April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rsky

rsky Niet meer actief

@mvdave... ik vind van 20 tot half 5 zonder voeding wel heel lang hoor! kan je rond 12 niet nog een fles geven en dan kijken hoelaat ze komt?

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @roos, klinkt als een heerlijk avondje.

Ben zelf heel benieuwd hoe het vannacht gaat lopen. Ik baker hem niet in. Heeft net steeds alles bij elkaar gegild. De zuster kwam er zelfs op af (ze weten dat ik het normaal allemaal zelf doe). Zij kwam vertellen dat ze alles duidelijk omschreven heeft vor de nachtdienst en de arts. Ook dat er naar medicatie gekeken moet gaan worden. Je merkte dat ze verder niet wist wat ze moest doen. Wanneer hij vannacht zo gilt moest ik hem maar aan de zusters van de nachtdienst geven. Hij ligt nu te snurken op mijn schouder lekker in zijn eigen slaapzak. Ga hem nu maar proberen zijn bed in te fietsen.

3. rsky

rsky Niet meer actief

@schmidt. is indd heerlijk.. kleine vond t bij mama toch n stuk lekkerder!! dus liggen lekker samen te kijken... tenminste ik kijk hij slaapt! zielig dat de kleine man nog zo huilt! succes en denk aan je.. dikke knuffel en klinkt als n lieve zuster....

4. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi meiden,

Rianne, wat fijn dat jullie schat na het spelen ook nog eens lekker lag te tukken! En nee, nog geen foto geregeld ;). Zo weinig te doen en toch vliegen de dagen om.. Ik vraag me zo vaak aan het eind van de dag af wat ik nou eigenlijk heb uitgespookt :). Maar ik denk dat ik inderdaad de geboorteakte maar ga meenemen?..
    En omdraaien?? Die kleine boef!! Superman in spe?? Wat ontzettend knap, ook al zou het een toevalstreffer zijn. Hessel en ik zijn trots hoor (oke, ukje is eigenlijk jaloers ;)).

Fem, balen van die ruzie maar ik snap het heel goed. Ik ben soms erg jaloers op manlief dat hij lekker naar zijn werk kan gaan en daar gewoon lekker tijd voor zichzelf heeft. Natuurlijk is het ook mega pittig voor hem, want wij doen de nachtvoeding altijd samen en zijn nachten zijn korter dan de mijne daar ik in de ochtend nog wat uurtjes kan pakken vaak.. Maar toch! Hij slaat de deur achter zich dicht en bevindt zich in de grotemensenwereld... Nee, ik snap je heel goed!
    Succes met de andere voeding!

Duo, ohhh wat leuk dat jullie zo genoten hebben met z'n 2en :D. Kan me voorstellen dat het echt een heerlijk avondje was ;). Wat betreft de anticonceptie/voor het zingen de kerk uit is alles wel gezegd ;), maar ik zou toch echt ook even nadenken over de termijn om opnieuw zwanger te worden. Er wordt echt sterk afgeraden om binnen een jaar weer opnieuw zwanger te raken bij een ks, vanwege het aanzienlijke risico wat dat met zich meebrengt. Je baarmoeder is gewoon doorgesneden en zoiets kost blijkbaar gewoon n jaar om weer geheel te herstellen. Anyway, meer zeg ik er ook niet over ;), je bent oud en wijs genoeg om zelf afwegingen te maken ;).
    Wat een heerlijke nacht trouwens! Fijn hoor!

Maartje, als eerste geheel off topic wat betreft Alexander, maar mjammm frietjes!
    Verder weer on topic op Alexander. Die arme kleine man, zo veel last van zijn reflux. Grote voordeel is dat ze hem nu zo mooi in de gaten kunnen houden en dat is toch ook wel heel erg fijn. Ik ben heel benieuwd of ze hem de maagzuurremmers gaan geven.
    Wat goed dat er zo vaak 4uur tussen zat! En het inbakeren is een start, het hoeft natuurlijk niet altijd te werken.. Je merkt uiteindelijk vanzelf wel of het iets is wat voor jullie wel of niet werkt. Het ene babytje is immers het andere babytje niet.

Roos, wil je aub even ophouden ons de ogen uit te steken ;). Nee hoor, echt superfijn dat Kay zo'n lekkere slaapkop is. Je neemt alleen wel het risico dat we straks allemaal voor een nachtje aan babyruil willen doen he ;).
    Mooi dat het leuk was bij je mammie en nu lekker genieten met de hunk op rtl 7 ;). Wie was het?

Chantal, fijn dat je weer een goede nacht had!

Bedankt trouwens voor jullie lieve reacties met betrekking tot Hessel. Hij heeft afgelopen nacht dus amper tot niet geslapen en vandaag de hele dag niet :(. Zelfs bij de apotheek waren ze pissig, hihi en die lijken me ook wel wat gewend. Niet dat Hessel daardoor minder last heeft, maar ik voel me wel gesteund in mijn boze gevoel jegens dat stomme mens.
    Hij ligt nu gevoed en met zinkzalfolie op het wondje in zijn wiegje. Verder heeft hij een babyparacetamolletje gekregen in de hoop dat hij wat uurtjes slaap krijgt. Als de nacht relatief rustig verloopt bel ik morgenochtend het CB opnieuw om te kijken of ik bij hun langs kan komen, kan dat niet ga ik naar mijn eigen huisarts. Verloopt de nacht weer zo slecht, dan wacht ik het CB niet af maar sta ik om klokslag 8uur morgenochtend al bij mijn eigen arts voor de deur.

Ik heb besloten er inderdaad een melding van te gaan maken. Nogmaals, het zal niet expres zijn gebeurd, maar als dit soort foutjes vaker worden gemaakt door dat mens lijkt het me toch relevant dat mensen daarvan op de hoogte zijn.

Weltrusten allemaal! Rianne, hopelijk voel jij je alweer een beetje beter en Maartje, heel veel succes komende nacht! Ik hoop dat jullie morgen naar huis mogen.

Kus

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wencke, heeft hessel een beetje kunnen slapen en jij ook? Ik word nog steeds boo als ik eraandenk en groot gelijk dat je een klacht gaat indienen. Een fout is natuurlijk menselijk, maar zo iemand mag niet zomaar fouten maken. Stel je eens voor dat een arts tijdens een operatie een bloedvat niet goed dichtschroeit? Dit kan gewoon niet. En wanneer dit vaker gebeurt en niemand maakt hier melding van dan kan dit nog vaker gebeuren.

@ego, om 23.45u is Alexander eindelijk omgevallen. Hij had on 21.00u gedronken en om 22.30u lukte het hem niet om goed te drinken. Na 3 slokjes was het klaar. Hij heeft tot 5.00u geslapen. Ik moest wanneer hij wakker zou zijn de zuster bellen. Zij zei al, wilde jullie al bijna wakker maken om te eten. Na de voeding is hij weer als een blok in slaap gevallen. Nu lijkt hij wakker te worden. Had hem na zo'n nacht eerder verwacht. Zel sta ik op springen.

6. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Sorry meiden even een ego bericht want wil nog graag slapen, de medicijnen maken me erg moe. Maar het bedrijf is niet failliet, misschien hebben jullie het al in het nieuws gezien of op nu.nl maar er worden 470 fulltime banen geschrapt! :( Echt wel balen,verder is nog niet bekend hoe en wat.
    Erg fijn al die onzekerheid tijdens je verlof.

nou ik knijp nu nog even een oogje dicht

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    @rianne, ik zie het net op NOS.nl. Jeetje, dat is helemaal een zuur bericht. Je verlof verloopt door al die romslom echt niet relaxed. Hopelijk valt het voor jou mee, maar dat maakt het allemaal wel spannend. En het laatste waar je nu op zit te wachten is je baan verliezen. Heb je een rechtsbijstand of zit je bij een vakbond aangesloten, want al mochten ze je willen ontslaan moet e goed nagaan of dit zomaar kan. Ik weet dat ze bijvoorbeeld bij ons op school de mensen nog 2 jaar in dienst moeten houden. Ook zal ik dan als ik jou was informeren naar de rechten rondom het inhouden van e eindejaarsuitkering en het vakantiegeld. Mogen/kunnen ze zomaar doen volgens de CAO. Je hebt er wel voor gewerkt. Heel veel succes.

8. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Maartje, wat vervelend dat hij de eerste nacht zo onrustig was. Zo sneu dat hij zo'n last had van de reflux :( Wel fijn dat hij vannacht zoveel uurtjes heeft kunnen pakken, hij zal wel total loss geweest zijn. De arme schat. Is de kinderarts al langs geweest? Heb je dus al nieuws over eventueel medicijnen en het naar huis gaan? Ben benieuwd, hopelijk gaat het straks stukken beter met Alexander. Oja wat betreft mijn werk vakantiegeld word nu dus wel uitbetaald (tenminste dat geloof ik pas als het op mijn rekening staat) En wat betreft de eindejaarsuitkering daar zit de bond inderdaad bovenop om het toch nog uitbetaald te krijgen, maarja als het geld er niet is :(. Inderdaad hebben we er gewoon recht op want we hebben er ook voor gewerkt! Sinds gister heeft de kinderopvang een nieuwe CAO (waarschijnlijk) en daarin word de EJU geschrapt. De komende tijd zal in ieder geval onzeker zijn :( In principe mag je niet in je verlof ontslagen worden en ik geloof tot een half jaar daarna ook niet. Dat had ik ergens gelezen. We zullen het gaan zien.

Roos, wat een heerlijk avondje zeg :) En een top nacht er achteraan ;)?? Ennuh naar welke lekkere hunk was je aan het kijken? RTL 7 meer voor mannen normaal toch :p;)?

Wencke, heel herkenbaar dat de dagen voorbij vliegen en je voor je gevoel weinig hebt uitgevoerd, ach ik denk maar zo nu kan dat nog haha en niemand die het ons kwalijk neemt ;) Ja dat omdraaien pff! haha gister heeft hij het niet gedaan. Spelen in de box vind hij ineens helemaal geweldig. Vanmorgen zat ie bij me uit te buiken en ik werd compleet genegeerd, meneer zat alleen maar naar de box te loeren. Dus ik leg hem in de box, gelijk helemaal blij en druk doen haha. Goed dat je actie onderneemt hoor! Net wat Maartje al zei een arts kan ook geen bloedvat vergeten, voor hetzelfde geld gebeurt het inderdaad vaker en neemt niemand actie. Hoe ging de nacht? Ben je nu naar het cb gegaan of naar de huisarts? Arme schat, moet heel vaak aan hem denken hoor! Vooral als ik Ferron dan verschoon en het naveltje zie denk ik arme Hesseltje!

@ego, nou gelukkig gaat het met mijzelf stukken beter! De antibiotica sloeg echt super snel aan! Dus we gaan weer de goede kant op :D Vannacht ging Ferron ook lekker. Vl en ik waren beide door de wekker van 23:00 geslapen voor zijn laatste fles, om 1:00 schrok ik wakker en Ferron lag nog heerlijk te slapen! Heb toch maar zijn fles gegeven en toen kwam hij om 5:30 een prima nachtje dus :D En hij heeft dus het spelen in de box helemaal ontdekt, zo geweldig! Echt een druktemakertje dan en kletsen tegen zijn speeltjes hihi! Heb sinds vandaag toch zijn flessen opgehoogd, ik maak nu 150 + 5 schepjes maar gooi dan 15 cc weg zodat hij echt 150 drinkt. Hij kwam gister en vandaag om de 3,5 uur terwijl hij eerst keurig om de 4 kwam dus kijken of hij nu weer naar de 4 gaat. Vanmiddag naar de verloskundige haha! Is nog voor de nacontrole, in principe hoefde ik niet meer bij hun maar ze zouden het wel erg leuk vinden als ik nog een keer langs kwam om alles door te spreken, dus dat vind ik ook wel fijn. Volgende keer mag ik toch weer bij hun dus dan is het wel fijn als deze zwangerschap/bevalling goed is afgerond :)

9. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    hoi meiden,

Maartje, wow dat is best een goede nacht, hier zowat dezelfde tijden :). Weet je al wat er nou verder staat te gebeuren vandaag?

Rianne, neuhhh wat een rotnieuws! Ik ga heel hard voor je duimen dat het bij jullie mee gaat vallen :(. Jeetje, dit kan er ook nog wel bij :(...
    Hoe voel je je verder? Slaan de pillen aan of tot nu toe alleen erg slaperig? Hele dikke knuffel voor je!

Ego, hier een prima nacht! Toen hij na 5en kwam en lekker had gedronken heeft hij zelfs nog zo'n 20/25 min vreugdekreetjes lopen maken, terwijl hij al vrolijk glimlachend met zijn beentjes en armpjes alle kanten opsloeg. Wat was dat heerlijk om te zien nadat hij zo veel pijn had gisteren!
    Zojuist naar het CB geweest waar ze hem bekeken hebben. Er zijn foto's gemaakt en ik heb info gekregen over hoe ik een klacht in kan dienen, ze drong er zelfs vrij duidelijk op aan dat ik dit moest doen. Ze vonden het mega vervelend en ze liet ook vallen dat die dame nog van de oude stempel is (ze draaide nog net niet met dr ogen, dus ik had het idee dat dat mens misschien wel vaker fouten maakt of in ieder geval dingen op dr eigen manier doet).

Anyway, op die nasty plek na is hij weer de oude :D.

Fijne dag lieve meiden!

X

10. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hihi, kleine Hessel kwam tussendoor en daardoor jouw bericht gemist Rianne.

Wat fijn dat de medicatie zo snel aanslaat :D! Klonk ook echt heel zieilig :(!!

Wat heerlijk dat hij nu ook dol is op de box. Fijn is dat he!! Ik kan er echt van genieten als ik Hessel zo blij zie met zijn speeltjes! Hij is helemaal verliefd op een van zijn beertjes en daar ligt altijd lekker mee te zoenen, hihi, oke hij sabbelt maar het ziet er echt uit alsof twee helemaal verliefd zijn op elkaar. Zooo cute!
    Heb je ook al veel foto's van hem gemaakt in de box? Ik heb echt prachtige filmpjes van die kleine uk!

Nou, succes met het ophogen! Ik duim dat hij weer om de 4uur komt :D!

Kus

11. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Wencke, joepie wat fijn dat Hessel weer zichzelf is! Gelukkig maar. En echt goed dat je gegaan bent, inderdaad wel verassend dat hun zo aandringen op een klacht, dat zet toch wel de enige vraagtekens haha! You go girl! ;) Hopelijk moet dat mens dan weg en kan ze niet nog meer andere kindjes pijn doen! Wel goed dat ze er foto's van hebben gemaakt, dat is dan gelijk bewijs. Hopelijk geneest het snel :) Geweldig he als ze zo enthousiast heen en weer gaan haha! Ik moet er zelf dan ook altijd erg om lachen. Zo lief dat Hessel zo gek op zijn speeltjes is dat hij ze zelfs wil opeten haha. Hier inderdaad ook veel foto's van in de box en ook filmpjes haha. Vaak omdat zijn papa het toch mist.
    Geniet weer lekker van jullie mannetje :)

echt sneu ik moet Ferron zo wakker maken omdat we naar de vk moeten terwijl hij zo lekker ligt. Nouja wat moet dat moet, hopelijk word hij er niet chagarijnig van haha!

12. rsky

rsky Niet meer actief

@wencke en kip... Ik zeg niks meer over me nachten hihi... vannacht was prima, hihi meer zeg ik niet ;)
    Blij dat hessel zijn goede humeur weer terug heeft, bah vind t nog zo zielig, Vertelde het vl (ik liep namelijk te vloeken hoe zo'n cb muts zo'n grote fout kan maken!!) en liet de foto zien... die was helemaal in shock...

Schmidt, lekker nachtje hoor! hoop snel op goed nieuws en lekker naar huis :) dikke knuffel!

@ego.. Kay vanmorgen voor het eerst naar me moeder gebracht en toen zijn vl en ik even naar de babydump geweest... Heb een leuke muziek mobiel gekocht voor in de box, en zo'n spiraal voor aan de box, lief lief liefff!! kan niks laten liggen daar... haha... Toen weer ff terug, bakkie gedaan bij ouders en toen weer weg, (hij is er nog steeds) boodschappen gedaan, en nu net thuis ff gegeten, ga straks om half 4 weer terug naar me mannetje.. vl heeft opening van nieuwe complex van zijn sport en ik blijf dan lekker met kay bij moeders.. daarna eten we daar samen en gaan we weer naar huis... Best gezellig, al mis ik hem nu vreselijk!!! :(

@rtl 7.. meer voor mannen indd haha, keek fast and the furious.. Met Vin diesel... Mmmmm!! lag uiteindelijk pas 1 uur in bed.. (lijk wel gek) hihi

13. rsky

rsky Niet meer actief

kay trouwens vandaag 5 weken, gaat snel!!

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even we ego
    Bericht.

Ik mocht nog blijven, maar medisch zijn ze klaar. In eerste instantie wilde ik ook blijven, maar moet het thuis ook allemaal weer gaan oppakken met de tips die ik heb gekregen. Het scheelt al dat ik om de 4u nu voed. Neemt niet weg dat hij op momenten (net als gister) erg onrustig zal zijn en pijn zal hebben. Hij krijgt medicijnen tegen zijn reflux en dat zal binnen een aantal dagen moeten gaan werken. Dadelijk komt de arts die de opname heeft geregeld nog even langs en daarna komen mijn ouders mij halen.

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Even heel snel hoor. Druk druk druk, met 2 kindjes.

schmidt: fijn dat er nu goed gekeken is naar de kleine man. Hopelijk kan je inderdaad wat met de adviezen en de medicatie. Ik hoop zo voor een beter en tevreden mannetje voor je.

Wencke: heerlijk dat hessel weer zichzelf is. Goed dat je er een klacht van maakt. Het is echt belachelijk hoe het eruit ziet. Arme zielige hessel

Kip: wat heftig van je baan. Het is echt geen leuke tijd nu met het zoeken van nieuwe banen. OVeral vallen e ontslagen. Blegh!!! Succes en sterkte

Roos: wat een heerlijke nachten heb je toch met Kay. Hoop dat het zo blijft.

Ego: vandaag nar Cb geweest met beide kids. Wat een gesleep en gedoe zeg. Maar het is uiteindelijk gelukt. Was nog best snel zeiden ze daar. Hihihi trots!!

Lars weegt nu 14 kilo en is 93 cm lang. Weer mega hard gegroeid. Verklaart ook zijn constante honger. Ogen zijn getest. Voor nu prima, over een jaar gaan ze de echte ogentest doen. Ontwikkeling mooi op schema. trots en blij met mijn grote jongen.

Olaf weegt nu 4480 gram en is 57 cm lang. Dat is in een maand tijd 7 cm erbij en 1200 gram erbij. aha er valt nu veel op zijn plaats. We mogen overgaan op andere voeding. Omneo voor hongerige baby's en over een week of twee ophogen naar 150 ml. Snachts dan klein flesje aanbieden en savonds alvast een groot flesje.
    hij heeft wel een sterke voorkeurshouding. Maar daarvoor ga ik maandag al naar de ostheopaat. Was gisteren voor mezelf geweest en heb gelijk gevraagd of zij kon kijken naar Olaf. Zij vond het zeker nodig om een of twee behandelingen te doen. Vanwege de snelle bevalling.
    Ze hebben hem nog extra nagekeken ivm de nekplooi maar niks kunnen vinden. Fijn!!

16. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Rianne, Ahhh wat sneu dat je Ferron wakker moet maken, die grote boze wereld ook :). Ligt hij lekker te tukken moet hij weer wakker worden. Van de andere kant, weten die ukjes ook eens hoe het is om ruw uit hun lekkere slaapje te worden verstoord ;), dat doen ze bij ons ook ;). Veel plezier!!

Roos, mooi dat je weer zo'n goede nacht had meissie :D! En yeey, nog meer bijval tav dat stomme mens!
    En ohh ik snap dat je hem mist! Enerzijds is het fijn om even wat momentjes voor jullie zelf te hebben (overigens drie hoeraatjes voor de babydump!! ik ga zo ook maar weer eens online rondsnuffelen ;)), anderzijds willen we die kleine spruitjes toch ook heel veel bij ons hebben he :).

Ik heb voor mezelf een grote bak met Griekse yoghurt, verse walnoten en honing gemaakt en ga die nu maar eens lekker oppeuzelen terwijl ik eens ga rondneuzen bij de Babydump.
    Morgen gaan we eerste de auto ophalen en rijden daarna door naar mijn eigen opa's en oma's. Mijn opaatje van 93 heeft Hessel al gezien toen hij net een paar uur oud was, supermooi dat hij helemaal vanuit Valkenswaard naar Den Haag kwam met mijn papa. De andere opa en oma smachten al weken er naar om hem te zien, maar dat kon gezondheidstechnisch niet (niet ernstig hoor) dus die kunnen niet wachten.

Fijne middag meiden!

X

17. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Serieus, nou ben ik weer te laat en mis ik allerlei dingen, whahaha.. Ik moet even niet zo veel tussendoor doen ;).

Roos, yeeeey Kay alweer 5 weken!! Wat gaat het snel he!

Maartje, ahhh toch medicijnen :(, maar wat moet dat moet en alles voor onze kleintjes he! Ja, die 4uur is echt ontzettend fijn! Dikke knuffel meissie, fijn dat jullie straks weer thuis zijn.

Fem, thanks babe! En wow wat groeit Olaf goed!!! Hihi, kan me voorstellen dat het een enorme onderneming was om die twee mee te krijgen. Toen ik laatst voor het eerste in mijn eentje op pad ging had ik al het gevoel op wereldreis te gaan. Mooi dat ook grote broer Lars zo goed op schema loopt :D.
    Ik ben benieuwd hoe het maandag bij de osteopaat zal gaan met de kleine man, zou mooi zijn als ze de voorkeurshouding kunnen tegengaan. Met jou ook alles goed gegaan?

Oke, nu ga ik echt babydump snuffelen, al is manlief wel redelijk bezorgd over het aantal pakjes wat hij steeds aantreft bij thuiskomst ;). Hoe bescheiden ik was in mijn aankopen voor de geboorte.... Nu is dat toch echt even andere koek.

Toedels meissies!

X

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hihihi ik mis ook constant van alles wat hier gezegd wordt. Ik probeer echt om te posten maar die twee jongens van mij maken het niet altijd even makkelijk. tussendoor ook nog solliciteren. Er komt eindelijk wat schot in de zaak gelukkig. Ik kan beginnen in een apotheek in Utrecht. Wel een roteind rijden, maar ja dan heb ik wel een baan voorlopig. En misschien op basis van 0 urencontract flexen als radiodiagnostisch laborant. Dus dat ou fantastisch zijn.

Ik ben naar de osteopaat gegaan naar aanleiding van de vorige bevalling. Toen lag ik zelf helemaal in de kreukels. Zij heeft me toen zodanig behandeld zodat ik uiteindelijk na anderhalf jaar pijnvrij was. Toen heeft ze mijn lichaam voorbereid op de bevalling. en dat is super goed gegaan. Nu was het alleen een controle, hoe mijn lichaam uit de bevalling is gekomen. Eigenlijk heel goed, alleen hormoonhuishouding wat van slag. Vandaar die pijn in mijn polsen( vraag me niet wat dat met elkaar te maken heeft). En mijn stuitje stond nog niet recht Die heeft ze nu rechtgezet. ging effe door de grond van de pijn. Maar vandaag voelt het alweer een stuk beter.
    Lars heeft ze ook behandeld. Na een behandeling is hij in een week tijd zelf gaan staan, gaan langslopen, gaan kruipen, de trap opklimmen. dus dat heeft toen zeker geholpen.
    dus als iemand die voorkeurshouding bij Olaf eruit krijgt, is zij het wel. Zij zegt dat het komt door de snelle bevalling. Schedeldakje staat niet helemaal goed en c1c2(nekwervels) zitten vast.

Nu ben ik zelf even babyboom aan het terugkijken en hopelijk slapen de jongens nog even. Voor half vie wil ik niemand horen hier. hahaha
    Edit: helaas Larsje is weer wakker.

19. Duo Penotti

Duo Penotti Bekend lid

28 jul 2012
    669
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzanne: Zeker melding van maken! Arme hessel.

Kipje: Wat een vervelende situatie! Zit je ook niet op te wachten.. Op zoek naar ander werk dus voor de zekerheid?
    Wat voor boxspeeltjes vind ferron interesant? Ik wil namelijk ook wat kopen voor Romina in de box, want ze vind de box niet meer zo fijn, weet alleen niet wat...

Schmidt: Heel veel succes als je straks weer thuis bent. Hopelijk gaat alles de goede kant op.

Hmmm, ben nog niet klaar met reageren eigenlijk, maar de kleine ligt in dr bed te bleren dat ze eruit wilt.
    To be continued dan maar :)

20. mamavandave

mamavandave Fanatiek lid

25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Wencke, Jeetje wat een stomme fout!! Dat kan echt niet!! Dat is zulk rotspul...

@Rianne, het was gezellig, morgen gaan we samen naar de Ouders natuurlijk beurs. Daarna gaat ze weer naar Duitsland voor een tijdje, daar is ze naartoe gegaan voor haar vriend en woont ze nu en gaat ze naar school. Hoop dat je niet al te slecht nieuws krijgt. Al begint het hier in onze omgeving nu steeds erger te worden met faillissementen en ontslagen :(

@slapen. Gister geprobeerd om nog een fles te geven om elf uur. Heeft ze 30cc gedronken en is ze weer als een blok in slaap gevallen. Vervolgens van 23 tot 6.30 geslapen, ik heb alleen om 5.30 even speen gegeven. Ze doet het nu al drie nachten, ong 8 uur slapen en overdag is ze gewoon om de 3 tot 4 uur voor voeding... Het zal dus wel goed zijn!

Ik reageer morgen avond even uitgebreid. Mn telefoon is leeg en we gaan nu op bed, want morgen om 8.15 weg naar de Ouders Natuurlijk beurs, dus vroeg op aangezien ik met twee kids minstens een uur nodig heb om aan te kleden!

Deel Deze Pagina