April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Dink, dankje :D Ja hij laat zijn papa en mama ook vaak smelten hihi, hij is al 3x geknipt hihi!

Piccolina, jeetje wat heftig! Brr! Gelukkig is de ks je goed bevallen :)
    Hier inderdaad ook een jongetje die niet meer lacht zodra de camera erbij word gehaald, vanmorgen was dan ook echt een toevalstreffer hihi. Bij de fotoshoot lachte hij nog wel naar de camera uit zichzelf hihi. Wat een heerlijk dagje hebben jullie gehad, fijn dat je man vrij kon nemen :)

@ego, hier net gezellig in me eentje gegeten, vl heeft een uitruk, surfer in nood/vermist. En vanavond heeft ie ook nog oefenavond achja je hebt van die dagen hihi

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Suzanne: bronovo. Wat operaties betreft (laparoscopie had ik jaar geleden daan en nu ks) is top zh maar bevalling... Pffff ze bleven maar zeggen dat bevalling nog niet begonnen was (12uur lang had ik 1cm maar en alle 36 uur heftige weenstorm elke 2min...) ik had elke keer voor arts in opleiding moeten wachten 2-3uur voordat ontsluiting wordt gekeken of medicatie.. Elke keer met heftige pijn want ruggenprik werkte niet en op gegeven moment zelfs been weeen maar ik kreeg steeds te horen dat arts is op spoed opratie. Echte gynaecoloog had ik pas 10min voor de ks gezien gekregen en gesproken...
    Maar nazorg was geweldig in kraamhotel niks op aan te merken.

En jij?

3. rsky

rsky Niet meer actief

Lieve suus, gecondoleerd! Vreselijk nieuws.. Klinkt wel als een mooie leeftijd en zeker fijn dat die nog zo heeft kunnen genieten van zijn kinderen/kleinkinderen en achterkleinkinderen! Denk aan je, en Hessel: dikke kus voor jou lieverd, knappe grote jongen!

Kip, Ferron stoer geweest met de prikjes? Zal vast wel! En leuk, beginnen met fruit en groente hapjes! En laatste fles... Kay doet/deed precies het zelfde.. Maar ik heb van de week nieuwe spenen gehaald voor in de flessen, met 3 gaatjes (3maanden) en hij kan nu veel makkelijker drinken, hoeft niet meer zo hard te zuigen om wat uit de fles te krijgen en valt vaak niet meer in slaap tijdens de fles! Miss idee? Of had je dat al geprobeerd? En miss reageerd die wel heel goed hoor op de laatste fles zonder.., ben benieuwd! Hoelat krijgt die dan de laatste als je die fles overslaat?

Piccolina, hier ook bronovo geweest! Ik was wel erg te spreken over de zorg tijdens en na me bevalling! Maar misschien komt dat ook omsat mijn bevalling een "eitje" was, helemaal vergeleken net jou verhaal! Pfff R E S P E C T

hier weer een mega actie van het cb! Kay vanmorgen wakker gemaakt, hup hup naar cb... Daar aangekomen die vrouw heel gesprek met me, ondertussen kay al helemaal uitgekleed, zegt ze, ik zie kay er helemaal niet tussen staan... Grrt afspraak pas volgende week!!!! Had ze t verkeerd in mijn boekje gezet! Beetje jammer! Maar goed.., ze hadden nu geen tijd voor me dus hup alles weer ingepakt
    en lekker weer terug naar huis!

Fijne avond girls

4. rsky

rsky Niet meer actief

Ga ik ooit nog is leren om kleine verhalen te typen................

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Roos:
    Ja ik hoorde ook positief van Bronovo ik heb gewoon pech gehad denk ik ze wilden mij wel al inleiden want was 49w4d en met zwangerschapsvergiftiging maar toen ween van zelf begonnen. Ik had gewoon pech dat morfine en rugprik mij gewoon niet pakte en daarbij nog heftige ween. Ik heb endonetriose dus had eeg heftige pijn van cyste dan pas 10-12paracetamols hielp dus heb niet erg lage pijngrens.. Heb ook cursus zwanger en bevallen gedaan maar nee ik kon niks wegpuffen meer naar 12 uur weeen..
    Ik had gewoon bevalling buiten boekje maar ze bleven gewoon zeggen dat baby maakt het super dus we wachten nog> na 24 uur weeen kreeg ik 3cm ze hebben vliezen gebroken en weeenopwekkers gezet om het nog extra helpen. Belle had ook in water gepoept. Ik lag daarna nog 12 uur na de gepoep in water en het bleef 6cm ze konden niet meer wachten dan 12 uur naar de gevroken vliezen. Ik denk met angst hoe lang ze zouden mij nog lieten bevallen uren als ze niet in warer had gepoept 8/

Hapjes: heb beaba vandag per post gekregen en opperdepop gekocht. Ga alvast oefenen voor hapjes.?l Heb zo zin in!!!
    Hoop dat het goed uitpakt met haar verbirgen reflux klachten vroeger.
    Maar het lijkt dat na de osteopaat behandeling die vanzelf over gegaan..

6. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Snelle zwaai naar iedereen, druk, druk, druk!

Wencke, gecondoleerd met je opa meis, sterkte! Knuffel!

Daan slaapt overdag nauwelijks, dus weinig tijd om te reageren. Lees wel alles mee, maar als hij een half uurtje slaapt is het veel... Gelukkig slaapt hij de nachten wel, zo'n 8 uur, dus klagen doe ik niet!

Iedereen succes met de kleintjes, hopelijk kan ik snel weer meer reageren!

7. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hoi meiden,

Ook thanks aan de andere dames, superlief van jullie!

Rianne, ohhh dus vriendlief moest er weer op uit. Hoop dat ze hem in goede lijve hebben teruggevonden :S.
    Ow en over je figuur, ik zou willen dat ik er zo prachtig uit zag als jij nu, dus je hoeft je nergens zorgen om te maken meissie :). En anders gaan we gewoon lekker samen zwemmen met onze ukjes :D.

Roos, hihihi zul je net zien he, ben je helemaal voor niets op tijd opgestaan!! En nou moet je volgende week er weer op tijd uit, blegh! Slapen is ook zo lekker ;).
    En Hessel zwijmelt helemaal na die dikke kus, think he's in love ;).

Piccolina, poeh dat klinkt allemaal niet lekker :S. Het is toch jammer dat dingen zo lopen, helemaal als jij daar pijn ligt te hebben :S. Kan me je angsten wel voorstellen, wat dat betreft ben je je dochter bijna dankbaar dat ze de boel al lekker had laten gaan ;).
    Zelf ben ik in het Haga bevallen, locatie Sportlaan. Ik was de laatste weken van mijn zwangerschap kind aan huis in het zh vanwege de stuitligging en zwangerschapscholeste. Dit zh zit bij mij om de hoek, dus kon er steeds huppelend naartoe (oke, op het laatst leek het meer op waggelen ;)).

Monica, heerlijk die 8uurtjes! Helemaal bijgekomen in Groenlo? En een zwaai terug vanuit het Haagse :).

Nou meiden, slaap lekker! Die uk van me gaat bijna zijn bedje in, dus ik ga mijn best doen verstandig te zijn en hem te volgen :).

X

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Suzanne: grappig haaga bij mij ook om de hoek :))) misschien zijn we ooit elkaar tegengekomen bij wandelen als je wandelt ooit in de strook van sportlaan bij water of bosjes van pot :)

9. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Ohhhh wat toevallig! Ja ik wandel wel vaker bij het water bij het ziekenhuis. Daar ben ik gisteren ook gaan hardlopen ;). Ik heb een donkerblauwe bugaboo met neonrode wielen. Niet te missen ;).

Ik woon in de buurt van de Hema op de Fahrenheitstraat, dus huppel de straat sowieso vaak op en neer :D.

Uk lag bijna te slapen, krijgen we toch een knetterfeest van uk cadeau. Hij ligt nu heerlijk trappelend weer wakker te zijn, terwijl papa hem verschoont.

Hihi, hopelijk nu bijna echt mijn bed in :).

X

10. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Zwaai ben er nog wel. Met dit weer is het heerlijk genieten van de kleine en grote man maar ook mega druk.
    Nu laatste fles aan het geven. Maar ban de nachtvoedingen zijn wij nog lang niet af ben ik bang
    Terwijl het toch echt een beer van een jongen is. Bij de laatste meting woog hij al ruim 5,5 kilo. Dat was 3 weken terug. En hij is lang!! Toen ook 63 cm. Reageer morgen als ik tijd heb meer. Ik zal echt mijn best doen

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Fijn om te zien dat er weer meer leven in de brouwerij is hier. Heb jullie echt gemist!! Nieuwe meiden welkom!!!

12. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Suzanne: leuk en grappig he onze kindjes bijna even ouden we wonen nog geen paar 100mtr afstand van elkaar :)) ( ik woon bij goudsbloemplein). Heb bruine joolz en witte hondje :)))
    Misschien zien we elkaar wel ik wandel bijna elke dag of om de dag en zit soms om de bankje boekje te lezen

Hier om 23.00 laatste flesje en gelijk slapen gelukkig. Ze wordt wel om 05.00 wakker voor flesje en dat om 09.00. Om 10.30 gaat ze weer slapen en rond 12.00 gaan we wandelen. 13.00 flesje en weer slapen dan 17.00 flesje en dan om 18.30-19.00 slapen. Ze heeft erg vaste schema wat fijn is alleen ik mijn man en hondje zijn echt slaapkoppen..toen we nog geen dochter hadden toen soms pas 13.00 wakker haha nu is het echt aanwennen.. Ook moet ik eerst flesje geven en dan pas cappucinno en eten maken.. Ah alles voor de kleine :))

13. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hi lieverds

Even een kort berichtje om alles terug te lezen en mee te babbelen even geen tijd moet opschieten zo naar cb!

Nieuwe meiden welkom!!!! Gezellig en leuk dat jullie mee kletsen!

Hier elke dag heerlijk druk! Ml heeft ook vakantie dus zit niet veel op zp. Ga liever leuke dingen met hem doen!

Naomi krijgt zo d'r 2e prikje! Ben benieuwd hoe zwaar ze nu is!
    Ze slaapt overdag amper! Daarin tegen gaat ze om 2100 naar bed en word 0800 wakker. Ze babbelt heel graag en lacht super veel!
    In speelgoed heeft ze geen interesse ze kijkt liever om zich heen en wilt graag kletsen! Ze lacht ook naar iedereen haha.

Nog 2,5 weken en dan moet ik aan de arbeid bah bah bah
    Helemaal geen zin in.

Nu snel douchen anders komen we te laat
    Als ik straks tijd heb reageer en lees ik pagina's terug!!
    Xxxxx

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Wenken gecontroleerd met je opa. Sterkte meis

15. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Succes bij het cb.
    Heerlijk dat lachen en babbelen.
    Nog 2,5 week lekker genieten dan!

16. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Ik probeer zo tussen de was vouwen, het huishouden en Sem knuffelen door even goed te reageren. Momenteel hier ook erg druk. Door de warmte slaapt Sem erg slecht en daardoor is mijn huishouden een giga bende. Zaterdag feestje dus moet dan spik en span zijn ;)

17. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Nou hier niet zo warm hoor!! Ze heeft rompetje sokjes truitje en broekje en onder deken :) slaapt heerlijk..
    Succes met huishouden! Heb zelf het gisteren gedaan, kan paar dafen vooruit haha :))

18. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Roos, ja Ferron deed het super bij de prikjes. Hij huilde alleen toen ze gezet werden en daarna meteen weer lachen :D Nu nog even wachten met groente en fruit dus :( Maar als hij het wil beginnen we gewoon, het mag evengoed dus we zien wel. Om alvast te wennen aan de smaken hihi :D Lief dat je meedenkt over die laatste fles :) Alleen Ferron heeft al sinds hij 7 weken is een 3 maanden speen omdat hij natuurlijk hele dikke voeding krijgt. Als we een nog grotere speen doen drinkt hij hem in 5 min leeg en dat is met zijn reflux niet verstandig, dan spuugt hij alles er weer uit :) Nou vanavond krijgt hij gewoon weer een fles om 22:30 hihi ook al drinkt hij hem slapend. Vannacht was meneertje om 3:00 klaar wakker. Heb toen een kleiner fles gegeven en vervolgens lag hij blij te spelen in zijn bed, beetje jammer. Dus die laatste fles is gewoon nog nodig.
    Wat balen van het cb zeg! Grr ben je er helemaal zo vroeg uitgegaan! Stom! Ach en je hoeft geen kleine verhalen te typen hoor, is toch gezellig hihi :D

Piccolina, ga je nu al beginnen met hapjes? Belle is nu toch nog maar 3 maanden? Ben benieuwd hoe de Beaba bevalt :)
    Fijn dat de behandeling bij de osteopaat zijn vruchten heeft afgeworpen :) En wat een lekker slaapkoppie is Belle!

Moon, wat lekker dat hij de nachten wel zo goed doet :) Geniet lekker van je ventje :)

Wencke, ja de surfer is heelhuids teruggevonden. Schijnt een WK surfer te zijn dus opzich is hij wel heel goed. Maar het windje trok pittig aan en hij zou om 18 uur thuis zijn en dat was ie dus nog niet.
    Thanks voor het compliment :) dat samen zwemmen klinkt goed hihi ;) Gezellig! Is het gelukt om tegelijk met uk naar bed te gaan? ;)

Fem, wat een grote knul al! Jammer dat hij nog steeds een nachtvoeding wil :( Fijn dat jullie zo genieten!

Eef, ook weer bijna aan het werk dus. :( Snap heel goed dat je er nog helemaal geen zin in hebt! Hoe ging het met het prikje? En is ze weer veel gegroeid? Jeetje wat een nachten maakt Naomi zeg! JALOERS!

Dink, wat houden die ukkies ons lekker bezig hè hihi ;) Succes!

@ego, nou die laatste fles gaat er vanavond dus gewoon weer in. Blijkbaar hebben wij gewoon geen slaapkoppie :( Hij had gister om 19:30 zijn fles en lag om 21:45 te slapen (daarvoor was ie nog veelste wakker en gezellig) Om 2:00 uur hoorde ik hem al maar toen sliep ie nog verder tot 3 uur, toen wilde meneer echt een fles! Nouja opzich logisch want er zat al een hele tijd tussen. We zouden het alleen zo lekker vinden als hij ook gewoon vanaf zijn laatste fles van 22:30 tot 6:30/7:00 zou slapen maar helaas. Gaan jullie kleintjes voor de laatste voeding al naar bed of blijven ze dan nog beneden?
    Gisteravond had hij ook nog koorts door de enting dus had hem een zetpil gegeven. Nu nog steeds heeft hij verhoging maar is verder wel gezellig :) Het slapen zonder ingebakerd te liggen gaat wel beter. Dus moet straks even een gewone slaapzak halen want gisteravond lag meneertje heerlijk bloot getrappeld te spelen hihi.
    (had natuurlijk net gister een nieuwe bakerzak binnen gekregen, die dus maar weer terug sturen)
    Vanavond ga ik gourmetten met mijn collega's, 1 collega is 25 geworden dus die zetten we in het zonnetje :)

Fijne dag meiden!

19. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    Andijk
    Slapen jullie ukkies eigenlijk in een slaapzak? Zoja in welke maat? Want 50/56 is te klein en daarna zag ik maat 68/80?

20. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemiddag meiden,

Fem, zwaai terug. Hihi, je hebt gewoon een lekkerbekjesbeer! Hij denkt 'waarom de hele nacht slapen als ik ook gezellig met mama lekker kan smikkelen van mijn melkje?', geef hem eens ongelijk ;).
    En thanks, lief van je.

Piccolina, ohhh wat toevallig! Hihi, ik zal eens rondkijken naar een bruine Joolz met een wit hondje en eventueel een lezende mama ;). Zit jij dan ook bij locatie Hanenburglaan (CB)?
    Wat fijn dat Belle zo'n vast schema heeft! Hier niet hoor, de ene keer slaapt meneer heel veel en de andere keer weinig. De nachten zijn gelukkig wel goed. Volgens mij komt het ook door mij dat het ritme er niet goed in zit, ben daar zelf heel slecht in. Bad mommy...
    En thanks voor de tip, was vandaag nog niet buiten geweest, maar heb hem nu een truitje aangedaan (eerst alleen broekje + romper). Zo even richting de appie :).

Eef, succes bij het CB!! Arme schat, stomme prikjes!

Dink, ohhh leuk feestje! Nog een speciale gelegenheid of zomaar?

Rianne, ohhh fijn dat de kerel terecht is. Brrr, vind het maar knap van vriendlief hoor dat hij zoiets doet.
    En dat zwemmen is een date, gaan we doen. Al ben ik nu wel echt een waggelende drilpudding (hihi, was ik al, maar nu nog erger). Op wonderbaarlijke wijze heb ik wel echt zin om weer te hardlopen, maar moet mijn schema aanhouden en kan dus pas morgen weer :) (zul je zien dat ik dan geen zin meer heb).
    Balen dat je lieve schat niet goed reageerde op de fles. Hahaha, zul je zien, hij denkt, WAKKER WORDEN = ook LEKKER SPELEN!!! Hihi, die lieve knapperd ook, zie hem al vrolijk zijn.
    Wij hadden overigens 1 slaapzakje (70 cm), maar die is wel te klein nu. In Frankrijk had meneer ontdekt hoe leuk het was om de dekens weg te trappelen en daar konden we niets vinden, ohhhh zo irritant!

Nou, uk is toe aan melk, dus ga hem maar uit zijn box halen en daarna nog even lekker knuffelen :D.

X

Deel Deze Pagina