April 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Femmelepem, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Even heel snel reageren want het is topdrukte hier. Alhoewel Lars slaapt( eindelijk) maar nu is Olaf weer aan het piepen.

Olaf ligt in een puckababy. Gaat erg goed. Hij slaapt echt veel hoor. Meestal is het voeding, boeren, dan overeind houden tot hij begint weg te kijken. Dan is hij namelijk moe. Dus een klein uurtje nadat hij uit bed is gekomen gaat hij er weer in. Dan slapen tot volgende fles. Doe ik het niet op deze manier dan is hij oververmoeid en overprikkeld en slaapt hij niet meer maar huilt hij.
    Hij ligt dus ook nog niet in de box want voor die tijd is hij al moe.

Slaapzakje; bij de Hema hebben ze inderdaad 68-80 en 86-98. Kunnen ze nu wel al in hoor. Uitkijken dat het hoofdje er niet door kan. Bij prenatal hebben ze andere maten. Daar is het 70/80/90/110 dacht ik.
    Ik vind slaapzakje ideaal. Maar Lars is een koukleum en ligt in een pyama in de slaapzak onder een deken. En nog stikt hij niet van de warmte. Nu met het warme weer ligt hij in een rompertje zonder slaapzak onder een laken.
    Olaf in een rompertje in de puckababy onder een lakentje. Maar op zijn kamer is het 20 graden

Straks weer meer, snel huishouden wat doen voor er weer een wakker wordt

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kipje: nee ga alvast oefenen begin echt pas 4mnd! :))
    Beaba is echt geweldig vind ik alles in een voor hapjes.
    Slaapzak> ik had purflo 60cm erg leuke en goede maar net na de geboorte was ze te klein voor en nu passen beentjes niet meer in.
    Combisleeper 70cm is erg groot nog.
    Ik heb goedkopere prenatal gehald maat 70. Maar gebruik het ook weer niet.. Dekentje vind ik wat makkelijker. Ze trappelt ook af maar ze laat het weten met aaaaauw geluid soort van heeelp dan stop ik haar weer terug:)

Slapen: hier flesje van 17.00 rond 19.00 naar bed. Flesje van 23.00 doen we zonder spelen gewoon gelijk terug naar bed.
    Ee hebben een verdiping huis dus dat scheelt met trappen lopen :))

Suzanne: ik ga dan voor blauwe boegaboo zoeken :)) ik wandel meestal of tussen 11.00-13.00 of tussen 14.00-16.00 na voeding.
    Ik wandelen met hondje dus wandel op de kant waar honen mogen. Rechts zeg maar van de water andere kant van de spelplein. Ben ook vaak in beagles met mooi weer in de tuin voor koffie te vindeb:)
    Anders spreken we gewoon keertje af als je dat leuk vind.

Ja ik zit bij hanneburg die is echt 30mtr afstand van mij ga altijd baby op handen mee haha :)) vind erg goede cb hoor ze hebben enirm goed geholpen met huilbaby en artsen zijn schattig: ik zit bij Annemarie.
    18e juli tweede prik alweer...

3. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Zo ff een eind terug gelezen.

@ Suzanne , Haha leuk al die wittebroodsweekkindjes (mondvol) bij ons was het door de 2 weken die je cadeau kreeg precies vanaf de trouwdag dus iedereen denk nu dat wij een super spannende huwelijksnacht hadden. Nou die was als bij ieder ander... Slapen. Full time fles gaat prima, zeker nu papa de eerste fles doet en mama nog kan blijven liggen voor een week ;) . Vind het alleen steeds dubben als we ergens heen moeten. BV heb je altijd vers en kant en klaar. Als Sem grote honger heeft , heeft hij ook niet het geduld op zijn fles te wachten :p . Het privé luchtalarm is vaak erg komisch. Alleen als je de tuin zit ga je sneller naar binnen voor de rust van de buren, slaat nergens op ik weet het :p . Fijn dat je zo genoten hebt van het shoppen en succes met je GVB. En al willen lopen, wat een stoere bink. Sem probeert het ook steeds, staan vind hij echt helemaal geweldig. En alles in het mondje erg herkenbaar. Vooral gefrustreerd als het niet past hier :p . Hardlopen, sportief hoor. Ik begin na de zomer weer met sporten. Aan de ene kant kan ik niet wachten. Aan de andere kant wil ik het liefst 24/7 bij Sem zijn.

@ Roos, Wat stoer dat Kay zichzelf al verplaatst. Daar gaat je rust. Wel fijn dan dat ik niet de enige (m)amateur ben ;) . Wat stom dat ze het verkeerd in je boekje hadden gezet van het CB. Voor niets vroeg op. En ik vind de lange verhalen inderdaad ook altijd heerlijk om te lezen. Ik kan het zelf ook nooit laten echt op iedere regel te reageren ;) .

@ piccolina, Niet willen slapen. Heel bekend :p . Lief dat ze met der knuffeltje kletst. En zo`n pruillipje echt schattig. Dat kan Sem inderdaad ook, heb het helaas nog niet op foto. Dan smelt je toch helemaal. En mama foppen met der beentjes door de spijlen van de wieg, ondeugend moppie hoor. Mooie foto`s met het hondje en super mooi armbandje. Sem heeft er eentje van zijn oma gekregen voor zijn geboorte. Lekker hoor met je gezinnetje een dagje wandelen en op een kleed liggen. Ik wordt er gewoon jaloers van. Wat een horrorbevalling, ik hoop dat al het herstel sneller ging ;) . Snap dat je er erg zin hebt in de hapjes. Mij lijkt de giga knoeiboel ook wel leuk :p . Ook het eerst de kleine dan mama, erg herkenbaar. Ik moet nu nog steeds ontbijten :p (doe ik ook wel zelf hoor). Hier ligt meneer nog steeds in alleen een pyjama van een lekker dun stofje, soort romper met hele korte pijpje is het. Het is in huis nog steeds 23graden en krijg het niet naar beneden.

@ Kipje, bedankt voor het compliment. Ik moet zeggen dat ik erg geniet van alle foto`s van de mooie kindjes die voorbij komen. Sem gaat straks 5 dagen naar de oppas, wel 3 verschillende. Lekker hoor patatjes op de jaarmarkt. Krijg gelijk trek in friet. Ferron zijn 3e prikjes al. En wat stoer dat hij er zo goed op reageerde. Dat gaat hard. Sem mag morgen voor zijn 2e . Jammer dat de fles van 23uur laten vallen niet lukt. Maar kun je voor je zelf gaat slapen nog eventjes snel met het mooie mannetje kroelen. Fijn dat de surfer terecht is. Ik eet dinsdags ook altijd alleen. Maar over 2 weken gelukkig niet meer. ML heeft dan Duitscursus op de zaak. Maar mag niet klagen, hij werkt dichtbij dus komt dan altijd thuis lunchen op dinsdag. Ze houden ons inderdaad flink bezig. De boefjes. Lekker hoor gourmetten, daar houden wij ook wel van. Wij hebben trouwens een slaapzak van 70 cm van de Wibra, past prima en hij is redelijk dun. Maar nu niet aan, veel te warm. Sem gaat overigens voor zijn laatste voeding wel altijd naar bed, maar meestal ligt hij dan 40 minuten te krijsen, of hij slaapt maar 30 minuten.

@ Moon, Gelukkig slaapt Daan de nachten wel goed. Ik hoop voor je dat hij snel overdag meer slaapt. Is hij wel gezellig als hij wakker is? Dan is het vaak al minder erg toch ;) .

@ Fem, Zo dat is inderdaad een grote beer. Maar hij vind waarschijnlijk het kroelen `s nachts gewoon lekker joh ;) Succes met het huishouden. Ik ben tot nu toe nog niet verder dan alle achterstallige was. Maar voor zaterdag is alles schoon :p . Lief hoor zo`n koukleumpje . Wij hebben eerder een heethoofdje. Vind het altijd wel lastig zijn kleding kiezen want ik heb het snel koud en ML snel warm dus moet precies daar tussenin kiezen ;) .

@ Flien, Wat een nachten maakt Naomi. Lekker hoor. En snap dat je liever van je tijd met je gezinnetje geniet hoor ;). Ik reageer ook ff snel nu Sem op bed ligt en Ml werken is . (even snel hoor mij nou , al een heel boekwerk getypt.)

@ Ego, zo als ik als zei slaapt Sem minder goed met de warmte. Ik krijg zijn kamertje ook niet koeler, alles al geprobeerd. Hij ligt de afgelopen nachten ook te gillen in zijn slaap. Dus geen nachtvoeding maar wel mama uit bed om de speen te geven. Verder gaat alles prima. Ook als hij zoveel wakker is dan nog is hij super gezellig dus dan vind ik het al helemaal niet erg meer. Alleen zo jammer van mijn huishouden :p . Maar Papa en mama doen `s nachts ook geen oog dicht door de warmte :p .
    Gisteren een klein zwembadje gekocht voor Sem. Had alleen een redelijk grote waar je zelf bij moest gaan zitten. Nu kan ik naast het zwembad zitten en meneer kan een beetje liggen. Beviel hem goed.

Dankzij Kipje eten wij vanavond lekker frietjes. Ik ga zo lekker verse friet snijden van Binten. :D

Zaterdag hebben wij een klein feestje omdat de verjaardagen van ML en mij NIET te vieren ( snap je hem nog ;) ). Ivm wat familiegezeur en omdat we niemand verplicht willen stellen op zo`n dag hebben we besloten het niet te vieren maar wel alle vrienden uit te nodigen voor een drankje. Ik was in Juni jarig ( dag na mijn trouwdag :p ) en ML is begin augustus jarig dus lekker in het midden.
    Dat wordt Sem z`n eerste feestje thuis. Maar hij zal het grootste deel lekker in zijn bedje liggen.

Als ML vanavond thuis is en hij met Sem kroelt ga ik zijn kast herindelen, alle 56 eruit en 62 een plank hoger leggen. Hij groeit momenteel redelijk hard, ik ben benieuwd wat ze morgen meten bij het CB.

Zo nu ga ik stoppen, want ik typ dit in WORD en ik zit bijna aan het einde van de 2e pagina ;)

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    @Dink87
    Dankje! Ja herstel was super hoor geef mij zo'n 5 keizersneden elke jaar ipv natuurlijke bevalling :) Ik hoop dat hapjes niet erg geknoei wordt veroorzaakt, ze is wel netjes ik gebruikt nooit spuugdoekje bij haar dus hooooop dat ze ook netjes zal eten (zal je zien dat ze mega knoeipot zal zijn:) haha :)

hier heb ik super groot meisje bij de geboorte gehad ook lang maar droeg ze zeker 2 manden maat 50 en 56 samen. Nu ook steeds maat 56 (ofwel legging is aan korte kant maar de rest is prima). 62 probeer ik steeds (leuke jurkjes) maar is steeds te groot gewoon.. Ik heb echt overvolle kledingkast ik heb zelfs al voorrandje liggen maten 68-74-80-86 :)))

5. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Hi lieve meiden,

Piccolina, ohhh wat een toeval allemaal zeg. Is Annemarie een jonge meid en zit ze rechtsachter? Volgens mij heb ik haar 1x gehad. Normaliter heb ik Iris. Zij is blond en zwanger momenteel.
    Ik woon overigens echt schuin achter de Bagels & Beans, hahaha dus kan bijna het terras opkijken. Kunnen best een keer koffie drinken, onze ukjes showen en schaamteloos fulltime over baby's praten <3.

Als er overigens meer mensen zijn die in de buurt van Den Haag zijn ;), altijd welkom he! Roos, jij woont ook dichtbij, zin om een keer mee koffie te drinken?

Dink, hahaha, snap hem nog met je party ;). Gezellig! En wat leuk dat Sem zijn eerste feestje heeft :D. Hessel heeft er al meerdere op zijn naam staan en dat gaat altijd hartstikke goed. Feestbeest Sem!
    Overigens herken ik dat weglopen wel hoor, als de uk geluid produceert ;). In Frankrijk ging ik ook liever naar binnen en hij heeft 1 keer een krijskwartiertje gehad en toen ben ik zelfs in de andere slaapkamer gaan zitten in de stacaravan (alsof het wat uitmaakte met dat geluid was hij produceerde :D).
    En sportief ik? Whahaha, was het maar zo'n feest. Moet me er echt toe zetten, pffff. Ben een drilpudding eerste klas ;). En dat beginnerschema werkt als volgt 5x1minuut rennen en dan 5x2 minuten lopen. Dat kan mijn oma nog soepeler dan ik ;).
    Superleuk dat badje!! Ja, Hessel is een groot fan er van dus het is vast ook een groot succes :D.

Hier ook de kasten aan het herindelen. Ik merk wel dat we te veel kleding hebben, hij krijgt het volgens mij nooit allemaal aan :(. Ach, dan maar hopen dat nummer 2 ook een jongetje is en sommige dingen kunnen best unisex :).

Overigens de golfcursus is verzet vanwege de crematie. Nu begin augustus dus op voor mijn GVB.

Fijne middag verder meiden, love the sunshine :D.

X

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Onze Belle is vandag 3mnd heb haar gefotografeerd net als verassing voor pappa!! Zo trots op haar! Vind haar zooo moooi, moet als model opgeven haha :)))
    Bekijk bijlage 336804

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
  8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
  9. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Dat is zeker een mooie foto. Inderdaad een modelletje. Echt een knappe meid.

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dankje, vooral met de spuug vond ik erg grappig haha :))
    Kost wel tijd die fotos pfff ze lacht alleen als ik ook lach. Lastig pakketje ze is haha :))

Suzanne: ja lijkt mij leuk om keertje af te spreken.
    Ik vind cb hier echt tof niks op aan te merken stuk voor stuk lieve vrouwen..

11. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Wat een mooi meisje picco!!!

12. rsky

rsky Niet meer actief

Oh ik ga wel een keertje mee hoor! koffie sla ik over maar cola-tje gaat wel in ;)

Wat gaan we weer snel!
    piccolina, prachtige foto's! zal papa leuk vinden!

kip... Kay slaapt beneden tot de laatste fles... gewoon in de box, heel soms als ik boven wat moet doen (lees 700 wasjes wegvouwen en opruimen) en ik leg hem in zijn bedje en hij valt in slaap laat ik hem liggen, maar meestal beneden.. en wat is Ferron toch een kanjer! beetje verhoging is jammer maar hoort er helaas bij..

Slaapzakjes.. Ik geloof dat ik er ergens ook 1 heb van de prenatal maat 70 of 80... Maar gebruik hem dus nooit.. eerst was die er nog te klein voor, toen was t te warm en denk dat die hem nu niet past... maar kay heeft t ook snel warm, (van zijn vader want zijn moeder heeft t altijd koud) dus lag de afgelopen dag oerdag alleen in luier, behalve als we de deur uitgingen en met slapen in een rompertje zonder dekentje.. ( 27 graden op zijn kamertje :( )

@dink, altijd leuk een feestje, en k snap hem ook! Mijn afgelopen verjaardag (13 april---->22april uitgerekend) had ik besloten het ook niet te vieren, alleen besloten mijn vriendinnen anders en liep ik nog heen en weer voor 13 meiden :d hihi...

@mijnlieveprinsje :) kay is zo lief!!! kan me af en toen wel weer bij positieve slaan omdat ik bijna zit te kwijlen van liefde voor me kind haha... Helemaal gek geworden, t word denk tijd dat ik eind van de maand weer ga beginnen met werken...
    Kay krijgt tegenwoordig zijn laatste fles om 22.15/22.30 en ligt om 22.45/23.00 in bed... rond 7 hoor ik hem en om 7.30/7.45 is t ETEN NU!!!! hihi maar dat mag na zo'n nacht...van de week 8.45 :O ik was gewoon eerder wakker...(lang leven de bio klok)
    vandaag raar dagje qua schema van hem.. vanmiddag bij vriendin geweest en kay heeft daar niet geslapen.. Haar zoontje van 1 vond het reuze interessant...met als resultaat een niet geslapen kay, met honger.. fout fout fout... dus half 5 gegeten ipv half 4... en nu ligt die zo lekker te slapen.. dat ik besloten heb hem te laten liggen.. en kijken of we de fles van half 8 over kunnen slaan en kijken of die t iig red tot 22 uur... Fingers crossed...

dikke kus girls!!

13. rsky

rsky Niet meer actief

onze buddha in alleen luier, en stoer zelf fles drinken... kleine draak!

Bijgevoegde bestanden:

14. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    #654 piccolina, 10 jul 2013
    Laatst bewerkt: 10 jul 2013
    Wow Roos echt een grote jongen!! Mooi! Heeft zelfs zijn flesje al vast zo van: il drink het alles op!! Zelf!! :))

15. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Goedemorgen meiden :)

Wencke, echt goed hoor dat hardlopen, en er zelfs zin in hebben wauwie ;) Ik mag kan helaas niet hardlopen, welk programma volg je? Rennen met Evi? ;)

Fem, Ferron ligt inderdaad nu ook in een puckababy of in de swaddle me. Wat een slaapkoppie heb jij zeg, jeetje!!

Piccolina, ahh vandaar ik dacht al hihi. Alhoewel mijn moeder had mijn groeiboek van vroeger er bij gepakt en ik kreeg met nog geen 3 maanden al fruit en met nog geen 4 maanden groente en ben er niet slechter van geworden geloof ik hihi :) Ben benieuwd naar wat voor lekkere creaties je gaat maken ;) En wauw wat een mooie foto's weer van jullie meisje! Echt een schatje, die ogen die zullen heel wat jongens laten verdrinken ;) hihi

Dink, leuk hè al die foto's. Zo grappig om te zien hoe verschillend alle kindjes ook zijn :) Spannend hoor 5 dagen oppas, hopelijk gaat de maand snel voorbij ;) En hebben de patatjes gesmaakt? ;) Maak je ze altijd zelf? Vervelend dat Sem niet goed door de warmte kon slapen, sneu :( Leuk hoor zo'n feestje ;) Alvast heel veel plezier! :D

Roos, wat een makkelijk ventje is Kay toch hihi ;) En natuurlijk ben je helemaal verliefd op hem. Bijzonder hè hoeveel liefde je kunt voelen voor zo'n klein mensje die je eigenlijk nog maar kort kent hihi. Hartendiefjes ;) Jeetje 27 graden is wel warm ja, hopelijk heeft het deze dagen wat kunnen afkoelen. Het was dus gezellig bij je vriendin hihi ;) Geweldige foto's hihi, lekker binkie, en zo stoer!!

@ego, gisteravond erg gezellig gehad met mijn collega's al was ik na de nacht van gister wel gauw moe. Ferron is gister de hele dag niet zichzelf geweest :( Heel veel slapen en veel verdrietig :( echt sneu :(. Vannacht had hij bedacht om weer om 3:00 wakker te worden, daar was ik al bang voor na gister toch sliep hij nog verder tot 5:00 en daarna lag hij bij ons sliep ie weer haha.
    Straks even naar de stad moet nog wat ruilen :)

Fijne dag meiden!

16. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Hoi april mama's!

Ik ben nieuwsgierig naar de voedingsschemas van jullie kindjes! Mijn dochter is bijna 3 maanden en 6,5 kilo. Ik heb het idee dat ze toe is aan 4 voedingen.. Voor de laatste fles van 23.00 moeten we haar vaak wakker maken.. Gisteravond kreeg ze de fles om 22.30 en nu slaapt ze nog.. Ik wil haar eigenlijk niet wakker maken, waarschijnlijk heeft ze deze slaap nodig.. Maar aan 5 flessen kom ik vandaag denk niet..
    Zijn jullie al over op 4 voedingen? Of hebben jullie andere tips?

17. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Piccolina, d'r naam past goed bij jullie kleine prinses! Supermooie foto's!!
    Wat betreft het CB, ik ben over het algemeen supertevreden, was het niet dat ze een vrije grove fout hebben gemaakt bij mijn ukje, waardoor hij een grote brandwond heeft opgelopen. Het is echt hartverscheurend om je kleintje zo hard te zien krijsen van de pijn voor zo'n domme fout. Enfin, vergissen is menselijk en hij heeft er geen blijvende diepe wond aan overgehouden gelukkig.

Roos, ohhhh wat is het toch een knapperd. Hij kijkt ook zo wijs op die eerste foto, hahaha en met dat flesje vasthouden <3. Valt het jullie ook op dat onze ukjes toch echt het mooiste zijn van allemaal ;)?
    Is het nog gelukt dat hij doorsliep tot een uur of 10?

Rianne, hahah nee geen Evi, al moet ik dr wel even fixen. Manlief is mijn persoonlijk coach, samen met Hessel. Hij rent met Hessel in de wagen naast me en houdt de tijd bij. Als de stukken langer worden gaat hij wandelend mee en loop ik rondjes in het park, echt heel gezellig en overigens ook motiverend. In mijn eentje ga ik toch minder snel de deur uit. Vanavond gaan we weer :).
    Maar die arme lieve kleine schat, zo sneu dat hij niet zichzelf was :(. Dat is niet leuk! Denk je dat het nog de nawerking is van de prikjes? Gelukkig wel gezelligheid met je collega's, maar dat verbleekt dan snel als je ukje niet fit is :(. Geef hem maar een mega dikke knuffel van me!

Pfff, hier een grijs dagje in Den Haag. Mijn zus komt straks om met Hessel te knuffelen en daarna gaan we winkelen. Mijn opa en oma hielden van leuke feestjes incluis feestelijk geklede mensen (ik lijk op mijn opa en oma :D). Ze wilden allebei dat hun laatste optreden ook een mooi feestje zou zijn, dus hopelijk vind ik een mooie zwarte jurk voor zaterdag :).

Fijne dag meiden!

X

18. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Spring, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Ik geef borstvoeding op verzoek dus ik kan je er persoonlijk niet verder mee helpen. Succes ermee in ieder geval.

19. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Kipje: dankje! Ik wil liever niet vroeg beginnen want niet voor niks grens 4mnd en paar jaar geleden werd zelfs 6mnd beter geadviseerd. Maar goed kans natuurlijk klein dat iets mis kan gaan maar ik kan ook niet weten of darmen het aankunnen. Ik heb nog hele maand ik kijk even misschien weekje later beetje worteltje wel zou kunnen.

Suzanne: wow!! Wat hebben ze dan gedaan om brandwond te veroorzaken???
    Hardlopen- goed hoor vooral stoer met kinderwagen! Ik doe het ook af en toe maar moet eigenlijk elke avond doen maar lukt niet altijd. Ik tennis vaak nu ook toernooien. Maar merk wel na de zwangerschap (al tenniste tot 25weken) dat mijn spieren vooral buikspieren niet goed zijn :)) moet steeds 3-4 kg kwijt en met flesvoeding lukt dat niet zo snel :(((
    Veel plezier in de stad! Ik durf niet zo goed met Belle gaan kan niks passen fatsoenlijk veel mensen etc. Heb paar keren gedaan maar moest dan kinderwagen achterlaten vaak voor de paskamer en als ze ineens begon jengelen moest ik halfnakt speentje erin doen haha :))

Spring: als ze slaapt dan laat je haar toch? Maak niet wakker. Begin gewoon 4 flessen geven. Hier wordt ze gewoon jengelend wakker steeds precies op tijden: 05.00-09.00-13.00-17.00-23.00 maar ze is ook nog geen 6kg

20. kipje87

kipje87 Bekend lid

24 aug 2012
    624
    0
    0
    werkzaam in de kinderopvang
    Andijk
    Even korte reactie op Spring, ons mannetje is 6,2 kg en krijgt nu nog 5 flessen op een dag. Om 6:30 - 10:30 - 14:30 - 18:30 - 22:30 van de week geprobeerd om de fles van 22:30 te laten vallen met als gevolg dat hij om 3:00 echt wilde eten, had toen wel de fles van 18:30 naar 19:45 verschoven. Je kunt het altijd proberen en je merkt gauw genoeg of het nodig is :) succes!

Deel Deze Pagina