je niet meer aan de pil wil. Die hormonen zijn ook strontvervelend! Een van de redenen om te stoppen met de pil was dat ik er altijd bloedsjaggo van wordt.. Ik heb wel tig verschillende geprobeerd en niets hielp.. En wat groeit de kleine man goed!! Heeft hij inmiddels nog last gehad van de prikjes?? Hoop het niet. Rianne, ohhhhh nu snap ik wat je bedoelde met de box... Hihi, blondt! Ik was al hard aan het nadenken in de trant van 'maar ze had toch al de box staan, ook vanwege de kat??'... En whoehoe!! Wat goed dat hij zich zo lang heeft vermaakt in de box , ik zeg een nieuwe trend!! Dan heb jij lekker echt even helemala je handen vrij en wat tijd voor jezelf Wat betreft je nacht, wel semi gebroken, maar het is wel heel fijn dat hij niet zo verdrietig was he. Die arme kleine lieverd. BTW, Hessel vind het ook machtig mooi om nog een mooie flats te creeeren in zijn verse luiertje! Foto's, thanks lieve meiden! Ik vind ze ook zo leuk . En wat een fantastisch idee om later nog een keer zo'n bedfoto te maken . Ego, nadat hij gisterochtend zo onrustig was heeft hij zich 's middags en 's avonds voorbeeldig gedragen.. iets TE voorbeeldig... Hij sliep enorm veel en dronk relatief weinig.. Hij vertikte het om echt wakker te worden bij zijn laatste voeding, met als resultaat dat meneertje om 4uur wakker ligt met een gigantische honger die niet te stillen lijkt.. Heel mijn borsten leeggedronken en nog ontevreden... Dus uiteindelijk maar gekolfde melk gepakt, maar inmiddels was hij zo overstuur dat hij ook gewoon niet meer tevreden te krijgen was.. Uiteindelijk hem maar bij me genomen waarna hij pas om kwart voor 7 weer in zijn eigen bedje is gaan liggen... pffff Nu is de rust wedergekeerd . Ik ga hem snel nog even wat melk geven en daarna naar de gemeente om mijn eigen paspoort op te halen... Die was klaar op de dag van de keizersnede en ligt daar nog steeds op me te wachten . Kus
Maartje, zou het dan zijn dat je niet genoeg voeding voor hem hebt? Wel fijn zeg dat jullie een eigen kamer hebben! En mooi koekeloeren is nooit verkeerd hihi Veeel succes!! Wencke, inderdaad vanwege de kat hadden we de box al staan hihi Maar het heeft helaas niet geholpen haha, hij ligt er regelmatig toch nog prinsheerlijk in, overdag eigenlijk niet want hij weet heel goed dat het van mij niet mag. 's Nachts leggen we er een plaid overheen zodat hij in ieder geval niet op het boxkleed ligt hihi Ja ik was echt super verbaasd dat hij zo lekker aan het spelen was, nu slaapt ie ook al bijna 1,5 uur. Ik weet echt niet wat me overkomt!! Oh en wat een spookje die Hessel, zoveel slapen dat het s nachts drama was Wat sneu zeg dat hij zo ontroostbaar was, en uiteindelijk ga je toch voor de bijl hè om hem bij je te nemen hihi. Gelukkig werd hij daar wel rustig van. Ohh en schone luiers poepen ook het allerlekkerste he haha! Daar kan ik me wel wat bij voorstellen hihi Fijn dat hij nu weer helemaal rustig is. Succes met het ophalen van je paspoort hihi, mooi optijd haha. Ach beter laat dan nooit toch Hebben jullie al een foto kunnen maken voor Hessel zijn paspoort? Weet jij eigenlijk of je nog papieren mee moet naar de gemeente om een paspoort voor de kleine aan te vragen? Wij moeten natuurlijk bij een nieuwe altijd de oude inleveren maar als je nog niks hebt? Ik zat al aan de geboorteakte te denken haha.
Reageer later op iedereen. Zit op de telefoon te typen wn. Ben knettermoe. Gisterenavond is de bom gebarsten bij ons thuis. Nou zijn Vl. En ik in veel dingen tegenpolen en barst de bom met enige regelmaat. Maar ik ben nu nog steeds boos. Het heeft te maken met het feit dat ik nu geen werk heb. En ook al zoek ik me wezenloos, er is niks te vinden. Dus Vl. Stelt voor dat ik dan thuis blijf, de kinderen van het kdv en mijn auto inlever. Maar ik ben juist zo dol op werken, ik ben een betere moeder als ik drie dagen werk. Daar haal ik mijn voldoening uit. Als ik thuis blijf met de kinderen word ik hartstikke depressief. Vl. Bedoelt het vast goed maar dit hebben we al zo vaak besproken. Ik ben geen thuisblijfmoeder. Ik moet werk hebben. Hij zat gisteren te dreigen en dat ik binnen twee weken een contract moest hebben. Ja dat werkt dus niet. Gisteren dus bij de huisarts geweest. Aan allebei de kanten ontstoken pezen van de duim. Komt van het vocht van de zwangerschap. Krijg er fysio voor. Maar moet morgen naar de osteopaat. Laat ik gelijk naar mijn polsen en naar Olaf kijken. Olaf mag ik nu microlax geven. Een halfje. Dat is een laxerend middel via de anus. Spontaan heeft hij vandaag zelf gepoept. Jee ben blij. Kids liggen allebei op bed en ik probeer ook even te relaxen. Ben doodop van het ruzie maken weinig slaap en peutertje. Olaf besloot vannacht om 2300 0200 0500 te komen. We gaan nu over op andere voeding. Hopelijk slaapt hij dan iets langer door.
Schmidt: Goed dat je die beslissing gemaakt hebt. Is het beste voor jou en alexander en zo kan er goed naar hem gekeken worden. Succes de komende dagen. Hmmm 130 in 5 min? Dat is wel snel. Hij drinkt dus eigenlijk te gulzig wat zorgt voor krampjes? Kipje: Hoe het het slapen nu je snachts een flesje aanbied? Suzanne: Wat een heerlijke foto's! Lekker zeg een nieuwe auto. Leuk dat je hem komende week kan ophalen. Het uit eten gaan was lekker. Lekker om er samen weer even tussenuit te zijn. Hebben gewokt. Wbt het verschonen snachts, hier verschonen we wel met elke voeding snachts haar pamper. Ze plast ook echt veel dus is wel nodig anders heeft ze een natte romper. Moon: Wat fijn dat daan geen koorts heeft na zijn vaccinatie. Koorts komt meestal na de 2e x vaccineren. Fem: Wat vervelend dat je ruzie hebt gehad met je partner. Ik snap heel goed dat werken voldoening geeft. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je depressief word. Lastige situatie want banen vinden is een ramp nu en al helemaal een parttime baan. Ook heel veel sterkte met je duim. Succes morgen bij de osteopaat. Anticonceptie: Hier ben ik ongeveer 8 weken na mijn KS voor het eerst ongesteld geworden. Dus binnenkort zal het weer komen als alles goed is. We gebruiken geen anticonceptie. Het is meer voor het zingen de kerk uit. Mijn vriend en ik willen heel graag een 2e, maar zowieso wachten we een halfjaar. Zowieso is dat verstandig na een KS. Hier wederom weer een goede nacht gehad. Romina heeft geslapen van 23:00 tot 4:00, 4:30 tot 8:30 en nog eens tot 11:30. Half 12 uiteindelijk uit bed gehaald. Jeej gaat de goede kant op. Hopelijk bllijft dat zo.
Fem, wat ontzettend vervelend zeg dat de bom moest barsten. Inderdaad is een baan vinden op dit moment erg lastig. Ik snap ook heel goed dat je geen thuisblijfmoeder wil zijn, ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken. Nu is het vrij zijn erg lekker, maar het vooruitzicht om straks weer te werken vind ik ook prettig. Hopelijk komen jij en vl er toch nog samen uit, een termijn van twee weken is niet erg realistisch lijkt mij in deze tijd. Bovendien zou je officieel gezien gewoon nog verlof hebben en nog niet aan het werk zijn. Ik duim hard met je mee dat je snel iets vind! Wat vervelend ook dat je pezen ontstoken zijn. Kun je wel snel bij de fysio terecht? Wie weet kan de osteopaat inderdaad iets voor je betekenen en voor Olaf ook meteen! Olaf heeft dus nog niet echt een dag en nacht ritme gezien hij gewoon om de 3 uur komt, hopelijk werkt de andere voeding, welke ga je geven? omneo/comfort? Duo, wat fijn dat het uiteten lekker en leuk was. Inderdaad niet verkeerd om weer even samen wat te doen. Zo zagen wij gister de reclame van The Hangover 3, vl zei meteen daar gaan we samen heen! Wat goed dat Romina de nacht weer zo goed deed, JOEPIE, goedzo Romina Trouwens met voor het zingen de kerk uit is niet erg save hè, gezien je zelfs zwanger kunt raken van het voorvocht. Maartje, ik las het even verkeerd las over de 5 minuten heen, jeetje zeg!! Dat is wel heel rap ja, dat zal vast pijn aan zijn buikje doen! @ego, wat een heerlijke dag vandaag! Ferron heeft tussen de middag 2,5 uur geslapen En was daarna ook weer erg blij, weer super liggen spelen in de box. En wat denken jullie meneer draaide zich om van buik naar rug!!!!! Ik wist niet wat ik zag! Wat een uitslover, zal waarschijnlijk wel een toevalstreffer zijn geweest maar we kunnen hem dus in ieder geval echt niet meer eventjes alleen laten! Nu ligt meneertje heerlijk bij me te slapen in de draagdoek. Hier zit dus een apetrotse mama hihi Heb ook de osteopaat even gebeld om onze afspraak te verzetten anders moesten we eerst maandags weer naar de osteopaat en dinsdags vaccinaties leek me niet echt een goed plan. Nu konden we het een week verzetten
Even snel, want hoor het eten aankomen. @wencke, jeetje. Wat een gespook. Daar word je niet vrolijk van zeg. En gelukt met je paspoort? @femm, balen zo'n ruzie. Daar kun je goed moe van worden. Kan me voorstellen dat je wel wat wil blijven werken. Hopelijk heeft het nemen van wat rust goed geholpen. Ennum, echt niet fijn. Ontstoken pezen. Hopelijk aat het snel beter. En fijn de de medicijnen bij Olaf werken.. @duo,, fijn zo'n goede nacht. @rianne, hij krijgt juist teveel in korte tijd binnen. Dat veroorzaakt ook krampjes. @ego, hij heeft al lekker gekrijst. Ze hebben hem toen meegenomen zodat ik wat kon dutten. We zouden wat gaan rekken wat drinken betreft, maar na 3 uur hielden ze het niet meer en werd hij weer afgeleverd om te eten. Op naar de volgende ronde. Nu is het etenstijd, frietjes staan op het menu!
@maartje, Jeetje, dat is echt veel in zo'n korte tijd! Dat kan idd wel eens de reden zijn van zn ernstige krampen. Heb je al een beetje bij kunnen tanken? Of krijg je geen hulp van het verplegend personeel?? @fem, Vervelend van de ruzie! Ik snap je wel helemaal, ik ben ook echt geen type om thuis te zitten. Al is dat met twee kids misschien anders. Maar ik ga ook echt werk zoeken na mn verlofperiode. @Rianne, Jeetje nu al omdraaien!! Dan zie je dat het toch wel verschilt, of ze 4 weken of 10 weken of ouder zijn. @Duo, voor het zingen de kerk uit is idd niet heel veilig... Ik heb een hekel aan dat geklooi met condooms, maar dat moet nu toch maar even!! 10juni heb ik de afspraak voor het spiraal, zal blij zijn als ie erin zit! @verschonen, hier ook regelmatig, vooral 's nachts en 's avonds. Net verschoont en dan tijdens het voeden nog even uitgebreid poepen! @slapen, Sofie heeft gister om half negen laatste voeding gehad. Ze werd rond 1uur wakker en heb ik haar speen gegeven. Ben weer in slaap gevallen en om uur of 3 weer. Begon ze te pruttelen en nog even speen gegeven. Meestal wordt ze dan langzaam wakker en ik ook. Maar we zijn beide weer in slaap gevallen en toen werd ze om half 5 wakker!!!! 8uur dus tussen de voedingen! Ik vraag me af of dat wel normaal is, maar ze is niet duf ofzo verder vandaag... Vandaag op visite bij sm, want die is jarig. Morgen gaat ml weer aan het werk na vier dagen vrij . Maar goed, Dave gaat naar de gastouder, dus heb morgen even wat tijd voor mezelf! Komende dagen nog best druk, vrijdag verjaardag alleen met de baby, zaterdag de beurs met beide kids... Zondag vrij en dan maandag cb, dinsdag kraamvisite van kennis met dr drie kids en woensdag komt een vriend van ml eten. Pff.... Zo heb je niks, zo zijn je dagen vol!
@chantal, wel lekker dat je wat uurtje hebt kunnen slapen. Wel druk de komende dagen. Succes ermee. @ego, ga zo slapen, maar even een kort verslag. Net hebben we 4,5 uur tussen de voedingen gehad. Heb hem wakker genaakt. Verder zijn we begonnen met inbakeren. Ze hebben hier ook in de gaten dat hij echt veel pijn heeft. Belangrijk is dat hij door een duidelijk ritme genoeg slaap gaat krijgen. Wanneer hij ingebakerd is moet ik en echt in slaap sussen. Dit is erg moeilijk, maar word hier goed bij geholpen. Verder zijn ze zeer allert op zijn sprew, want ook dat zorgt voor veel lucht. We wachten af hoe het verder gaat lopen.
Maartje, wat fijn dat ze je zo helpen! Heeft het inbakeren geholpen? En wat zijn de plannen zodat hij rustiger gaat drinken? Moet je misschien alles gaan kolven? Hebben de frietjes wel gesmaakt? succes weer vandaag! Chantal, altijd jammer hè wanneer ml weer aan het werk moet. Wel fijn dat Dave naar de gastouder is. En lekker druk weekend voor de boeg, succes hihi! Tja dat omdraaien had ik nog niet verwacht haha! We zullen zien of het vaker gaat gebeuren Ga je vandaag weer verder met opruimen etc? @ego, ik lig ziek in me bed. Heb gisteravond een acute blaasontsteking gekregen. Was om 22 uur nog bij de HAP, het deed echt zoveel pijn niet normaal en ik plaste veel bloed mee. Heb gelijk antibiotica gekregen, vannacht was een drama elke 2 minuten zat ik weer op de wc, uiteindelijk ben ik toch in slaap gevallen en nu gaat het al veel beter! Echter heb ik me schoonzus ingeschakeld voor Ferron ik kan zelf geen fles geven en vl kon echt geen vrij. Gelukkig is het zo opgelost
Jeetje kip wat balen! beterschap!! @schmidt, dikke knuff meis! @ego... Kay vannacht weer heerlijk geslapen.. 12 uur laatste fles, hoorde hem om 5.10 speen erin en toen pas weer om 7 uur.. dus dat is heerlijk!! net collega op visite gehad.. Was erg gezellig! nu lekker niks, kleine ligt weer prinsheerlijk te slapen in de box, en ik even niks.. daarna maar weer de deur uit om te kijken wat ik ga eten vanavond, ben alleen vl heeft avonddienst... verder weinig nieuws vanuit hier!
Zo even een ego bericht.. Ze heeft vannacht zo goed als doorgeslapen! 23:00 laatste fles en heeft doorgeslapen tot 6:00 uur. En daarna weer tot 10:00uur geslapen. Wel was ze tussen 3 en 4 wat aan het mekkeren, maar echt wakker werd ze niet. Ben zo trots Hopelijk vanacht weer. Fingers crossed. Schmidt: Wat fijn dat je zo goed word bijgestaan. Verlang je al naar huis of vind je het wel even fijn? Mamavandave: Jeetje wat een drukke week. Veel plezier. Kipje: Beterschap meis. Echt balen, maar gelukkig met antibiotica knap je snel op en kun je ferron weer overnemen.
@Rianne, Jeetje wat vervelend!! Beterschap!! @ego, Vandaag alleen even de koelkast opgeruimd, die stond zo vol! Maar had me vanochtend verslapen, dus loop wat achter in de planning en er kwam nog een vriendin even langs vanochtend. Die was om half 1 weg en voordat ik dan heb gegeten en gekolfd en fles heb gegeven is het half twee/twee uur en dan wil ik nog even rustig op de bank zitten, want om 4uur moet ik Dave weer halen. Ga nu even snel langs de scapino, mn laarzen zijn stuk en heb verder alleen maar schoenen met hakken. Heb vannacht en vandaag last van mn benen, denk omdat ik dus de laatste dagen op hakken loop en moet echt weer wennen, dus ook wat af kunnen wisselen. Sofie deed het weer super vannacht. 20.00 laatste fles en twee keer wakker vannacht. Heb haar steeds speen gegeven en uiteindelijk om half 5 werd ze wakker voor voeding! Maar ga toch even vragen of dit wel normaal is met vier weken al, vind 8uur zonder voeding dan toch wel lang, ben bang dat ze stiekem toch honger heeft maar door de speen toch doorslaapt...
Nou meiden, nog een ego bericht vanuit hier en als je snel in shock bent door vloeken zou ik vooral even niet doorlezen.. Wat een vuile vieze TRUT!!!! bij het consultatiebureau!!! ohhhhh ik ben echt heel erg boos!!!!! Gisterochtend heb ik Hessel zijn naveltje voor de tweede keer laten aanstippen, omdat die nog steeds niet helemaal dicht was. Wat blijkt nou, ze heeft het niet goed gedaan! Ze heeft geen vaseline op de gezonde huid er omheen gesmeerd en nu is de hele huid aangetast en ligt zelfs deels open. We hadden een mega zware nacht, echt veel krijsen en zijn buikje was mega gevoelig.. wij maar denken dat het door extreme krampjes kwam, maar nu ik het verbandje er af heb gehaald weet ik wel beter!!!! OHHHH ik ben zoooo boos! Huisarts was alleen nog maar bereikbaar voor spoed, dus heb het CB gebeld en toen kwam ik er achter.. Nu zinkzalfolie er op smeren en zijn temp in de gaten houden.. Heb er ook een foto van gemaakt... Wat vinden jullie? Zal ik er een melding bij het CB van maken? Is toch niet normaal?? Ik snap dat het niet expres gebeurd (althans dat hoop ik toch, maar vind niet dat dergelijke acties onopgemerkt moeten blijven). Gelukkig ook niet mijn eigen arts, anders was de vertrouwensband nu ook mooi verpest... Zucht...
Roos & Duo, wat een heerlijke nachten! Super van jullie moppies! Chantal, nog geslaagd voor laarzen? Het moet gewoon mooi weer worden voor ballerinas en slippers! Fijn dat je nog wat hebt kunnen opruimen! Was het gezellig met je vriendin? Wencke, mijn hemel ik schrik er van!! Arme Hessel, wat zal dat mannetje een pijn hebben. Ik wist wel dat het blauw kon worden maar je ziet gewoon een wondje zitten. Ik zou het melden ja!! Heel veel sterkte voor je lieffie! dikke knuf @ego, wij krijgen vanavond een mail van me werk met geen goed nieuws . Qua dat betreft heb ik geen leuk verlof, continu nog bezig met mijn werk. Ze hadden laatst al aangegeven dat de maand mei drama word ivm vakantiegeld. Als ze dat niet kunnen uitbetalen gaan ze failliet. We hadden onze eindejaarsuitkering ook al niet geheel ontvangen daar zit de bond ook nog bovenop. Heb er nu helemaal een zere buik van
@duo en roos, fijn dat de nacht goed ging. @chantal, misschien is het verslapen enerzijds niet fijn. Anderzijds heb je wel lekker diep geslapen. @wencke, logisch dat je pislink bent. Zou woest zijn. Verschrikkelijk zoiets. @rianne, wat en piep bericht zeg. @ego, heb vannacht niet best geslapen. Op zich logisch. Vanochtend was de arts erg tevreden. Vanmiddag is het helemaal omgeslagen. Mega last van zijn reflux. Ben benieuwd wat de arts morgen zegt. Naar huis zonder iets of met medicijnen of toch blijven. 1 goed punt. Er heeft steeds 4 uur tussen de voedingen gezeten. Alleen net niet. Dat is tenminste iets. Inbakeren ging een paar keer goed, maar vanmiddag heeft het tot 2x toe niet gewerkt.
wencke! hier moet je echt een melding van maken hoor... dit moet echt niet kunnen! ik word er indd ook een beetje eng van... schrikken zeg!! zielig voor de kleine man! en logisch dat je boos ben... ik zou ook woest zijn... knuff voor kleine hessel!! @kip.. he wat k*t!! dat is niet leuk... denk aan je! knuf!! Hier vanavond toch maar naar moeders gegaan, lekker daar gegeten en toen vl klaar was heeft die ons opgehaald... nu lekker thuis.. IK op de bank met filmpje (rtl 7 heerlijke vent!!!) hihi en vl lekker op de comp.. kaytje zzz in de box.. fijne avond meiden...