@ Suzanne, Wat een leuke naam Hessel, en jullie natuurlijk ook alsnog gefeliciteerd . Wat leuk dat Hessel ook jullie eerste is. Ben ik niet de enige amateur hier hihi Wat een super verjaardagscadeau zo`n prachtige zoon. Hier stond voor 03-04 de inleiding gepland. `s Nachts dat meneertje, als het dan toch vandaag moet wel op mijn manier, mijn tempo en mijn tijdstip. We kijken inderdaad erg uit naar de vakantie. We zijn nu 1 jaar getrouwd. 40 weken later was ik uitgerekend . De oefeningen doen wonderen. Ik ga een maandje in een chemisch laboratorium werken hier 30 minuten vandaan. Oppas ligt op de route dus dat is ideaal. Wat fijn dat Hessel zo`n tevreden mannetje is. En nog volledig aan de borst, wat heerlijk. Wij moesten helaas naar gecombineerd ivm reflux. Na een paar weken had meneer nog honger na het drinken dus ben ik gestopt. Ik mis het wel heel erg. Lekker he die heerlijk spekarmpjes en beentjes. @ Ann, wat een mooi meisje is Jaylinn. @ Roos, stil inderdaad. Fijn dat het goed gaat. Wat een geweldige foto`s, zo met het hoofdje omhoog en die groote lach. heerlijk. @ mvdave, wat fijn dat er in ieder geval iets verbetering in zit. Ik hoop dat het snel helemaal goed gaat zodat je weer optimaal kunt genieten. Een hele fijne vakantie gewenst en kom maar eventjes lekker bij. Doet misschien iedereen wel even goed een andere omgeving. Wat fijn dat je straks lekker aan de slag kunt. @ ego, gister heb ik dit allemaal in de tuin op mijn telefoon getypt, wil ik het plaatsen eror.. Dus dacht, bekijk het maar ik zet morgen de pc wel aan Gisteren lekker de hele dag in de tuin doorgebracht. Sem in het zwembadje geweest en lekker in de wagen geslapen. We hebben een druk weekend achter de rug en Sem heeft zich prima gedragen. Vrijdag hadden we een feestje en toen heeft hij voor het eerst `s avonds rond bedtijd ergens anders geslapen. Rond 01 uur trokken we hem uit bed om naar huis te gaan. Was allemaal prima. Vorige week zondag hadden wij een etentje met de familie dus is Sem naar Opa en oma van ml zijn kant gegaan. Dit heeft ons alle 3 erg goed gedaan om even een avondje bij te komen. Sinds dien heb ik weer een week de meest vrolijke baby ooit. Hij is weer helemaal zo als voor het huilen begon. Ik had nooit verwacht dat een paar simpele houdingen zo veel verschil konden maken. We genieten volop van onze kleine kletskous. Sinds kort heeft hij de volumeknop op zijn stem ontdekt. Hij doet nu steeds het luchtalarm na. De eerste keer dat hij dit deed lag hij op bed en ik en ml snelde ons naar boven, dachten dat er iets mis was . Vervolgens zit meneer beneden met een grijns voor oor tot oor verder te gillen. Volgende week begin ik met mijn maand full time werken. Nu het zo dichtbij komt kijk ik er erg tegenop mijn kleine man zo veel te moeten missen. Ik hoor meneer op de achtergrond wakker worden dus ga weer stoppen
Hooi meiden ben deze topic ontdenkt ) Ben 10 april bevAllen van prachtige Belle ) Even meekletsen af en toe! Wat kunnen jullie babys al allemaal?? Mijne sinds paar dagen echt heftig aan situps: als ze ligt of halfligt op rug dan trekt ze haar hoofd en lijf omhoog met dikke kreun pret ik help haar beetje dan zit ze vroolijk rond te kijken. Maar zelfs dat niet genoeg dan zet ze met benen omhoog en wil dat ik haar constant in sta houding vasthou. Erg leuk!! Ze pakt dingetjes maar vooral haar koeka speendoekje vast als speen erin mond zit trekt ze het uit en zwaait lachend mee ) Vorige week eindelijk echo heupjes en ze bleek volledig goed zijn! (Ik en mijn man hadden heupendyspalasie beide). Hier foto van Belletje... Bekijk bijlage 336477
@ picolina, gefeliciteerd. Wat een prachtig meisje met een prachtige naam, Belle. Wat stoer dat ze zich al zo optrekt. Mijn zoontje Sem zou ook het liefst al staan en zet zich dan ook vaak af. Hij staat dan nog verrassend stevig. Fijn dat alles goed is met Belle haar heupjes.
Dankje! Gaat snel he, met babys... Ze worden zo snel groot ( Ik kan niet wachten dat ze kan kruipen en lopen en zal het leuk vinden op strand of bos of spelplein.. Heb hier vanuit huis uitzicht op spelplein echt zo leuk die kindjes die daar rennen
Hoi hoi meiden! Ann, fijn dat het goed is gegaan op je werk. En mooi dat haar houding in ieder geval niet verslechterd . Roos, like always <3! Wat is Kay toch heerlijk! Chantal, veel plezier op vakantie. Fijn dat het iets beter lijkt te gaan met de kleine meid! En wat goed dat de gesprekken voorspoedig zijn verlopen. Dink, wow! Dat is pas een mooie wittebroodswekenkindje! Haha en niet de enige hiero. Schmidt en ik hebben er ook zo eentje, al is die van mij wel een beetje gesmokkeld. "Het grote moment" viel er officieel buiten, maar met die twee weken die je er automatisch bij cadeau krijgt valt het er toch binnen. Jammer dat je moest stoppen met de bv uiteindelijk, ik kijk er ook niet naar uit om eind augustus te moeten stoppen (ivm medicatie die ik dan weer moet gaan nemen). Ach, als ik het zo meekrijg van de andere meiden is de fles fulltime ook super, alleen zal het even wennen zijn . Balen dat je gisteren trouwens alles voor niets getypt hebt, grrr, irritant is dat he. Ik probeer het tussendoor af en toe te kopieren, maar vanuit de tel doe je dat toch minder snel. En thanks voor het compliment, de naam past ook echt perfect bij hem al hebben denk ik bijna alle kindjes dat . Zij zijn uiteindelijk toch degene die de invulling geven aan de naam . Hihi, prachtig trouwens, zo'n prive luchtalarm . Piccolina, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Belle! Wat een prachtige naam! Die naam is ook nog voorbij gekomen toen we nog niet wisten of het een jongetje of een meisje was . Het is echt een supermooi meisje . Mag je trots op zijn. Fijn om te horen dat haar heupjes goed zijn en wat leuk dat ze al zoveel kan! Hier ook een scan gehad van de heupen daar ons kereltje in stuit lag. Gelukkig ook helemaal in orde. Foto's van mijn kleine lieverd (Hessel, twee weken te vroeg geboren op 28 maart middels een ks) zijn op de vorige pagina te zien. Hier gaat het hartstikke goed allemaal. Hessel wil nog steeds continu lopen (sinds de eerste dag van onze vakantie in Frankrijk), maar we mogen dit niet aanmoedigen omdat hij dan gefrustreerd kan raken volgens het CB. Beetje lastig dus. Hij slaapt nog steeds 8/8,5uur achter elkaar, propt alles in zijn mond en is compleet gelukkig als hij aandacht krijgt van wie dan ook. Het is en blijft een kleine charmeur. Het is de bedoeling dat ik komende zondag mijn GVB haal, met voorafgaand twee dagen praktijk en theorie. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan, mede ook omdat Hessel dan twee en een halve dag bij oma is (ik ben er 's avonds wel gewoon). Vind het reuze spannend! Afgelopen weekend ook een dagje wezen shoppen in Groningen waarbij papa de hele dag de zorg op zich had genomen en dat is ook hartstikke goed gegaan . Heb er echt van genoten! Nou meiden, hoop dat alles goed gaat bij iedereen. Kus
Welkom picolina! wat een mooierd indd! ontzettend leuke naam en die ogen!! Kay is mijn lekkere ventje, en staat ook op de vorige pagina geboren 19 april, met 39w4d in 5 uurtjes @dink, kay is ook mijn eerste hoor, dus ook hier een (m)amateur @suus, leuk shoppen!! goed geslaagd? en fijn dat alles goed ging op "papadag" Kay gaat hier super goed, druk druk druk is die... Als je hem op zijn buik legt, moet je hem goed in de gaten houden want hij is binnen no-time aan de andere kant van de kamer/of aan t hoofdeind van zijn bedje.. Kleine draak! morgen 2e keer prikjes... vorige keer ook met die warmte en wel beetje last, dus ben heel benieuwd nu... om 9.10 ook, christelijke tijd dat word kaytje wakker maken want meneer slaapt tot 8.30 bye girls...
Dank jullie wel! Ik heb even teruggebladert voor foto's en jullie kindjes zijn ook super mooi! SuzanneVVdO: loopt hij al???????? Hier slaapt ze ook vaak maar niet lang. Ze spelt uurtje naar elke voeding en dan gaat naar bed. Soms wil ze niet dan kom ik kijken ligt ze met open ogen nergens aanstaren of hoor ik van haar kamer een schattige gepraat tegen haar knuffeltje Max ) Ze krijgt flesje om 17.00 en rond 18.30-19.00 ligt ze in bed. Ze slaapt dan tot 23.00 ongeweer. Weer flesje en dan weer slapen tot 05.00 flesje slapen en dan echt om 09.00 wakker. Eeg schattig ze maakt eerst geluidjes van wakker zijn maar we slapen super dip dan trekt ze deken eraf, plaats haar benen tussen openingen van de wieg en maakt erg schattige nood kreet geluiden als "aaaauw" ) dan wordt ik wakker lacht ze naar mij ik stop haar in ze doet huil lipje maar blijft liggen. Over paar minuutjes begint ze jengelen. Als ze ziet dat ik wakker ben maar nog niet opgestaan dan begint ze gewoon huilen voor eten dus mijn lastige taak is om eerder opstaan en flesje maken voordat de hell los breekt haha )) Ze heeft echt ingebouwde klok of zo wordt echt precies bepaalde tijden huilerig voor flesje... Wel grappig hoe sluw babys zijn want ze heeft al lang ontdekt dat huilen in bedje = mama komt kijken. Ze huilt ik kom duw speen erin= brede glimlach ) trekt ze speen eruit en lacht ze. Ik ga weg weer huilen en zo paar keren. Maar ook slim dat als ik zeg dat mamma het niet leuk vind begrijpt ze ook dan doet ze huillipje )
We hebben voor jaar 4 weken een zilveren babyarmbandje gekocht! Ik dacht eerst dat ik het niks zal vinden maar achteraf staat zo mooi!! Bekijk bijlage 336506
Nog even snel (hardloopontwijkendgedrag).. Hihi, lopen is misschien een groot woord, maar ja, hij wil continu rondstappen terwijl we hem vast hebben. Ik dacht eerst dat het reflexen waren, maar volgens het CB verdwijnen die binnen enkele weken na de bevalling en is dit echt het begin van lopen. Hij wil al sinds hij twee maanden is staan (dat hij zichzelf omhoog drukt) en sinds 11,5 week is daar bijgekomen dat hij zijn benen optrekt en naar voren loopt. Als hij sjaggo is wil hij sowieso continu staan en nou komt daar automatisch dat lopen achteraan. De vrouw van het CB was uiterst verbaasd, maar ze gaf wel aan dat we het moeten ontmoedigen. Het duurt nog een tijd voordat hij echt kan lopen en daardoor zal hij tot die tijd erg gefrustreerd raken als het niet kan. Vooralsnog lijkt dat wel mee te vallen, maar we gaan maar mee met het advies van het CB om het niet te vaak toe te laten (lees: snel weer laten zitten als hij wil staan waardoor hij de stapjes niet meer kan maken). Ze zeiden wel, maak je borst maar niet, daar krijg je nog je handen vol aan. En ze gaan er van uit dat hij ook eerder dan gemiddeld echt zal lopen. Hihi, zul je zien dat hij uiteindelijk 2 is als hij pas echt loopt . Lief trouwens die armband en wat leuk die combi met jullie lieve hondje . Hihi, slimme meid! Die heeft mama precies onder de duim (boefje Hessel weet ook precies hoe hij mij voor zijn karretje spant ). Oke, nu moet ik echt gaan hardlopen . Bleghhhh. X
Thanks suus! Zat de naam Jelle bij jullie in t rijtje favo namen? Snelle Jelle die Hessel! Wow! Super stoer! Kay wil ook wel graag staan, vervolgens met grote glimlach van kijk! Dat kan ik... Draakje! Net wakker gemaakt en fles erin... Tot nu toe nog vrolijk, ben benieuwd hoelang t duurt haha! Wakker maken is net als bij mama geen succes! Wij gaan rennen vliegen, anders red ik t niet..
Ahhh grr!!! Had een heel verhaal getypt, druk ik op verzenden is ie weg! stom, weer opnieuw beginnen dus!
Roos, wow dat die Kay al kan tijgeren! Knap zeg!! Hoe zijn de prikjes gegaan? Viel het mee? Hessel kreeg de dag er na pas koorts, hoop dat het jouw lieverdje bespaard blijft. Rianne, neeee, dat is zo irritant!! Hier een verdrietige dag. Vanochtend is mijn opa overleden . Hij heeft een prachtig leven gehad en een mooie leeftijd bereikt (92 of 93?). Verder heeft hij enkele achterkleinkinderen mee mogen maken, waaronder Hessel. Hij was helemaal fan van hem en is zelfs op de dag dat uk geboren was helemaal vanuit Valkenswaard naar Den Haag gekomen. Dat zal ik nooit vergeten. Hessel merkte wel dat mama verdrietig was, maar hij heeft me ook mega goed getroost. Hopelijk is het voor jullie allemaal wel een prachtige dag geweest! X
Hey meiden, Nou de tweede poging werd even uitgesteld. Meneertje werd wakker en toen moesten we naar het cb Dink, wat superleuk dat Sem zijn stem zo ontdekt heeft! Snap wel dat jullie eerst even schrokken hihi. Wat kunnen ze gillen hè? En meneertje had het dus mooi voor elkaar om lekker bij jullie te zitten hihi, boefje! Fijn dat jullie weer jullie oude blije mannetje terug hebben! Kun je nog even lekker genieten dit laatste weekje. Kan heel goed begrijpen dat je er tegenop ziet om weer te gaan werken, ook nog eens fulltime! Gaat Sem 5 dagen naar de oppas of is ml nog een dag vrij? Wat een prachtig huwelijkscadeau was Sem! Wat een mooie foto's van jullie mannetje, lekkerding!! Je blijft maar smelten hè van die ukkies? Bij ons is het overigens ook de eerste hihi! Volgens mij bij de meeste Zo te lezen hebben jullie een leuk weekend gehad heerlijk! Wencke, nou dat klinkt inderdaad niet verkeerd zo'n relaxweekendje voor de papa's en mama's Ohh heerlijk die babyspekkies!! Love it! Ferron begint ze nu ook eindelijk te krijgen en ik kan er niet vanaf blijven, als gevolg dat ik trappen krijg haha! Echt super knap hoor dat je een borstvoedingsvoorraad gaat opbouwen! Hopelijk gaat het je lukken Wat een dapper ventje is Hessel toch ook hè? Mans te stappen hihi! En wauw hardlopen!! Knap hoor! Ik neem me ook steeds voor weer wat te gaan doen, zucht! Die babyspekkies bij mij mogen er wel af haha. Wil me eigen buik wel weer terug (al zal dat nooit helemaal lukken maar dat is niet erg) Die nachten van jullie zijn ook heerlijk! Goed zo Hessel Spanned hoor Hessel 2 dagen bij oma, maar gaat vast helemaal goed komen! Hopelijk haal je je GVB. Ann, wat fijn dat alles goed gaat. Ook lekker dat het zo goed ging op het kdv Super! Lieve foto ook! Roos, ohh wat een lekker ventje is Kay ook! Die wangen! Jammie jammie!! Stoere bink, snap heel goed dat dat s morgens blij wakker worden is (al is het niet te vroeg hihi ) Hoe was het bij het cb? Kay weer goed gegroeid? Viel het mee met de prikjes? Hoop ook dat hij er niet teveel last van krijgt, arme schatjes! Superstoer dat hij de hele kamer doorgaat hihi, zal vast een komisch gezicht zijn, dapper ventje! Chantal, fijne vakantie Piccolina, welkom en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Belle! Wat een mooie meid! Ikzelf ben 10 maart bevallen van een jongetje met de naam Ferron. Hij is bijna 4,5 week te vroeg geboren en heeft de eerste week op de couveuse afdeling gelegen. Maar nu gaat alles goed en is hij op de reflux na een kerngezonde vlotte baby Zo te lezen in je onderschrift heb je een pittige bevalling gehad? Belle was ook al lekker op gewicht bij de geboorte Gelukkig maakt zo'n prachtig meisje alles goed hè? Wat een schattige foto met jullie hondje! Lief hè zo'n armbandje! Ferron heeft een gouden, maar die is nu naar de goudsmid want het kleinste ringetje werd te krap en de volgende was nog te groot. En wat een super mooie donkere kijkers heeft Belle! Wauw! Fijn dat de echo goed was van der heupjes, snap dat dat een hele opluchting was gezien jullie geschiedenis @ego, hier ook een leuk weekend gehad Vrijdagavond had ik een cocktailavond met me collega's! Erg gezellig, was eigenlijk wel bang dat ik zo aangeschoten o.i.d. zou zijn maar viel me alles mee hihi. Zaterdag had vl een feestje en had ik een lekker dagje met me ventje Zondag was er jaarmarkt en hebben we lekker patatjes gegeten Gister lekker met me ventje in het badje buiten gezeten heerlijk dit weer! Vanmiddag naar het cb geweest. Zijn 3e prik alweer! Nu gelukkig pas weer een prik met 11 maanden ! Hij was weer goed gegroeid en zit bijna op de middenlijn! Joepie!! Ook vond ze hem erg vlot hihi, hij heeft een erg snelle ontwikkeling. En ze bleef maar zeggen hoe vriendelijk hij eruit ziet hihi zo schattig. Met groente en fruit raadde ze aan nog een paar weekjes te wachten ivm zijn geschiedenis maar het mag eventueel wel. Dus we kijken het even aan. Wel mogen we eventueel zijn fles van 23:00 uur laten vallen aangezien we hem daarna bijna voor wakker moeten schudden en hij tijdens de fles alweer in slaap valt en hem dan niet eens leegdrinkt. Vanavond gaan we het proberen, pikt ie het niet dan blijven we hem wel gewoon nog geven. Vanavond mag hij alleen niet ingebakerd worden ivm de enting dus we zullen zien of het überhaupt wat word. Fijne dag nog meiden, geniet nog lekker van het zonnetje! ps. heb een foto toegevoegd van de Hema fotoshoot van 4 juni en een foto van vanmorgen, hij was zo blij hihi!
Wencke, ohh meis ik krijg helemaal kippenvel Gecondoleerd lieverd! Wat ontzettend naar je lieve opaatje! Heel veel sterkte lieverd, dikke knuffel! (goedzo lieve Hessel dat je mama zo goed doet troosten!)
Ooohw die lach en dat stoere kapsel van Ferron, ik smolt gelijk <3 Ik zal zsm weer op iedereen reageren.
Suzanne: sterke ermee!! Hij heeft mooi lang geleefd!! Kipje: dankje. Inderdaad pitiige bevalling haha ben blij dat ik nooooot natuurlijk hoef te bevallen!! Ze was te groot voor mij (ben zelf 160cm ), sterrenkijker ook nog.. Maar ks zo goed gegaan. Ik sport al vanaf week 5 bijna elke dag. Wat een schattige mannetje van je!! Moest je hem aan het lachen maken bij fotoshot of niet?? Hier als camera wordt gepakt geen lach meer haha wel opgetrokken wenkbrouwtjes.. Is echt een pittige eigenwijsje ) Vandag mijn man vrij genomen (ambtenaar )) dus erg veel weken vrij dat hij het niet op krijgt. Even gewandelt met ons gezinnetje in de bos en duinen. Op kleed gelegen. Belle sliep lekker erop )) Was wel warm maar windje hier in Den Haag wel stevig
Thanks meiden! Lief van jullie! Rianne, lachebekje Ferron <3. Succes vanavond! Wist niet dat ze niet ingebakerd mogen worden als er prikjes zijn geweest. Hopelijk levert het alsnog een slapend schatje op . Piccolina, pffff heftig bevallingsverhaal. Waar ben je bevallen? Haga, MCH of Bronovo? Lekker genieten met je gezinnetje, heerlijk! X