Duo: Wat is Romina toch gegroeid, als ik de eerste foto's van Daan bekijk kan ik ook echt niet geloven dat hij zo klein is geweest! Sm is terug van vakantie en asociaal bruin, net een negerin, hihi! Krijgen nu helemaal zin om in oktober mee te gaan naar Turkije! Slaapzakje nog niet geprobeerd, ga hem zometeen eerst eens passen en dan vannacht uitproberen want Daan gaat nog steeds zijn hele bed door! Wencke, over het voeden: Daan slaapt op zijn eigen kamer, dus ik hoor zijn geluidjes niet. Zodra hij huilt maak ik gelijk de fles en voed ik hem. Voorlezen doen we hier (nog) niet, heb wel wat prentenboeken gekregen maar nog niet gebruikt. Maartje: Wat fijn dat jullie zo'n lekker weekend gehad hebben en dat het zo goed is gegaan met Alexander! Roos: Klinkt ook als een heerlijk en gezellig weekend! Super hoor! Ego: Gisteren visite gehad en 's middags een verjaardag gehad. Gezellige dag in de buitenlucht, enige nadeel: HOOIKOORTS! Maar ja, ik wilde lekker weer, dus mag ik nu ook niet zeuren! Morgen met Daan voor controle naar de KA, ben benieuwd. Hoop op goed nieuws, want ik ben morgen jarig en dat zou wel het mooiste cadeau zijn wat ik kan krijgen! Hier is nu nog geen zon te zien, hoop vanmiddag, dan ga ik even lekker wandelen! Ow ja, iemand nog tips voor een buggy? Gaan in oktober op vakantie naar Turkije en dan is Daan 7 maanden... Fijne dag allemaal!
Roos: Aaaah wat lief dat kay zn mama miste en ging snuffelen Fijn dat het stappen goed is gegaan en leuk was. Daan: Ja echt he, groeien zo hard! Lekker zeg in oktober naar Turkije. Hmmm een buggy is dan misschien wel handig ja. Vanaf hoeveel maanden kunnen baby's in een buggy? Ik duim voor je dat je morgen goed nieuws krijgt op je verjaardag. Suzanne: Aaah een leuke speelgym . Zoiets ligt hier ook bij Romina in haar box en inderdaad, sinds een week of 2 vind ze het ook leuk. Je weet altijd wel hele mooie foto;s te maken van hessel! Mooi zo dat de achterkant wazig is. Fem: Wat een heerlijk mannetje is Olaf zeg. Arme lars met zn pokjes. Hoe is het nu? Schmidt: jeeeej wat fijn dat je zon goed weekend achter de rug hebt! . Snap dat je blij bent. Go Go alexander, ga zo door! Slapen: Romina heeft vannacht eindelijk na een paar dagen weer doorgeslapen. 23:30 laatste fles en 6:15 werd ze wakker. Heerlijk! Nu is ze even bij me sm, zodat ik even flink kan opruimen en schoonmaken boven. (het is een bende :/) Hier lezen we ook nog niet voor. Kusje en muziekmobiel aan. Ik baker romina in snachts maar sinds 2 dagen ofzo vind ik haar helemaal boven in haar bedje met dr hoofje tegen de babyfoon.. Ze kruipt gewoon omhoog! Ow ow ow...
@moon, je kunt ook een draagdoek/draagzak doen ipv een buggy maar nee, zonder gekheid, ik weet dat een buggy zeker ivm vliegen niet altijd handig is. Je mag m niet meenemen tot aan de gate dacht ik. Dus dan is een drager wel handig!
Monica. Gefeliciteerd. @others, misschien dat ik vanavond nog reageer. Kruip nu terug mijn bedje in (na een heerlijk nacht raak ik niet uitgeslapen). En vanmiddag ben ik op pad .
@Duo, Ze groeit super! @Schmidt, Het is inderdaad even spannend! Maar we denken er maar even niet aan en genieten van ons meisje, dan horen we het vanzelf wel. @Roos, Ook onverwachts... Maar zeker niet minder gewenst! Je zou zoiets moois en leuks toch echt niet kunnen missen! @Alle mupjes, wat een schatjes komen hier voorbij! En natuurlijk ook bedankt voor alle complimentjes! @eerste lachje???? Ik weet het niet zeker, normaal kijkt ze heel erg serieus, maar dit begint toch wel op een lachje te lijken! En ik ben zoooooooo moe!
Goedemorgen! Monica, gefeliciteerd!! Jarig en hopelijk een tevreden KA + fantastisch weer. Dat wordt een dagje puur genieten meissie! Nu nog even de hooikoorts op ignore . Duo, thanks voor het compliment al behoort die eigenlijk toe aan de speciale lens die ik gebruik . Wat fijn dat ze weer de hele nacht heeft doorgeslapen trouwens, super hoor. De rest nog een fijne dag! Uk en ik gaan ons klaarmaken en richting strand . X
Moon: Van harte meid! Succes in het zkh. Suzannne: Ideaal die lens . Lekker zeg om naar het strand te gaan. Is heerlijk weer . Ik ben echt zoo trots op me meissie! Gister heeft ze 21:00 haar laatste flesje gehad, tot 22:30 ging ze slapen en werd pas weer 5:30 wakker! Een hele nacht zonder fles! Een wonder... Ben benieuwd of het vanavond weer zo goed gaat of dat het eenmalig was.
Zucht, waarom is slapen overdag toch zo'n drama? Ik wordt er helemaal gek van! Gister was het zomaar gelukt om haar te laten slapen 's middags. Vandaag weer drama en daardoor ook nog een wakkere Dave, want die werd wakker van haar gehuil. Ben nu al vanaf kwart over 1 bezig. Af en toe slaapt ze even 10min, waarschijnlijk van pure uitputting door het huilen en dan begint ze weer!! Ik ga steeds erheen om haar speen te geven als ze na 10min nog huilt, maar het geeft allemaal niks! Ik baal hier zo van, ik kan niks overdag op deze manier. En ze zal toch echt moeten leren om overdag op haar bed te slapen, want ze is al bijna 6 weken en ik zal binnen 4 tot 6 weken hopelijk weer aan het werk gaan! Dus dan moet ze bij de gastouder ook slapen! Ik heb echt alles geprobeerd, iets met mijn geur, langer wakker houden, juist direct na de voeding op bed, laten huilen, niet laten huilen... Ik wordt echt gek! Waarom gaat ze nou niet gewoon slapen?!?!?! En ze kan het echt wel, want 's ochtends de na de eerste voeding slaapt ze prima tussen ons in, en slaapt ze ook door als in uit bed ga. En 's avonds na de laatste voeding slaapt ze prima in haar wieg naast ons bed, tot minstens half zes. Maar overdag gaat het gewoon niet, dan blijft ze maar huilen! ik weet echt niet meer wat ik moet doen, behalve haar de hele dag bij me in de draagdoek hebben en rondjes lopen en dat is ook niet de oplossing!
Moon van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het weer is in ieder geval super lekker! Hopelijk goed nieuws bij de kinderarts vandaag! Hier is het erg druk. Flink bezig met het huis aan kant te krijgen. Veel wassen draaien en schoonmaken. En Olaf heeft vandaag weinig zin in slapen. Behalve op mij. Geen fijne combi. Hoop dat hij het effe nu volhoudt op zijn bedje. Lars springt alweer vrolijk rond. Weer dezelfde deugniet als anders. Alleen begint hij soms onbedaarlijk te huilen, door de jeuk. En hij zit natuurlijk onder de rode pukkels. Houd nog wel even aan denk ik. Nu genieten van de zon. Kijken of die melkflessen een klein beetje willen bijkleuren.
dag allemaal, hoe is het met iedereen? Ik kan helaas geen tijd vinden om 50!! pagina's terug te lezen. heb mijn handen vol hier aan onze kleine dame. overdag slapen is er niet bij en mijn herstel verliep ook wat langzaam. nu is door meting ook gebleken dat mijnbekken te klein was dus volgende keer (?) wordt het soweiso een keizersnede. ik hoop dat het herstel dan wat sneller gaat pfoe. gelukkig breekt de zon nu eindelijk door en kunnen we met onze kindjes naar buiten! jippie ik wordt er helemaal blij van onze kleine meid doet het verder goed, heeft wat krampjes etc gehad en al een echt sprongetje gemaakt: nu merk ik dat ze gewoon veel meer kan en ziet. echt waanzinnig gaaf om die ontwikkeling zo mee te maken. ik ben echt in de wolken met haar! ik vind het ook heerlijk om te zien hoe mijn lief op haar reageert: hij is gewoon echt verliefd. zo schattig nou lieve maart/april mama's ik hoop wat meer van me te kunnen laten horen maar zal aan de zijlijn wel meelezen. alle leifs voor jullie baby-tjes en jullie zelf
Mamavandave: Hmm jeetje, ja dat is lastig als ze niet alleen boven wil slapen. Ik heb geen idee wat je eraan kunt doen helaas, maar snap dat je met je handen in je haar zit. Is ze uiteindelijk nog wel gaan slapen gister? En hoe gaat het vandaag? Fem: Lekker he dat je huis dan weer schoon is Je komt er al zo weinig aan toe met die kleintjes... Zijn ze nog een beetje bijgekleurd gister? En anders lukt het vandaag wel. Wat een weertje Chanti: Hahaha ja 50 pag teruglezen is wel wat veel he Blij om te horen dat je na moeizame herstel nu wat beter gaat! Volgende keer meteen een KS, Blij of minder blij? Och heerlijk om die mannen met die kleintjes te zien inderdaad. Als ik zie hoe me vent met de kleine omgaat krijg ik weer allemaal vlindertjes in me buik Geniet lekker van de zon vandaag! En je hebt een heerlijk moppeke! Hier weer een goede nacht achter de rug. 20:30 - 4:30 - 9:30. Heerlijk om weer een beetje een goede nachtrust te hebben. Nou ik ga zo lekker in de zon zitten, of misschien wel even de achtertuin in orde maken. Onkruid staat veel te hoog.
Nou het gaat lekker. Waterpokken bijna op zijn retour, keelontsteking erbij. Vanochtend weer hoge koorts, hoesten en ddaarna huilen, mijn arme zielige mannetje. Olaf komt snachts ook weer netjes om de vier uur. Leert dat kind het dan nooit? Ging net de goede kant op. Nou ja we zullen het meemaken. Ooit zal hij doorslapen. Nog effe genieten het zonnetjenu allebei op bed liggen. Vanavond gesprek bij pretechoburo. Ben benieuwd. Duimen jullievoor me?
Aaaaah nee toch, arme lars! Heel veel succes vanavond. Ik duim zeker voor je. Hier ben ik net een rondje wezen wandelen met Romina in de draagzak. Petje op, paraplu erbij en gaan.. Nou ze vond het geweldig . Kijken kijken en nog eens kijken. Voor het eerst in de draagdoek en dan ook nog eens naar buiten. Na een halfuurtje weer thuis, gedronken en ligt meteen weer in bed. Van al dat kijken is ze moe geworden haha.
hi dames... wat een weertje he! heerlijk... Loop lekker veel buiten met me gelakte teennagels (dat geeft zomergevoel ) in me slippertjes... Chanti, wat een lekker moppie zeg.. jammer dat je herstel minder liep, maar wel te begrijpen als het eigenlijk niet past.... Fem, wat klote joh... Dikke knuffel Ego... Sorry meiden, wrijf het er nog een keertje in.. Kay krijgt 23.15/23.30 laatste fles, verschonen.. 00.00 in bed en hoor hem ong 7.30/7.45 weer... Betwijfel als ik lees bij duo dat als ik hem om 21.30 de fles geef of die ook doorslaapt maar moet hem wel steeds wakker maken voor de fles van 00.00... dus ga het beetje proberen, steeds wat vroeger.. kijken wat die doet.. verder heb ik mijn woonkamer verplaatst naar de tuin.. (bijwijze van) want we zijn lekker veel buiten... Meiden, dikke knuff voor jullie.. ik ga genieten van me mannen.. want ook ik ben weer helemaal in love met vl.. als ik hem samen met kay zie knuffelen...
Chanti, zwaai! Prachtige meid hoor jullie Skye! Fem, hoe was het gesprek bij het pretechobureau? En sterkte met je mannetjes! Roos, hartstikke fijn joh dat Kay zo lekker slaapt, geweldig! Ego, gisteren met Daan bij de ka geweest, ze belt me morgen terug over zijn bloeddruk, omdat ze niet precies wist of zijn bloeddruk nu laag genoeg is. Dit vanwege zijn prematuriteit, ze moest het even nakijken. Ook moet Daan fysio aan huis krijgen ivm voorkeurshouding naar rechts en iets te hoge spierspanning. Ben benieuwd, morgen bellen voor een afspraak. Verder was ze erg tevreden over hem en over 6 weken weer terugkomen. Vandaag een buggy gekocht, het is een Chicco Liteway geworden. Nu nog even wachten op de vakantie in oktober! Gisteren lekker uit eten geweest bij de Argentijn en naar de bios geweest (Hangover 3) voor mijn verjaardag, heerlijk eventjes eruit met ml. Daan is vandaag wat mopperig, denk dat hij last had van zijn darmen, want daarstraks kwam er wel veel ontlasting in een keer na temperaturen... Nu slaapt hij gelukkig alweer 2,5 uur na zijn fles van half 5, we zullen zien wat de avond/nacht ons brengt!
Hii lieve meiden! Even een kort berichtje, Ik lees elke x mee maar vind amper tijd om uitgebreid terug te sturen. Naomi is zo veel wakker op de dag. Mo nog gefeliciteerd! Klinkt als een leuke dag! Vakantie heerlijk waar gaan jullie heen in oktober? Femm het zit even niet mee zo te lezen! Hoop dat het snel beter gaat!!! Dikke knuff Roos wat goed dat hij zo lang door slaapt!!! Heerlijk! Chantal meis als ik wist wat je eraan kon doen had ik het met je gedeeld! Ik zou het echt niet weten! Snap heel goed dat het vermoeid is. Misschien helpt het als je de fles wat voller doet dat ze dan beter slaapt? Dikke knuff meis! Ego, hier gaat het super. Naomi is zowat heel de dag wakker met kleine tussenposes slapen. Snachts slaapt ze als een roosje! We zijn bezig de laatste voeding steeds wat eerder te geven en dag nu toe gaat dat prima. Ze krijgt nu de laatste voeding 2230 en komt smorgens half 6 weer voor het eerst! Ze groeit trouwens als kool! Ze is onwijs lang geworden! Maate 56 past ze nog maar net! Hier ben ik trouwens ook weer ongesteld! Dacht dat het niet zo vroeg kon met bv!? Had gelezen dat het wel is voorkomt dat het gelijk weer op gang komt. Wat voor anti conseptie gebruiken jullie trouwens? Ik zit nog zo te dubbel tussen spiraal en pil..... Nou meiden ik ga een een wandeling naar me schoonmams maken van 3km!!! Geniet allemaal lekker van het zonnetje! Xxx