Spring, onze man is 5,2 kg ofzo (wordt vandaag gewogen) omdat hij eerst bv op verzoek kreeg krijgt hij nu nog op verzoek. Maar omdat hij 6x wil krijgt hij gewoon kleinere flessen. Hij krijgt 5x 150+5 en 1x afgekolfde melk (tot de vriezer leeg is)
Bedankt voor jullie reacties dames! Ze kreeg nu om 9.15 haar 1e fles.. Zal vandaag proberen rond 9.15/13.15/17.15/21.15 te zitten. Eens kijken wat ze dan vannacht doet!
@ Piccolina, nou doe maar natuurlijke bevalling hoor . Ieder zijn voorkeur, en terecht. Ik denk dat hapjes wel geknoei wordt hier, meneer presteert het al om met de fles te knoeien en te pielen. Wij hebben ook al veel maten in het vooruit. Zelfs al maatje 104 liggen . Maar niet zelf gekocht hoor. Gekregen van een vriendin. Van haar zoontje geweest en ziet er nog super netjes uit. Sommige dingen nooit gedragen. Je kunt echt mooi fotograferen. Doe je daar verder nog iets mee? Tegenwoordig kun je daar een leuk zakcentje mee bijverdienen. @ Suzanne, Toch voel je je altijd een beetje bezwaard als de kleine gaat gillen inderdaad. Alsof mensen gaan denken dat je jouw kindje niet goed opvoed. Want er valt ook al zoveel op te voeden met 3 maanden . Ik heb inmiddels echt wel zin in het feestje. Hoewel het wel een klein groepje wordt. Sommigen moesten helaas afzeggen. Ach ML zei, dan doen we het na de vakantie gewoon dunnetjes over. Ik hoop dat je een mooie jurk gevonden hebt. @ Roos, ja kleine groepjes worden snel iets grotere tot grote groepjes. Ach als het maar gezellig is toch. Wat een heerlijke Beer is Kay. Geweldig met die fles van dat doe ik zelf wel eventjes. Leuk he dat je dan helemaal verliefd wordt op je eigen kleine mannetje. Ik heb het ook hoor, maar je hebt dan ook echt een heerlijk ventje. Is het nog gelukt de 8 uur fles over te slaan @ kipje, De patatjes waren heerlijk. Verse friet van binten, daar kun je mij echt voor uit bed schoppen (hoewel zo vet op een nuchtere maag ) . Wij maken ze inderdaad vaak zelf. Alleen als ik echt geen tijd heb om naar de markt of de boer te gaan niet omdat binten niet meer in de supermarkt te krijgen zijn. Is meer werk maar wel lekkerder en goedkoper. Ik maak 10 kg friet voor 6,5 euro. Ik hoop dat Ferron zich inmiddels alweer wat beter voelt. @ Ego. Gisteren kreeg Sem zijn 2e prikjes. Helaas dit keer wel koorts en niet lekker. Mama`s hart brak weer toen de prikjes gezet werden. In die kleine beentjes van mijn arme klein boefje, hoe durven ze. Vannacht hadden wij een spook ik huis, zo`n 61 cm lang en 5,7 kg zwaar. Meneer was flink bezig. Ik denk door de prikjes. Dus klein flesje gegeven en nog een paracetamolletje en toen ging hij wel weer slapen gelukkig. De volgende prikjes zijn de dag voor we op vakantie gaan. Leek me eerst makkelijk, neem ik die dag vrij kan ik de laatste dingen regelen. Ik begin nu te twijfelen of ik het niet zal verzetten. Stel dat hij dan weer `s nachts gaat spoken en we moeten de dag erna 6uur autorijden. De kast indelen is nog steeds in progress . Ik ben er nog niet uit hoe ik de nieuwe indeling wil hebben omdat dit meer kleertjes zijn. Na mijn vakantie in september ga ik ook weer sporten. Wel minder omdat ik Sem niet voor de sport naar de oppas wil doen wekelijks dat vind ik zielig. Ik ga van 2x per week trainen naar 1x. ML en ik trainde eerst de donderdag samen. Die laat ik nu vallen en dan gaat ML alleen en ik op dinsdag. De wedstrijden ligt er nog een beetje aan hoe de indeling is. Vorig seizoen speelde ML en ik vele tegelijk maar dan ik thuis en hij uit of andersom. Ml heeft al voorgesteld dat de gene die dan thuis speelt meedoet en de ander met Sem komt kijken ofzo. Maar het seizoen daarvoor sloten onze wedstrijden op elkaar aan en dan is het een kwestie van Baby switchen . Wij voetballen overigens allebei, mocht je je afvragen waar dit vage verhaal over gaat Zo nu ga ik meneer van een fles voorzien, meneer klaar maken en dan heerlijk shoppen met een vriendin en Sem. Fijn weekend allemaal.
Goedemorgen/middag dames, Piccolina, hihi ja dat winkelen met de baby is risky he . Ik wil eigenlijk nu ook naar de kapper, maar wil het ook kleuren en ik zie mezelf al op moeten springen met de verf in mijn haren etc.. Hihi, dus ik stel het nog maar even uit denk ik. Bij het CB gingen ze het naveltje aanstippen, omdat het nog niet helemaal dicht was. Eerste keer mislukt, dus was nog een tweede poging nodig. Echter vergat die dame om vaseline op de gezonde huid te smeren, waardoor dat goedje de gezonde huid ook kon aantasten. Ik zal een foto bijvoegen van zijn naveltje. Zo zielig! Ennuh, waar ik eerst half juichte om de verhalen dat borstvoeding de kilo's weghaalt... Niet in mijn huis helaas. Ik ben al flink aangekomen sinds de geboorte van Hessel, terwijl ik direct na zijn geboorte onder mijn startgewicht zat. Maar ik prop het zelf naar binnen, dus moet niet zo klagen. Sorry trouwens voor de rest dat het plaatje nog een keer zichtbaar is. Dink, ahhh wat sneu voor de kleine man! Die tweede prikjes zijn echt nasty, volgens mij hebben allen ukjes hier er last van gehad . Hopelijk is hij nu weer iets meer de oude . En ik snap dat je nu een beetje twijfelt over de prikjes voor je vakantie. Zo'n zielig kleintje is normaal al niet fijn, maar als je op vakantie moet al helemaal niet. Maarem, ik weet niet waar je woont, maar volgens mij willen we dadelijk allemaal frietjes komen eten bij jou . Mjam! Mijn papa maakte vroeger altijd op zondag verse friet, ohhh wat heb ik daar nu veel zin in . Ohhh en wat leuk dat jullie beide voetballen! Alleen jammer dat het inderdaad nou wat opletten is met hoe en wanneer. Ego, ben gisteren voor de helft geslaagd overigens. Heb een hele leuke rok gescoord bij de HM, nu nog een truitje (al heb ik ook ngo zat in mijn kast hangen dus misschien ben ik wel zo verstandig er daar een uit te pakken). Dit is m -> Product Detail | H&M NL In het echt is hij overigens leuker dan op het plaatje (naja vind ik dan). Zwarte top erop en een ketting met gigantische parels eraan + knalrode lipstift en ik kan er morgen tegenaan. Begin er nu wel tegen op te zien trouwens ... Eerst dacht ik, het gaat net zo'n mooie dag worden als bij oma, maar nu ben ik blij als de crematie zelf voorbij is. Nou meiden, weg met mijn downtalk. Hopelijk een heerlijke dag voor iedereen. Ik ga zo maar even winkelen. X
Dink: fotograferen doe ik niks mee ik denk dat deels aan model ligt hihi) maar ik kan wel fotograferen heb het beetje gestudeerd aan kunstacademie (ben zelf grafisch ontwerper) vind ook leuk maar het is erg lastig met klanten vinden en vraag duizenden eurotjes investering want op iphone lukt het dan niet )) Ik heb vrinden die fotografen zijn en het is niet makkelijk... Qua werk dan. Ik ben zelf verslaafd aan schoppen haha ik koop en koop echt niet normaal meer iemand moet mij stoppen want anders straks moet ik kleding van maat 10jarigr kopen ) Lastig met sport als jullie beide doen!! Ik doe tenniswedstrijden maar mijn man dan blijvt thuis of weekend soms mee maar mevrouwtje wil niet in kinderwagrn die stil is wil constant actie ) mij man badmintont alleen 2x per week avond. Suzanne: aaaah wat zielig die naveltje!! Hoop dat het nu beter is ermee?? Leuke kleding! Sterkte morgen!
Vandaag even maat 62 gepast en het kan wel aan vind ik. Sommige net iets te lang maar dat hou ik dan apart. Ben beetje die kleertjes van maat 56 zat ) de helft niet aan gehad omdat zo leek het leuk maar staat niet bij haar of niet skinny genoeg of jurkjes met korte mouwtjes..
Even heel erg ego. Olaf heeft vannacht geslapen van 2315 uur tot 0715 uur. En gisteren van 2315uur tot 0600 uur. Jeeeejjj eindelijk 2 nachten doorlopen. Nu moet de kleine man doorpakken en het vaker gaan doen. Maar met deze twee nachten ben ik al heel blij.
Hi Girls, ff snel tussendoor, want ik ben inmiddels van alles aan het verzinnen om maar niet verder te gaan met schoonmaken... (al heb ik genoeg gedaan vind ik, beneden helemaal schoon en gestofzuigd, wc's badkamer, kleine man zijn kamer boven en trap gestofzuigd... Alleen kleine man zijn kamer nog ff stofzuigen, maar die slaapt en mijn eigen slaapkamer stofvrij maken) heb t ineens in me bol.. dus niet denken dat ik altijd alles doe hoor haha.. kay heeft het zonder fles van 19.30 uur laatst niet gered haha, wat ik wel had verwacht.. Hij kwam om 20.30 en viel in slaap om 21.30.. Heb hem in zijn bed gelegd, zonder laatste fles met hoop van zege.. Maar met resultaat.. Hij heeft doorgeslapen tot 6.30... vanmorgen kwam die ook om 8.30.. heerlijk.. @picco... Kay nu ook op 62... Heb t laatst ff uitgezocht maar als die sommige 56 aan heb dan lijkt het wel een Michelin mannetje... @suus, wat doe je me aan... lieve kleine hessel, stomme foto.... Wel een super rok! zou t eerlijk gezegd zelf niet kopen, of aan doen.. maar vind hem wel heel stoer, en met de parels en rode lippen zie ik al een heuse femme fatale voor me heel veel sterkte en denk aan je morgen! @dink... zielig van kleine sem... Kay mag volgende week weer... geef hem maar een dikke knuffel! En leuk voetballen! heb ik ook een tijd gedaan! Shopse!! @fem.. het begin is er...
Vandag hardgelopen halfuurtje kom ik thuis mijn man in paniek want baby hult.. Ik zeg nou ja zeg ik was maar 30min weg en je bent helemaal gestrest. Neem haar op schouder loop met haar vermaak haar weet ik veel. Ik zeg je vind allen leuk haar als ze lacht en spelen... Hij weet zich echt nooit raad met huilen. Maar ze is ook afgelopen 2 dagen echt huilerig . Flesje om 17.00 dan spelen wij etc ze is dan moe leg ik haar rond 19.00 in bed- wil ze niet slapen. Huilt, brult, deken aftrapt, speentje eruit haalt, slaat met knuffel tegen bed. We laten haar steeds huilen want als ik oogcontact maak of praat lacht ze en gaat ze praten dus het is echt vervelendheid. Zo dus 1.5uur haar steeds troosten met aaitje, met shhhhh maken, met steeds speentje erin doen. Ze pakt steeds mijn fingers vast of haar speeltjr of speendoekje en driftig ermee zwaait. Soms 10-15min stil en dan weer huilen, kom ik kijken- huilt en jengelt met dichte ogen maar soms ook open. Soms is het stil kom ik kijken- ligt ze te staren naar de muur... Misschien sprongetje, misschien tandjes?? Dat doet ze dus alleen is de avond slaap. Gisteren was ik weg en mijn man wist weer niet wat te doen gaf hij haar flesje om 20.30 ipv 23.00 en niet 6 schepjes zoals altijf maar 4. Ze ging daarna wel gelijk slapen en tot 03.00 maar volgende keer weer zoals altijd 09.00 wakker. Maar lijkt toch niet dat ze honger had want om 17.00 6 schepjes gekregen gisteren en huilerig was ze vanaf 18.30 maar wel op allend dat ze dan wel gelijk sliep nadat hij 4 schepjed gaf. Denken jullie dat ze zo probeert schema reguleren dat ze flesje niet om 23.00 wil maar om 21.00 bijvoorbeeld? Maar dan wordt ze elke nacht wakker 03.00 ipv 05.00. 05.00 heb ik toch liever ) Vannacht lekker uitslapen zoiezo mijn man heeft altijd in weekend de nachtdiensten )
Mij is verteld dat heel veel baby's rond etenstijd een huil-uurtje hebben. Dus dat klopt wel met de tijd die je aangeeft. Onze Sem is dan ook vaak wat nukkiger. Heeft met de verwerking van de dag te maken ofzo. Vaak gaat hij ook tussen 19 en 22 niet slapen. Probeer het wel iedere dag. Maar meestal wint de aanhouder en na 40/60 minuten jengelen is hij dat toch echt
Dink87 ja dat zou wel kunnen heb ook ergens gelezen dat het kan te maken met emoties en nieuwe dingen door de dag en dat ze het dat verwerken zo en de slaap niet kunnen pakken maar wel moe zijn.. Wat doen jullie dan meestaal met hem? We proberen spelen stopt eventjes dan huilt. Op schouder leggen en lopen dan ze is wel wakker huilt niet kijkt rond maar tja uren lopen kan niet.. Op borst helpt niks. We laten haar in bed liggen en lopen steeds naar haar toe dan
@ piccolina, wij lopen veel met hem inderdaad. Soms om en om de hele avond inderdaad haha. Vaak spelen we ook met hem. Dan zit hij in een ronde houding op schoot. Deze houding zorgt voor ontspanning. En heel soms, heel slecht, maar soms mag hij dan eventjes tv kijken. Ik zal een fototje bijvoegen van hoe hij dan zit.
Ah wat lijken toch alle babys op elkaar qua doen, zitten, kijken)) Hier tv kijken doen we ook ze ligt dan ook zoals hij op de foto maar draait steeds haar hoofd naar tv. Kan niet erg slecht zijn toch? Of wel? Ze vind ipad ook boeiend. We hebben app waarbij diertjes wisselen met geluid als je scherm tikt- ze tikt het dan zelf aan... Media daar kan je niet eromheen denk ik... Die houding vind ze ook lekker alleen is dan makkelijker voor haar gaan zitten dus ze probeert steeds met romp enhoofd naar voren gaan om te zitten lukt niet dan krijst van frustratie... We hebben het tot 22.30 vol gehouden vandag dan flesje en ze sliep gelijk rustig...
Wencke, nog gecondoleerd!!!! Hopelijk was het een mooi en waardig afscheid!! Ben nog op vakantie, laatste dag, morgen naar huis. Net 10 pagina's terug gelezen, nieuwe meiden welkom! Ik ga nu niet overal op reageren, zit alleen op mobiel, wellicht van de week, al is het druk genoeg. Morgen Dave naar schoonouders brengen en de rest van de week woonkamer leeghalen en nieuwe vloer leggen en daarna als het allemaal goed gaat weer werken.
Goedemiddag meiden, Picco, wat leuk dat je wedstrijden tennist. Welke club zit je? Ik wilde me vorig jaar gaan aanmelden, maar toen kwam de zwangerschap en nou weet ik niet hoe ik het moet combineren met 's avonds studeren, ukje, manlief en mijn sociale leven.. pfff, terwijl het me wel heel leuk lijkt. Als ik het komende hectische jaar achter de rug heb ga ik ook tennissen, vond dat vroeger zo leuk! Zijn naveltje is gelukkig weer de oude. Een heel klein miniplekje, maar babyhuidjes herstellen gelukkig snel. Fem, fijn!! Roos, en of jij al genoeg gedaan had, chapeau! Lekker weekendje gehad met die heerlijke kanjer van jullie? Dink/picco, ik kan me heel goed voorstellen dat ukjes op de vooravond wat jengelig worden (en al helemaal het scenario 'de aanhouder wint', whaha want meneertje lukt het hier ook wel vaker dan eens om mama voor zijn karretje te spannen op die manier ). Hessel heeft er ook wel eens last van hoor, maar ik merk hier wel heel duidelijk een lijn met de dagindeling. Hebben jullie dat ook? Als hij genoeg slaap krijgt is alles prima, maar als hij te weinig slaapt kan hij knorrig en hangerig worden. Dit is vaker op de namiddag/vooravond, omdat ik dan allerlei dingen doe/plan, waardoor hij minder slaapt dan op de dagen dat ik thuis blijf. Ik probeer het nu zo te regelen dat als hij wakker wordt ik hem lekker aanleg, verschoon en daarna met hem speel, zodat als ik naar buiten ga met hem hij zijn energie kwijt is en in de wagen kan slapen. Als ik niet met hem speel valt hij ook wel in slaap in de wagen, maar dan blijft hij veel onrustiger. Ow en rondjes lopen als meneer onrustig is, is ook hier een succesnummer. Papa tilt hem dan op en gaat een stukje met hem wandelen, binnen no time ligt meneer dan in coma. tv kijken -> Ach, zolang ze niet worden opgevoed door een tv zal de schade wel beperkt blijven lijkt me. Ik heb vroeger ook televisie gekeken en ik heb niet het idee dat ik daardoor beschadigd ben. Hessel, manlief en ik kijken wel eens de Simpsons samen. Hij vind die kleuren echt prachtig! Een hele aflevering duurt nog wat te lang voor hem trouwens, maar ach, ook dat kwartiertje vind ik al supermooi. Dink, wat een lieve foto van Sem!!! En die Nijn heeft Hessel ook aan zijn MaxiCosi hangen . Chantal, dankjewel! Ik hoop dat jullie een lekker weekje weg hebben gehad. Heerlijk om er lekker even uit te zijn. Ego, afgelopen weekend was verdrietig. Met veel pijn en tranen afscheid genomen van opaatje, maar het is goed zo. Hij was al vanaf zijn 49e met pensioen en heeft geen moment van zijn leven onverlet gelaten om te doen waar hij zin in had. Nu is hij terug bij oma. Ja, het is echt goed zo. Uk bezorgde ons nog even kopzorgen. Ik had in theorie genoeg gekolfde melk, maar weinig extra's. Op vrijdagavond hebben we hem dus een flesje Nutrilon aangeboden, om te kijken hoe hij er op reageerde. Nou, ik heb nog nooit een baby zo vies zien kijken en alles wat in zijn mondje terecht was gekomen spuugde hij er net zo hard weer uit.... Enerzijds machtig komisch, anderzijds dacht ik echt 'O, O, wat nu?'. We gaan binnenkort dus maar beginnen met flesjes bv en kv te mixen, zodat hij kan wennen aan de andere smaak/structuur. Hihi, vind het stiekem ook wel schattig dat hij alleen gecharmeerd is van mijn melk. Hopelijk hebben jullie allemaal leuke weekendjes gehad. Nu op naar twee weken zon volgens weeronline!!! Joepie!!! Niets mis met lekker weer in eigen land. Misschien maar even naar zee . X
Suzanne: ik zit op leeuwenberg. Ik woonde twee jaar geleden in laak dus was redelijk in de buurt. Nu is stukje rijden maar ik tennis nooit vrij zit in selectie wedstrijdtennis lessen en daar is het gewoon super fijn wordt gegeven. Ik dacht volgende zomersezoen bij Hanneburg gaan gewoon vrij tennisen als lid naast leeuwenberg. Tenissde je vroeger ook? Fijn dat met naveltje alles goed nu is. Gelukkig! Dagindeling: ja dat hebben we ook maar Belle slaapt vrij veel waardoor ze juist na flesje van 17.00 niet moe is. Gisteren haar op nieuwe manier in bad gedaan. Deden altijd samen inzitten maar gisteren lag ze gewoon op de bodem en met water zodat haar oren net onder water blijven. Speeltjes erin en ze vond het super leuk: spetterde met handen en benen als een gek! Heb water rond 32 graden gedaan want we beginnen nu met steeds water kouder te maken tot 28 dan bewegen ze meer en is super goed voor spieren ontwikkeling. Daarna na 50 minuten bewegen was ze super moe en sliep als een roosje. Vannacht had ze ipv 05.00 om 03.00 flesje willen. Gegeven en dan werd ze weer wakker 05.30. Ik dacht nou ja kan niet anders is te veel ktijgt ze gaat ze over 1L dus samen met pappa probeerde we haar kalm te houden. Nou zeg hele portiek was wakker gelooof ik want die krijsen hielp niks gewoon. Uiteindelijk 2 schepjes gegeven en ze sliep... Om 09.00 zoals altijd kwam ze weer voor flesje.. Echt raar geen iedee wat ze had... Wandelen doe ik overdag bijna elke dag maar soms heb geen zin want we wonnen 2e verd. Dan moet ik 1 trap onderstel dragen. Dan hondje naar beneden want die loopt geen trap op zonder dat iemand naast loopt haha ) dan Belle in reiswieg naar beneden. En zo terug... Probeer nu uit te zoeken het beste manier want Belle wordt zwaar en samen met reiswieg is zwaar op de trap. Ik denk dat ik eerst kinderwagen opzet en dan haar op handen naar beneden breng... Ik kijk zo naar uit dat ze kan kruipen en lopen. We hebben uitzich op kinderspeel plaats en zo schattig al die kleine babys die daar lopen en rennen ik zie het al voor mij.. Pappa met haar daar en ik op balkon genieten van zon en wijntje haha ))
Suzanne: Ja lekker die weer he?? gaan jullie met kinderwagen naar de strand maar dan bedoel ik geen tent maar echt zand? We hadden het keertjr geprobeerd maar toen was ze zelfs in haar oren in zand. Maar was ook stevig windje.. Ook loopt kinderwagen niet zo goed in zand tot je meer bij water bent is vrij lastig en zwaar.. We gaan vaak naar Kwartel even om te zonnen is ook op loopafstand van ons (20min lopen).
@ Suzanne, Jemig wat een nare plek op z`n naveltje. Mooi dat het alweer geheeld is. De dag na de prikjes had hij wel wat verhoging maar was alleen `s avonds een beetje uit zijn doen. Dus denk dat ML oordopjes in doet `s nachts en dat we gewoon de 23ste voor de 3e prikjes gaan. Ik woon in de buurt van Dordrecht, heb nog zo`n 7 kg Binten die voor de vakantie op moeten dus kom maar langs hoor . We vinden het beide niet erg soms een wedstrijd te moeten missen voor onze kleine trots. Stoere rok. Mij zou zo iets nooit staan. Bij Sem ligt het jengelen er vooral aan hoe hij die dag in zijn vel zit. De ene keer heeft een dag met veel weg gaan wel invloed en de andere keer totaal niet. Wat leuk dat Hessel die Nijn ook heeft. Sem trekt vaak zijn speen uit zijn mond en stopt Nijn er dan is, smaakt lekkerder denk ik . Ik snap dat het een verdrietig weekend was. Heel veel sterkte de komende tijd en kroel maar extra veel met Hessel. Ik hoor vaak dat kindjes De eerste fles vies vinden. Smaakt inderdaad heel anders. Hier daarin tegen geen problemen mee gehad. Meneer drinkt 5x kv en 1x bv uit de vriezer en beide gaan er met net zo`n sneltrein vaart in . @ Piccolina, alleen een bewegende kinderwagen. Dat herken ik . en het liefst moet hij zoveel mogelijk stuiteren en schommelen. Tennis is niet voor mij weg gelegd, daar ben ik veel te spastisch voor. Ik zie ook geen diepte dus geen idee wanneer de bal bij mij is. Bij voetbal leidt dit ook nog wel eens tot hilariteit op het veld . Wat leuk dat de 62 kleertjes gaan passen. Nee af en toe tv kan geen kwaad zo lang het maar geen hele dagen tv kijken is omdat dit toch weer prikkels zijn. Hier ook eentje die erg geïnteresseerd is een app met dierenfoto`s met geluiden. Leuk is dat hè . Hier begint meneer weer langzaam te wennen aan het feit dat hij rond 20uur nog een uurtje gaat slapen, dan uurtje beneden en dan in bad, flesje en naar bed. @ Fem, wat heerlijk dat Olaf door begint te slapen. Hopelijk zet hij het snel door. @ Roos, De knuffel heeft goed geholpen hoor. Ik hoop dat Kay er weinig last van krijgt. Maar geef hem maar bij voorbaad een dikke knuffel . Wat leuk dat je ook gevoetbald hebt. Ik vind het heerlijk. Het is ook leuk want ons hele team bestaat uit beginners. We zijn dus nog erg slecht Zo slecht dat we Nationale bekendheid vergaard hebben met onze aller eerste wedstrijd. We zijn meerdere keren door 538 en 3fm gebeld, een training van Hans Kraaij Junior gekregen en we zijn met het hele team bij Voetbal International geweest. Overigens komt het nu niet meer boven de 10-0 verlies hoor, maar winst zit er nog niet in. @ MMvDave, Lekker genoten van je vakantie? Zijn jullie allemaal een beetje bijgekomen? Gaat het weer wat beter met Sofie? Een nieuwe vloer, gedurfd hoor met 2 kindjes . Kijk je stiekem al een beetje uit naar het werken? Even iets anders dan poepluiers en babyspuug? @ Ego, Vrijdag heerlijk geshopt. Een thermoskan gekocht zodat ik warm water mee kan nemen en zo dus lekker lang weg kan en altijd terplekke een verse voeding kan bereiden. 2 paar schoenen voor Sem gekocht ( want die hebben ze zo hard nodig momenteel ). Zaterdag hebben we als een gek het hele huis onder handen genomen. ML kon niet meer stoppen volgens mij die heeft echt ineens alle achterstallige klusjes weg gewerkt. `s Avonds hadden we een klein feestje, echt super gezellig. Het valt me op dat Sem `s avonds als er visite is wel slaapt tot wij hem wakker maken voor zijn badje, of dat kwam door de paracetamol die ik had gegeven omdat hij niet lekker was . Semmetje heeft dus maar heel kort mee gefeest, maar wel weer even de charmeur uitgehangen. Gisteren had meneer zijn dag niet maar heeft alles bij elkaar 50 minuten gehuild over de hele dag dus viel reuze mee. Merkte het vooral aan het feit dat we hem als hij wakker was constant bezig moesten houden. Sem doet verwoede pogingen zich om te draaien en wordt driftig als het niet lukt. Ook moet hij momenteel alles wat hij ziet even proeven hoe het eruit ziet. Dit doet hij letterlijk met alles, van zijn spuuglap tot de zijkant van de box en van mijn bril tot zijn nieuwe speelgoed. Ook hier wordt meneer driftig als iets met een doorsnee van +/- 30 cm niet geheel in zijn mond past. Dit leidt altijd tot grote hilariteit bij papa en mama. Ik heb geen idee van wie hij dat driftige heeft als iets niet lukt (hebben ML en ik beide nou nooooit last van ). Ik ben me inmiddels mentaal aan het voorbreiden op donderdag. Dan gaat er een zware maand van start. Maar komt wel goed. Overigen kreeg ik gisteren een sms van mijn moeder met of we zaterdag wat te doen hadden. Gevolgd door een sms dat ze een surprise party houden voor mij, ML, mijn zwager en hun buurjongen omdat wij alle 4 geen verjaardag vieren. Heerlijk zijn digibeet als moeder. Ik heb der even gebeld en het laatste smsje had niet naar mij gemoeten . Ik heb gezegd dat we wel zullen oefenen op overdreven Amerikaans verrast oen . Aan iedereen die nog niet hoeft te werken, geniet van het weer. Ik lees net hier dat er 2 weken stralend weer aan komt.
@dink.. geweldig alles in zijn mondje... En moeders haha, mijn moeder is precies het zelfde.. Ik wist dus ook al precies wanneer me babyshower was.. maar wel super lief dat ze t doet... @voetbal... Mijn niveau was ook niet hoog hoor.. maar niet minder leuk daardoor... ooohhhhh donderdag... Sterkte! @wencke, heelee dikke knuff voor jou! stom weekend.. En "leuk" dat hessel zo reageerde op de melk hihi.. komt vast goed strakkies... Heb een heerlijk weekend gehad, thanks! wel aan je gedacht... @kaytje... Morgen weer die K*T prikken.. eens kijken hoe die er op reageert... Kay heeft trouwens gister voor het eerst een half potje fruit gehad... Hij vond het heerlijk, ging erg goed (alsof die nooit anders heeft gehad, draakje) en poept er stuk beter van! groot succes dus... vanmiddag ook weer en word driftig als het op is.. dat is trouwens ineens ook na zijn flessen.. Ik heb echt het idee dat die niet genoeg heeft aan wat die nu krijgt... hebben jullie daar ook last van? ook vaak ineens om de 3uur... ipv normaal 4.. En dan niet een beetje zeuren om melk, of piepen.. Neeeee, hartverscheurend krijsen! alsof ik hem vermoord en houd pas op als er een fles in gaat, speen spuugt die uit en loopt driftig te trappelen... Snap er niks van want hij zit al boven het geen wat die eigenlijk mag... draakie... @picco... Leuk dat je zo'n veldje voor de deur heb.. indd een prima idee, jij op het balkon en papa ravotten met kleine beauty belle...
Hoi Allemaal, HEt is helaas alweer even terug dat ik iets van mijzelf heb laten horen. Heb wel veel meegelezen, maar via de telefoon is het niet altijd praktisch om te reageren. zeker niet wanneer je zover achterloopt . Daarnaast ben ik tot 2x toe in het buitenland geweest waar ik niet op internet geweest ben. Ik ben eerst met een vreidin en ALexander naar België geweest. Het was wel gezellig, maar al met al viel het een beetje tegen. Eenmaal thuis zijn mijn ouders een aantal dagen later naar Luxemburg vertrokken. Vorige week dinsdag bleek dat ik eventueel van woe t/m za bij hun op de camping in een blokhutje kon en met dat mooie weer ben ik dan ook samen met Alexander gegaan. Het was heerlijk. Ik mistte alleen 1 ding, of beter gezegd 1 iemand. Ml. die heeft het gewoon te druk. Hij vindt het ok wanneer ik ga, en ik heb dat dan ook gedaan. Heb zeker in Luxumburg erg genoten, maar om eerlijk te zijn doet het mij ook pijn om zonder ml te moeten gaan. Ik weet dat wij in de hefstvakantie nog een weekje met ons hele gezin wegkunnen, maar nu zit dit er niet in. Soms is het voor mij ook moeilijk om te lezen hoeveel jullie mannen bij alles betrokken zijn. Ik vind dit anderzijds ook heerlijk om te lezen, want ik vind dit zo fijn voor jullie. ik probeer maar zo te denken, onze tijd komt nog . Zo te lezen gaat het met de kleine jongens en meisjes allemaal goed, op de normale romslommen heen. Fijn, heelrijk om te lezen. Alexander doet het ook goed. Helaas is het doorslapen nog vaak een probleem en in de avonden is hij al bijna helemaal niet in slaap te krijgen voor zijn laatste voeding. Ik vind bv geven echt heerlijk, maar heb het idee dat je met fv meer kun regelen. Dit weerhoud jij er overigens niet van om door te gaan met het geven van bv. Want in de nacht is het aanleggen, enterug zijn bed in, waarop ik zelf weer verder kan slapen. Verder heeft Alexander echt een hekel aan het innemen van zijn medicatie. Het is nu hij zelf dingen kan pakken en kan draaien (voor een groot gedeelte) niet makkelijk om deze toe te dienen, maar we weten dat het zijn werking doet, dus we zetten door. Wel heb ik het idee dat zijn verborgen reflux mede de reden is dat hij in de avond niet wil slapen. @Wencke, geconoleerd meid. @Anderen, ik ga vanaf nu alles weer bijhouden en intensiever reageren. @Weer, heerlijk he. Ik zou idd best naar het strand willen met die kleine. Al weet ik dat het een lastige opgave zal zijn. Wanneer het eerdaags op een zondag mooi weer is, dan ben ik zeker van plan een keer met ml te gaan.