@roos, have fun! @frumelke, poeh wat een verhaal. @chantal, je doet ook veel . Zo, en nog een draagdoek. @duo, wanneer je de kleine nogmaals aanlegt na een drinksessie (hier na het verschonen) noemen ze een toetje. Ik ben hem gewoon weer gaan geven. @ego, na een strubbelige ochtend gaat het nu goed. Hij heeft vanmiddag heerlijk geslapen, zodat ik de was kon bijwerken. Nu ligt ie lekker te spelen in de box.
Chantal mooie draagdoeken hoor. Eef wat een leuke foto. Eventueel kan je haar in een slaapzak al doen. Dan kunnen ze minder goed door heel het bed bewegen. Schmidt fijn dat je zoveel leuke reacties hebt gekregen van je collegas. Hoe gaat het nu met alexander? Roos veel plezier vanavond met de meiden. Lekker even de stad in. Frumel wat een heftig verhaal joh. Hoe gaat het nu dan verder? Krijg je nog meer onderzoeken? Ego: vandaag alvast mijn verjaardagskado gekregen. Een tablet!!!! Zo blij mee. Met lars gaat het redelijk. Gisteren ook nog 40 graden koorts. Vandaag is hij bijna koortsvrij. Heeft weer een hoop praatjes. De pokken zijn op zijn borst het ergste. En in zijn gezicht en behaalde hoofdhuid . Zo sneu. Hij ziet ook erg bleek. Olaf doet het super. Weinig daarover te vertellen. Eet en slaapt goed.
Eef, hahaha, geweldige foto! Shirtje hebben wij ook. Roos, hele fijne stapavond! Fem, leuk hoor een tablet als cadeau! Vind het een super uitvinding! Wanneer ben je jarig? Ik dinsdag... Hoop dat Lars zich snel beter voelt! Daan gaat steeds meer lachen, leuk hoor! Hij is natuurlijk al bijna 11 weken, maar gecorrigeerd pas 5,5 week. Vind dat soms nog wel lastig hoor, dat je nog niet teveel mag verwachten gezien zijn prematuriteit. Maar het is een heerlijk ventje! Sm heeft vertraging met het vliegtuig, zij balen! Op de heenreis ook al. Fijne avond!
Moon ik ben pas over een maand jarig. Duurt nog wel even dus jij alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Moeilijk he dat je elke keer moet corrigeren? Leuk om te zien dat lachen. Olaf lacht nog niet echt. Komt vanzelf wel denk ik dan maar weer. Hoop dat smaak snel thuiskomst. Volgende keer lekker mee naar turkije.
Schmidt: Ow ahhahha, ik dacht al. een toetje? (hihi). Hoe is het met alexander en de spuit gegaan? Fem: Wat fijn dat Lars bijna koortsvrij is. Hoe is het nu met hem? Wat leuk zeg een tablet, ook leuk voor de kids ofniet? Haha, weg kado. Trouwens Romina lacht nu ongeveer sinds 2 weken echt veel vaker dan voorheen, dus zo beetje met de 2maanden. Roos: Hoe was het stappen? Nog wat gedronken? Zal wel zwaar gevallen zijn na 9 maanden zonder?
@Duo, De eerste week was ik echt een beetje in de war. The hell ik wordt moeder. Zorgen, is wel alles in orde met die behandeling. Straks is dat toch niet goed geweest en heeft het toch schade gebracht aan het vruchtje. Maar daarna vond ik het toch wel echt geweldig. @Fem, Ik ben afgelopen week op controle geweest bij de gyn, daar hebben ze weer een uitstrijkje gemaakt. Over 3 weken de uitslag. Dus weer in spanning afwachten. Maar ik heb altijd een engeltje op mijn schouder gehad die mij influistert dat alles goed komt, ik alles ook wel weer overleef en er meer positieve dingen in het leven zijn dan negatieve Hier zit Daisy volgens mij ook midden in haar sprongetje, ze is mega hangerig, slaapt niet veel en jengelt veel. Arm meiske! En ik wil mijn meisje natuurlijk ook wel even showen
Wat een mooi meisje heb je Frumelke. Ze groeit goed ofniet Kan me voorstellen dat je goed in de war was ja toen je hoorde dat je zwanger was. Maar echt fijn dat alles goed is gekomen en de uitslag over de 3 weken is spannend, maar alles zit vast goed. Lekker genieten van je mooie meid!
Wow jeetje, Nu zie ik pas hoe Romina gegroeid is nu ik ze achter elkaar zet. Wat gaat ze hard!!! Me kleine meid word al groot. (oeps).
Goedemorgen meiden!! Als eerste wil ik even zeggen, WOW!! Wat een mooie schatten komen er voorbij . Duo, wat een enorm verschil met toen ze net geboren was . Ze kijkt ook al echt zo wijs, lekker ding hoor! En Frumelke, wat is Daisy ook een knap meisje! Roos, die Kay is me er ook een, nu al een charmeur. We zien die knipoog wel . Roos, hihi owjeej, ik weergalm dus richting Wassenaar.. Woops! Hoe was het uitje met de meiden in Den Haag gisteren? Waar zijn jullie geweest? Nog een lichte kater vanochtend, of valt het mee? Chantal, wow nog meer draagdoeken, mooi hoor! Duo, aparte gang van zaken bij het CB, jammer dat het er zo rommelig verloopt. Fem, ohw wat fijn om te horen dat Lars er al weer iets beter aan toe is! Je berichtje van de 31e was wel zo sneu , arme vent. En wat leuk dat je nu alvast je tablet gekregen hebt , waarom nog een maand wachten als hij nu al in huis is , joepie! Welke heb je gekregen? Moon, is je schoonmama goed thuisgekomen? Ze kwam afgelopen nacht toch weer terug? En hoe is het bij jullie verlopen met het slaapzakje? Wat leuk dat kleine Daan nu ook steeds meer begint te lachen, heerlijk he!! Kan me voorstellen dat je jezelf af en toe moet bedenken dat zijn gecorrigeerde leeftijd heel anders is dan zijn echte leeftijd. Foto's van een lachende Daan zijn overigens altijd welkom . Eef, whahaha ik moest zo hard lachen om die foto, manlief vond hem ook prachtig . Frumelke, heftig verhaal, maar fijn dat de kleine er dus inderdaad geen schade van heeft ondervonden. Maartje, altijd mooi die momenten om even wat dingen bij te werken, in dit geval de was. Hier gaat vandaag de wasmachine ook een paar rondes draaien. Ego, hier loopt het allemaal lekker . Hij heeft op de dag van de prikjes en de dag erna 2x zo'n 20 min ontroostbaar lopen krijsen en zo snel als dat het kwam was het weer verdwenen. Verder heeft hij er weinig last van gehad geloof ik. Ik had nog twee vraagjes aan jullie. Als eerste vroeg ik me af of jullie de kleine pas voeden als hij/zij huilt? Heb het nu dan over de eerste voeding na de lange slaap in de nacht. Zelf kan ik me niet meer herinneren wanneer hij ons wakker gehuild heeft, maar wordt ik wakker van zijn geluidjes (vaak ook nog in zijn slaap). Of hij is dan zelf al half wakker, of ik geef hem een aai over zijn bol en neem hem bij me en voedt hem liggend. Vroeg me af of dat bij anderen ook zo gaat, of dat dat raar is? Verder vroeg ik me af wat jullie voorlezen aan de kleine? Wij hebben een groot klassiek sprookjesboek en lezen daaruit elke avond 1 sprookje voor, zoals Hans & Grietje, de wolf en de 7 geitjes, Sneeuwwitje, etc. Doen jullie ook zoiets? Of zijn jullie echt al bezig met knisperboekjes en plaatjes? Nou, nog 2 foto's van uk om het af te leren (naja, voor vandaag dan ). Beide zijn vrijdags genomen, de een bij mijn zus op schoot en de ander was 'Hoe entertain ik mijn zoon als ik zelf met make-up bezig ben '. Geniet van deze briljante zondag meiden! X
Bekijk bijlage 328843 Olafje Niet zo'n duidelijke foto, maar je ziet de grote pokken wel Bekijk bijlage 328844
Jeetje, wat een hoop mooie foto's. Wat een schatjes zijn het toch allemaal!!! @Frumelke, er breekt dus weer een spannende tijd aan. hopelijk zijn de uitslagen allemaal goed. @slapen gaan, hier geef ik ALexander een dkke knuffel en kus en zet zijn speelmobiel aan. Deze bestaat uit lichtsterretjes en klassieke muziek. Dus rustgevend. Vaak huilt ie even kort en valt dan in slaap. @Ego, wat een heerlijk weekend was het toch. Zaterdag was erg gezellig. ALexander heeft zich voorbeeldig gedragen. hij heeft daar heerlijk boven liggen slapen. Gister zijn we spontaan bij vrienden op bezoek geweest, dit was ook erg gezellig. Straks komt er een oud teamenootje wat testjes doen bij ALexander, voor haar opleiding. Verder hoop ik wat te kunnen slapen, want ik heb vannacht echt bijna niet kunnen slapen. Tussen 2 voedingen door, heb ik alleen maar wakker gelegen. Daarnaast hoop ik nog te kunnen wandelen. Jaja, en ik ben al goed bezig geweest, heb nl al gezogen. Oja, dan nog even het goede nieuws. Dit weekend is het erg goed gegaan met Alexander. Hij heeft maar 1 echte krijsbui gehad en heeft overdag meerdere malen voor langere tijd in zijn bedje geslapen. Ben zo blij voor hem dat het beter gaat, hopelijk zet deze lijn door. Nu ga ik er weer 1 zijn bed infietsen, zet ik zelf een wasje aan en kruip terug in mijn bedje.
@fem, aaaa arm mannetje!! Heeft ie er nog erg last van?? @maartje, super dat het zo goed gaat!!!! Go Alexander!! @wencke, ik wordt wakker van haar manische gesabbel aan de speen en geluidjes en dan pak ik haar uit de wieg en voed liggend. Hetzelfde dus en volgens mij niet raar hoor! Ik ben er gewoon zo op ingesteld dat ik bij hongergeluidjes wakker wordt, andere geluiden die ze maakt slaap ik doorheen gelukkig, aangezien ze bij ons op de kamer ligt. En dat ook eerst zo blijft. Want we hebben maar twee slaapkamers en pas als ze echt de hele nacht slaapt gaat ze eventueel bij Dave op de kamer. Voorlezen doe ik nog niet. Begin ik bij Dave nu pas mee. Sofie slaapt na de fles of borst bijna direct weer en Dave kon ik er tot voor kort niet voor interesseren. @foto's Mooie foto's van alle kindjes!! @fem, Ben trouwens blij te zien dat wij niet de enige zijn die de speen nog niet hebben afgeleerd. Soms heb ik het idee dat iedereen om me heen zo anti speen is, of het minstens met een jaar al afgeleerd heeft... Dave kan echt nog niet zonder zn speen 's avonds en 's nachts en bij ziekte ed... @moon, heeft de slaapzak gewerkt?? En idd apart, dat je dan steeds erbij na moet denken wat de gecorrigeerde leeftijd is!! @ego, Sofie heeft een beetje van dat spul op de huid rond haar navel gekregen, waarmee ze haar navel aan hebben gestipt. Ze had wel voldoende vaseline eromheen gesmeerd, maar dat is ingetrokken en later is toch nog wat spul vanuit de navel op het randje van de navel gekomen, dus dat ziet er een beetje raar uit. Gelukkig niet zoals bij jou Wencke!! Het is hier momenteel een gekkenhuis, zo druk. Bijna elke dag wel iets staan aan afspraken en visite. Maar vanaf volgende week wordt het weer rustig... Ben ik ook wel aan toe! Sofie ligt zowaar boven te slapen nu! Afgelopen dagen was slapen drama, ze wou alleen maar bij mij liggen of in de draagdoek. Ben benieuwd hoe de rest van de dag gaat. Want ze is nu natuurlijk na de eerste voeding naast me in slaap gevallen. Maar normaal was het nu alweer wakker/huilen geweest. Zal nog even een nieuwe foto van Sofie spammen
@schmidt, wat fijn dat je zo'n lekker weekend heb gehad...Duim voor je mee dat alexander het zo goed blijft doen... @frummelke, wat een verhaal joh! jeetje... Maar ook onverwachts zwanger dus?!.... Hier hetzelfde! maar indd ook heel snel eraan gewend... heerlijk grietje hoor en leuke naam! @wencke, leuke foto's! Wat betreft je vraag qua voeden... ik laat kay na zijn laatste fles s'avonds indd zelf komen... meestal is dat rond 7 uur.. soms half 8 soms half 7.. Ligt eraan... maar ik maak hem iig niet wakker, overdag bijna ook niet.. Meestal komt die rond de 4/4.5 uur zelf, en soms maak ik hem wakker... wat betreft je andere vraag.. Eerlijk gezegd lezen wij Kay nog niet voor, voor we naar bed gaan.. Wij liggen wel altijd nog ff lekker met zijn 3tjes te knuffelen, en kletsen... @fem... Zielig zeg kleine lars... Vind het altijd zo sneu.. Heeft die er wel minder last van? @ego.. Zaterdag dus met de meiden op stap geweest... Qua drankjes ging het prima.. heb 3 wijntjes op en 2 mixjes... En had eerlijk gezegd nergens last van.. gewoon rustig aan gedaan.. Alleen werd een van mijn vriendinnetjes niet goed, duizelig en witjes.. Dus die heb ik half over me rug naar de wc gebracht en toen kwam ze weer een beetje bij, dus ben samen met haar lekker naar huis gegaan.. Lag om 4 uur in bed, mooi zat! maar ik vind stappen met een baby in huis niet ideaal eerlijk gezegd haha... Kay dacht nou mam, heb je wel gemist dus ik kom gewoon om 6 uur ipv 7.30... Vl heeft hem bij me gelegd, en je hoorde hem gewoon aan me snuffelen... (klinkt gek ik weet het) vervolgens een dikke zucht zo van ooh das mama, en viel vervolgens als een blok in slaap tot 7 uur, fles erin, en met papa naar beneden.. Ik nog even geslapen tot 9.15.. Korte nacht dus... Gister lekker in de zon gelegen bij me moeder op het balkon... Kleine lag lekker te slapen... vl was op de handbal.. en zijn lekker samen uiteten geweest, kleine gewoon mee hoor, daarna lekker ijsje gehaald en toen lekker naar huis... Ik was kapot! lag om 8.30 in bed na de fles van kay... Kay kwam om 00.00 nog een keer en vervolgens weer om 7.30 en nu liggen we lekker te snoozen in bed... Vandaag een rustdag! hoop op mooi weer, al zit het er nog niet echt in geloof ik.. vanmiddag zit ik verplicht thuis van 12.30 tot 14.30 word een pakketje bezorgd... verder weinig nieuws... hier gaat alles nog steeds zijn gangetje.. Ook met mijn kleine grote liefde...
Goedemorgen meiden! Thanks voor het beantwoorden van mijn vragen . Ik was al bang dat ik misschien hem al veel actiever in het lezen moest betrekken (serieus, hoe weinig weet ik van baby's...), hihi maar volgens mij valt dat dus wel mee. We hebben het hier in ons vaste ritueel zitten. Nadat hij gedronken heeft en verschoont is gaat hij bij papa op schoot en die leest dan voor. Hij kan op die manier nog mooi bijkomen van het drinken en wordt er lekker loom van. Zodra het verhaaltje uit is, kan hij mooi zijn bedje in . Nog iets anders, mocht een van jullie nog op zoek zijn naar een leuk speeltje > bol.com | Lamaze Hemelse Speelgym, TOMY | Speelgoed Hier is het een groot doorslaand succes! We hebben 'm pas net, maar nu is kleine uk al verslaafd. Fem, wat een leuke foto's! Echte schatjes! Maartje, wow wat klinkt je weekend lekker!!! Heerlijk zeg, kleine Alexander zit volgens mij steeds beter in zijn vel. Gaat het nu beter met het toedienen van de medicijnen? Chantal, fijn dat ze weer iets meer de oude is. Waarschijnlijk toch dat sprongetje, of de drukte werd haar misschien iets te veel uiteindelijk? Ach, je weet het toch niet met de kleintjes. Fijn dat ze nu weer beter in dr vel zit. Roos, ahhh die kleine Kay miste zijn mama ! Ik herken het wel een klein beetje hoor, dat stappen in combi met een baby. Althans, bij mij met name met de alcoholinname. Normaal ben ik niet zo van het houden van mate, maar nu lukt dat opeens wel.. Terwijl ik genoeg gekolfde melk klaar heb staan om het te overbruggen. Toch een soort stop in mijn hoofd. Ik hoop trouwens met je mee op zon. Er staat hier een lekkere wandeling in de planning, maar als de zon niet doorbreekt blijf ik denk ik maar gewoon hier in de buurt. Ego, hier verder weinig nieuws. We hebben wel betere nachten gehad helaas, de kleine vent heeft namelijk belachelijk veel last gehad van de reflux. Omdat het zo veel beter ging na het drinken de laatste tijd besloten we gisteravond om te kijken of het wiegje weer normaal kon worden neergezet (lees: dus niet uberschuin). Dat hebben we geweten... Rond 3uur lag ik nog wakker van zijn gekreun en geslik (hij sliep gelukkig wel de hele tijd) en toen was ik het zat. Heb mijn wettenbundels weer uit de kast getoverd om onder de pootjes te plaatsen en daarna ging het iets beter. Toch bleef hij mega onrustig en kon ik de slaap niet vatten. Meneer ligt alweer een uur te tukken, dus ik ga ook mijn ogen dichtdoen. Hopelijk even bijslapen . X