Oja mijn sollicitatiegesprek van vorige week ging super goed Het was bij de eigenaren thuis. Was er om acht uur en om half elf ging ik weer eens een keertje naar huis. Zo gezellig was het Het klikte enorm, en we raakten niet uitgepraat over van alles. We hebben afgesproken dat ik donderdag een dagje meekijk en aan de hand daarvan bespreken we of ik mag beginnen. Afgelopen zaterdag was er open dag bij hun en ik ben ook even geweest en werd gelijk voorgesteld als nieuwe collega. Dus dat is al een heel fijn begin. Wil wel eerst mijn contract in handen hebben en dan geloof ik het pas, het klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Verder hebben we een nieuw kdv voor de jongens geregeld. Het kdv van nu vergeet nogal eens om luiers te wisselen met de hitte om andere kleren aan te trekken, soms weten ze niet meer waar kinderen zijn, bij lars waren ze vergeten door te bellen dat hij niet fit was enz enz. Daar laat ik niet mijn kleine Olafje naar toe gaan natuurlijk. En Lars ook niet Hebben nu een nieuwe gevonden en daar was het gevoel gelijk goed en ze hadden super veel aandacht voor de jongens. Olaf werd gelijk opgetild na toestemming van mij en Lars ging gelijk spelen met de auto's. Voelt goed.
Fijn dat je sollicitatie zo goed was! Ben benieuwd zou wel leuk zijn als je word aangenomen! Lijkt me super leuk werk! Oh echt nou wat een Kdv zeg! Daar wil je je kind ook niet brengen. Ze zijn juist toch opgeleid om al die dingen te constateren? Gelukkig heb je een beter gevoel waar je nu bent gaan kijken.
goed om te horen fem! ben benieuwd hoe het gaat donderdag.. Vast goed en fijn dat je zo snel een ander kdv gevonden heb... goed gevoel he...
Speeltjes: Daan pakt ze nog niet echt vast, maar kan bijvoorbeeld wel erg enthousiast worden van een tingelbal waar hij tegenaan kan slaan of trappelen. Fem, wat fijn zeg van het sollicitatiegesprek, ben benieuwd hoe het donderdag bevalt en hopelijk zit er een contract in! Duim voor je! Ook super dat je een ander kdv hebt gevonden, je gevoel moet wel goed zijn natuurlijk! Hoeveel dagen gaan de jongens straks naar het kdv? Maartje en Wencke, joehoeeee!?!? Ego, morgen komt de fysio voor Daan ivm zijn voorkeurshouding, ben benieuwd!
@fem, super!! Hopelijk krijg je de baan echt!!! En Jeetje, wat een verhaal van dat kdv, dat is echt niet best. Fijn dat je iets nieuws hebt gevonden. Moet zeggen dat zulke verhalen de reden zijn dat wij een gastouder hebben. @moon, Spannend morgen met de fysio!! @maartje en wencke en Rianne, idd waar zijn ze??? @bv, Loopt idd redelijk snel terug. Kan alweer zonder bh slapen, al had ik vanochtend wel een beetje gelekt. Kolf nu alleen maar max 1 keer per dag, een klein beetje, als ik erg harde plekken heb. Maar dat wordt ook steeds minder. En dat in een paar dagen... Vind het nog steeds vreselijk dat ik moet stoppen maar hou wel ietsje meer tijd over en heb afgelopen dagen behoorlijk wat in huis kunnen doen, ook omdat Sofie meestal 's middags in elk geval op haar bed slaapt na de fles. Haar ontlasting is idd wat dikker nu en heb wel het idee dat ze er nu even wat meer moeite mee heeft. @spiraal. Plaatsen was weer een eitje! Heb er eigenlijk niks van gevoeld. Koperspiraal is voor vijf jaar, maar je cyclus verandert niet en je blijft gewoon ongesteld, omdat er geen hormonen in zitten. Ik kan niet tegen hormonale anticonceptie, dus ideaal vind ik het. En hoef 5 jaar nergens meer aan te denken. Verder rustig dagje hier, sofie is wel onrustig en wou tot twee keer toe niet in slaap vallen in haar eigen bed. Vanavond ineens krijsen, geen idee wat er aan de hand was, maar ligt nu naast me op de bank te slapen, nadat ze bij me op de borst in slaap was gevallen.
Hoi Allemaal, Ik ben er nog wel. Ik lees wel mee. Echt reageren doe ik later. Heb flink genoten (en doe ik nog steeds), van het mooie weer. Nu lijk ik iets onder de leden te hebben.
Fem: He meid wat goed dat je gesprik zo lekker verliep! Dat meedraaien donderdag gaat helemaal goed komen. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Moon: Leuk is dat om te zien he hoe ze enthousiast worden als ze iets raken . Hier is het ook steeds vaker feest in de box. Succes vandaag met de fysio! Mamavandave: Merk je al verschil nu je minder bv geeft? Wat vrolijker ofzo? Fijn dat de productie snel afneemt. Zit je in elk geval niet met zere borsten. Schmidt: Aaaah meid, we horen je wel als je weer wat meer tijd hebt. Lekker genieten met je mooie alexander, dat is belangrijker! Iets onder de leden? Beterschap! Hopelijk knap je snel op en kun je weer lekker naar buiten. (al word het weer wat minder volgens mij). Nou hier weer niet echt veel nieuws. Goede nacht gehad en hoop vandaag weer even naar buiten te kunnen en met romina in de draakzak te wandelen. Zijn een paar dagen al niet echt buiten geweest.
Hee meiden Mo hoe was de fysio? Wat doen ze allemaal? Chantal heeft Sofie wel een goeie nacht gehad? Maartje beterschap meis hoop dat je snel opknapt ❤ Duo rot van het weer he misschien kunnen jullie vandaag naar buiten! Hier schijnt de zon. Mooi meisje heb je trouwens! Zo mooi dat licht getinte kleurtje! Spiraal ga er toch is meer info voor veagen! Hier super goeie nacht gehad. De laatste fles om 2200 gegeven Naomi sliep tot 0530! Straks gaan we even lopen naar de winkels moet PCM halen voor d'r. Morgen krijgt ze de eerste prikjes.
hey meiden, Lees nog steeds mee hoor. Gaat hier verder goed op haar voorkeurshouding na ze heeft al een beetje plat koppie ze ligt op een zij lig kussen ik las dat bij moon de fysio aan huis kwam ben erg benieuwd wij lopen ook bij de fysio haar nekje zit vast en moet los gemaakt worden ben zo bang dat ze op ten duur zo helmpje moet en dat wil ik echt voor komen. Kun je bij Daan ook al iets zien aan zijn hoofdje? nog 3 weken en dan weer aan het werk pff zie er erg tegen op maar het moet. fijne dag allemaal
hi ann! fijn om iets te horen! lekker dat het zo goed gaat, behalve de voorkeurshouding.. Hoop dat de fysio helpt! Hier ff ego.. Ben voor t eerst ongesteld geworden.. Mijn hemel! ik bloed nog meer als net na me bevalling.. Ben er gewoon beetje beroerd van.. (ff vies) t loopt gewoon langs me benen, ook al heb ik een tampon.. dus je moet is weten hoe ingepakt ik erbij loop.. met een luierbroekje.. sorry.. dat was t vieze.. Hier alles goed verder.. mijn heerlijke lieve mannetje begint steeds meer te lachen... is lief, eet en poept goed.. Plassen is favoriet op mama haha, echte wildplasser... slaapt nog steeds grotendeels van de dag al merk ik af en toe dat meneer hazeslaapjes heeft van een uurtje, miss 1.5... verder niks bijzonders... liefs
Merk idd verschil, hou vooral meer tijd en energie over voor Dave en het huishouden. Nu nog tijd vinden om weer te gaan hardlopen. Denk vanmiddag even als ml thuis komt. Als het goed is krijgt sofie om vier uur weer fles, mocht ze wel eerder komen om drie uur, in beide gevallen krijg ik haar hopelijk slapend op haar bed, zodat ik even kan hardlopen om half vijf als ml thuis komt van het werk. Vannacht heeft ze goed geslapen ja, maar wordt overdag nog steeds gek van dr. Of ze slaapt helemaal niet, of ik moet eerst minstens zes keer naar boven om speen opnieuw te geven. En dat wordt ook niet echt minder. Moe is ze echt wel, want ze ligt vaak gewoon half slapend te huilen, soms met de speen nog in. Gisteravond had ze om 18.30 fles, om 21u sliep ze en ze kwam weer om 5.00. Had haar dit keer niet wakker gemaakt voor een fles om 23.00, en toch tot 5.00 geslapen, dus die laatste fles heeft ze ook niet echt nodig blijkbaar. Zo was het ook bij mn zoon.
Chantal, gelukkig deed het geen pijn, ga er toch serieus over nadenken om een koperspiraal te nemen. Dat geklooi met condooms, ik vind het niks en er is er al een keer een gescheurd, dus echt veilig vind ik het ook niet. Daan zijn ontlasting is ook een stuk dikker sinds de fv, ik doe er vaak 10ml extra water per fles in en dat werkt goed. Hij krijgt nu meestal om de dag ontlasting, soms zitten er 2 of 3 dagen tussen. Maartje, zwaai! Ann, hi! Verhaal over de fysio volgt zometeen, goed wat van je te horen! Roos, he gatver, kan me voorstellen dat je je helemaal hebt ingepakt! Hopelijk is de volgende menstruatie minder heftig, hier nog niets... Fysio: ze is 3 kwartier geweest, eerst intake over de bevalling en de beginperiode. Daarna heeft ze Daan helemaal onderzocht. Hij heeft een iets scheef hoofdje, dat kan je zien doordat zijn oortjes niet op een lijn zitten. Zijn rechteroor staat meer naar voren door de voorkeurshouding en zijn voorhoofd is iets vervormd, maar volgens haar is het nog goed te corrigeren door hem vanaf links te benaderen, actief naar het midden te laten kijken en te stimuleren met speeltjes aan de linkerkant. Babysleep gebruiken in de box en wagen, of hem tegen de zijkant van de wagen leggen als we gaan wandelen zodat hij niet op zijn rug of rechterzij kan draaien. Als hij 's nachts gaat slapen moeten we hem gewoon laten gaan, omdat slaap natuurlijk niet verstoord mag worden, maar overdag kunnn we aan de slag! Ook moet hij regelmatig op zijn buik liggen voor een korte periode, zo versterkt hij zijn nekspieren ook. Ow ja, en voeden deed ik al recht, Daan zit dan op mijn bovenbenen en kijkt mij dan recht aan. Vind ik wel zo makkelijk, heb ik tenminste 1 hand vrij. Volgende week komt ze weer aan huis, vind het wel fijn.
@moon, super dat het zo'n positief bezoek was van de fysio!! @fles, ik doe idd ook 10cc extra, standaard al vanaf het begin, omdat Dave ook moeite met zn ontlasting had toen.
Even reactie in kleine delen. Ze zullen niet al te uitgebreid zijn, want hoop nog iets in huis te kunnen doen, voordat er hier 1 omvalt, want dan kan ik misschien ook nog een uurtje meepikken . @Chantal, wat zul jij tijd overhebben. Heerlijk! Natuurlijk is het moeilijk om de keuze te maken om te stoppen, maar waarschijnlijk is dit wel het beste. @Monica, fijn dat de fyshio zoveel tips heeft kunnen geven. Hopelijk helpt het en valt het uiteindelijk mee. (even nog een pagina terug)
@Femm, wat fijn dat het gesprek zo goed ging. Hopelijk gaat het allemaal door, maar het klinkt allemaal erg goed. Echt super goed nieuws. Wat lijkt mij dat een mooie baan. @Duo, zo te lezen gaat het allemaal goed in huize Duo. Fijn. @Ego, ja het is even geleden dat ik gereageerd heb. Vorige week ben ik 3 dagen in Zeeland geweest met Alexander en mijn moeder. Hier heeft hij voor het eerst 7,5 uur achter elkaar geslapen. Van 23.30u t/m 7.00u. Het was erg leuk, maar ik slaap hier altijd veel minder. Zelf heb ik vanaf zondag al keelpijn en het lijkt alleen maar te verergeren. Ook begin ik te hoesten en te snotteren en voel ik me wat slap. Hopelijk zet het niet door en is het snel gedaan. Alexander doet het goed. Gister was hij wat onrustig, maar die dagen horen erbij. Nadat hij 7,5 uur had gemaakt heeft hij 2 mindere nachten gehad (je went er meteen aan, hihi). Gisternacht was het 6,5 uur (ook netjes) en vannacht 8, zelfs bijna 8,5 uur. Ik ben wel even gaan kijken of hij nog ademde .
Volgens mij slapen alle eindjes door hier. Goed hoor. Helaas heeft mijn hongerkind het nog niet door. Vanaf deze week zijn we begonnen met een strak ritme. Om 2300 uur de laatste fles, daarna laten we hem zelf komen. Om 0800 uur krijgt hij de eerste fles. Daarna weer om de vier uur. Vanmorgen was het alweer mislukt. Lars sliep uit tot 08.45 uur en ik dus per ongeluk ook. Maar hij doet het wel erg goed. Slaapt goed, eet uitstekend, is lief, laat alles toe, lacht veel. Lars is weer bijna de oude. Heeft weer praatjes en is enorm ondeugend. De gang word weer regelmatig bezocht door hem. Dat is zijn strafplekje. Gisteren weer sollicitatiegesprek gehad in rotterdam in de ziekenhuisapotheek. Hoor daar deze week meer over. Is voor drie dagen. Het liefste doe ik natuurlijk de pretecho. Maar ja als vast baantje is dit prima en daarnaast de pretecho kan ook. Reageer later op iedereen. Etenstijd hier voor ons. Ps blij om te zien dat schmidt en ann weer terug zijn!! .
@Fem, Jeetje tot 8.45.... Dat is hier nog niet echt gebeurd, vanaf 2300!!!! En heel fijn dat Lars zich weer beter voelt!! @Maartje,. Wauw wat een tijden! Wat heerlijk dat het nu eindelijk zo goed gaat met Alexander!!! Echt fijn! Vandaag lekker dagje. Vanochtend naar Sneek geweest, even gewinkeld. Drama, want ik kan nergens luchtige lange broeken voor Dave vinden voor warmer weer, want hij heeft nu alleen maar winterbroeken zeg maar. Wel nog drie korte broeken gekocht, want daar had ie maar 2 van. Ook loopfiets voor m gekocht, die kreeg hij nog voor zn verjaardag. Hij past er net niet op, kan met zn tenen aan de grond, maar dat komt vanzelf en deze is verstelbaar, dus kan hij als hij groter is ook nog op! Ik heb ook alvast mn verjaardagskadootje gekregen. Een nieuw horloge! Ben er heel erg blij mee, door mijn metaalallergie kan ik niet overal tegen, dus moet een titanium, zilveren, gouden of platina. Nou, die laatste drie zijn me veel te duur, dus heb altijd titanium Ook niet heel goedkoop, maar ben er erg blij mee! Mn oude was helemaal stuk, heeft heel erg waterschade opgelopen, maar die had ik ook al bijna 8 jaar. Nu dus een nieuw, echt super blij mee, want merkte nu wel weer dat ik m miste. Zeker onderweg en met het in de gaten houden van de voedingstijden van de baby! Ook hebben we de vakantie geboekt. We hebben express even gewacht, want de vakantie is al over 3,5 week (wauw, dat gaat lekker snel!!! ). Dus een mooie prijs, we gaan naar een huisje op een Landal park op de Veluwe. Vandaag ook de duplo getallentrein binnen gekregen, die mogen we testen. Ik ben dan lid van zo'n website waar je je in kan schrijven om dingen te testen. Super leuk, heb me al heel vaak ingeschreven, maar dit is de eerste keer dat we ook daadwerkelijk iets mogen testen, dus heel erg leuk! Dave is er super blij mee, dus het is een succes en we mogen het ook nog houden! Ook nog even geluncht met de kinderen en dat ging heel goed, beide gedroegen zich voorbeeldig! Verder niet zoveel nieuws, meisje sliep vannacht van 23.30 tot 6.00 en vandaag overdag gaat het redelijk.
Chantal dat was Lars hè die uitsliep. Olaf die kwam mooi om 0400 uur en daarna dus weer om half negen. Olaf heeft geen laas gegeten van doorslapen!!
Maartje heerlijk dat alexander doorslaand af en toe. Ook fijn die paar dagen in zeeland. Het was ook heerlijk weer!! Hoop dat je niet ziek wordt. Maar kiespijn en hoesten is niks. Moon ik voed ook zo. Inderdaad een hand vrij om met mijn telefoon ofzo te spelen. Hoop dat de fysiologie gaat helpen. Fijn dat het met daan zo goed gaat Roos balen dat je zo heftig ongesteldbent. Kan best zijn dat het de volgende keer weer normaal is hoor. Ann jij ook al naar de fysio. Hoop dat het gaat helpen! Fijn dat het zo goed gaat. Chantal heerlijk een nieuw horloge. Wat fijn. En die getallentrein van duplo is echt super leuk. Een loopfietsje willen wij ook nog hebben voor lars. Zijn hartstikke handig en leuk. Fijn dat het slapen overdag kooknat beter gaat. En wat heerlijk dat sofie lekker doorslaand nachts. Jaloers!! Ego morgen dus een dagje meelopen bij de pretecho. Ml past op olaf, lars is op het kdv. Mijn ouders komen ml aflossen want die heeft nog een belangrijke bespreking op het werk. Morgen moet ml samen met olaf naar de osteopaat voor zijn voorkeurshouding. Ben benieuwd hoe dat gaat. Sorry voor de eventuele taalfouten ik schrijf namelijk op de tablet en die denkt voor zich zelf
Vandaag moet mijn kleine meisje voor het eerst na het kdv om te wennen pfff wat zie ik er tegen op ze is al weer tien weken over twee weken mag ik weer aan het werk gaat het toch allemaal snel he niks aan, heb der gewoon buikpijn van voor mij is dit ook nieuw allemaal de andere twee zijn der nooit geweest er zitten 10 kindjes en twee baby`s vind ik veel maar goed het was wel eens meer geweest zeiden ze. Ze heeft weer lekker geslapen vanacht van half 9 tot van morgen half 7. Fijne dag allemaal!