Goedemiddag meiden! Als eerste wil ik even van de daken schreeuwen dat het feest is!!! Manlief en ik zijn vandaag alweer 1 jaar getrouwd , joepie!!! Ik ben enorm verwend met een uitgebreid champagneontbijt en een superlieve kaart. Verder hebben we gereserveerd bij een sterrenrestaurant om onszelf helemaal te laten verwennen. Helaas moet ik wel nog even wachten, want we gaan pas over 2,5 week . Luxe he! Roos, die goede nachten blijven maar komen, chapeau! Bij Olaf heeft de peptalk al goed geholpen . Fem, hihi typisch als de papa het doet dat het dan anders gaat . Op zich niet eens zo heel raar, is toch net weer anders dan bij mama he . En ehm, dat van dat pretechobureau , hoe leuk!!! Ik weet niet of dat financieel een goede deal is, maar hoe mooi is dat! Maartje, die tijden van Alexander, wow! Supermooi! Daar doen we het voor he. Rianne, pfff zo annoying die onzekerheid . Voor nu maar proberen het beste er van te maken. Ze zouden sowieso knettergek zijn als ze jou de laan uitsturen. Ferron zijn nacht klinkt prima hoor! Al blijft het natuurlijk vervelend dat hij sinds die prikjes helemaal uit het ritme gehaald is. Hopelijk is hij snel weer zoals hij was . Misschien moet Kay nu maar snel bij jullie langswippen ! Chantal, wat een schattig pakje! Had je hem wel nog gewassen, want ze heeft hem zo rap aan . Lekker retro motiefje! Mooi dat alles goed ging en als kers op de taart ook nog frietjes, lekker hoor . Duo, Hessel slaapt niet de hele dag. Hij is de laatste tijd juist meer wakker en ligt veel te spelen en te babbelen. De ene keer in de box en de andere keer op het aankleedkussen naast me. Ik denk dat hij 2x lang wakker is na een voeding en enthousiast aan het babbelen en spelen slaat en 2x dat hij bijna direct gaat slapen. Monica, fijn dat je veel dingen ingepland hebt, houdt je lekker bezig he! Heb je nog een goede start gemaakt in Dan Brown zijn nieuwe boek? Ik heb er positieve geluiden over gehoord, dus waarschijnlijk zit je nu vooral met je neus in het boek . Hier gaat het verder goed . Gisteren weer het hele land door lopen crossen met ukje en hebben we 4 afspraken afgevinkt. Het was erg druk, maar mooi te combineren en ik heb weer dolgelukkige opa's, oma's, overgrootopa's en overgrootoma's. Manlief is daarstraks met uk op zijn borst in slaap gevallen, dus ik ga er nu ook even tegenaan kruipen denk ik . Owja, de nieuwe auto dus ook opgepikt en hij rijdt supergoed! Yeey! Nog een fijne dag meiden!
Ahhhh en nu zie ik dat hij ook echt een mooie bos rozen klaar heeft staan . Er lag er al 1 bij het ontbijt . Zwijmel!
Suus gefeliciteerd!!! Leuke dag gehad? Pfff ben kapot. Lig alweer in bed. Hoop dat de jongens me wat rust gunnen. Ben echt in staat om kei hard te janken. Zo moe ben ik
Goedenavond meiden Duo, was het gelukt met het ophogen van de voeding? Fijn dat ze het zo lekker doet Jammer dat deze nacht even wat minder was maar een baby slaapt officieel door als hij/zij 5 uur aaneengesloten slaapt dus dat doet Romina wel Al heb je zelf natuurlijk liever dat ze er nog wat uurtjes bij doet hihi Hoe ging het vandaag? Was ze weer zo aan het slapen? Ferron is meestal zo'n 2/2,5 uur achter elkaar wakker, ik wil wel een dagje met je ruilen hoor haha Echter heeft hij vandaag een slaapdagje (hopelijk zegt dat niet dat de nacht minder gaat hihi ) Leuk he om die ukjes zo te zien groeien, zowel lichamelijk als de ontwikkeling. Ik kan daar dan ook echt uren naar kijken, hoe verliefd kun je zijn hihi. Fem, oh haha ik dacht dat je de baan al had hihi Maar een pretechobureau klinkt ook zeker niet verkeerd. Als wij dan weer zwanger zijn komen we met z'n allen bij jou haha En dat zou je inderdaad nog mooi kunnen combineren. Spannend hoor Fijn zeg dat Olaf een goede nacht had, joepie!! Dan kon je zelf ook weer eens lekker slapen Hopelijk kun je vanavond ook weer goed slapen en kun je wat bijtanken! Maartje, jammer dat het aan het einde van de dag minder ging. Toch hebben veel baby's aan het eind van de dag begin van de avond een huiluurtje. Dat komt heel veel voor. Wel fijn dat de nacht goed ging. Ohh zul je ook altijd zien he dat er dan ineens spontaan mensen voor de deur staan. Tja je verstoppen achter de bank valt ook zo op haha! Geef je voor zijn reflux een johannesbroodpitmeelpapje? (nutriton) Wij geven dat inderdaad door Ferron zijn fles, net behangplaksel hihi. Vervelend hè die spruw, je blijft je suf koken en wassen. Hopelijk helpt het snel en is het gauw weg. Heb je daar ook nog iets voor gekregen of moet zijn lijfje het zelf opruimen? Chantal, wat ontzettend goed zeg dat de beurs geslaagd was! En wat een topper van Dave dat hij zo goed luisterde! Stoer zeg dat je 2 kids tegelijk draagt. Ik snap dat dat veel bekijks trok (ik ben namelijk ook heel nieuwsgierig nu hihi, kun je er eens een foto van maken ) Fijn dat het voeden ook beter ging en je niet veel last had. En patatjes als beloning helemaal goed toch En schattig zeg die foto van Sofie, wat een dametje hihi Hoe lang is ze nu ongeveer? Heb je nog een draagdoek kunnen vinden? Joepie 3 kg eraf! Heerlijk zeg! Monica, fijn dat je je dagen lekker aan het invullen bent Dan gaat de week vast snel voorbij. Veel leesplezier Wencke, Gefeliciteerd !! wat een super man heb jij toch, zo verwend heerlijk!! Op naar het 2e jaar!! @ego, hier een rustig weekend gehad Ferron heeft vannacht een goede nacht gehad Hij sliep van 23 tot 5:15 toen hebben we hem nog bij ons gelegd en sliep hij tot 7 uur. Hij had goed begrepen dat papa en mama wilde uitslapen vandaag dus na zijn fles met zijn drietjes in het grote bed tot 11 uur geslapen! Verder kwamen mijn schoonouders en was meneertje ook heerlijk aan het slapen hihi, nadat mijn schoonouders weg waren was hij heel gezellig en lag hij heerlijk te spelen in de box. En hij is voor het eerst bij de mac geweest haha! Uiteraard weer mensen, ohh, wat een kleintje. Dus ik nouja hij is vandaag 11 weken haha! Wat gaat dat toch hard, 11 weken alweer pff!! Fijne avond nog meiden en slaap lekker allemaal (vooral de ukjes )
Even pagina voor pagina, want ben bang dat er zo eentje aandacht wil . @Chantal, fijn dat het gisteren zo goed gegaan is op de beurs. Vind dat knap, met 2 kinderen in zo'n doek lopen. Heb het vaker gezien. En wat een leuk pakje. Top van je kilootjes. Ik ga voorlopig niet meer op de weegschaal staan. @Moon, ik herken het helemaal, steeds wat te doen willen hebben. Helaas moet ik er nu aan wennen dat ik vaker alleen met ALexander zal zijn. @Duo, over slapen overdag kan ik maar weinig meepraten, omdat dit hier steeds wisselt. Ik geef om de 4 uur voeding en volgens de zusters moest hij 2 á 2,5 tussendoor slapen.
@Wencke, super, mega gefeliciteerd. Zo te hohren hebben jullie elkaar flink verwend. Hopelijk hebben jullie de rest van de dag nog meer van elkaar kunnen genieten . Ennum, jullie nieuwe auto heeft dus al heel wat kilometers met jullie afgelegd . @Femm, meid, kop op. En laat zodra het kan zeker even die traantjes de vrije loop. Het zal niet altijd even makkelijk zijn met 2 kids. @Rianne, fijn dat hij zo geslapen heeft. Soms weten ze wel wat pappie en mammie willen. Heerlijk he, wanneer zij zich zo in de box kunnen vermaken. Betreffende de middagen en avonden. Klopt dat ze dan vaak wat astiger zijn, maar het is duidelijk dat hij pijn heeft. Het komt steeds even kort opzetten en dan krijst ie, en dan wordt het weer even beter. Soms blijft het doorgaan en dat hoor je aan het slikken. Is Ferron trouwens helemaal van zijn sprew af. Hij krijgt nu voor zowel spruw als reflux medicatie. Spruw: Nystatine, 4x daags. Reflux: Nexium 2x daags. Van het uitkoken word je idd niet vrolijk. @ego, heerlijk dagje hiero. Rustig wakker geworden. We hebben met z'n drietjes op bed gelegen en tv gekeken, of tussendoor lekker geslapen. Ook zijn we even wezen lunchen en hebben een flink stuk hier in de buurt gewandeld. Was hier vanalles te doen. Helaas dat het weer niet meewerkte. Heb me er gelukkig wel toe kunnen zetten om te koken . Alexander vond 1x douche vandaag niet genoeg. Hij lag prinsheerlijk in bed op mijn knieën te persen en te poepen. Uiteindelijk bleek mijn hele rok ook onder te zitten. Hoppa, weer onder de douche. Dus hij is vandaag zowel met papppie als met mammie onder de douche geweest. Nu begint hij duidelijk moe te worden. Hopelijk kan ik hem zo zijn bed infietsen. O, 1 duidelijke verandering van de laatste dagen. Alexander vraagt nu ik hem om de 4u voed vaak niet zelf om eten, maar moet ik hem echt wakker maken of gewoon aanleggen. Fijne avond/nacht.
Hi meiden, hier een lekker weekendje gehad.. Gister huisje gedaan, wasjes gedraaid... s'avonds naar een vriendinnetje, drankje gedaan.. Vanmiddag lekker wezen shoppen! en eenmaal thuis lekker uiteten met me lief... Nu kleine man laatste fles en lekker slapen! vanmorgen weer 7.30 (SORRY!!) maar ik dacht zolang jullie kleintjes vanaf een afstand naar kay luisteren en lekker slapen, mag ik het wel zeggen hihi... Suus, gefeliciteerd... hoop dat je een heerlijke dag gehad heb... truste meiden!!
Ik zal even een foto maken vandaag of morgen van tegelijk dragen van beide monsters! Zal nu even opschieten. We moeten zo om 9.00u bij het cb zijn!
Wat een *%#^* nacht. Alexander heeft veel pijn gehad. Wanneer dit de uitwerking van de medicijnen zijn..... Gister belde ze nog op hoe het ging. En moest bellen wanneer er iets was. Nog zo'n nacht en ik bel morgen.
Goedemorgen meiden! Als eerste bedankt voor de felicitaties! Superlief van jullie! ! We hebben echt de hele dag met z'n 3tjes lopen nietsen, heerlijk! En 's avonds lekker simpel biefstukje gebakken met frietjes er naast. Mjammie! Maartje, neee dat meen je niet, zielig . Zeker bellen hoor, als hij weer zo veel pijn heeft ! De enige hoop die ik voor je heb, is dat de krampjes in ieder geval verdwijnen over een paar weken bij de 3 maanden grens. Stomme rot krampjes !!! Wat betreft gisteren --> poepmonstertje . Hij dacht, wat is de makkelijkste manier om mama zo ver te krijgen dat ook zij met mij onder de douche kruipt . Fem, poeh dergelijke vermoeidheid ken ik . Soms ben je dan zo op, dan kun je ook echt niet meer nadenken he. Hopelijk heb je een beetje kunnen bijslapen. Rianne, wow wat een lange nacht! Ferron had het helemaal begrepen . Ook daar heeft Kay zijn praatje geholpen . En leuk he, hoeveel bekijks die kleintjes trekken . Ik vind dat ook altijd zo leuk. Op het CB kreeg ik ook steeds te horen, ohhh een babytje! Terwijl de kinderen in hun armen officieel ook nog baby's zijn. Nog een paar maanden en dan zeggen wij dat over andere kleintjes . En mjammie, mcdonalds!! Ik kijk er serieus nu al naar uit om Hessel later als verrassing mee te nemen voor een Happy Meal ! Dat was vroeger ook altijd weer een klein feestje toen ik zelf klein was. Roos, wat een fantastisch weekend! Klinkt mega gezellig! En je mag gewoon lekker trots zijn op je kleine Kay hoor , hebben wij gewoon ook wat om naar uit te kijken . Hij is gewoon het grote 'ik slaap voorbeeldig' voorbeeld voor de andere ukjes. Ego, gisteren dus enorm genoten en vandaag ga ik maar eens flink de handen uit de mouwen steken. Wil ook even de stad in, maar of ik daar aan toe kom is nog even afwachten. Met de kleine man gaat het goed . Zijn navel ziet er alweer een stuk beter uit. Telkens als we een luier verschonen blakert er weer wat zwart van het huidje af. Nou, ik ga een poging doen nog even te slapen. Uk ligt nu op mijn schoot te tukken dus ik ga hem even lekker instoppen in zijn bedje . Iets te lang mee gewacht, woops! Fijne dag meiden! X
Goedemorgen!! Joepie, zon!! Ik werd er helemaal blij van wakker hihi Alhoewel net dacht ik mooi op tijd te gaan wandelen, lag Ferron alweer te slapen haha! Strakjes nog maar een rondje hobbelen Maartje, jullie dag gister klonk wel erg lekker. Wat vervelend dat Alexander vannacht dan zo'n pijn had . Hihi en wat een boefje met douchen, douchen is natuurlijk ook wel erg lekker dus wat dat betreft snap ik hem wel hihi Werkt de nystatine goed? Ik kreeg het advies om 8x per dag een halve ml te geven omdat ze van de nystatine ook een zere buik kunnen krijgen (Ferron had hier erg last van dus heb ik het verspreid over de dag) Ferron is er wel vanaf, al lijkt het niet zo want er zitten aldoor allemaal melkrestjes in zijn slijmvliezen hihi. Wij dachten daardoor dat hij het aldoor nog steeds had maar de kinderarts sloot dat uit Hopelijk heeft Alexander vandaag niet zoveel pijn Arme schat! Roos, een heerlijk weekend dus! Niet verkeerd Haha en die Kay, lekker toch Hopelijk blijft hij dat goede slapen gewoon doen Chantal, ik ben nu al heel benieuwd naar de foto hihi. Hoe was het op het cb? Beide kids weer goed gegroeid? Wencke, een heerlijke dag hebben jullie dus met z'n drietjes gehad Lekker relaxed, vorig jaar was de dag al druk genoeg waarschijnlijk Een mooie dag om weer herinneringen op te halen Fijn dat Hessel zijn naveltje er steeds beter uit gaat zien Succes vandaag Hopelijk lukt het je nog om de stad in te gaan Ohh en ik kan ook niet wachten inderdaad totdat Ferron mooi mee zit te smikkelen in de mac! Er zat ook een jongetje van iets ouder dan 1 naast ons te smullen van zijn frietjes en het zag er zo aandoenlijk uit met die schitterende oogjes hihi Maar biefstuk met frietjes is ook jammie ja!! Hopelijk kun je nog even slapen @ego, hier weer een goede nacht! We gaan de goede kant weer op! Joepie Echter leggen we hem nu maar niet meer na de fles van 19 uur in bed maar houden we hem beneden want we denken dat hij anders al vroeg in de avond denkt dat hij zijn lange tuk moet doen. En als hij beneden blijft slaapt hij wel maar niet in diepe slaap Nu ligt meneertje ook weer heerlijk te knorren. Strakjes komt mijn mama en vanmiddag ga ik naar een vriendin. Vanavond komen mijn lieve collega's. Mijn vaste collega's wilde nog gezamenlijk een groter cadeau geven dus ik ben heel benieuwd hihi (al heb ik wel mijn voorkeuren doorgegeven ) Fijne dag meiden, geniet van het zonnetje
@wencke, klinkt heerlijk die dag van gisteren. Suc6 met alles wat je wil doen vandaag. Hopelijk kom je er nog aan toe om de stad in te gaan. @ego, gisteravond begon het met zijn reflux. Om 0.15u was ie toch in slaap gevallen en kwam na 4uurtjes weer. Op zich netjes. Toen had hij last van krampjes. Na heel wat afhaffelen heb ik hem maar mee in bed genomen. Zo zielig hoe hysterisch hij dan met zijn handjes is. Doet mij aan mijn bevalling denken. Hij is nu goed moe. Ben bang dat ik hem zijn bed niet in krijg. Dan maar samen in het grote bed. Vanmiddag wss wandelen net mijn vader. Nu schijnt eindelijk de zon.
Jeeeej Romina heeft vannacht weer goed gedaan! 23:00 - 5:30 - 8:30 Eerste tuk dus lang doorgeslapen. Ik ga nu eerst ff lekker de zon opzoeken en lees vanavond wel even alle berichten terug.
@rianne, fijn dat de nachten weer beter gaan. Misschien idd slim om hem pas later zijn eigen bed in te fietsen. Het beloofd daar dus weer een gezellig dagje te worden. En spannend, een groter kado. Jullie worden echt flink verwend. Betreffende d medicatie. Ik geef 4x daags 0,5. En de bijwerking van alle medicatie, buikpijn/darmklachten . @ego, klein wonder is er gaande. Alexander ligt al ruim 2 u overdag in de ochtend, in zijn eigen bed te slapen. Hij was ook echt moe. Zelf heb ik ook nog even lekker geslapen. Lig nu nog lekker in bedje .
Haaa lieve meiden! Als eerste sorry dat ik amper op zp ben! Heb het zo onwijs druk elke dag is al ingepland bij me! Ten tweede yeeeeehhhh eindelijk zon na alle donkere dagen! Ten derde ik heb alles gelezen maar dat was meer dan 10 pagina's heb het allemaal niet kunnen onthouden om iedereen een berichtje te sturen! Ik doe vanaf pagina 38 : Chantal wat een mooi meisje met een leuk pakje aan (pag 38) hoe was het op de cb? Wencke nog gefeliciteerd met jullie 1jarig jubileum! Klinkt super goed om te eten in een sterren restaurant! Daar zou ik ook makkelijk 2 weken op kunnen wachten! Fijn dat de nieuwe auto bevalt! Past een hoop in zeker Rianne tijd vliegt voorbij 11 weken al! Heeft ferron een happy meal gehad Klinkt als een avond mannetje! Spannend kadotjes zijn altijd leuk om te krijgen! Maartje ook lekker dat hij er zelf minder om vraagt maar dat je hem moet wakker maken. Kan je nu beter de tijden indelen of niet? Ach wat naar dat hij zon last heeft! Gewoon bellen hor ze zijn er niet voor niks! Roos wat heb jij een goede slaper! Ik mag ook niet klagen met Naomi ze slaapt van 2330 tot 0500. Duo heerlijk he als ze zo door slapen snachts! Geniet van het weertje! Ego, hier gaat alles zijn gangetje. Afgelopen tijd veel verjaardagen gehad. Naomi groeit als kool! Maatje 50 past niet meer, ze heeft er wel alles wat ik ervan had aan gehad. Snachts slaapt ze als een roosje 2300 krijgt ze de laatste kolf fles en ze slaapt gemiddeld tot 0530. Ze is echt een avond kindje voor 2200 mevrouw op bed leggen is alleen maar huilen. Ze is veelste wakker. Heeft ze van d'r papa dat is ook een avond mens. Net heerlijk een rondje gelopen, van dit weer word je vrolijk. Jammer dat het hier alleen erg hard erbij waait.... Ik ga even de boel opruimen krijg zo weer visite. Fijne dag allemaal geniet van het zonnetje!
Probeer vanavond even uitgebreid te reageren! Cb was alleen voor Sofie en alles was goed. Naveltje aangestipt. Maar dat wist ik al wel, want het was net als bij Dave nog vochtig en zat stukje wild vlees in. Ze is nu 56cm en 4700gr en een beetje (heb even niet precies onthouden). Ging allemaal goed. Ze is iets groter dan gemiddeld, maar wel mooi in verhouding. Net als Dave, al is ze 2cm kleiner en bijna een kilo lichter dan Dave met vier weken. Zal even foto plaatsen van Dave op mn rug in de doek, en probeer de foto van beide, al is die alles behalve flatteus
Suzanne: Van harte alsnog met jullie 1 jarig jubileum. Wat een lieve vent heb jij. Zeer genoten dus! En ook nog eens een etentje tegoed. Lekker hoor! Dat is het wachten waard. Fijn dat ook het naveltje er beter uit gaat zien! Kipje: Ophogen mwa.. Ene keer drinkt ze wel de 130 en de andere keer maar 100. Dus of het gelukt is, niet echt. 11 weken alweer, gaat zeker hard he.. Heel verstandig dat je hem na 19:00 nog even beneden houd, doen wij hier ook. Mamavandave: Leuke foto. Ziet er leuk uit. Fijn dat alles goed was bij het CB Flieentje: Sterkte met alle drukte nog hahaa. Schmidt: Wat jammer dat alexander weer zo rot nacht gehad heeft. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Ik hoop goed! Wel fijn dat die net even 2uurtjes gepakt heeft.
Wencke, nog gefeliciteerd met jullie 1jarige huwelijksjubileum! En wat ben je verwend zeg, heerlijk! Fijn dat de nieuwe auto fijn rijdt! Dan Brown helaas nog niet in kunnen beginnen, wil er echt even goed voor gaan zitten en dat is nog niet gelukt. Maar komt vast goed! Iedereen. ZWAAI!!! Vandaag lekker van de zon genoten en op mijn werk langs geweest met Daan, ik mis mijn collega's wel hoor! Er zijn ook veel veranderingen gaande, dus heb het idee van alles te missen, maar ja. Ook wordt er grondig verbouwd, dus ben benieuwd hoe het eruit ziet als ik 29 juli weer moet werken!
He meiden, @kip.. Super lief van je collega's! en klinkt als een heerlijke dag... nog lekker kunnen wandelen? ik leg kay, ook al slaapt die, gewoon in de wagen als ik weg wil/kan... eenmaal in de wagen slaapt die wel weer verder, werkt dat bij ferron? @duo.. Kijk romina gaat het ook begrijpen, wij moeders hebben slaap nodig lekker hoor... @schmidt, he gets, wat sneu voor de kleine prins.. Zo'n nacht weer.. Ik kan me er echt totaal niks bij voorstellen hoe verdrietig alexander wel niet moet zijn.. vind het zo sneu, en wat een super sterke mama ben jij! je houd t allemaal goed vol...( al denk je soms zelf van niet ) vind je een topper!! en wat lekker dat die ff geslapen heb smorgens 2 uurtjes.. @mvdave, leuke foto hoor! en indd, sofie is lang... (lijkt) Vind kay ineens ook zo groot geworden als ik naar hem kijk, en merk ook echt dat die zwaarder word... @ego... Hier een lekker dagje gehad.. vanmorgen lekker samen in bed gelegen tot een uur of 10.. Ik filmpje gekeken na zijn fles en hij slapen/wakker/slapen/wakker... echt lekker aan het snoozen samen.. daarna even lekker de deur uit, jeetje wat een weer!! heerlijk gewoon.. vanmiddag lekker kay in de wandelwagen in de tuin en ik ernaast lekker boekje lezen.. Met als resultaat rood gekleurde schouders en scheenbeentjes.. hihi... ach t valt wel mee.. morgen is het bruin... Verder lekker weinig gedaan... Zo de laatste fles erin en lekker slapen!! truste!